Het ziet er anders naar uit van wel.quote:Op woensdag 6 januari 2021 03:35 schreef Shivo het volgende:
Nou nou nou, het ligt dicht bij elkaar. Maar ik kan me toch niet voorstellen dat de Democraten dit over de lijn gaan trekken in de republikeinse state of Georgia.
Daar zijn bepaalde republikeinen al mee bezig, maar het is een beetje als 'the boy who cried wolf'.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:09 schreef theguyver het volgende:
daarna kunnen we weer verder , en schreeuwen dat ook dat weer een fraude zaak is
Al treft hem zeker de nodige blaam, in deze zijn de Reps. collectief schuldig aan hun eigen verlies, met dat halfslachtige gejank en die stilzwijgende goedkeuring voor Trumps poging tot staatsgreep de afgelopen 2 maanden.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:59 schreef mcmlxiv het volgende:
Het lijkt erop dat het de opperkneus gelukt is Georgia in democratische handen te duwen. Bravo Donald.
Dat is prettig wakker worden!quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
Met 98% binnen lijkt het alsnog een nipte zege voor de democraten te zijn.
Warnock valt niet meer in te halen, al scheelt het niet veel.
De andere gaat er nog om spannen en zit heel dicht op elkaar, maar Ossoff staat voor.
Jup, kwam ook een mooi citaat voorbij tijdens een van de gesprekken tussendoor op ABCquote:Op woensdag 6 januari 2021 11:59 schreef mcmlxiv het volgende:
Het lijkt erop dat het de opperkneus gelukt is Georgia in democratische handen te duwen. Bravo Donald.
Vanmiddag nieuwe zak popcorn halen.quote:
Ik zeg doen verder ben ik niet onder de indruk van je slappe grapjes.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
Vanmiddag nieuwe zak popcorn halen.
Die vorige was vannacht op gegaan..
Ik zet hier alvast een digitale box tissues neer voor vannacht..
[ afbeelding ]
En nee is niet voor fappen als trump in beeld is![]()
Meer voor dat de laatste Strohalm afbrand!
Die Michael Flynn is ook aardig rijp voor opname. Bijzonder wel dat zo'n enorme wappie het nog zover heeft weten te schoppen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:15 schreef Sponsje88 het volgende:
Voor de geïnteresseerde... Michael Flynn en Alex Jones:
https://www.infowars.com/(...)ericans-dna-is-1776/
quote:
Ow ik ga zeker kijken heb er een ochtend vrij voor gemaakt en al vast wat streams opgeslagen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:20 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik zeg doen verder ben ik niet onder de indruk van je slappe grapjes.
Thx, beetje cabaret er bij voor straksquote:Op woensdag 6 januari 2021 13:15 schreef Sponsje88 het volgende:
Voor de geïnteresseerde... Michael Flynn en Alex Jones:
https://www.infowars.com/(...)ericans-dna-is-1776/
Michael Flynn is zeker wappie:quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:20 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Die Michael Flynn is ook aardig rijp voor opname. Bijzonder wel dat zo'n enorme wappie het nog zover heeft weten te schoppen.
Er loopt een traantje over je wangetjequote:Op woensdag 6 januari 2021 13:20 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik zeg doen verder ben ik niet onder de indruk van je slappe grapjes.
Een veldje met doelpalen voor de mensen om ze niet te hoeven verzetten maar chaotisch van de een naar de andere te kunnen rennen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:12 schreef Isdatzo het volgende:
Denk dat je in plaats van een doos doekjes eerder een bundel strohalmen kan geven, want ze lijken een beetje op te raken.
De volgende strohalm wordt waarschijnlijk het uitroepen van de "noodtoestand". (overigens even kansloos als de rest van z'n pogingen tot staatgreep)quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:09 schreef theguyver het volgende:
Vanmiddag nieuwe zak popcorn halen.
Die vorige was vannacht op gegaan..
Ik zet hier alvast een digitale box tissues neer voor vannacht..
[ afbeelding ]
En nee is niet voor fappen als trump in beeld is![]()
Meer voor dat de laatste Strohalm afbrand!
Fijn dat hij vroegah zo heldhaftig was, maar 37 jaar later is er vooral complotgekheid bij de man over.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:35 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Michael Flynn is zeker wappie:
Initially, Flynn was not going to be deployed to Grenada in 1983, but he was able to convince a superior officer to have him included. While serving there, Flynn took a 40-foot leap off a cliff to retrieve two soldiers stranded in the ocean and bring them back to shore to be airlifted. Though he was reprimanded for his unauthorized actions, Flynn garnered respect among his fellow soldiers for what he did.
Het zijn de Amerikaanse Erdolfs.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:37 schreef R0N1N het volgende:
[..]
De volgende strohalm wordt waarschijnlijk het uitroepen van de "noodtoestand". (overigens even kansloos als de rest van z'n pogingen tot staatgreep)
Trumpeteers hebben alleen in woord iets met democratie en het zogenaamd redden ervan (die totaal ondermijnen is wat ze werkelijk doen). Ze gooien 't direct overboord als ze daarmee Trump als president van de US kunnen behouden. Zorgelijk. Nou had ik al weinig vertrouwen meer in "de mens" en z'n toekomst, en dat wordt er zo niet beter op.
& wie gaat er demonstreren met een assaultrifle & een flinke hoeveelheid munitie op zak?
De 'deplorable' Trumpeteer.
Wow, zo relevant. Alsjeblieft, vertel meer!quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:35 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Michael Flynn is zeker wappie:
Initially, Flynn was not going to be deployed to Grenada in 1983, but he was able to convince a superior officer to have him included. While serving there, Flynn took a 40-foot leap off a cliff to retrieve two soldiers stranded in the ocean and bring them back to shore to be airlifted. Though he was reprimanded for his unauthorized actions, Flynn garnered respect among his fellow soldiers for what he did.
Gisteren werd ook al een bericht uitgedaan door alle in leven ex-ministers van defensie aan trump!quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:37 schreef R0N1N het volgende:
[..]
De volgende strohalm wordt waarschijnlijk het uitroepen van de "noodtoestand". (overigens even kansloos als de rest van z'n pogingen tot staatgreep)
Trumpeteers hebben alleen in woord iets met democratie en het zogenaamd redden ervan (die totaal ondermijnen is wat ze werkelijk doen). Ze gooien 't direct overboord als ze daarmee Trump als president van de US kunnen behouden. Zorgelijk. Nou had ik al weinig vertrouwen meer in "de mens" en z'n toekomst, en dat wordt er zo niet beter op.
& wie gaat er demonstreren met een assaultrifle & een flinke hoeveelheid munitie op zak?
De 'deplorable' Trumpeteer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |