abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219947202
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 13:04 schreef Momo het volgende:

[..]
Jij wil deze man op zelfde niveau zetten als drugscriminelen en ander gespuis? Ja hij heeft de wet overtreden, maar is (hoe ver wij weten) een nette burger geweest die gewerkt heeft en die kinderen heeft die Amerikaan staatsburger zijn. Het zou in sommige gevallen gewoon verstandiger zijn voor alle partijen om sommige mensen wel een paspoort te geven.
Vindt het altijd wel bijzonder hoe een aantal personen hier op Fok hun empathie eventjes uitzetten om een punt te kunnen maken. Waarschijnlijk stopt hun empathie sowieso voorbij hun directe familie. De rest kan doodvallen. Moet je maar luisteren.
Maar oh wee, als ze zelf iets opgelegd worden door de overheid. Dan is het land te klein. Een mondkapje, een snelheidslimiet, welke regel dan ook die ze wel raakt. Individualisme ten top. Treurig ergens.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_219947209
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 13:08 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ook dat zou het geen moord maken en nog steeds zou ik gewoon het onderzoek af willen wachten.
Doodslag zou de betere benaming zijn ja. Moord is sowieso iets dat met voorbedachte rade gedaan dient te worden dacht ik.
  woensdag 28 januari 2026 @ 13:10:11 #53
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219947210
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2026 13:06 schreef Black_Baron het volgende:

[..]
Dan pleit je dus voor een generaal pardon op bepaalde gronden? Tenminste, als je geen willekeur wil.
Kan hoor. Vind ik heel menslievend van je. Maar vooralsnog is dat niet de case daar. En ik zie dat er ook niet zo snel van komen, eerlijk gezegd.
Zeker geen willekeurigheid. Niet voor iedereen zo maar een pardon, mensen met een criminele record kan je sowieso uitsluiten en mensen die nog niet lang in de VS zijn. Waar je de grenzen en regels dan legt is een ander verhaal. Ik denk dat het een stuk gezeik scheelt als ICE enkel achter mensen aan gaan die daadwerkelijk crimineel zijn of nog kort in de VS zijn.
pi_219947222
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 13:10 schreef Momo het volgende:

[..]
Zeker geen willekeurigheid. Niet voor iedereen zo maar een pardon, mensen met een criminele record kan je sowieso uitsluiten en mensen die nog niet lang in de VS zijn. Waar je de grenzen en regels dan legt is een ander verhaal. Ik denk dat het een stuk gezeik scheelt als ICE enkel achter mensen aan gaan die daadwerkelijk crimineel zijn of nog kort in de VS zijn.
Dan beloon je dus mensen die jaar na jaar bewust de wet overtreden.

Dat dit een heel hard beleid is, vind ik ook. Maar wel een heel duidelijk beleid.
  woensdag 28 januari 2026 @ 13:13:53 #55
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219947233
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 12:42 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Je kan ook gewoon overdrijven hoor en doorhebben dat je gemanipuleerd wordt door dan wel het nieuws of de democratische leiders/burgemeesters.

De vergelijking die je maakt slaat helemaal nergens op, als FvD de grootste zal zijn dankzij verkiezingen en deze actief in Nederland opzoek gingen naar illegalen die niet asielprocedure in willen en in illegaliteit willen blijven. Dan ging ik echt niet in de wijken met mijn BMW X5 voor de politie agenten neerzetten en als een klein labiel emotioneel kind gaan fluiten of tantrums hebben.

Die mensen komen helemaal voorbereid met extra mags en speciale Signal apps, georganiseerd.. dat er uberhaupt mensen zijn die dit verdedigen zegt genoeg over hoe goed de brainwashing werkt.
epicboosman die anderen iets gaat uitleggen over brainwashing _O_
Huilen dan.
  woensdag 28 januari 2026 @ 13:13:53 #56
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219947234
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2026 13:12 schreef Black_Baron het volgende:

[..]
Dan beloon je dus mensen die jaar na jaar bewust de wet overtreden.

Dat dit een heel hard beleid is, vind ik ook. Maar wel een heel duidelijk beleid.
Is hard beleid altijd een juist beleid?
  woensdag 28 januari 2026 @ 13:14:29 #57
402274 Cruzinats
we were kings, and such
pi_219947236
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 13:08 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Vindt het altijd wel bijzonder hoe een aantal personen hier op Fok hun empathie eventjes uitzetten om een punt te kunnen maken. Waarschijnlijk stopt hun empathie sowieso voorbij hun directe familie. De rest kan doodvallen. Moet je maar luisteren.
Maar oh wee, als ze zelf iets opgelegd worden door de overheid. Dan is het land te klein. Een mondkapje, een snelheidslimiet, welke regel dan ook die ze wel raakt. Individualisme ten top. Treurig ergens.
Het waren toch echt de pro-vax wappies die fantaseerden hoe mensen die niet wilden meedoen aan die mondkapjes farce en experimentele vaccins maar allemaal even keihard corona moesten krijgen om de pijp uit te gaan. :')
pi_219947259
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 13:13 schreef Momo het volgende:

[..]
Is hard beleid altijd een juist beleid?
Er zijn altijd zielige verhaaltjes.

Ik woon daar niet. En kennelijk staat de meerderheid van de mensen daar wel achter dit beleid. Het was tenslotte een speerpunt van de verkiezingsbelofte van Trump.

Zelf ben ik bijvoorbeeld niet zo voor hun wapenwetten, dat burgers daar gewoon mee over straat kunnen. Maar het is niet mijn werkelijkheid. Dus ze zoeken het maar uit daar. Zij willen het kennelijk wel.

Vooralsnog zie ik dat ze gewoon de wet handhaven bij die vent, en dat zielige verhaaltjes geen reden zijn om eindeloos de wet te mogen overtreden.

Maar om antwoord te geven op je vraag: de hard- of zachtheid van beleid zegt niets over de vraag of het altijd juist beleid is.
pi_219947267
quote:
4s.gif Op woensdag 28 januari 2026 13:14 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Het waren toch echt de pro-vax wappies die fantaseerden hoe mensen die niet wilden meedoen aan die mondkapjes farce en experimentele vaccins maar allemaal even keihard corona moesten krijgen om de pijp uit te gaan. :')
Dat heeft niets met mijn punt te maken, maar fijn dat je je aangesproken voelt :')
pi_219947276
quote:
10s.gif Op woensdag 28 januari 2026 13:13 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
epicboosman die anderen iets gaat uitleggen over brainwashing _O_
Ah ja weer uit geluld en nog deeltje projectie ook. Wie is er nu echt boos op ICE, 5 7 topics met "FUCK ICE" in titel _O-

Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_219947312
Bekijk deze YouTube-video

De nieuwe 'op de hoek van de straat' is uit.
pi_219947362
Amerikaans ministerie in voorlopig rapport: twee agenten schoten op Alex Pretti - https://nos.nl/l/2599965

Het was hier wel al bekend dat twee agenten van de Border Patrol op Alex Pretti geschoten hebben. Maar toch blijf ik dat opmerkelijk vinden.

Bedoel, als er één agent een inschattingsfout maakt, dat kan (helaas) altijd. Maar twee?
pi_219947367
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2026 13:38 schreef Black_Baron het volgende:
Amerikaans ministerie in voorlopig rapport: twee agenten schoten op Alex Pretti - https://nos.nl/l/2599965

Het was hier wel al bekend dat twee agenten van de Border Patrol op Alex Pretti geschoten hebben. Maar toch blijf ik dat opmerkelijk vinden.

Bedoel, als er één agent een inschattingsfout maakt, dat kan (helaas) altijd. Maar twee?
Kan het niet zijn dat omdat zijn collega ging schieten die ander dacht: waarom ook niet?
pi_219947390
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 13:39 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Kan het niet zijn dat omdat zijn collega ging schieten die ander dacht: waarom ook niet?
Dan zit er wellicht iets niet goed in de geweldsinstructie..maar aan de andere kant: de rest ging dan weer niet schieten.
En volgens mij is de opleiding voor Border Patrol niet verkort zoals die voor ICE is.

Kan ook gewoon toeval zijn, natuurlijk. Dat er twee van die trigger happy figuren tegelijkertijd daar bezig waren.
Staat helaas niet in het artikel of er tijdverschil zat tussen het schieten van beiden agenten.
  woensdag 28 januari 2026 @ 13:48:30 #66
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219947428
quote:
10s.gif Op woensdag 28 januari 2026 13:22 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Ah ja weer uit geluld

Hoezo uitgeluld?
Huilen dan.
  woensdag 28 januari 2026 @ 13:52:14 #67
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_219947461
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2026 13:19 schreef Black_Baron het volgende:

[..]
Er zijn altijd zielige verhaaltjes.

Ik woon daar niet. En kennelijk staat de meerderheid van de mensen daar wel achter dit beleid. Het was tenslotte een speerpunt van de verkiezingsbelofte van Trump.

Zelf ben ik bijvoorbeeld niet zo voor hun wapenwetten, dat burgers daar gewoon mee over straat kunnen. Maar het is niet mijn werkelijkheid. Dus ze zoeken het maar uit daar. Zij willen het kennelijk wel.

Vooralsnog zie ik dat ze gewoon de wet handhaven bij die vent, en dat zielige verhaaltjes geen reden zijn om eindeloos de wet te mogen overtreden.

Maar om antwoord te geven op je vraag: de hard- of zachtheid van beleid zegt niets over de vraag of het altijd juist beleid is.

Volgens een poll van CNN zo'n 55% en dit is CNN notabene!
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_219947506
quote:
Het lijkt de après ski wel in Oostenrijk, zodra er wat Hollanders aan komen schuiven...
pi_219947533
quote:
14s.gif Op woensdag 28 januari 2026 09:54 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Wat heeft Trump hier nou weer mee te maken? Altijd maar Trump met jou.
Trump is president hè.

quote:
Een recividist die meerdere malen het leven zuur maakt van federale agenten zou in menig land een kogel kunnen verwachten, laat staan in Amerika waar er jaarlijks duizenden de verkeerde keuze maken en de politie geen andere optie dan schieten overlaat.

We moeten niet vergeten dat hele lieve anti-gun burgers zoals Pretti, ook gewoon uit rancune rond lopen met wapens. The View zat gisteren zelfs de 2a te verdedigen, omdat Pretti een pipa had. Ja the View! _O-

Wat Pretti, Good deden was gewoon not so good, als ze thuis waren gebleven hadden hen kinderen nog gewoon een vader en moeder gehad die leefde, maar nee. Zo emotioneel labiel en gebrainwashed om te sterven als matyr voor paar illegalen.

Het gaat de democraten ook helemaal niet om de illegalen, maar de winst en macht die ze er mee kunnen behouden door ze in de illegaliteit te houden.
Kortom, ze hebben hun dood aan zichzelf te danken.

Best een heftige mening.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_219947543
quote:
4s.gif Op woensdag 28 januari 2026 13:14 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Nou viel dat wel een beetje mee maar sommigen maken toch wel een opmerkelijke draai idd:

NWS / Agent blijkt vreemd wapen van relschop per Malieveld achteraf per abui
pi_219947606
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2026 14:03 schreef Wantie het volgende:

[..]
Trump is president hè.
[..]
Kortom, ze hebben hun dood aan zichzelf te danken.

Best een heftige mening.

Als ze daar niet waren, waren ze dan dood geweest? je postte zelf foto's van daadwerkelijke demonstraties zoals hierboven, zijn daar doden gevallen? mensen gepeppersprayed? nee..

Ik zeg niet dat hij dood moest, als hij daar niet was geweest op dat moment met zijn fluitje en wapen maar gewoon thuis op de bank met zijn kids, dan had hij nu nog geleefd ja. Dusja, hij is inderdaad zelf schuldig aan zijn dood.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_219947610
Baardgod brugklasdicussiegenot.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 28 januari 2026 @ 14:22:58 #73
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219947623
Ja als je niet op de plek was waar je doodgeschoten werd dan was je er nog geweest.

Tegen zulke ijzersterke argumenten is natuurlijk geen kruid gewassen _O_ .
Huilen dan.
  woensdag 28 januari 2026 @ 14:27:21 #74
307622 Perox
(niet de echte)
pi_219947650
De kunst is om het moment dat de kogel op plek x is dat jij dan niet op plek x bent.
Had deze loser dus niet slim gedaan. Eigen schuld dus.

/s
pi_219947730
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 14:19 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Dusja, hij is inderdaad zelf schuldig aan zijn dood.
Deze logica volgende is volgens jou dan ook Kirk zelf schuldig aan zijn dood had hij maar geen speeches meer moeten geven. 8-) .
pi_219947865
quote:
10s.gif Op woensdag 28 januari 2026 14:22 schreef Isdatzo het volgende:
Ja als je niet op de plek was waar je doodgeschoten werd dan was je er nog geweest.

Tegen zulke ijzersterke argumenten is natuurlijk geen kruid gewassen _O_ .
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 14:27 schreef Perox het volgende:
De kunst is om het moment dat de kogel op plek x is dat jij dan niet op plek x bent.
Had deze loser dus niet slim gedaan. Eigen schuld dus.

/s
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 14:39 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Deze logica volgende is volgens jou dan ook Kirk zelf schuldig aan zijn dood had hij maar geen speeches meer moeten geven. 8-) .
Voor jullie is het normaal om in 2 weken in schermutselingen met federale agenten eerst een rib te breken en dan zelfs week later in een situatie te belanden waarbij je geëxecuteerd wordt? Nou dan mag je zelf toch wel eens achter de oren krabben waar je mee bezig bent. Wat nu helaas moeilijk zal gaan.

En de Kirk redenatie, gast.. hoe emotioneel labiel moet je zijn om die vergelijking te maken. Die was niet aan het vechten met agenten. _O-
  woensdag 28 januari 2026 @ 15:09:51 #77
307622 Perox
(niet de echte)
pi_219947882
quote:
12s.gif Op woensdag 28 januari 2026 15:06 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
[..]
[..]
Voor jullie is het normaal om in 2 weken in schermutselingen met federale agenten eerst een rib te breken en dan zelfs week later in een situatie te belanden waarbij je geëxecuteerd wordt? Nou dan mag je zelf toch wel eens achter de oren krabben waar je mee bezig bent. Wat nu helaas moeilijk zal gaan.

En de Kirk redenatie, gast.. hoe emotioneel labiel moet je zijn om die vergelijking te maken. Die was niet aan het vechten met iemand. _O-
Hij kan zich niet meer achter de oren krabben. Hij is namelijk afgeknald terwijl hij al was uitgeschakeld. :'( :'( :'(
pi_219947897
twitter
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_219948314
Is dit bewust of is het gewoon een lompe hork?

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator woensdag 28 januari 2026 @ 16:27:43 #80
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_219948344
quote:
10s.gif Op woensdag 28 januari 2026 16:22 schreef Ali_boo het volgende:

[ x ]
Geen idee, maar het is in beide gevallen hoe dan ook totaal gestoord om zoiets te zeggen.
Hij is immers president van alle inwoners van het land, niet alleen van de mensen die op hem gestemd hebben. Al vrees dat dat een te hoog gegrepen gedachte is voor iemand met kwaadaardig narcisme.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 28 januari 2026 @ 16:30:30 #81
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219948360
quote:
2s.gif Op woensdag 28 januari 2026 16:27 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Geen idee, maar het is in beide gevallen hoe dan ook totaal gestoord om zoiets te zeggen.
Hij is immers president van alle inwoners van het land, niet alleen van de mensen die op hem gestemd hebben. Al vrees dat dat een te hoog gegrepen gedachte is voor iemand met kwaadaardig narcisme.
Two tier presidenting.
Huilen dan.
pi_219948458
Binnen zowel de Democratische als de Republikeinse partij groeit de kritiek op minister van Binnenlandse Veiligheid Kristi Noem. Twee Republikeinse senatoren hebben haar opgeroepen om af te treden, en de leiders van de Democratische fractie in het Huis van Afgevaardigden hebben president Trump een ultimatum gegeven: ontsla Noem onmiddellijk, anders starten wij een afzettingsprocedure tegen haar.

https://www.vrt.be/vrtnws(...)onald-trump-ontslag/

Ongeloofwaardige troela.
pi_219948638
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 14:19 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Als ze daar niet waren, waren ze dan dood geweest? je postte zelf foto's van daadwerkelijke demonstraties zoals hierboven, zijn daar doden gevallen? mensen gepeppersprayed? nee..

Ik zeg niet dat hij dood moest, als hij daar niet was geweest op dat moment met zijn fluitje en wapen maar gewoon thuis op de bank met zijn kids, dan had hij nu nog geleefd ja. Dusja, hij is inderdaad zelf schuldig aan zijn dood.
Dat geldt dan voor iedereen he?
Was de ICE agent die dag in zijn bed blijven liggen, dan had Renee Good hem niet aangereden.
Dus het is zijn schuld.

Anyway, ik vind dat je in een democratisch land niet hoeft te verwachten dat je wordt doodgeschoten tijdens protesten...

Daar mag jij natuurlijk anders over denken.
pi_219948748
Nu Bovino weg is en de kritiek op puppy killer Noem toeneemt, gaat ze vol op het Nuremberg defense orgel:

Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_219948767
quote:

[..]
[..]
[..]

En de Kirk redenatie, gast.. hoe emotioneel labiel moet je zijn om die vergelijking te maken. Die was niet aan het vechten met agenten. _O-
Hij is dus geëxecuteerd volgens jou.

Vind je dat normaal in een democratie?
pi_219948781
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 17:32 schreef Barbusse het volgende:
Nu Bovino weg is en de kritiek op puppy killer Noem toeneemt, gaat ze vol op het Nuremberg defense orgel:

[ link | afbeelding ]
Haar dagen zijn geteld, afschuiven op Trump gaat niet helpen.
pi_219948797
quote:
10s.gif Op woensdag 28 januari 2026 16:22 schreef Ali_boo het volgende:

[ x ]
Het is een beetje een aparte kerel soms. Dit is niet nieuw… ;)
pi_219948805
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 17:37 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Haar dagen zijn geteld, afschuiven op Trump gaat niet helpen.
Ik zou zeggen tegen de buren: hou uw honden, geiten en overige dieren binnen…
  woensdag 28 januari 2026 @ 17:43:14 #89
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_219948814
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 17:32 schreef Barbusse het volgende:

[ link | afbeelding ]
https://www.vrt.be/vrtnws(...)donald-trump-boycot/

Vond dit wel erg bijzonder om te lezen op dezelfde site..

Blatter :') :') :') :') :') :')
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_219948840
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 17:43 schreef theguyver het volgende:

[..]
https://www.vrt.be/vrtnws(...)donald-trump-boycot/

Vond dit wel erg bijzonder om te lezen op dezelfde site..

Blatter :') :') :') :') :') :')
Als er nou iemand is die in dezen beter koest kan blijven…

Schaamteloos.
pi_219948856
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 17:45 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Als er nou iemand is die in dezen beter koest kan blijven…

Schaamteloos.
Mee eens, enorm hypocriet. Zie het nut van een boycot niet in, Qatar kon ook.
pi_219948878
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 08:49 schreef incel het volgende:

[..]
De meeste mensen vinden het vooral niet normaal dat Amerikaanse staatsburgers de overheid, (politie)agenten en hulpverleners van hun werk afhouden en blokkeren en belagen en weerhouden om de wet uit te voeren.

Dat is zegmaar de oorzaak van dit probleem.
Dus dan is doodschieten een gepaste oplossing...

Helder!
pi_219948895
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 09:20 schreef incel het volgende:

[..]
Niemand zegt dat ze dood moeten, maar dat is wel het risico wat ze nemen wanneer ze met vuurwapen op zak de confrontatie opzoeken. Het is altijd triest als mensen dood gaan, maar liever de daders dood dan de onschuldige agenten het slachtoffer.
In Minnesota is het dragen van een wapen gewoon een burgerrecht..

En nu opeens maakt het dragen van een wapen je tot dader.

En die mag dan dus dood.

De agent is dan onschuldig kennelijk.
pi_219948914
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2026 17:51 schreef Wantie het volgende:

[..]
In Minnesota is het dragen van een wapen gewoon een burgerrecht..

En nu opeens maakt het dragen van een wapen je tot dader.

En die mag dan dus dood.

De agent is dan onschuldig kennelijk.
Joh, niet gaan quoten, negeren is beter, anders zitten we zo op deeltje 50, was net blij dat meneer Incel zich een tijdje koest hield.. :D
pi_219949079
quote:

[..]
[..]
[..]

Deze mensen zijn compleet de weg kwijt, ik hoop dat ze zelf een keer met de politie te maken krijgen en dan met ze gaan vechten. Laten we dan wel hopen dat er iemand staat te filmen, want zelfs de Nederlandse politie geeft je klappen als je ze aanvalt.
pi_219949089
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 18:17 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Deze mensen zijn compleet de weg kwijt, ik hoop dat ze zelf een keer met de politie te maken krijgen en dan met ze gaan vechten. Laten we dan wel hopen dat er iemand staat te filmen, want zelfs de Nederlandse politie geeft je klappen als je ze aanvalt.
De Nederlandse politie schiet je niet neer.
pi_219949091
Nou ja, redenering klopt wel dat als Charlie Kirk thuis was gebleven, dat die niet daar was doodgeschoten.
  woensdag 28 januari 2026 @ 18:33:13 #98
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_219949174
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 18:19 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Dat ligt compleet van de situatie af.

https://nos.nl/artikel/25(...)maar-doet-dat-zelden

Maar goed in Nederland hebben wij dan ook een compleet andere wapen wet.
Plus in de VS lijkt het wel of men gewoon amper respect heeft voor de Politie
pi_219949218
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 18:19 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Als je een wapen trekt dan loop je ook kans om neergeschoten te worden. Maar goed dat is het punt niet, het punt is dat je niet moet bemoeien met politiewerk. Dat standpunt was/is echt niet controversieel behalve in Minneapolis waar de bevolking zo gek is gemaakt dat ze denken te vechten tegen de reïncarnatie van het derde Reich.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')