Noemen wij hier: kop als een oorwurmquote:Op dinsdag 3 februari 2026 19:45 schreef Soury het volgende:
Wat een hoop sjaggie ellende is die Jessica, ik heb haar nog nooit zien lachen. Altijd een onweer smoel.
Ik bedoel eigenlijk Cynthia, haal de namen door elkaarquote:Op dinsdag 3 februari 2026 19:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Noemen wij hier: kop als een oorwurm
ik begrijp het ook nietquote:Op dinsdag 3 februari 2026 19:50 schreef greysbones het volgende:
welk trauma heeft Cynthia waardoor ze niet normaal kan doen tegen Frank?
Blijft natuurlijk wel dat wij fragmenten zien, en niet 24/7 opgesloten zitten met elkaar.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 19:50 schreef greysbones het volgende:
vind het heel apartquote:Op dinsdag 3 februari 2026 19:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Blijft natuurlijk wel dat wij fragmenten zien, en niet 24/7 opgesloten zitten met elkaar.
Het is maar 3 weken, ze doet alsof ze is uitgehuwelijkt met hemquote:Op dinsdag 3 februari 2026 19:50 schreef greysbones het volgende:
Ik heb zo'n onheilspellend voorgevoel dat die er over minimaal 9 maanden nog steeds is.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 20:02 schreef greysbones het volgende:
ik hoop
dat Casper er ook heel snel uitligt
Marlijn zegt ......quote:Op dinsdag 3 februari 2026 20:04 schreef greysbones het volgende:
marlijn
roxy is fucking goed in muziek
sinds wanneer
Afentoe denk ik echt alsof ik Floris zie lopen maar het is Casperquote:Op dinsdag 3 februari 2026 20:07 schreef greysbones het volgende:
Marlijn heeft haar soulmate gevonden
net zo'n lulhannes
Mag z'n veters nog niet strikken.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 20:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Afentoe denk ik echt alsof ik Floris zie lopen maar het is Casper
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |