Ze hebben daar geen tv he.. de enige die dit echt weet is Casper.quote:Op woensdag 4 februari 2026 19:47 schreef schetterklep het volgende:
Is er nou niemand die Merlijn kan uitleggen wat er gebeurt? Ze heeft gewoon gezegd dat ze op de gieren gingen voor 100 en daardoor kozen de gieren voor de slangen. Die slechte keuze lag niet aan Merlijn maar ze zorgt wel voor de voorzet. En dan zo op de bank met d'r been half over hem heen.
Oh ja natuurlijk, niet bij nagedachtquote:Op woensdag 4 februari 2026 19:47 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Ze hebben daar geen tv he.. de enige die dit echt weet is Casper.
Met het voorstukje erbij moeten ze ranken lijkt me. "Wie had je bij minst betrouwbaar" (of zoiets)quote:Op woensdag 4 februari 2026 19:51 schreef greysbones het volgende:
moet er een nieuwe schorpioen komen ?
Van de week werd er nog gezegd dat andere op die kamer ook wel eens snurkenquote:Op woensdag 4 februari 2026 19:50 schreef LionHeart het volgende:
Maar het licht was al volop aan, dus opsta tijd. En dan nog allemaal zo geïrriteerd doen over het snurken.
Jaquote:Op woensdag 4 februari 2026 20:01 schreef greysbones het volgende:
stonden er nu namen op die enveloppen ??
Moet wel, anders weten ze niet wie wat heeft ingevuld.quote:Op woensdag 4 februari 2026 20:01 schreef greysbones het volgende:
stonden er nu namen op die enveloppen ??
jullie stemmen anoniemquote:Op woensdag 4 februari 2026 20:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Moet wel, anders weten ze niet wie wat heeft ingevuld.
Ik weet nog steeds niet wat er nu precies is.quote:Op woensdag 4 februari 2026 20:04 schreef StephanL het volgende:
Cynthia ziet ook dingen die er niet zijn volgens mij
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |