abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219782860
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 20:18 schreef Hagenesie het volgende:
Wat een saaie mensen. Ik mis Erik, Fatima, El Che en Roma
El Che komt nog wel terug :Y
pi_219782865
quote:
99s.gif Op donderdag 8 januari 2026 20:17 schreef greysbones het volgende:

[..]
zijn daden zeggen wat anders dan ziin woorden :Y
Ik hoop het
pi_219782866
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 20:18 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]
Zou leuk zijn.
pi_219782890
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 20:18 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]
Roma ook. Tijdens mijn laatste aflevering :Y
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_219782893
Maar zijn gedrag lijkt wel of hij haar leuk vind. Verwarrend.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_219782903
Ooo ze zegt het ook.

Dat hij haar wilde friendzonen.
pi_219782904
Mercedes is niet bepaald de gemakkelijkste pffff
pi_219782910
Hij zegt het een geintje was.

Zwak.
pi_219782913
Ik vind het wel tof dat Mercedes het gewoon zegt
pi_219782944
Sorry maar vind Thomas ook wel kansloos. Zo achter Chess aangaan hopeloos.
pi_219782950
* KinKiJan haalt teiltje en neemt er meer mee voor in het topic
pi_219782953
Dat ziet Roxy wel goed
pi_219782958
Denk dat Roxy er niet heel ver naast zit. Sinds ie als een hondje achter Chess aanloopt is Thomas ook niks meer aan.
pi_219782964
Ze kiezen er beide voor blijkbaar maar Thomas weet ook wel wat hij doet.
  donderdag 8 januari 2026 @ 20:26:14 #215
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_219782965
Kleuterliefde gezeik.
Er gebeurt daar werkelijk niets.
pi_219782982
Raar gesprek

edit: en zinloos, als ik naar de promo kijk
pi_219782986
Tot morgen :Y)
pi_219782988
Ja, doe ik ook met al mijn vrienden...
pi_219782991
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 20:25 schreef KinKiJan het volgende:
Denk dat Roxy er niet heel ver naast zit. Sinds ie als een hondje achter Chess aanloopt is Thomas ook niks meer aan.
ik dacht dat Britt en Diederik erg waren met alles samen doen
maar chess en thomas weten het nog een treetje hoger te tillen
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_219783006
Het gesprek heeft niet gewerkt, ik zeg het gesprek heeft .......
tot morgen :W
  donderdag 8 januari 2026 @ 20:30:53 #221
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_219783017
Willen ze sensatie?
Familie bezoek met vriend.
pi_219783035
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 20:30 schreef Chanel5 het volgende:
Het gesprek heeft niet gewerkt, ik zeg het gesprek heeft .......
tot morgen :W
Goh, net als die 10 vorige gesprekken die er zijn geweest... Alweer niet gewerkt.

Ze zijn volwassen, en uiteindelijk is die hun eigen schuld/keus.
pi_219783038
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 20:30 schreef spapaars het volgende:
Willen ze sensatie?
Familie bezoek met vriend.
gezellie
pi_219783932
Goede aflevering wel vanavond, de verhaallijnen werden goed verteld en ik vind De Bondgenoten ook veel leuker als er geen spelletjes zijn, ze framen het niet voor niets als 'de soap met echte mensen' dus daar kun je beter de focus op leggen en die spelletjes steeds minder vaak doen dus het game element een beetje los laten want ze weten af en toe van gekkigheid wat ze nog moeten verzinnen aan opdrachten. Geef ze maar andere dingen om aan punten te komen. Maak er maar een klein mini bedrijfje van en haal de goede dingen uit wat Utopia leuk maakte dus het leven in een samenleving en samen dingen produceren en verkopen. En laat daar dan het game element in zitten, wie het meest verkoopt als bondje mag de finale spelen en hou deze min of meer hetzelfde als dat het nu is, alleen is de kluis wel vervelend aan het worden. Desnoods laat je de winnaar het geld houden van wat er is verkocht aan producten. Dus het geld gaat in die kluis.
Salar werd goed ontvangen moet ik zeggen na zijn terugkomst van de crematie, mooie TV. En die date met Merkedes was leuk en Salar was wel eerlijk tegen haar liet haar heel subtiel een blauwtje lopen merkte ik. Hij moet ook helemaal niet aan relatie beginnen, hij weet maar al te goed dat dit niets waard is in een RLS. Dat gezeik moet hij allemaal niet willen. Die Thomas echter gaat er helemaal voor, ondanks de deugdelijke woorden van Daisy aan hem en aan Chess. Morgen een typisch geval van 'het was een goed verhaal, lekker kort ook, maar we don't give a damn!' Chess is een geslepen meisje die goed Roxy in de gaten hield toen hij met haar aan het lullen was aan de bar.
Therese en Roxy beginnen al echt de meangirls te worden in deze cyclus over Jesse. Ze hebben gelijk, was leuke TV. Wat een zwaarmoedig en smoezelig gozertje.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219784368
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 21:41 schreef freaky40 het volgende:
Goede aflevering wel vanavond, de verhaallijnen werden goed verteld en ik vind De Bondgenoten ook veel leuker als er geen spelletjes zijn, ze framen het niet voor niets als 'de soap met echte mensen' dus daar kun je beter de focus op leggen en die spelletjes steeds minder vaak doen dus het game element een beetje los laten want ze weten af en toe van gekkigheid wat ze nog moeten verzinnen aan opdrachten. Geef ze maar andere dingen om aan punten te komen. Maak er maar een klein mini bedrijfje van en haal de goede dingen uit wat Utopia leuk maakte dus het leven in een samenleving en samen dingen produceren en verkopen. En laat daar dan het game element in zitten, wie het meest verkoopt als bondje mag de finale spelen en hou deze min of meer hetzelfde als dat het nu is, alleen is de kluis wel vervelend aan het worden. Desnoods laat je de winnaar het geld houden van wat er is verkocht aan producten. Dus het geld gaat in die kluis.
Salar werd goed ontvangen moet ik zeggen na zijn terugkomst van de crematie, mooie TV. En die date met Merkedes was leuk en Salar was wel eerlijk tegen haar liet haar heel subtiel een blauwtje lopen merkte ik. Hij moet ook helemaal niet aan relatie beginnen, hij weet maar al te goed dat dit niets waard is in een RLS. Dat gezeik moet hij allemaal niet willen. Die Thomas echter gaat er helemaal voor, ondanks de deugdelijke woorden van Daisy aan hem en aan Chess. Morgen een typisch geval van 'het was een goed verhaal, lekker kort ook, maar we don't give a damn!' Chess is een geslepen meisje die goed Roxy in de gaten hield toen hij met haar aan het lullen was aan de bar.
Therese en Roxy beginnen al echt de meangirls te worden in deze cyclus over Jesse. Ze hebben gelijk, was leuke TV. Wat een zwaarmoedig en smoezelig gozertje.
Je posts zijn altijd wat lastig om te lezen O-) maar dit is wel een worst (gebruik wat spaties)
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_219784614
Ik vond het hartstikke saai. :O
Salars verdriet, Salar+Mercedes, Thomas+Chess: skip.

En de framing van Jesse vond ik uiterst onaardig vandaag. :N
Hotapnyc
pi_219784716
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 23:03 schreef Cirilico het volgende:
Ik vond het hartstikke saai. :O
Salars verdriet, Salar+Mercedes, Thomas+Chess: skip.

En de framing van Jesse vond ik uiterst onaardig vandaag. :N
Jesse is al uit gechecked, die boeit het geen moer meer en geef hem eens ongelijk. Pleur op met die afwas ik ben over 2 weken thuis. Die zit echt zijn tijd uit, geen verlenging en kan nu niet weg wegens contract breuk. Maar dat zal dat stel valse wijven een worst zijn.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_219784730
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 22:27 schreef Soury het volgende:

[..]
Je posts zijn altijd wat lastig om te lezen O-) maar dit is wel een worst (gebruik wat spaties)
Dan lees je ze niet.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219784745
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 23:22 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Dan lees je ze niet.
Het was maar een tip, ik lees ze wel ondanks dat het voor het oog niet aantrekkelijk is. Dat zullen meer mensen hebben en daar doe je het toch voor?
pi_219784861
ik mis juist de spelletjes. vind het echt saai.

en I called it since day 1: Salar is just not that into Mercedes. ook tijdens gesprekken is dat echt heel duidelijk, het is vooral zij die telkens benoemd hoe fijn ze zich bij hem voelt en hij reageert daar dan een beetje droog op. ik vind ze ook gewoon niet zo bij elkaar passen eigenlijk, volgens mij valt Salar op van die meisjes-meisjes. en zij is gewoon een stoere chick. hij dacht ook dat hij haar een compliment gaf toen hij zei dat ze waarschijnlijk een fiat 500 had. en wat ik ook irritant vindt aan hem is dat hij constant moet benoemen dat ze boos kijkt en dat ze nu zachter is blabla.. het kind heeft gewoon een resting bitchy face, laat haar lekker en werp je niet op als prince charming die haar zal ontdooien terwijl je helemaal geen gevoelens hebt. Mercedes run, en zoek iemand waarbij je echt jezelf mag zijn.

kunnen die chess en Thomas nu eindelijk een keer gaan neuken, zijn we van dat gezeik af. zij krijgen echt ongekend veel zendtijd. hoe vaak moeten we ze nog op elkaar zien kruipen en elkaar kriebelen??? we get it, ze heeft een vriend thuis en gaat bijna vreemd.. Gooi wat vaart in deze verhaallijn en laat haar even bellen met dr toekomstige ex ofzo.

mooi dat Marlijn en Roland even Lisa haar ongelijk bewezen door te winnen. maar ze zou nooit eens sorry zeggen. heb ook het idee dat Marlijn kan winnen wat ze wil, mensen zullen haar altijd als een zwakke speler blijven zien. en zij wil zichzelf zo graag bewijzen, vandaar ook die overdreven reacties als ze wint.. sneu om te zien vind ik het. sowieso echt pest vibes deze groep.
pi_219784868
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 23:24 schreef Soury het volgende:

[..]
Het was maar een tip, ik lees ze wel ondanks dat het voor het oog niet aantrekkelijk is. Dat zullen meer mensen hebben en daar doe je het toch voor?
Wordt evengoed wel gedaan.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219784933
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:53 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]
Mijn broer is 10 Oktober overleden in Spanje, en pas 28 oktober (zijn verjaardag) gecremeerd :X
Gecondoleerd ;(
pi_219784939
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:52 schreef Li0nHeart het volgende:

[..]
De uitzendingen zijn niet live.. uitvaart zal 2 januari zijn geweest.
Ja ik wist wel dat er vertraging in zat, en dacht opeens vanaf de 17e maar ik hoorde vandaag bij de samenvatting van gisteren dat Peter de brief voorlas waarin gezegd werd dat het 2 weken terug was gebeurd...
pi_219784962
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:52 schreef Li0nHeart het volgende:

[..]
De uitzendingen zijn niet live.. uitvaart zal 2 januari zijn geweest.
Klopt, was vorige week vrijdag de aflevering dat Salar het nieuws te horen kreeg en gelijk weg moest.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219785074
Salar heeft nog steeds vele streepjes bij mij voor omdat ik hem zo ontzettend leuk in BB vond. Mercedes vind ik leuk vanwege de zure opmerkingen, maar ik vind het minder dat ze af en toe zo liegt over dingen. Een relatie met Salar zit er echt niet in denk ik. Julia is de meest intelligente in de loods. En Peter de aardigste van iedereen. Julia moet hem met spellen wel voortdurend bijsturen omdat hij niet echt kan focussen met zijn ADHD. Verder komt Jesse alleen tot zijn recht als hij zijn vrouwelijke alter ego mag zijn, maar dat gebeurt bijna nooit. De rest van de mensen daar interesseren me niets. Behalve dat ik een enorme afkeer heb van Chess. Dat heb ik niet vaak, dat ik niet eens naar iemand kan kijken zonder nare dingen tegen het scherm te roepen. Weet eigenlijk niet eens goed waarom, ze is vast best wel ergens een aardig mens.

[ Bericht 0% gewijzigd door kater1 op 09-01-2026 15:01:11 ]
pi_219785089
Merkedes is ook nog een beetje te jong en een bakvisje voor Salar die inmiddels al veel volwassener oogt dan in zijn tijd in BB. Ik vind het veel leuker om naar zo'n Marlijn te kijken hoe die naar hun kijkt. Die is zo jaloers en probeert zo heel subtiel in de smaak te vallen bij Salar, echt stumperig.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219785137
Na vanavond is het duidelijk dat Salar Mercedes leuk vindt, maar meer niet. Mercedes daarentegen is zwaar verliefd. Dit kan alleen maar slecht voor haar aflopen. Chess wil duidelijk meer van Thomas en Thomas heeft lak aan haar 6 jarige relatie buiten de loods. Heel erg fout wat mij betreft. La mijn vriendin zo onder haar shirt werd gekriebeld als Thomas deed bij Chess, dan was de relatie over. Maar ik denk dat Chess niet zo zeker was over haar relatie buiten de loods en daarom dit laat gebeuren.
De twee meiden die walgen van Jessie is natuurlijk logisch. Top dat zij het niet meer pikken hoe hij alle klusjes laat liggen voor de anderen. De relatie van Julie en Peter is nog steeds voor mij onbegrijpelijk. Ze hebben seks, maar dat is blijkbaar alles. Volgens mij wil Julia meer NA de loods, maar Peter niet. Een zeer vreemde relatie. Thomas geilt overduidelijk op Chess en slijmt haar naar de bek met alles wat hij zegt. Chess reageert niet echt hetzelfde, maar dat ze het iedere nacht weer doen zegt genoeg. Ze genoot ook van het hoofd van Thomas op haar borsten.
Toch wil ik graag meer spellen zien. En ja, ik vind de finale week geweldig. De week met de knockouts en de echte finale. Mensen die dat niet leuk vinden kunnen misschien beter een ander programma gaan voilgen.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 04:05:40 #238
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_219785138
Zie inmiddels Salar meer als een gladjanus.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 10:11:54 #239
3542 Gia
User under construction
pi_219786489
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 20:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Maar zijn gedrag lijkt wel of hij haar leuk vind. Verwarrend.
quote:
9s.gif Op donderdag 8 januari 2026 20:17 schreef Soury het volgende:
Typische loverboy.
Dat gevoel kreeg ik er ook bij. Brrr.
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 20:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vind het wel tof dat Mercedes het gewoon zegt
Mercedes lijkt me niet een type dat over een nacht ijs gaat. Die denkt heus wel na.
Maar als Salar wil, heeft hij haar zo in bed. Het siert hem dan weer wel dat hij (nog) niet zover is gegaan. Mercedes is geen typisch sletje en het zou haar ernstig schaden als hij dit wel zou doen.
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 20:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Sorry maar vind Thomas ook wel kansloos. Zo achter Chess aangaan hopeloos.
Tja, dat ben ik niet met je eens. Chess heeft een relatie. Zij zou de boot af moeten houden. Thomas heeft geen relatie en mag gerust proberen 'het meisje van zijn dromen' te veroveren. Ook al heeft zij een relatie. Het is niet aan Thomas om de relatie van Chess in stand te houden. Dat ligt volledig bij Chess.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 10:32:28 #240
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_219786709
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 10:39:24 #241
3542 Gia
User under construction
pi_219786779
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 02:29 schreef kater1 het volgende:
Salar heeft nog steeds vele streepjes bij mij voor omdat ik hem zo'n ontzettend leuk in BB vond. Mercedes vind ik leuk vanwege de zure opmerkingen, maar ik vind het minder dat ze af en toe zo liegt over dingen. Een relatie met Salar zit er echt niet in denk ik. Julia is de meest intelligente in de loods. En Peter de aardigste van iedereen. Julia moet hem met spellen wel voortdurend bijsturen omdat hij niet echt kan focussen met zijn ADHD. Verder komt Jesse alleen tot zijn recht als hij zijn vrouwelijke alter ego mag zijn, maar dat gebeurt bijna nooit. De rest van de mensen daar interesseren me niets. Behalve dat ik een enorme afkeer heb van Chess. Dat heb ik niet vaak, dat ik niet eens naar iemand kan kijken zonder nare dingen tegen het scherm te roepen. Weet eigenlijk niet eens goed waarom, ze is vast best wel ergens een aardig mens.
Ik vind Julia verschrikkelijk met dat bijsturen elke keer. Zij kan alles beter, ze weet alles beter, heeft meer inzicht in hoe je een spel aanpakt, enz..... Pepernoten bakken: "Oh ik deed dat als kind altijd met mijn oma!" Eerste lading mislukt! En echt met elk spel dat Peter speelt, zit zij er met haar snebbel tussen. En als ze geen 250 punten halen, is het "Je had het beter zus en zo kunnen doen". Halen ze wel de 250 punten, is het nog steeds: "Je had het beter zus en zo kunnen doen, maar het is goed gekomen, gelukkig."

Vreselijk mens. Zal blij zijn als ze is opgedonderd.
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 02:54 schreef freaky40 het volgende:
Merkedes is ook nog een beetje te jong en een bakvisje voor Salar die inmiddels al veel volwassener oogt dan in zijn tijd in BB. Ik vind het veel leuker om naar zo'n Marlijn te kijken hoe die naar hun kijkt. Die is zo jaloers en probeert zo heel subtiel in de smaak te vallen bij Salar, echt stumperig.
Marlijn is bijna zielig. Probeert om op Mercedes te lijken, door zich zo te kleden en haar haar zo te stylen. Nu nog die Oempa Loempa make up en ze zijn bijna niet meer uit elkaar te houden! 8)7
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 04:05 schreef Ilja2001 het volgende:
Na vanavond is het duidelijk dat Salar Mercedes leuk vindt, maar meer niet. Mercedes daarentegen is zwaar verliefd. Dit kan alleen maar slecht voor haar aflopen.
Vrees ik ook, maar denk dat Mercedes niet zo dom is daar in te trappen.
quote:
Chess wil duidelijk meer van Thomas en Thomas heeft lak aan haar 6 jarige relatie buiten de loods. Heel erg fout wat mij betreft. La mijn vriendin zo onder haar shirt werd gekriebeld als Thomas deed bij Chess, dan was de relatie over. Maar ik denk dat Chess niet zo zeker was over haar relatie buiten de loods en daarom dit laat gebeuren.
Chess is een volwassen vrouw en zelf verantwoordelijk voor haar relatie.
quote:
De twee meiden die walgen van Jessie is natuurlijk logisch. Top dat zij het niet meer pikken hoe hij alle klusjes laat liggen voor de anderen.
Eens.Jesse doet echt helemaal niets! Hij loopt al te zuchten als hij moet opstellen op de stip voor een spel. Echt eruit met die gast.
quote:
De relatie van Julie en Peter is nog steeds voor mij onbegrijpelijk. Ze hebben seks, maar dat is blijkbaar alles. Volgens mij wil Julia meer NA de loods, maar Peter niet. Een zeer vreemde relatie.
Tja, dat is dan het probleem van Julia. Peter is er vanaf het begin duidelijk over geweest. En heel eerlijk, Peter kan wel een leukere vriendin krijgen.
quote:
Thomas geilt overduidelijk op Chess en slijmt haar naar de bek met alles wat hij zegt. Chess reageert niet echt hetzelfde, maar dat ze het iedere nacht weer doen zegt genoeg. Ze genoot ook van het hoofd van Thomas op haar borsten.
Moet zij weten. Ik snap dat gemoei van de rest van de loods niet zo. Die zijn toch allemaal niet verantwoordelijk voor het al dan niet stuklopen van de relatie van Chess!
quote:
Toch wil ik graag meer spellen zien. En ja, ik vind de finale week geweldig. De week met de knockouts en de echte finale. Mensen die dat niet leuk vinden kunnen misschien beter een ander programma gaan voilgen.
Helemaal mee eens. Ik kijk ook altijd uit naar de knock outs. Zit dan op het puntje van de bank, met google in de aanslag om de antwoorden op te zoeken. De finale op zich vind ik dan weer wat minder. Vond het in het begin leuker met die mind game "onder welk luik zit de cheque?"
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 04:05 schreef spapaars het volgende:
Zie inmiddels Salar meer als een gladjanus.
Ja, na gisterenavond heb ik dat gevoel ook. Vond hem eerst oprecht leuk, maar komt me nu over als een foute jongen. Slijmen bij Mercedes, zorgen dat zij verliefd op hem blijft, maar wel soort van aangeven dat hij geen relatie wil.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 10:41:39 #242
3542 Gia
User under construction
pi_219786796
quote:
Haha, ze zouden John Welten moeten vragen voor een opdracht in de loods. Dat de spelers een karikatuur moeten tekenen van elkaar. Of als bondje een spotprent. En dan uiteraard ook wat van zijn spotprents laten zien.
pi_219786911
De kijkcijfers van vorige week vrijdag:

Kijkdichtheid: 4,1 Marktaandeel: 13,6 Kijkcijfer: 678.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 16

563.000 lineaire kijkers keken gisteren naar de comeback van Salar terug in de loods na het afscheid van zijn vriend.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219787367
Vanavond kan ook LLDL op oud-bondgenoot Bradley z'n CV :') _O-

Hij zat voor De Bondgenoten, 2x in Slechtste Chauffeur van Nederland, Million Dollar Island en Eating with my Ex.

Die ex (Michael) kwam in de loods langs als zijn bezoek, ook Michael deed al eens mee aan LLDL waar hij werd gekoppeld aan niemand minder dan Radek, inmiddels ook een oud-bondgenoot. #kaartenbak :')
pi_219787394
Ik heb hem al gezien.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219787433
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 11:42 schreef freaky40 het volgende:
Ik heb hem al gezien.
Heb daar al heel lang niet meer naar gekeken, eerst kreeg ik nog wel eens het laatste stukje mee toen het voor DBG zat, maar sinds de verhuizing naar NET5 zie ik alleen af toe op insta wat langskomen, zoals nu.
pi_219787446
Ik kijk alles vooruit op Videoland.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219791400
ik irriteer me nu al aan Thomas en Chess :@
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_219791502
So wot doe joe want
  vrijdag 9 januari 2026 @ 19:31:12 #250
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_219791521
Na 170 euries boete voor wildplassen gaan we zo beginnnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')