abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 januari 2026 @ 18:40:31 #101
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_219949244
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 18:37 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Als je een wapen trekt dan loop je ook kans om neergeschoten te worden. Maar goed dat is het punt niet, het punt is dat je niet moet bemoeien met politiewerk. Dat standpunt was/is echt niet controversieel behalve in Minneapolis waar de bevolking zo gek is gemaakt dat ze denken te vechten tegen de reïncarnatie van het derde Reich.
Sinds gisteren werkt de politie nu mee en zijn er tig van de weg geplukt.
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  woensdag 28 januari 2026 @ 18:45:00 #102
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_219949286
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2026 17:51 schreef Wantie het volgende:

[..]
In Minnesota is het dragen van een wapen gewoon een burgerrecht..

En nu opeens maakt het dragen van een wapen je tot dader.

En die mag dan dus dood.

De agent is dan onschuldig kennelijk.
Je kunt je de moeite eel besparen, er gaat nooit een ander soort snoepje uit deze talking point pez dispenser rollen.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_219949308
quote:
2s.gif Op woensdag 28 januari 2026 16:27 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Geen idee, maar het is in beide gevallen hoe dan ook totaal gestoord om zoiets te zeggen.
Hij is immers president van alle inwoners van het land, niet alleen van de mensen die op hem gestemd hebben. Al vrees dat dat een te hoog gegrepen gedachte is voor iemand met kwaadaardig narcisme.
En toch zijn er miljoenen mensen waaronder waarschijnlijk Good en Pretti die “not my president” roepen.
pi_219949313
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 18:40 schreef theguyver het volgende:

[..]
Sinds gisteren werkt de politie nu mee en zijn er tig van de weg geplukt.
Wat dus alleen maar bevestigd dat Walz en Frey betrokken zijn bij deze opstand.
pi_219949319
Tjongejonge. is het nu al een opstand.....

Laat dit hele topic maar stikken. Walgelijk.
pi_219949326
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 18:17 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Deze mensen zijn compleet de weg kwijt, ik hoop dat ze zelf een keer met de politie te maken krijgen en dan met ze gaan vechten. Laten we dan wel hopen dat er iemand staat te filmen, want zelfs de Nederlandse politie geeft je klappen als je ze aanvalt.
Ah een ervaringstokkie?
pi_219949353
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2026 17:36 schreef Wantie het volgende:

[..]
Hij is dus geëxecuteerd volgens jou.

Vind je dat normaal in een democratie?
Ik wil best jullie pleasen door te zeggen dat het executie-wise eruit zag, alleen moeten we niet vergeten dat in Amerika heel anders wordt omgegaan met situaties waarin "gun" geroepen wordt en er een schot afgaat.

Elke agent daar is bekend dat een simpele routine controle langs de weg al een agent al een mogelijk doelwit maakt. Dagelijks sterven er agenten en mensen door agenten die het in hen domme koppie halen om naar een wapen te grijpen of te mikken met een wapen.

Met 350 miljoen inwoners weet je nooit hoe iemands dag is verlopen en wat de background is, of diegene deze keer over de edge wordt gepushed om toch tot actie over te gaan.

In een alternatieve universum had Pretti daadwerkelijk zijn wapen kunnen trekken en er klaar mee zijn geweest en het vuur kunnen openen, dit zijn split second beslissingen.

We weten gewoon nog te weinig, wat ik wel weet is dat het geen slimme keuze was van dhr Pretti om daar deze dag te zijn blijkbaar. Hij had beter thuis kunnen blijven, dan waren er geen slachtoffers en geen agenten met trauma's.

Ik keur het ook nergens goed, alleen zie ik ook waarom dit helaas heeft plaatsgevonden en simpeler dan "Play stupid games, win stupid prices" kunnen we het niet uitdrukken.

Net zoals die 15 jarige jongen die iemand beroofd had met een vuurwapen van fatbike hier, staande werd gesommeerd maar dit niet deed en doodgeschoten werd. Dat zijn toch echt je eigen beslissingen geweest.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_219949366
Je weet helemaal niet waarom die gast daar was. Met je "had ie er maar niet moeten zijn" :')
pi_219949379
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 18:56 schreef havanagila het volgende:
Je weet helemaal niet waarom die gast daar was. Met je "had ie er maar niet moeten zijn" :')
Geloof je het zelf, hij had week ervoor nog een altercation met federal agents waarbij hij 1 van zijn ribben brak. Hij zat in anti-ICE signal groepen en had een fluitje bij zich, plus meerdere magazines.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_219949394
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 18:54 schreef epicbeardman het volgende:
wat ik wel weet is dat het geen slimme keuze was van dhr Pretti om daar deze dag te zijn blijkbaar.
Achteraf is altijd makkelijk praten. We weten ook dat het geen slimme keuze was van Charlie Kirk om daar die dag te zijn. Voegt verder helemaal niets toe aan een discussie.
pi_219949396
Oh nee hij had een fluitje bij zich, dat veranderd de zaak.
  woensdag 28 januari 2026 @ 19:02:41 #112
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_219949419
we moeten ICE in Nederland krijgen

vooral de randstad en friesland en bonaire
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_219949424
quote:
16s.gif Op woensdag 28 januari 2026 19:02 schreef FlippingCoin het volgende:

Deel jij alvast fluitjes uit aan degene die geruimd moeten worden?
  woensdag 28 januari 2026 @ 19:05:08 #114
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_219949431
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 18:59 schreef IndoorKite het volgende:

[..]
Achteraf is altijd makkelijk praten. We weten ook dat het geen slimme keuze was van Charlie Kirk om daar die dag te zijn. Voegt verder helemaal niets toe aan een discussie.
Tjah. Alleen deed Kirk zijn gebruikelijke praatje op een school en liep pretti te ouwehoeren tussen zwaarbewapende agenten.

Rare beredenering.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_219949440
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 18:59 schreef IndoorKite het volgende:

[..]
Alleen was Charlie Kirk niet aan het vechten met federale agenten _O- wat een nonsens.
  woensdag 28 januari 2026 @ 19:08:29 #116
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_219949456
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 19:03 schreef Questular het volgende:

[..]
Deel jij alvast fluitjes uit aan degene die geruimd moeten worden?
graag
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_219949465
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 18:51 schreef Questular het volgende:

[..]
Ah een ervaringstokkie?
Ik ben een ervaringsdeskundige inderdaad, dat maakt het ook zo lachwekkend om nitwits idioot gedrag jegens de politie goed te zien praten.
pi_219949469
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 19:05 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Tjah. Alleen deed Kirk zijn gebruikelijke praatje op een school en liep pretti te ouwehoeren tussen zwaarbewapende agenten.

Rare beredenering.
Zijn gebruikelijke praatje wat op zijn minst controversieel is? Dat praatje bedoel je? Een haatzaaiende religekkie met racistische uitspraken is niet echt een super veilig beroep. Dat heeft zijn familie hopelijk wel door inmiddels. Hij had gewoon beter thuis kunnen blijven en zijn mond moeten houden. Dan was hij nog in leven gebleven.
pi_219949472
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 19:10 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik ben een ervaringsdeskundige inderdaad, dat maakt het ook zo lachwekkend om nitwits idioot gedrag jegens de politie goed te zien praten.
Ooit klappen gekregen van de politie dus.
pi_219949476
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 19:10 schreef IndoorKite het volgende:

[..]
Zijn gebruikelijke praatje wat op zijn minst controversieel is? Dat praatje bedoel je? Een haatzaaiende religekkie met racistische uitspraken is niet echt een super veilig beroep. Dat heeft zijn familie hopelijk wel door inmiddels. Hij had gewoon beter thuis kunnen blijven en zijn mond moeten houden. Dan was hij nog in leven gebleven.
:')
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_219949520
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 19:10 schreef Questular het volgende:

[..]
Ooit klappen gekregen van de politie dus.
Yep, klappen gekregen, knie in mijn nek net als George Floyd. Handboeien zo strak dat de striemen in mijn polsen zaten etc etc.
Mensen denken dat de politie alleen maar doe praten maar zo werkt het niet als je jezelf verzet.
Als je een wapen trekt dan staat ook de Nederlandse politie in hun recht om je af te knallen.
pi_219949541
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 19:16 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Yep, klappen gekregen, knie in mijn nek net als George Floyd. Handboeien zo strak dat de striemen in mijn polsen zaten etc etc.
Mensen denken dat de politie alleen maar doe praten maar zo werkt het niet als je jezelf verzet.
Als je een wapen trekt dan staat ook de Nederlandse politie in hun recht om je af te knallen.
Nee hoor denk ik helemaal niet, wel denk ik dat de Nederlandse politie tijdens een arrestatie niet met 2 van de 6 op iemand begint te schieten. Klein detail ik weet het.
pi_219949558
quote:
10s.gif Op woensdag 28 januari 2026 19:06 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Alleen was Charlie Kirk niet aan het vechten met federale agenten _O- wat een nonsens.
Is totaal niet relevant voor het argument: als Charlie thuis was gebleven was hij niet doodgeschoten.
pi_219949574
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 19:10 schreef IndoorKite het volgende:

[..]
Koekjes kunnen best lekker zijn. Eigen deeg?
pi_219949578
quote:
16s.gif Op woensdag 28 januari 2026 19:02 schreef FlippingCoin het volgende:

Friesland kan wel wat extra ice gebruiken. Het wordt anders niks met die 11 stedentocht deze winter :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')