Vandaar dat El Che Roma op 'm liet klimmen!quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die geilt op alles wat meer dan 10cm heeft
En met die kou is alles al snel 10cmquote:Op donderdag 8 januari 2026 20:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vandaar dat El Che Roma op 'm liet klimmen!
Denk dat dat gesprek in die sauna dit redelijk bevestigt.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar is geen relatie materiaal (zeg ik met de kennis van BB tm nu), dus ik vind het wel een beetje sneu voor Mercedes
Dat is een ding, allen die even die schuur mochten verlaten hebben nieuwe informatie.quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik heb zo het vermoedde dat Salar tijdens de uitvaart gewaarschuwd is ivm Merci
Gladjanus is het. Mercedes geeft zich letterlijk en figuurlijk bloot. Die is over haar oren en hij deed het voor de fibe?quote:
Ja leuk voor daar maar niet meer. Hij doet een Petertje. Vind zielig volgens mij heeft zij wel gevoelens namelijk.quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk dat dat gesprek in die sauna dit redelijk bevestigt.
quote:
Ja 'begint' al goed!quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:14 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Strategische plek op de bank ook
zijn daden zeggen wat anders dan ziin woordenquote:Op donderdag 8 januari 2026 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Gladjanus is het. Mercedes geeft zich letterlijk en figuurlijk bloot. Die is over haar oren en hij deed het voor de fibe?
Ook dat bloemetje en kaartje.
Typische loverboy.quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja leuk voor daar maar niet meer. Hij doet een Petertje. Vind zielig volgens mij heeft zij wel gevoelens namelijk.
El Che komt nog wel terugquote:Op donderdag 8 januari 2026 20:18 schreef Hagenesie het volgende:
Wat een saaie mensen. Ik mis Erik, Fatima, El Che en Roma
Ik hoop hetquote:Op donderdag 8 januari 2026 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
zijn daden zeggen wat anders dan ziin woorden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |