Je kont voor de camera showen en denken dat je een bn'er gaat worden.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 20:09 schreef greysbones het volgende:
soms vraag ik me wel af waarom mensen meedoen
ze kunnen niks
ze durven niks
snappen ze wel dat het een spelshow is?
De tegenhanger is sowieso veel leuker om naar te kijken. Altijd alles willen, roepen dat ze er geweldig goed in zijn om vervolgens keihard te falenquote:Op dinsdag 3 februari 2026 20:09 schreef greysbones het volgende:
soms vraag ik me wel af waarom mensen meedoen
ze kunnen niks
ze durven niks
snappen ze wel dat het een spelshow is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op dinsdag 3 februari 2026 20:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
De tegenhanger is sowieso veel leuker om naar te kijken. Altijd alles willen, roepen dat ze er geweldig goed in zijn om vervolgens keihard te falenwat een monster was ze ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op dinsdag 3 februari 2026 20:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
De tegenhanger is sowieso veel leuker om naar te kijken. Altijd alles willen, roepen dat ze er geweldig goed in zijn om vervolgens keihard te falenafschuwelijk mensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg, zo praten we niet over de enige echte hoela-hoep koningin he!quote:
de heldquote:Op dinsdag 3 februari 2026 20:21 schreef greysbones het volgende:
salar is ook een watje
die speelt zelf ook bijna niks
vraag me af wat er klopt van het verhaal van Marlijnquote:
Die laat zijn wijfie werkenquote:Op dinsdag 3 februari 2026 20:21 schreef greysbones het volgende:
salar is ook een watje
die speelt zelf ook bijna niks
quote:Op dinsdag 3 februari 2026 20:24 schreef KinKiJan het volgende:
Heb gemist waarom Jessica speelt. Zei Frank niet dat taal het enige was dat hij zou kunnen?
ja dat zei hij, dus dit begrijp ik ook even nietquote:Op dinsdag 3 februari 2026 20:24 schreef KinKiJan het volgende:
Heb gemist waarom Jessica speelt. Zei Frank niet dat taal het enige was dat hij zou kunnen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |