abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197241777
Oei, de democraten winnen :o Dan is er dus fraude gepleegd!
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  woensdag 6 januari 2021 @ 11:44:07 #202
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_197241839
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 6 januari 2021 @ 11:59:20 #203
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_197242032
Het lijkt erop dat het de opperkneus gelukt is Georgia in democratische handen te duwen. Bravo Donald.
  woensdag 6 januari 2021 @ 11:59:48 #204
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_197242042
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 03:35 schreef Shivo het volgende:
Nou nou nou, het ligt dicht bij elkaar. Maar ik kan me toch niet voorstellen dat de Democraten dit over de lijn gaan trekken in de republikeinse state of Georgia.
Het ziet er anders naar uit van wel.
Warnock staat voor op Loefler (geen verassing, hij had er al meer de vorige keer)
Ossoff staat inmiddels ook ietsjes voor op Perdue (met voornamelijk nog stedelijk gebied (=dems) om te tellen.
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_197242277
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 11:09 schreef theguyver het volgende:
daarna kunnen we weer verder , en schreeuwen dat ook dat weer een fraude zaak is
Daar zijn bepaalde republikeinen al mee bezig, maar het is een beetje als 'the boy who cried wolf'.

De interne problemen van de Republikeinen komen nu gewoon keihard aan het licht en zelfs Trump lijkt zich er niet meer boven te kunnen stellen en zal een grot deel van de schuld toegewezen krijgen...
deels misschien zelfs onterecht; maar domweg omdat men voorheen hem overal mee weg liet komen wil men dat nu achteraf 'goedmaken'...

Het is als een Pendule... een bepaale tijd kun je je macht versterken door mee te ebwegen met de Pendule, maar des te verder die uitzwaait, des te sterker slaat hij op een gegeven moment ook terug...
En dat moment lijkt gekomen.

Overigens... voor de Republikeinen is het zelfs voordelig als ze nu eerst twee jaar hun interne problemen aangaan en desnoods bepaalde groepen of fracties de tent uitgooien...
In deze twee jaar zal ook de Biden regering niet enorm veel kunnen doen, om eerlijk te zijn hebben die een absolute chaos ge-erft, een record-begrotingstekort, een snel oplopende staatsschuld en een hoop interne en externe problemen (veiligheidsbeleid, handelspolitiek, bondgenoten die vertrouwen verliezen, healthcare-chaos, nog steeds een enorme achterstand bij infrastructuur-investeringen).

Over twee jaar zal er vast geen grote verandering of 'verbetering' te zien zijn, wat de democraten ook proberen te doen en dan kunnen de republikeinen, als ze zich een beetje 'nieuw' opstellen, zich kunnen profileren alsof de democraten aan ales schuld zijn en zij de 'nieuwe gezichten' bieden die 'america weer ens grot gaan maken'..... (zoals ze altijd weer doen)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 6 januari 2021 @ 12:24:14 #206
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_197242381
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 11:59 schreef mcmlxiv het volgende:
Het lijkt erop dat het de opperkneus gelukt is Georgia in democratische handen te duwen. Bravo Donald.
Al treft hem zeker de nodige blaam, in deze zijn de Reps. collectief schuldig aan hun eigen verlies, met dat halfslachtige gejank en die stilzwijgende goedkeuring voor Trumps poging tot staatsgreep de afgelopen 2 maanden.
pi_197242868
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 09:00 schreef theguyver het volgende:

[..]

Met 98% binnen lijkt het alsnog een nipte zege voor de democraten te zijn.
Warnock valt niet meer in te halen, al scheelt het niet veel.
De andere gaat er nog om spannen en zit heel dicht op elkaar, maar Ossoff staat voor.
Dat is prettig wakker worden!
Jesus saves but death prevails.
  woensdag 6 januari 2021 @ 13:02:01 #208
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197242977
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 11:59 schreef mcmlxiv het volgende:
Jup, kwam ook een mooi citaat voorbij tijdens een van de gesprekken tussendoor op ABC
Trump, houd zich momenteel veel te veel bezig met Golfen en fraude verkondigen dan het land besturen.
Waarom wil hij het dan nog terwijl hij er nu al een maand amper meer iets aan doet!
what a year!, and its only Januari!
  woensdag 6 januari 2021 @ 13:09:24 #209
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197243045
quote:
Vanmiddag nieuwe zak popcorn halen.
Die vorige was vannacht op gegaan..

Ik zet hier alvast een digitale box tissues neer voor vannacht..

En nee is niet voor fappen als trump in beeld is :P
Meer voor dat de laatste Strohalm afbrand!
  woensdag 6 januari 2021 @ 13:12:05 #210
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197243072
Denk dat je in plaats van een doos doekjes eerder een bundel strohalmen kan geven, want ze lijken een beetje op te raken.
Huilen dan.
  woensdag 6 januari 2021 @ 13:13:12 #211
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197243092
Oh, dat is wat je zei. Het is nog vroeg hè.
Huilen dan.
pi_197243124
Voor de geïnteresseerde... Michael Flynn en Alex Jones:

https://www.infowars.com/(...)ericans-dna-is-1776/
  woensdag 6 januari 2021 @ 13:20:32 #213
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_197243214
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 13:09 schreef theguyver het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik zeg doen verder ben ik niet onder de indruk van je slappe grapjes.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Moderator woensdag 6 januari 2021 @ 13:20:51 #214
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_197243220
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 13:15 schreef Sponsje88 het volgende:

Die Michael Flynn is ook aardig rijp voor opname. Bijzonder wel dat zo'n enorme wappie het nog zover heeft weten te schoppen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 6 januari 2021 @ 13:25:37 #215
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_197243307
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 12:54 schreef Shivo het volgende:
Dat is prettig wakker worden!
:D Yeah, toen ik wakker werd was de stand nog omgekeerd (rond de 51% voor Perdue en zo'n 49% voor Ossoff.) Dat was iets minder prettig. Dat keerde in de uren daarna gelukkig om.
  woensdag 6 januari 2021 @ 13:31:52 #216
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197243406
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 13:20 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ow ik ga zeker kijken heb er een ochtend vrij voor gemaakt en al vast wat streams opgeslagen.
( ik kijk amper TV (op F1 na) dus dit word wel ff de moeite waard!

Er bestaat een grote kans dat het behoorlijk kan escaleren, de vorige keer liepen er behoorlijk wat racistische groepjes tussen de Trumporters.
En zij nemen natuurlijk geen doos zakdoekjes mee als het slechte nieuws bekend word.
  woensdag 6 januari 2021 @ 13:32:38 #217
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197243416
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 13:15 schreef Sponsje88 het volgende:

Thx, beetje cabaret er bij voor straks ^O^
pi_197243461
quote:
10s.gif Op woensdag 6 januari 2021 13:20 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Die Michael Flynn is ook aardig rijp voor opname. Bijzonder wel dat zo'n enorme wappie het nog zover heeft weten te schoppen.
Michael Flynn is zeker wappie:

Initially, Flynn was not going to be deployed to Grenada in 1983, but he was able to convince a superior officer to have him included. While serving there, Flynn took a 40-foot leap off a cliff to retrieve two soldiers stranded in the ocean and bring them back to shore to be airlifted. Though he was reprimanded for his unauthorized actions, Flynn garnered respect among his fellow soldiers for what he did.
pi_197243485
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 13:20 schreef controlaltdelete het volgende:
Er loopt een traantje over je wangetje O+ :')
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_197243486
quote:
7s.gif Op woensdag 6 januari 2021 13:12 schreef Isdatzo het volgende:
Denk dat je in plaats van een doos doekjes eerder een bundel strohalmen kan geven, want ze lijken een beetje op te raken.
Een veldje met doelpalen voor de mensen om ze niet te hoeven verzetten maar chaotisch van de een naar de andere te kunnen rennen. 8-)
  woensdag 6 januari 2021 @ 13:37:17 #221
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_197243493
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 13:09 schreef theguyver het volgende:

[ afbeelding ]
De volgende strohalm wordt waarschijnlijk het uitroepen van de "noodtoestand". (overigens even kansloos als de rest van z'n pogingen tot staatgreep)

Trumpeteers hebben alleen in woord iets met democratie en het zogenaamd redden ervan (die totaal ondermijnen is wat ze werkelijk doen). Ze gooien 't direct overboord als ze daarmee Trump als president van de US kunnen behouden. Zorgelijk. Nou had ik al weinig vertrouwen meer in "de mens" en z'n toekomst, en dat wordt er zo niet beter op.

& wie gaat er demonstreren met een assaultrifle & een flinke hoeveelheid munitie op zak?
De 'deplorable' Trumpeteer.
  Moderator woensdag 6 januari 2021 @ 13:37:38 #222
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_197243500
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 13:35 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Initially, Flynn was not going to be deployed to Grenada in 1983, but he was able to convince a superior officer to have him included. While serving there, Flynn took a 40-foot leap off a cliff to retrieve two soldiers stranded in the ocean and bring them back to shore to be airlifted. Though he was reprimanded for his unauthorized actions, Flynn garnered respect among his fellow soldiers for what he did.
Fijn dat hij vroegah zo heldhaftig was, maar 37 jaar later is er vooral complotgekheid bij de man over.
  Moderator woensdag 6 januari 2021 @ 13:38:37 #223
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_197243517
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 13:37 schreef R0N1N het volgende:

[..]

De volgende strohalm wordt waarschijnlijk het uitroepen van de "noodtoestand". (overigens even kansloos als de rest van z'n pogingen tot staatgreep)

Trumpeteers hebben alleen in woord iets met democratie en het zogenaamd redden ervan (die totaal ondermijnen is wat ze werkelijk doen). Ze gooien 't direct overboord als ze daarmee Trump als president van de US kunnen behouden. Zorgelijk. Nou had ik al weinig vertrouwen meer in "de mens" en z'n toekomst, en dat wordt er zo niet beter op.

& wie gaat er demonstreren met een assaultrifle & een flinke hoeveelheid munitie op zak?
Het zijn de Amerikaanse Erdolfs. :r
  woensdag 6 januari 2021 @ 13:41:21 #224
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197243557
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 13:35 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Wow, zo relevant. Alsjeblieft, vertel meer!
Huilen dan.
  woensdag 6 januari 2021 @ 13:43:12 #225
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197243600
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 13:37 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Gisteren werd ook al een bericht uitgedaan door alle in leven ex-ministers van defensie aan trump!
https://dodofinance.com/f(...)ng-election-results/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')