Goede aflevering wel vanavond, de verhaallijnen werden goed verteld en ik vind De Bondgenoten ook veel leuker als er geen spelletjes zijn, ze framen het niet voor niets als 'de soap met echte mensen' dus daar kun je beter de focus op leggen en die spelletjes steeds minder vaak doen dus het game element een beetje los laten want ze weten af en toe van gekkigheid wat ze nog moeten verzinnen aan opdrachten. Geef ze maar andere dingen om aan punten te komen. Maak er maar een klein mini bedrijfje van en haal de goede dingen uit wat Utopia leuk maakte dus het leven in een samenleving en samen dingen produceren en verkopen. En laat daar dan het game element in zitten, wie het meest verkoopt als bondje mag de finale spelen en hou deze min of meer hetzelfde als dat het nu is, alleen is de kluis wel vervelend aan het worden. Desnoods laat je de winnaar het geld houden van wat er is verkocht aan producten. Dus het geld gaat in die kluis.
Salar werd goed ontvangen moet ik zeggen na zijn terugkomst van de crematie, mooie TV. En die date met Merkedes was leuk en Salar was wel eerlijk tegen haar liet haar heel subtiel een blauwtje lopen merkte ik. Hij moet ook helemaal niet aan relatie beginnen, hij weet maar al te goed dat dit niets waard is in een RLS. Dat gezeik moet hij allemaal niet willen. Die Thomas echter gaat er helemaal voor, ondanks de deugdelijke woorden van Daisy aan hem en aan Chess. Morgen een typisch geval van 'het was een goed verhaal, lekker kort ook, maar we don't give a damn!' Chess is een geslepen meisje die goed Roxy in de gaten hield toen hij met haar aan het lullen was aan de bar.
Therese en Roxy beginnen al echt de meangirls te worden in deze cyclus over Jesse. Ze hebben gelijk, was leuke TV. Wat een zwaarmoedig en smoezelig gozertje.
Allemaal cabaretteketet!