abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 januari 2026 @ 08:22:35 #181
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_219953123
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 01:57 schreef Montagui het volgende:

[..]
Er zijn ook andere paralellen.

[ x ]

Deze mevrouw is door haar werkgever inmiddels ook op non actief gezet.

[ x ]

En dit is maar 1 van vele voorbeelden van vele doorgedraaide (linkse) Democratische gekken.
Wat het zo bijzonder maakt is dat in de VS je politieke voorkeur zo ontzettend belangrijk is.
Hier boeit het letterlijk geen ene hol.

voorbeeld gesprek wat ik had op werk net na de verkiezingen.
Ik: heb je gestemd?
collega: jup fvd
ik: oh wow, jij echt, ok cool, ik CDA vond ze mid dus vandaar
collega: ok cool, snap ik wel.
Ik: weertje he..
collega: ja ruk man.

thats it!
vind echt heel bijzonder dat de pleuris daar nog niet is uitgebroken daarom.
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  donderdag 29 januari 2026 @ 08:28:21 #182
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_219953142
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 08:12 schreef IndoorKite het volgende:

[..]
Je quote een tweet die zegt dat ze hun mond moeten houden alleen omdat ze acteurs of zangers zijn. Vrij achterlijke statement.
your opinion means nothing to us!
Shut up!

Ja/nee..
laat politiek gebrabbel over aan een komiek, als een zanger of acteur er over begint boeit het echt geen reet.

Dan krijg je al snel dit straks
Bekijk deze YouTube-video

Plus je gooit al snel je eigen ruiten in als acteur of zanger vooral in de VS, want je hebt 2 kampen!

Hint: kijk naar de band, rage against the machine, ja die hadden veelal politiek statement maar die brachten het gewoon anders, geen voorkeur naar een partij maar aandacht aan een bepaalde issue in het land.

[ Bericht 7% gewijzigd door theguyver op 29-01-2026 08:33:26 ]
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_219953158
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 08:28 schreef theguyver het volgende:

laat politiek gebrabbel over aan een komiek, als een zanger of acteur er over begint boeit het echt geen reet.

Heel veel meningen boeien geen reet. We doen het allemaal toch. Heet social media.
  donderdag 29 januari 2026 @ 08:38:18 #184
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_219953205
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 08:32 schreef IndoorKite het volgende:

[..]
Heel veel meningen boeien geen reet. We doen het allemaal toch. Heet social media.
oki.

wanneer heb jij voor laatst zoiets als dit gemeld op sociale media?

Actress Molly Ringwald warns Trump supporters that they'll be found guilty of treason once Trump leaves office.
pi_219953219
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 08:28 schreef theguyver het volgende:

[..]
your opinion means nothing to us!
Shut up!

Ja/nee..

Dan krijg je al snel dit straks

Plus je gooit al snel je eigen ruiten in als acteur of zanger vooral in de VS, want je hebt 2 kampen!

Hint: kijk naar de band, rage against the machine, ja die hadden veelal politiek statement maar die brachten het gewoon anders, geen voorkeur naar een partij maar aandacht aan een bepaalde issue in het land.
Dat blijkt wel weer door het gebrek aan popukariteit van bands als Rage Against the Machine
pi_219953223
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 08:38 schreef theguyver het volgende:

[..]
oki.

wanneer heb jij voor laatst zoiets als dit gemeld op sociale media?

Actress Molly Ringwald warns Trump supporters that they'll be found guilty of treason once Trump leaves office.
Wat maakt het uit? Als ze dat wilt zeggen mag ze dat toch gewoon zeggen? Waarom zou haar beroep moeten uitmaken of ze dit wel of niet moet roepen? Moet ze toch zelf weten?
  donderdag 29 januari 2026 @ 08:45:17 #187
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_219953252
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 08:39 schreef Hugo862 het volgende:

[..]
Dat blijkt wel weer door het gebrek aan popukariteit van bands als Rage Against the Machine
13 miljoen albums.
band bestaat al 20 jaar niet meer.

YT
"Killing in the Name" (over 336 million views) and "Bulls on Parade" (over 103 million views). Other popular videos include "Guerrilla Radio" and "Sleep Now in the Fire," each with over 20 million views

:')
  donderdag 29 januari 2026 @ 08:50:08 #188
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_219953271
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 08:40 schreef IndoorKite het volgende:

[..]
Wat maakt het uit? Als ze dat wilt zeggen mag ze dat toch gewoon zeggen? Waarom zou haar beroep moeten uitmaken of ze dit wel of niet moet roepen? Moet ze toch zelf weten?
Klopt, we hebben gezien hoe dit uitpakte voor Snow white..
Koste Disney honderden miljoenen omdat Rachel Zegler der muil niet hield.

Soms is gewoon slimmer om je politieke mening voor je zelf te houden, zeker in de VS waarom 2 kampen.
Hier boeit het letterlijk geen reet vanwege meerdere partijen die wel samen moeten werken!
pi_219953291
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 08:40 schreef IndoorKite het volgende:

[..]
De VS is zwaar gepolariseerd door het failliete politieke stelsel.
Daar maakt het wel degelijk uit aan welke kant je staat.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  donderdag 29 januari 2026 @ 08:57:28 #190
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_219953301

peaceful protestor right
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  Moderator donderdag 29 januari 2026 @ 08:58:33 #191
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_219953306
quote:
16s.gif Op donderdag 29 januari 2026 08:57 schreef FlippingCoin het volgende:

peaceful protestor right
Ja, dan verdient hij het wel op straat geëxecuteerd te worden.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 29 januari 2026 @ 09:00:30 #192
459912 FlippingCoin
pi_219953318
quote:
81s.gif Op donderdag 29 januari 2026 08:58 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ja, dan verdient hij het wel op straat geëxecuteerd te worden.
ik sluit mij aan bij de spreker in het filmpje, nee dat niet, maar het is geen vreedzame demonstrant en als er eerder goed was ingegrepen had die nog geleefd

wel is het zo dat wanneer je gewapend, met 2 extra magazijnen, herhaaldelijk in gevecht gaat met agenten, in Amerika, je vanzelf een keer neergeschoten wordt
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
  Moderator donderdag 29 januari 2026 @ 09:03:11 #193
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_219953337
quote:
16s.gif Op donderdag 29 januari 2026 09:00 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
ik sluit mij aan bij de spreker in het filmpje, nee dat niet, maar het is geen vreedzame demonstrant en als er eerder goed was ingegrepen had die nog geleefd

wel is het zo dat wanneer je gewapend, met 2 extra magazijnen, herhaaldelijk in gevecht gaat met agenten, in Amerika, je vanzelf een keer neergeschoten wordt
Mooie verdraaing. De "agenten" begonnen met hem te vechten, niet andersom. Tevens was er geen reden om aan te nemen dat hij van plan was zijn wapen te gebruiken. Half Minnesota loopt op een willekeurig moment waarschijnlijk gewapend rond op straat. Kun je wat van vinden, maar dat kan en mag in die staat gewoon.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 29 januari 2026 @ 09:08:39 #194
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_219953373
quote:

[..]

Vertel maar wanneer hij precies 'in gevecht ging' toen hij werd doodgeschoten dan.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_219953376
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2026 22:55 schreef RotatoR het volgende:
Ah ja, want spugen is een reden voor executie :') :') :')

En dan janken over links, maar jij als rechtse zoekt alles maar om een executie goed te praten.
pi_219953380
quote:

[..]

Ongeacht wie hij is en wat hij gedaan heeft praat dat nog altijd geen executie goed.
En wapens dragen doet iedereen in de VS. Als die in het holster blijven zitten is dat alsnog niet direct gevaarlijk. Laat staan executie waardig.
  donderdag 29 januari 2026 @ 09:12:04 #197
459912 FlippingCoin
pi_219953391
quote:
14s.gif Op donderdag 29 januari 2026 09:03 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Mooie verdraaing. De "agenten" begonnen met hem te vechten, niet andersom. Tevens was er geen reden om aan te nemen dat hij van plan was zijn wapen te gebruiken. Half Minnesota loopt op een willekeurig moment waarschijnlijk gewapend rond op straat. Kun je wat van vinden, maar dat kan en mag in die staat gewoon.
huh je zag hem toch tegen die auto aan trappen of mis ik iets? :+
  donderdag 29 januari 2026 @ 09:12:33 #198
459912 FlippingCoin
pi_219953393
zijn jullie aan het trollen? :?

daar is het echt te vroeg voor hoor.
pi_219953410
quote:

[..]

Heb jij de beelden van vorige week gezien? De beelden van deze Pretti die demonstreert, op straat filmt en schreeuwt, dat hij net zoals de dame naast hem pepperspray in zijn ogen krijgt en vijf seconden later tien kogels in zijn lijf gepompt krijgt?

Ik vraag me af jouw gevoel en mening veranderd zijn nu je deze nieuwe video's hebt gezien
  donderdag 29 januari 2026 @ 09:16:41 #200
459912 FlippingCoin
pi_219953419
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2026 09:15 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Heb jij de beelden van vorige week gezien? De beelden van deze Pretti die demonstreert, op straat filmt en schreeuwt, dat hij net zoals de dame naast hem pepperspray in zijn ogen krijgt en vijf seconden later tien kogels in zijn lijf gepompt krijgt?

Ik vraag me af jouw gevoel en mening veranderd zijn nu je deze nieuwe video's hebt gezien
nee niet gezien denk ik?
  donderdag 29 januari 2026 @ 09:25:44 #201
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219953469
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 01:57 schreef Montagui het volgende:

[..]
Er zijn ook andere paralellen.

[ x ]

Deze mevrouw is door haar werkgever inmiddels ook op non actief gezet.

[ x ]

En dit is maar 1 van vele voorbeelden van vele doorgedraaide (linkse) Democratische gekken.
Oké je hebt een gekkie op internet gevonden. Gefeliciteerd. En nu?
Huilen dan.
  donderdag 29 januari 2026 @ 09:31:51 #202
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_219953502
quote:
16s.gif Op donderdag 29 januari 2026 09:16 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
nee niet gezien denk ik?

Hoe kun je hier dan een mening over hebben als je het filmpje niet gezien hebt? Hoe kun je dan zeggen dat hij 'in gevecht ging' toen hij neergeschoten werd? :?
pi_219953505
Wat een prachtige reeks is dit toch
De adverteerders zullen weer in de rij staan om zich te associëren met Fok
pi_219953512
quote:
16s.gif Op donderdag 29 januari 2026 09:16 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
nee niet gezien denk ik?
Dat de gefilmde gebeurtenissen van vorige week anders geïnterpreteerd zouden moeten worden vanwege wat er drie weken eerder is gebeurd is tamelijk ridicuul. Daarom hield ik een slag om de arm, het leek mij mogelijk dat jij de video’s niet had gezien en daardoor niet begreep waar de massale ophef vandaan kwam.

De agenten die hebben geschoten kenden Pretti niet en waren dus (aanname) niet op de hoogte van eerdere incidenten. Het gaat hier om een geïsoleerde gebeurtenis en die zou ook als zodanig moeten worden beoordeeld.

De komende tijd zal er ongetwijfeld shit over hem naar buiten worden gebracht. Dat kan iets zeggen over hem als persoon, maar het zegt niets over de gebeurtenissen die tot zijn dood hebben geleid. De gebeurtenissen de we allemaal hebben gezien
pi_219953513
Tot zover het frame van ' peaceful protester'. :')
  donderdag 29 januari 2026 @ 09:46:05 #206
459912 FlippingCoin
pi_219953594
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2026 09:33 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Dat de gefilmde gebeurtenissen van vorige week anders geïnterpreteerd zouden moeten worden vanwege wat er drie weken eerder is gebeurd is tamelijk ridicuul. Daarom hield ik een slag om de arm, het leek mij mogelijk dat jij de video’s niet had gezien en daardoor niet begreep waar de massale ophef vandaan kwam.

De agenten die hebben geschoten kenden Pretti niet en waren dus (aanname) niet op de hoogte van eerdere incidenten. Het gaat hier om een geïsoleerde gebeurtenis en die zou ook als zodanig moeten worden beoordeeld.

De komende tijd zal er ongetwijfeld shit over hem naar buiten worden gebracht. Dat kan iets zeggen over hem als persoon, maar het zegt niets over de gebeurtenissen die tot zijn dood hebben geleid. De gebeurtenissen de we allemaal hebben gezien
Maar dat die tegen die auto aantrapt is niet van dit incident dan? Die indruk kreeg ik wel namelijk.
  donderdag 29 januari 2026 @ 09:46:36 #207
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_219953597
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2026 09:33 schreef Black_Baron het volgende:
Tot zover het frame van ' peaceful protester'. :')
Wat klopt daar niet aan dan? Wat deed hij dan voor 'gewelddadigs' richting ICE vóór hij door hen besprongen en doodgeschoten werd? :?
  donderdag 29 januari 2026 @ 09:47:06 #208
459912 FlippingCoin
pi_219953599
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2026 09:31 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Hoe kun je hier dan een mening over hebben als je het filmpje niet gezien hebt? Hoe kun je dan zeggen dat hij 'in gevecht ging' toen hij neergeschoten werd? :?
ja weet je hoeveel filmpjes er wel niet zijn, ik zie hem net als een gek een auto van politie in elkaar trappen terwijl die een wapen draagt

zelfs als Nederlander weet je dan dat dit spelen met je leven is toch :B
pi_219953605
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2026 09:46 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Wat klopt daar niet aan dan? Wat deed hij dan voor 'gewelddadigs' richting ICE vóór hij door hen besprongen en doodgeschoten werd? :?
Ice heeft hem niet doodgeschoten.
pi_219953607
Gelukkig herhalen de goed geindoctrineerden wel het frame dat hij met een wapen liep en daarom door ice wel koelbloedig geëxecuteerd mocht worden.. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')