Sinds gisteren werkt de politie nu mee en zijn er tig van de weg geplukt.quote:Op woensdag 28 januari 2026 18:37 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Als je een wapen trekt dan loop je ook kans om neergeschoten te worden. Maar goed dat is het punt niet, het punt is dat je niet moet bemoeien met politiewerk. Dat standpunt was/is echt niet controversieel behalve in Minneapolis waar de bevolking zo gek is gemaakt dat ze denken te vechten tegen de reïncarnatie van het derde Reich.
Je kunt je de moeite eel besparen, er gaat nooit een ander soort snoepje uit deze talking point pez dispenser rollen.quote:Op woensdag 28 januari 2026 17:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
In Minnesota is het dragen van een wapen gewoon een burgerrecht..
En nu opeens maakt het dragen van een wapen je tot dader.
En die mag dan dus dood.
De agent is dan onschuldig kennelijk.
En toch zijn er miljoenen mensen waaronder waarschijnlijk Good en Pretti die “not my president” roepen.quote:Op woensdag 28 januari 2026 16:27 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Geen idee, maar het is in beide gevallen hoe dan ook totaal gestoord om zoiets te zeggen.
Hij is immers president van alle inwoners van het land, niet alleen van de mensen die op hem gestemd hebben. Al vrees dat dat een te hoog gegrepen gedachte is voor iemand met kwaadaardig narcisme.
Wat dus alleen maar bevestigd dat Walz en Frey betrokken zijn bij deze opstand.quote:Op woensdag 28 januari 2026 18:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
Sinds gisteren werkt de politie nu mee en zijn er tig van de weg geplukt.
Ah een ervaringstokkie?quote:Op woensdag 28 januari 2026 18:17 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Deze mensen zijn compleet de weg kwijt, ik hoop dat ze zelf een keer met de politie te maken krijgen en dan met ze gaan vechten. Laten we dan wel hopen dat er iemand staat te filmen, want zelfs de Nederlandse politie geeft je klappen als je ze aanvalt.
Ik wil best jullie pleasen door te zeggen dat het executie-wise eruit zag, alleen moeten we niet vergeten dat in Amerika heel anders wordt omgegaan met situaties waarin "gun" geroepen wordt en er een schot afgaat.quote:Op woensdag 28 januari 2026 17:36 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hij is dus geëxecuteerd volgens jou.
Vind je dat normaal in een democratie?
Geloof je het zelf, hij had week ervoor nog een altercation met federal agents waarbij hij 1 van zijn ribben brak. Hij zat in anti-ICE signal groepen en had een fluitje bij zich, plus meerdere magazines.quote:Op woensdag 28 januari 2026 18:56 schreef havanagila het volgende:
Je weet helemaal niet waarom die gast daar was. Met je "had ie er maar niet moeten zijn"
Achteraf is altijd makkelijk praten. We weten ook dat het geen slimme keuze was van Charlie Kirk om daar die dag te zijn. Voegt verder helemaal niets toe aan een discussie.quote:Op woensdag 28 januari 2026 18:54 schreef epicbeardman het volgende:
wat ik wel weet is dat het geen slimme keuze was van dhr Pretti om daar deze dag te zijn blijkbaar.
Deel jij alvast fluitjes uit aan degene die geruimd moeten worden?quote:Op woensdag 28 januari 2026 19:02 schreef FlippingCoin het volgende:
we moeten ICE in Nederland krijgen
vooral de randstad en friesland en bonaire
Tjah. Alleen deed Kirk zijn gebruikelijke praatje op een school en liep pretti te ouwehoeren tussen zwaarbewapende agenten.quote:Op woensdag 28 januari 2026 18:59 schreef IndoorKite het volgende:
[..]
Achteraf is altijd makkelijk praten. We weten ook dat het geen slimme keuze was van Charlie Kirk om daar die dag te zijn. Voegt verder helemaal niets toe aan een discussie.
Alleen was Charlie Kirk niet aan het vechten met federale agentenquote:Op woensdag 28 januari 2026 18:59 schreef IndoorKite het volgende:
[..]
Achteraf is altijd makkelijk praten. We weten ook dat het geen slimme keuze was van Charlie Kirk om daar die dag te zijn. Voegt verder helemaal niets toe aan een discussie.
graagquote:Op woensdag 28 januari 2026 19:03 schreef Questular het volgende:
[..]
Deel jij alvast fluitjes uit aan degene die geruimd moeten worden?
Ik ben een ervaringsdeskundige inderdaad, dat maakt het ook zo lachwekkend om nitwits idioot gedrag jegens de politie goed te zien praten.quote:
Zijn gebruikelijke praatje wat op zijn minst controversieel is? Dat praatje bedoel je? Een haatzaaiende religekkie met racistische uitspraken is niet echt een super veilig beroep. Dat heeft zijn familie hopelijk wel door inmiddels. Hij had gewoon beter thuis kunnen blijven en zijn mond moeten houden. Dan was hij nog in leven gebleven.quote:Op woensdag 28 januari 2026 19:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tjah. Alleen deed Kirk zijn gebruikelijke praatje op een school en liep pretti te ouwehoeren tussen zwaarbewapende agenten.
Rare beredenering.
Ooit klappen gekregen van de politie dus.quote:Op woensdag 28 januari 2026 19:10 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik ben een ervaringsdeskundige inderdaad, dat maakt het ook zo lachwekkend om nitwits idioot gedrag jegens de politie goed te zien praten.
quote:Op woensdag 28 januari 2026 19:10 schreef IndoorKite het volgende:
[..]
Zijn gebruikelijke praatje wat op zijn minst controversieel is? Dat praatje bedoel je? Een haatzaaiende religekkie met racistische uitspraken is niet echt een super veilig beroep. Dat heeft zijn familie hopelijk wel door inmiddels. Hij had gewoon beter thuis kunnen blijven en zijn mond moeten houden. Dan was hij nog in leven gebleven.
Yep, klappen gekregen, knie in mijn nek net als George Floyd. Handboeien zo strak dat de striemen in mijn polsen zaten etc etc.quote:Op woensdag 28 januari 2026 19:10 schreef Questular het volgende:
[..]
Ooit klappen gekregen van de politie dus.
Nee hoor denk ik helemaal niet, wel denk ik dat de Nederlandse politie tijdens een arrestatie niet met 2 van de 6 op iemand begint te schieten. Klein detail ik weet het.quote:Op woensdag 28 januari 2026 19:16 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Yep, klappen gekregen, knie in mijn nek net als George Floyd. Handboeien zo strak dat de striemen in mijn polsen zaten etc etc.
Mensen denken dat de politie alleen maar doe praten maar zo werkt het niet als je jezelf verzet.
Als je een wapen trekt dan staat ook de Nederlandse politie in hun recht om je af te knallen.
Is totaal niet relevant voor het argument: als Charlie thuis was gebleven was hij niet doodgeschoten.quote:Op woensdag 28 januari 2026 19:06 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Alleen was Charlie Kirk niet aan het vechten met federale agentenwat een nonsens.
Koekjes kunnen best lekker zijn. Eigen deeg?quote:Op woensdag 28 januari 2026 19:10 schreef IndoorKite het volgende:
[..]
Zijn gebruikelijke praatje wat op zijn minst controversieel is? Dat praatje bedoel je? Een haatzaaiende religekkie met racistische uitspraken is niet echt een super veilig beroep. Dat heeft zijn familie hopelijk wel door inmiddels. Hij had gewoon beter thuis kunnen blijven en zijn mond moeten houden. Dan was hij nog in leven gebleven.
Friesland kan wel wat extra ice gebruiken. Het wordt anders niks met die 11 stedentocht deze winterquote:Op woensdag 28 januari 2026 19:02 schreef FlippingCoin het volgende:
we moeten ICE in Nederland krijgen
vooral de randstad en friesland en bonaire
En dat is bij Trump kennelijk wederzijds.quote:Op woensdag 28 januari 2026 18:48 schreef Chivaz het volgende:
[..]
En toch zijn er miljoenen mensen waaronder waarschijnlijk Good en Pretti die “not my president” roepen.
Oh je bent zeker de leukste thuis, je snapt toch wel goed dat er bedoeld wordt dat als onze Pretti niet graag ging worstelen met federale agenten als hobby en die dag niet opzoek ging naar de confrontatie, dat dit niet was gebeurd.quote:Op woensdag 28 januari 2026 19:20 schreef IndoorKite het volgende:
[..]
Is totaal niet relevant voor het argument: als Charlie thuis was gebleven was hij niet doodgeschoten.
quote:Op woensdag 28 januari 2026 19:23 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Friesland kan wel wat extra ice gebruiken. Het wordt anders niks met die 11 stedentocht deze winter
Charlie Kirk kiest er zelf voor om een "political commentator" te zijn met hele controversiële uitspraken. Als hij die dag thuis was gebleven ipv constant zijn grote bek open zat te trekken in het publiek was die nu nog in leven. Charlie Kirk zaaide haat. Dat betaalde zo lekker. Maar slim was het niet zoals we nu allemaal wel weten. Maar wat voegt een dergelijk argument achteraf dan toe aan de discussie?quote:Op woensdag 28 januari 2026 19:25 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Oh je bent zeker de leukste thuis, je snapt toch wel goed dat er bedoeld wordt dat als onze Pretti niet graag ging worstelen met federale agenten als hobby en die dag niet opzoek ging naar de confrontatie, dat dit niet was gebeurd.
Ho, jij noemt het een executie.quote:Op woensdag 28 januari 2026 18:54 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ik wil best jullie pleasen door te zeggen dat het executie-wise eruit zag
In de VS gaat de politie dan niet iemand executeren.quote:, alleen moeten we niet vergeten dat in Amerika heel anders wordt omgegaan met situaties waarin "gun" geroepen wordt en er een schot afgaat.
En die hebben dan ook een instructie hoe daar mee om te gaan.quote:Elke agent daar is bekend dat een simpele routine controle langs de weg al een agent al een mogelijk doelwit maakt.
Dagelijks...quote:Dagelijks sterven er agenten en mensen door agenten die het in hen domme koppie halen om naar een wapen te grijpen of te mikken met een wapen.
Zoiemand hoort niet bij de politie.quote:Met 350 miljoen inwoners weet je nooit hoe iemands dag is verlopen en wat de background is, of diegene deze keer over de edge wordt gepushed om toch tot actie over te gaan.
Of hij had een vrouw kunnen zijn.quote:In een alternatieve universum had Pretti daadwerkelijk zijn wapen kunnen trekken en er klaar mee zijn geweest en het vuur kunnen openen, dit zijn split second beslissingen.
Toch spreek jij van een executie.quote:We weten gewoon nog te weinig
ICE had ook gewoon die dag het werk neer kunnen leggen, dan waren er ook geen slachtoffers.quote:, wat ik wel weet is dat het geen slimme keuze was van dhr Pretti om daar deze dag te zijn blijkbaar. Hij had beter thuis kunnen blijven, dan waren er geen slachtoffers en geen agenten met trauma's.
Dat is inderdaad een mooie omschrijving voor ICE.quote:Ik keur het ook nergens goed, alleen zie ik ook waarom dit helaas heeft plaatsgevonden en simpeler dan "Play stupid games, win stupid prices" kunnen we het niet uitdrukken.
Beroofd zeg je.quote:Net zoals die 15 jarige jongen die iemand beroofd had met een vuurwapen van fatbike hier, staande werd gesommeerd maar dit niet deed en doodgeschoten werd. Dat zijn toch echt je eigen beslissingen geweest.
Die 2e schoot op een lijk, er staat een of andere mongool te klappen, en de enige die zo graag willen worstelen waren de agenten. Maar goed, kan net zo goed tegen een muur praten.quote:Op woensdag 28 januari 2026 19:25 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Oh je bent zeker de leukste thuis, je snapt toch wel goed dat er bedoeld wordt dat als onze Pretti niet graag ging worstelen met federale agenten als hobby en die dag niet opzoek ging naar de confrontatie, dat dit niet was gebeurd.
De Charlie Kirk moord was gewoon een laffe daad, dat je uberhaupt zijn naam durft te noemen in dit topic. Iemand die alleen discussies had een geen fysieke schermutselingen met federale agenten keer op keer, hier schoten 2 agenten Pretti dood die genoodzaakt voelden dat ze moesten ingrijpen. Niet 1, maar 2.
Alex Pretti was shot by 2 CBP agents, not just 1, report finds
Nog steeds totaal uit verband getrokken verhalen. Maar whatever floats your boat.quote:Op woensdag 28 januari 2026 19:32 schreef IndoorKite het volgende:
[..]
Charlie Kirk kiest er zelf voor om een "political commentator" te zijn met hele controversiële uitspraken. Als hij die dag thuis was gebleven ipv constant zijn grote bek open zat te trekken in het publiek was die nu nog in leven. Charlie Kirk zaaide haat. Dat betaalde zo lekker. Maar slim was het niet zoals we nu allemaal wel weten. Maar wat voegt een dergelijk argument achteraf dan toe aan de discussie?
Charlie verdedigde wapenbezit en stelde dat slachtoffers daarvan voor lief genomen moeten worden.quote:Op woensdag 28 januari 2026 19:45 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Nog steeds totaal uit verband getrokken verhalen. Maar whatever floats your boat.
Wow, het lijkt alsof je me hebt. Hoor je dat jongens. "Epicbeardman zei executie".quote:Op woensdag 28 januari 2026 19:38 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ho, jij noemt het een executie.
[..]
In de VS gaat de politie dan niet iemand executeren.
[..]
En die hebben dan ook een instructie hoe daar mee om te gaan.
En hoe ICE met Pretti om ging getuigt niet van handelen met de wetenschap dat hij gewapend kan zijn.
[..]
Dagelijks...
De cijfers:
2020 45
2021 64
2022 54
2023 46
2024 52
Dat is niet dagelijks meerdere agenten.
[..]
Zoiemand hoort niet bij de politie.
[..]
Of hij had een vrouw kunnen zijn.
Of een astronaut.
Of een Chinees.
Zo kun je blijven speculeren...
[..]
Toch spreek jij van een executie.
[..]
ICE had ook gewoon die dag het werk neer kunnen leggen, dan waren er ook geen slachtoffers.
En Noem had ICE beter kunnen laten opleiden, waardoor dit soort geklungel waarbij doden vallen niet gebeuren.
[..]
Dat is inderdaad een mooie omschrijving voor ICE.
[..]
Beroofd zeg je.
Pretti heeft niemand beroofd.
En zijn wapen was hem afgenomen voordat de ICE agent hem, volgens jou, executeerde door zijn magazijn leeg te schieten...
Nogmaals, ik vindt het ook erg treurig dat dit allemaal heeft plaatsgevonden, maar van actie komt reactie. Er zijn tal van situaties waarin dit niet had plaatsgevonden. Stel je voor dat hij gewoon weg was gelopen of handen in de lucht had gedaan.quote:Op woensdag 28 januari 2026 19:44 schreef havanagila het volgende:
[..]
Die 2e schoot op een lijk, er staat een of andere mongool te klappen, en de enige die zo graag willen worstelen waren de agenten. Maar goed, kan net zo goed tegen een muur praten.
Snap dat dit een hoogtepuntje was in je leven, maar no one cares. Erika heeft veel meer power.quote:Op woensdag 28 januari 2026 19:46 schreef Wantie het volgende:
[..]
Charlie verdedigde wapenbezit en stelde dat slachtoffers daarvan voor lief genomen moeten worden.
Hij is zelf zo'n slachtoffer geworden.
Executie betekent het voltrekken van de doodstraf.quote:Op woensdag 28 januari 2026 19:55 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wow, het lijkt alsof je me hebt. Hoor je dat jongens. "Epicbeardman zei executie".
Ja een executie door 2 agenten die blijkbaar de situatie beiden zo inschatten dat er geschoten moest worden.
Hij had zijn handen in de lucht.quote:Nogmaals, ik vindt het ook erg treurig dat dit allemaal heeft plaatsgevonden, maar van actie komt reactie. Er zijn tal van situaties waarin dit niet had plaatsgevonden. Stel je voor dat hij gewoon weg was gelopen of handen in de lucht had gedaan.
Hij mocht dus een wapen bij zich dragen.quote:Als hij geen wapen bij zich had gehad (en ja ik begrijp concealed carry permit) is
In zijn rug.quote:is het alsnog niet handig blijkbaar om deze mee te nemen als je ICE wil gaan frustreren, want zoals nu heeft dit blijkbaar een chain of events getriggered waardoor hij in zijn rug geknald werd.
Nee, dat kan je niet, omdat de bodycam niet tussen de ogen van de agent zitquote:Pas bij bodycam footage kunnen we echt inschatten wat voor zicht de agenten hadden
Dus je acht het ook mogelijk dat de agenten geheel uit zichzelf hem hebben doodgeschoten, zonder aanleiding.quote:wellicht was Alex zijn arm onder zijn lichaam van moment dat er "gun" geroepen werd, toen eerste schot per ongeluk afging (nog steeds onduidelijk of dit van het afgenomen wapen kwam van Alex of van een andere agent)
Ik niet, de loop van omstandigheden had nooit zo moeten gebeuren.quote:Het is gewoon een extreme loop van omstandigheden, maar snap de "executie" zeker
.quote:Maar er moet ook zeker onderzoek plaatsvinden, zoals bij elke situatie of dat er iemand dood noodweer of ongeluk dood gaat
Dat heeft Trump ook totaal verkeerd aangepakt.quote:Vergelijk het dan met Ashli Babbitt, die doodgeschoten werd toen ze in capital liep op 6 januari. Die had niet eens een wapen bijzich..
quote:Op woensdag 28 januari 2026 19:10 schreef IndoorKite het volgende:
[..]
En daar zal het wel bij blijven. Als ze vervolgd gaan worden hef ik mijn account op FOK! op.quote:Op woensdag 28 januari 2026 20:28 schreef capricia het volgende:
De betreffende federale agenten zijn voorlopig even met verlof gestuurd, hangende het onderzoek.
https://www.google.com/am(...)ion-agents-on-leave/
Had ze maar thuis moeten blijven, dan had ze nu nog geleefd.quote:Op woensdag 28 januari 2026 19:55 schreef epicbeardman het volgende:
Vergelijk het dan met Ashli Babbitt, die doodgeschoten werd toen ze in capital liep op 6 januari. Die had niet eens een wapen bijzich..
Dit was wel een heel heftig incident hoor. En er staat zoveel op beeld dat ontkennen ook niet mogelijk is.quote:Op woensdag 28 januari 2026 20:35 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En daar zal het wel bij blijven. Als ze vervolgd gaan worden hef ik mijn account op FOK! op.
Denk niet dat we die mazzel zullen hebbenquote:Op woensdag 28 januari 2026 20:35 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En daar zal het wel bij blijven. Als ze vervolgd gaan worden hef ik mijn account op FOK! op.
Screenshot gemaakt.quote:Op woensdag 28 januari 2026 20:35 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op woensdag 28 januari 2026 20:35 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ze had fok!/BNW moeten lezen in het VS topic waarbij velen er van overtuigd was dat er iets van rellen gingen uitbreken.quote:Op woensdag 28 januari 2026 20:39 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Had ze maar thuis moeten blijven, dan had ze nu nog geleefd.
Kloptquote:Op woensdag 28 januari 2026 20:39 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Had ze maar thuis moeten blijven, dan had ze nu nog geleefd.
Dit is standaard trouwens voor elke agent.quote:Op woensdag 28 januari 2026 20:28 schreef capricia het volgende:
De betreffende federale agenten zijn voorlopig even met verlof gestuurd, hangende het onderzoek.
https://www.google.com/am(...)ion-agents-on-leave/
Het is wel een mes in de rug, eerder zei Vance dat ICE immuun isquote:Op woensdag 28 januari 2026 21:24 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dit is standaard trouwens voor elke agent.
bron: https://www.nu.nl/muziek/6384160/bruce-springsteen-deelt-nieuw-protestlied-streets-of-minneapolis.htmlquote:Bruce Springsteen heeft woensdag een protestlied uitgebracht tegen de situatie in de Amerikaanse stad Minneapolis. De rocker schreef het nummer Streets of Minneapolis afgelopen weekend als eerbetoon aan de twee burgers die in de stad zijn doodgeschoten door federale agenten.
"Ik schreef dit nummer zaterdag, nam het gisteren op en breng het vandaag uit in reactie op de staatsterreur die de stad Minneapolis momenteel teistert", zegt 'The Boss' woensdag in een verklaring op Instagram.
"Het is een eerbetoon aan de mensen uit Minneapolis, onze onschuldige immigrantenburen en ter nagedachtenis aan Alex Pretti en Renee Good. Blijf vrij", besluit Springsteen. In het nummer is onder meer de leus "ICE, out of Minneapolis" te horen en zingt Springsteen over "het privéleger van koning Trump".
Good, een moeder van drie kinderen, en verpleegkundige Pretti kwamen onlangs om het leven tijdens operaties van de duizenden extra agenten die president Donald Trump naar Minnesota heeft gestuurd.
Springsteen liet zich eerder deze maand bij een optreden al kritisch uit over Trump en het optreden van immigratiedienst ICE. De zanger en gitarist zei dat federale agenten "Gestapo-technieken" tegen Amerikaanse burgers gebruiken.
Het is niet voor het eerst dat Springsteen inhaakt op de actualiteit. In 2001 bracht hij het nummer American Skin (41 Shots) uit als protest tegen de dood van de 23-jarige student Amadou Diallo twee jaar eerder. Diallo werd 41 keer beschoten door vier New Yorkse politieagenten. Het viertal moest weliswaar terechtstaan, maar werd door een jury vrijgesproken.
Hij heeft hem al te pakkenquote:Op woensdag 28 januari 2026 21:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
bron: https://www.nu.nl/muziek/6384160/bruce-springsteen-deelt-nieuw-protestlied-streets-of-minneapolis.html
@:jippie - krijgt Bruce nu ook een note?
Ja, daar staat al jaren de doodstraf op.quote:Op woensdag 28 januari 2026 23:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oh hemel hij spuugt?!
Dan is ie terecht geëxecuteerd.
Ja dat dacht ik ook maar je moet hier blijkbaar bijzonder voorzichtig zijn in het benoemen van parallellen tussen de ontwikkelingen in de VS en hetgeen er zich in een niet eens heel ver verleden heeft afgespeeld aan deze kant van de oceaan.quote:Op woensdag 28 januari 2026 23:00 schreef UitStraling het volgende:
If it looks like a duck, spits like a duck, and kicks like a duck, then it probably is a duck.
Al die celebs met hgun politieke meningen..quote:Op woensdag 28 januari 2026 21:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
bron: https://www.nu.nl/muziek/6384160/bruce-springsteen-deelt-nieuw-protestlied-streets-of-minneapolis.html
@:jippie - krijgt Bruce nu ook een note?
zelfs in Nederland ..quote:Op woensdag 28 januari 2026 23:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
Protesten lopen wel vaker een beetje uit de hand, toch?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:21 schreef theguyver het volgende:
Morgen pas lekker een late dienst dus kan mooi deze ontknoping zien.
- popcorn √
- krat Pils √
- party snacks √
- lachband app op telefoon geïnstalleerd √
BNW / Presidentiële verkiezingen Verenigde Staten #18 - 20 januari 2021quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:31 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ow ik ga zeker kijken heb er een ochtend vrij voor gemaakt en al vast wat streams opgeslagen.
( ik kijk amper TV (op F1 na) dus dit word wel ff de moeite waard!
Er bestaat een grote kans dat het behoorlijk kan escaleren, de vorige keer liepen er behoorlijk wat racistische groepjes tussen de Trumporters.
En zij nemen natuurlijk geen doos zakdoekjes mee als het slechte nieuws bekend word.
Dit was niet eens de keer dat hij zijn rib brak.. moet je nagaan wat een recidivist dit is.quote:
Mensen met specifieke banen mogen hun politieke meningen niet delen? Aparte insteek.quote:Op woensdag 28 januari 2026 23:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
Al die celebs met hgun politieke meningen..
Word er beetje moe van!
Molly Ringwald... Dat is lang geleden dat ik die naam gehoord heb...quote:Op woensdag 28 januari 2026 23:47 schreef theguyver het volgende:
Word er beetje moe van!
Vroeger keek ik graag naar de academy awards, nu is het een npolitieke shitshow.quote:Op donderdag 29 januari 2026 00:10 schreef IndoorKite het volgende:
[..]
Mensen met specifieke banen mogen hun politieke meningen niet delen? Aparte insteek.
Zeker in Iran.quote:Op woensdag 28 januari 2026 23:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er zijn ook andere paralellen.quote:Op woensdag 28 januari 2026 23:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook maar je moet hier blijkbaar bijzonder voorzichtig zijn in het benoemen van parallellen tussen de ontwikkelingen in de VS en hetgeen er zich in een niet eens heel ver verleden heeft afgespeeld aan deze kant van de oceaan.
Waaw.quote:
@Jippiequote:Op donderdag 29 januari 2026 01:57 schreef Montagui het volgende:
[..]
Er zijn ook andere paralellen.
[ x ]
Deze mevrouw is door haar werkgever inmiddels ook op non actief gezet.
[ x ]
En dit is maar 1 van vele voorbeelden van vele doorgedraaide (linkse) Democratische gekken.
1 dag.quote:Op woensdag 28 januari 2026 23:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Grappig, vrijheid van meningsuiting geldt niet voor artiesten?quote:Op woensdag 28 januari 2026 23:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
Word er beetje moe van!
[ x ]
[..]
zelfs in Nederland ..
Maare zullen we een links protest er bij pakken uit de zelfde staat ?
BLM bronnen verschillen en waren tussen de 25 en 40 doden gevallen en tussen de 1 en 2 miljard aan schade!
elke keer 6 jan er bij halen word ik beetje moe van, ze hadden hier op fok! moeten lezen die het ver van te voren zagen aankomen!
[..]
[..]
BNW / Presidentiële verkiezingen Verenigde Staten #18 - 20 januari 2021
Aha werkt het zo. Oké hier 1 van de hele voorbeelden van een rechts iemand. Dronken in de auto terwijl zijn kinderen achterin zitten, agressief, weigert natuurlijk mee te werken met de politie, is een racist en zou in zijn ICE functie totaal anders met mensen omgaan die weigeren mee te werkenquote:Op donderdag 29 januari 2026 01:57 schreef Montagui het volgende:
[..]
[ x ]
[ x ]
En dit is maar 1 van vele voorbeelden van vele doorgedraaide (linkse) Democratische gekken.
Tuurlijk, alleen als je conservatief bent in Hollywood krijg je geen rol meer want vrijheid is er niet echt als je anders denkent bentquote:Op donderdag 29 januari 2026 07:31 schreef Wantie het volgende:
[..]
Grappig, vrijheid van meningsuiting geldt niet voor artiesten?
Conservatieven kunnen dus niet zelf films maken...quote:Op donderdag 29 januari 2026 07:47 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Tuurlijk, alleen als je conservatief bent in Hollywood krijg je geen rol meer want vrijheid is er niet echt als je anders denkent bent
Ja, tegenwoordig is het de norm om een kamp te kiezen en dan zoveel mogelijk modder naar de overkant gooien.quote:Op donderdag 29 januari 2026 07:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Aha werkt het zo. Oké hier 1 van de hele voorbeelden van een rechts iemand. Dronken in de auto terwijl zijn kinderen achterin zitten, agressief, weigert natuurlijk mee te werken met de politie, is een racist en zou in zijn ICE functie totaal anders met mensen omgaan die weigeren mee te werken
https://www.reddit.com/r/videos/s/pTwwytZxnn
Tja als je als echt rechts conservatief in de vs ook wat racistisch erbij bent is het niet meer dan logisch dat ze zulke types niet willen in multiculturele teams die zulke producties maken.quote:Op donderdag 29 januari 2026 07:47 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Tuurlijk, alleen als je conservatief bent in Hollywood krijg je geen rol meer want vrijheid is er niet echt als je anders denkent bent
Dit schijnt AI te zijn. Ik kan dit niet bevestigen, maar heb diegene die dit gezegd heeft gevraagd om bewijs te tonen, als hij/zij reageert kom ik hier nog op terug.quote:
Jon Voight, Mel Gibson, Sylvester Stallone, James Woods, Dennis Quads, Drea de Matteo, Tarryn Manning. Je ziet wel dat je bullshit lult. Hoe komt het, zou jij graag zien dat de club waar jij het niet mee eens bent gecancelled wordt?quote:Op donderdag 29 januari 2026 07:47 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Je quote een tweet die zegt dat ze hun mond moeten houden alleen omdat ze acteurs of zangers zijn. Vrij achterlijke statement.quote:Op donderdag 29 januari 2026 00:44 schreef theguyver het volgende:
Ik zeg niet dat het niet mag, ik zeg dat ik er moe van word![]()
Wat het zo bijzonder maakt is dat in de VS je politieke voorkeur zo ontzettend belangrijk is.quote:Op donderdag 29 januari 2026 01:57 schreef Montagui het volgende:
[..]
[ x ]
[ x ]
your opinion means nothing to us!quote:Op donderdag 29 januari 2026 08:12 schreef IndoorKite het volgende:
[..]
Je quote een tweet die zegt dat ze hun mond moeten houden alleen omdat ze acteurs of zangers zijn. Vrij achterlijke statement.
Heel veel meningen boeien geen reet. We doen het allemaal toch. Heet social media.quote:Op donderdag 29 januari 2026 08:28 schreef theguyver het volgende:
laat politiek gebrabbel over aan een komiek, als een zanger of acteur er over begint boeit het echt geen reet.
oki.quote:Op donderdag 29 januari 2026 08:32 schreef IndoorKite het volgende:
[..]
Heel veel meningen boeien geen reet. We doen het allemaal toch. Heet social media.
Dat blijkt wel weer door het gebrek aan popukariteit van bands als Rage Against the Machinequote:Op donderdag 29 januari 2026 08:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
your opinion means nothing to us!
Shut up!
Ja/nee..
laat politiek gebrabbel over aan een komiek, als een zanger of acteur er over begint boeit het echt geen reet.
Dan krijg je al snel dit straks
Bekijk deze YouTube-video
Plus je gooit al snel je eigen ruiten in als acteur of zanger vooral in de VS, want je hebt 2 kampen!
Hint: kijk naar de band, rage against the machine, ja die hadden veelal politiek statement maar die brachten het gewoon anders, geen voorkeur naar een partij maar aandacht aan een bepaalde issue in het land.
Wat maakt het uit? Als ze dat wilt zeggen mag ze dat toch gewoon zeggen? Waarom zou haar beroep moeten uitmaken of ze dit wel of niet moet roepen? Moet ze toch zelf weten?quote:Op donderdag 29 januari 2026 08:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
oki.
wanneer heb jij voor laatst zoiets als dit gemeld op sociale media?
Actress Molly Ringwald warns Trump supporters that they'll be found guilty of treason once Trump leaves office.
13 miljoen albums.quote:Op donderdag 29 januari 2026 08:39 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Dat blijkt wel weer door het gebrek aan popukariteit van bands als Rage Against the Machine
Klopt, we hebben gezien hoe dit uitpakte voor Snow white..quote:Op donderdag 29 januari 2026 08:40 schreef IndoorKite het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Als ze dat wilt zeggen mag ze dat toch gewoon zeggen? Waarom zou haar beroep moeten uitmaken of ze dit wel of niet moet roepen? Moet ze toch zelf weten?
De VS is zwaar gepolariseerd door het failliete politieke stelsel.quote:Op donderdag 29 januari 2026 08:40 schreef IndoorKite het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Als ze dat wilt zeggen mag ze dat toch gewoon zeggen? Waarom zou haar beroep moeten uitmaken of ze dit wel of niet moet roepen? Moet ze toch zelf weten?
Ja, dan verdient hij het wel op straat geëxecuteerd te worden.quote:Op donderdag 29 januari 2026 08:57 schreef FlippingCoin het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
peaceful protestor right
ik sluit mij aan bij de spreker in het filmpje, nee dat niet, maar het is geen vreedzame demonstrant en als er eerder goed was ingegrepen had die nog geleefdquote:Op donderdag 29 januari 2026 08:58 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ja, dan verdient hij het wel op straat geëxecuteerd te worden.
Mooie verdraaing. De "agenten" begonnen met hem te vechten, niet andersom. Tevens was er geen reden om aan te nemen dat hij van plan was zijn wapen te gebruiken. Half Minnesota loopt op een willekeurig moment waarschijnlijk gewapend rond op straat. Kun je wat van vinden, maar dat kan en mag in die staat gewoon.quote:Op donderdag 29 januari 2026 09:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik sluit mij aan bij de spreker in het filmpje, nee dat niet, maar het is geen vreedzame demonstrant en als er eerder goed was ingegrepen had die nog geleefd
wel is het zo dat wanneer je gewapend, met 2 extra magazijnen, herhaaldelijk in gevecht gaat met agenten, in Amerika, je vanzelf een keer neergeschoten wordt
Vertel maar wanneer hij precies 'in gevecht ging' toen hij werd doodgeschoten dan.quote:Op donderdag 29 januari 2026 09:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik sluit mij aan bij de spreker in het filmpje, nee dat niet, maar het is geen vreedzame demonstrant en als er eerder goed was ingegrepen had die nog geleefd
wel is het zo dat wanneer je gewapend, met 2 extra magazijnen, herhaaldelijk in gevecht gaat met agenten, in Amerika, je vanzelf een keer neergeschoten wordt
Ah ja, want spugen is een reden voor executiequote:
Ongeacht wie hij is en wat hij gedaan heeft praat dat nog altijd geen executie goed.quote:Op donderdag 29 januari 2026 09:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
huh je zag hem toch tegen die auto aan trappen of mis ik iets?quote:Op donderdag 29 januari 2026 09:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Mooie verdraaing. De "agenten" begonnen met hem te vechten, niet andersom. Tevens was er geen reden om aan te nemen dat hij van plan was zijn wapen te gebruiken. Half Minnesota loopt op een willekeurig moment waarschijnlijk gewapend rond op straat. Kun je wat van vinden, maar dat kan en mag in die staat gewoon.
Heb jij de beelden van vorige week gezien? De beelden van deze Pretti die demonstreert, op straat filmt en schreeuwt, dat hij net zoals de dame naast hem pepperspray in zijn ogen krijgt en vijf seconden later tien kogels in zijn lijf gepompt krijgt?quote:Op donderdag 29 januari 2026 09:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nee niet gezien denk ik?quote:Op donderdag 29 januari 2026 09:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Heb jij de beelden van vorige week gezien? De beelden van deze Pretti die demonstreert, op straat filmt en schreeuwt, dat hij net zoals de dame naast hem pepperspray in zijn ogen krijgt en vijf seconden later tien kogels in zijn lijf gepompt krijgt?
Ik vraag me af jouw gevoel en mening veranderd zijn nu je deze nieuwe video's hebt gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |