abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219782860
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 20:18 schreef Hagenesie het volgende:
Wat een saaie mensen. Ik mis Erik, Fatima, El Che en Roma
El Che komt nog wel terug :Y
pi_219782865
quote:
99s.gif Op donderdag 8 januari 2026 20:17 schreef greysbones het volgende:

[..]
zijn daden zeggen wat anders dan ziin woorden :Y
Ik hoop het
pi_219782866
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 20:18 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]
Zou leuk zijn.
pi_219782890
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 20:18 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]
Roma ook. Tijdens mijn laatste aflevering :Y
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_219782893
Maar zijn gedrag lijkt wel of hij haar leuk vind. Verwarrend.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_219782903
Ooo ze zegt het ook.

Dat hij haar wilde friendzonen.
pi_219782904
Mercedes is niet bepaald de gemakkelijkste pffff
pi_219782910
Hij zegt het een geintje was.

Zwak.
pi_219782913
Ik vind het wel tof dat Mercedes het gewoon zegt
pi_219782944
Sorry maar vind Thomas ook wel kansloos. Zo achter Chess aangaan hopeloos.
pi_219782950
* KinKiJan haalt teiltje en neemt er meer mee voor in het topic
pi_219782953
Dat ziet Roxy wel goed
pi_219782958
Denk dat Roxy er niet heel ver naast zit. Sinds ie als een hondje achter Chess aanloopt is Thomas ook niks meer aan.
pi_219782964
Ze kiezen er beide voor blijkbaar maar Thomas weet ook wel wat hij doet.
  donderdag 8 januari 2026 @ 20:26:14 #215
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_219782965
Kleuterliefde gezeik.
Er gebeurt daar werkelijk niets.
pi_219782982
Raar gesprek

edit: en zinloos, als ik naar de promo kijk
pi_219782986
Tot morgen :Y)
pi_219782988
Ja, doe ik ook met al mijn vrienden...
pi_219782991
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 20:25 schreef KinKiJan het volgende:
Denk dat Roxy er niet heel ver naast zit. Sinds ie als een hondje achter Chess aanloopt is Thomas ook niks meer aan.
ik dacht dat Britt en Diederik erg waren met alles samen doen
maar chess en thomas weten het nog een treetje hoger te tillen
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_219783006
Het gesprek heeft niet gewerkt, ik zeg het gesprek heeft .......
tot morgen :W
  donderdag 8 januari 2026 @ 20:30:53 #221
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_219783017
Willen ze sensatie?
Familie bezoek met vriend.
pi_219783035
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 20:30 schreef Chanel5 het volgende:
Het gesprek heeft niet gewerkt, ik zeg het gesprek heeft .......
tot morgen :W
Goh, net als die 10 vorige gesprekken die er zijn geweest... Alweer niet gewerkt.

Ze zijn volwassen, en uiteindelijk is die hun eigen schuld/keus.
pi_219783038
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 20:30 schreef spapaars het volgende:
Willen ze sensatie?
Familie bezoek met vriend.
gezellie
pi_219783932
Goede aflevering wel vanavond, de verhaallijnen werden goed verteld en ik vind De Bondgenoten ook veel leuker als er geen spelletjes zijn, ze framen het niet voor niets als 'de soap met echte mensen' dus daar kun je beter de focus op leggen en die spelletjes steeds minder vaak doen dus het game element een beetje los laten want ze weten af en toe van gekkigheid wat ze nog moeten verzinnen aan opdrachten. Geef ze maar andere dingen om aan punten te komen. Maak er maar een klein mini bedrijfje van en haal de goede dingen uit wat Utopia leuk maakte dus het leven in een samenleving en samen dingen produceren en verkopen. En laat daar dan het game element in zitten, wie het meest verkoopt als bondje mag de finale spelen en hou deze min of meer hetzelfde als dat het nu is, alleen is de kluis wel vervelend aan het worden. Desnoods laat je de winnaar het geld houden van wat er is verkocht aan producten. Dus het geld gaat in die kluis.
Salar werd goed ontvangen moet ik zeggen na zijn terugkomst van de crematie, mooie TV. En die date met Merkedes was leuk en Salar was wel eerlijk tegen haar liet haar heel subtiel een blauwtje lopen merkte ik. Hij moet ook helemaal niet aan relatie beginnen, hij weet maar al te goed dat dit niets waard is in een RLS. Dat gezeik moet hij allemaal niet willen. Die Thomas echter gaat er helemaal voor, ondanks de deugdelijke woorden van Daisy aan hem en aan Chess. Morgen een typisch geval van 'het was een goed verhaal, lekker kort ook, maar we don't give a damn!' Chess is een geslepen meisje die goed Roxy in de gaten hield toen hij met haar aan het lullen was aan de bar.
Therese en Roxy beginnen al echt de meangirls te worden in deze cyclus over Jesse. Ze hebben gelijk, was leuke TV. Wat een zwaarmoedig en smoezelig gozertje.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219784368
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 21:41 schreef freaky40 het volgende:
Goede aflevering wel vanavond, de verhaallijnen werden goed verteld en ik vind De Bondgenoten ook veel leuker als er geen spelletjes zijn, ze framen het niet voor niets als 'de soap met echte mensen' dus daar kun je beter de focus op leggen en die spelletjes steeds minder vaak doen dus het game element een beetje los laten want ze weten af en toe van gekkigheid wat ze nog moeten verzinnen aan opdrachten. Geef ze maar andere dingen om aan punten te komen. Maak er maar een klein mini bedrijfje van en haal de goede dingen uit wat Utopia leuk maakte dus het leven in een samenleving en samen dingen produceren en verkopen. En laat daar dan het game element in zitten, wie het meest verkoopt als bondje mag de finale spelen en hou deze min of meer hetzelfde als dat het nu is, alleen is de kluis wel vervelend aan het worden. Desnoods laat je de winnaar het geld houden van wat er is verkocht aan producten. Dus het geld gaat in die kluis.
Salar werd goed ontvangen moet ik zeggen na zijn terugkomst van de crematie, mooie TV. En die date met Merkedes was leuk en Salar was wel eerlijk tegen haar liet haar heel subtiel een blauwtje lopen merkte ik. Hij moet ook helemaal niet aan relatie beginnen, hij weet maar al te goed dat dit niets waard is in een RLS. Dat gezeik moet hij allemaal niet willen. Die Thomas echter gaat er helemaal voor, ondanks de deugdelijke woorden van Daisy aan hem en aan Chess. Morgen een typisch geval van 'het was een goed verhaal, lekker kort ook, maar we don't give a damn!' Chess is een geslepen meisje die goed Roxy in de gaten hield toen hij met haar aan het lullen was aan de bar.
Therese en Roxy beginnen al echt de meangirls te worden in deze cyclus over Jesse. Ze hebben gelijk, was leuke TV. Wat een zwaarmoedig en smoezelig gozertje.
Je posts zijn altijd wat lastig om te lezen O-) maar dit is wel een worst (gebruik wat spaties)
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')