Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
quote:Op dinsdag 3 februari 2026 16:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
Voor mensen die fb hebben, deze stoere jongen al gezien?
Ik heb geen Facebook maar hij werd mij afgelopen week ineens "voorgesteld" op Instagram waar hij hetzelfde doet. Dat waren 3 verschillende bakjes met komkommer schijfjes die ik 2 zomers terug al bij de een na de andere influencer voorbij zag komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik zag ook de huidige Robert die op Instagram alleen in de sportschool lijkt te zitten en op LinkedIn voorbij komt als lifestyle coach
you tokkie to me?
En een lepel zout als ontbijt.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 17:43 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Ik heb geen Facebook maar hij werd mij afgelopen week ineens "voorgesteld" op Instagram waar hij hetzelfde doet. Dat waren 3 verschillende bakjes met komkommer schijfjes die ik 2 zomers terug al bij de een na de andere influencer voorbij zag komen![]()
En ik zag ook de huidige Robert die op Instagram alleen in de sportschool lijkt te zitten en op LinkedIn voorbij komt als lifestyle coach
Je kunt aangeven dat je niet geïnteresseerd bent in content van een specifiek account. Nadat ik dit al 2x gedaan had en Instagram me voor de 3e keer toch dat hoofd van Roma voorschotelde, heb ik haar hele account maar geblokkeerd.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 17:43 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Ik heb geen Facebook maar hij werd mij afgelopen week ineens "voorgesteld" op Instagram waar hij hetzelfde doet. Dat waren 3 verschillende bakjes met komkommer schijfjes die ik 2 zomers terug al bij de een na de andere influencer voorbij zag komen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Dit ja, want "dan verlies je niet zoveel vocht"! Mafkees. Zout gebruiken is juist zeer ongezond!quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2026 18:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Je kunt aangeven dat je niet geïnteresseerd bent in content van een specifiek account. Nadat ik dit al 2x gedaan had en Instagram me voor de 3e keer toch dat hoofd van Roma voorschotelde, heb ik haar hele account maar geblokkeerd.
Wat denk je, zojuist......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Je kunt aangeven dat je niet geïnteresseerd bent in content van een specifiek account. Nadat ik dit al 2x gedaan had en Instagram me voor de 3e keer toch dat hoofd van Roma voorschotelde, heb ik haar hele account maar geblokkeerd.
Wat denk je, zojuist......Roooomaaaaaa.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
[..]
Wat denk je, zojuist......je post op pc tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zal hier regelmatig jou taggen en Roma noemen
dan blijft ze je bij
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2026 18:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
je post op pc toch
ik zal hier regelmatig jou taggen en Roma noemen
dan blijft ze je bij
Wat hebben wij te klagen ?quote:
was hij flauw?quote:Op dinsdag 3 februari 2026 19:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heb je zijn raad opgevolgd.... nee toch
Nee, dat soort praat laat ik gaanquote:Op dinsdag 3 februari 2026 19:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heb je zijn raad opgevolgd.... nee toch
quote:Op dinsdag 3 februari 2026 19:35 schreef LionHeart het volgende:
Haha, zou Chess nu denken dat ze populair is?
wel slimquote:Op dinsdag 3 februari 2026 19:37 schreef spapaars het volgende:
Gaat ze overleggen met 0 puntjes Salar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |