Hij heeft volgens mij vrij weinig met Cynthia gedaan maar goed. Ze zoekt het maar lekker uitquote:Op woensdag 4 februari 2026 20:06 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat er nu precies is.
Je zit teveel op mijn huid?????
Ziet ze ze vliegen???
alhoewel, die hand klap en dan een omhelzing....man kijk uit anders heeft ze nog gelijk of denkt ze dat ze gelijk heeft
Die mag echt als eerste vertrekken wat mij betreft. Die voegt niets toe behalve een chagrijnige kop.quote:Op woensdag 4 februari 2026 20:07 schreef LionHeart het volgende:
Nee, Roxy, je neemt het absoluut niet persoonlijk.
Sjonge jonge jongequote:Op woensdag 4 februari 2026 20:10 schreef KinKiJan het volgende:
Het is onderhand wel duidelijk dat er meer speelt tussen Frank en Cynthia dan dat wij gezien hebben.
ze denkt dat Jes alleen maar opkomt voor Frank daarom vind ze dat ze niet met haar over hem kan praten maar Cynthia is erg negatief over hem en ik weet nog steeds niet waaromquote:Op woensdag 4 februari 2026 20:09 schreef greysbones het volgende:
cynthia kan ook geen enkele feedback hebben
jeez
jessica zei het heel netjes
Tot nu toe zie ik geen enkel kwaads in Frank.quote:Op woensdag 4 februari 2026 20:11 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ze denkt dat Jes alleen maar opkomt voor Frank daarom vind ze dat ze niet met haar over hem kan praten maar Cynthia is erg negatief over hem en ik weet nog steeds niet waarom
Nee ik ook niet daarom, echt ik begrijp niets van dat mens.quote:Op woensdag 4 februari 2026 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Tot nu toe zie ik geen enkel kwaads in Frank.
Je bedoelt Smart Fortwoquote:Op woensdag 4 februari 2026 20:12 schreef Chanel5 het volgende:
Maar vinden haar ouders het leuk want dit gaat natuurlijk allemaal om Salar.
Straks rijdt die Pa met de Hummer binnen.
Ja irritant, ik wil weten of ze een punt heeft of niet, en of ik nou wel of niet mee moet gaan met de boe-Cynthia meutequote:Op woensdag 4 februari 2026 20:06 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat er nu precies is.
Je zit teveel op mijn huid?????
Ziet ze ze vliegen???
alhoewel, die hand klap en dan een omhelzing....man kijk uit anders heeft ze nog gelijk of denkt ze dat ze gelijk heeft
dat is meestal de opzetquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |