Wat het zo bijzonder maakt is dat in de VS je politieke voorkeur zo ontzettend belangrijk is.quote:Op donderdag 29 januari 2026 01:57 schreef Montagui het volgende:
[..]
Er zijn ook andere paralellen.
[ x ]
Deze mevrouw is door haar werkgever inmiddels ook op non actief gezet.
[ x ]
En dit is maar 1 van vele voorbeelden van vele doorgedraaide (linkse) Democratische gekken.
your opinion means nothing to us!quote:Op donderdag 29 januari 2026 08:12 schreef IndoorKite het volgende:
[..]
Je quote een tweet die zegt dat ze hun mond moeten houden alleen omdat ze acteurs of zangers zijn. Vrij achterlijke statement.
Heel veel meningen boeien geen reet. We doen het allemaal toch. Heet social media.quote:Op donderdag 29 januari 2026 08:28 schreef theguyver het volgende:
laat politiek gebrabbel over aan een komiek, als een zanger of acteur er over begint boeit het echt geen reet.
oki.quote:Op donderdag 29 januari 2026 08:32 schreef IndoorKite het volgende:
[..]
Heel veel meningen boeien geen reet. We doen het allemaal toch. Heet social media.
Dat blijkt wel weer door het gebrek aan popukariteit van bands als Rage Against the Machinequote:Op donderdag 29 januari 2026 08:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
your opinion means nothing to us!
Shut up!
Ja/nee..
laat politiek gebrabbel over aan een komiek, als een zanger of acteur er over begint boeit het echt geen reet.
Dan krijg je al snel dit straks
Bekijk deze YouTube-video
Plus je gooit al snel je eigen ruiten in als acteur of zanger vooral in de VS, want je hebt 2 kampen!
Hint: kijk naar de band, rage against the machine, ja die hadden veelal politiek statement maar die brachten het gewoon anders, geen voorkeur naar een partij maar aandacht aan een bepaalde issue in het land.
Wat maakt het uit? Als ze dat wilt zeggen mag ze dat toch gewoon zeggen? Waarom zou haar beroep moeten uitmaken of ze dit wel of niet moet roepen? Moet ze toch zelf weten?quote:Op donderdag 29 januari 2026 08:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
oki.
wanneer heb jij voor laatst zoiets als dit gemeld op sociale media?
Actress Molly Ringwald warns Trump supporters that they'll be found guilty of treason once Trump leaves office.
13 miljoen albums.quote:Op donderdag 29 januari 2026 08:39 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Dat blijkt wel weer door het gebrek aan popukariteit van bands als Rage Against the Machine
Klopt, we hebben gezien hoe dit uitpakte voor Snow white..quote:Op donderdag 29 januari 2026 08:40 schreef IndoorKite het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Als ze dat wilt zeggen mag ze dat toch gewoon zeggen? Waarom zou haar beroep moeten uitmaken of ze dit wel of niet moet roepen? Moet ze toch zelf weten?
De VS is zwaar gepolariseerd door het failliete politieke stelsel.quote:Op donderdag 29 januari 2026 08:40 schreef IndoorKite het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Als ze dat wilt zeggen mag ze dat toch gewoon zeggen? Waarom zou haar beroep moeten uitmaken of ze dit wel of niet moet roepen? Moet ze toch zelf weten?
Ja, dan verdient hij het wel op straat geëxecuteerd te worden.quote:Op donderdag 29 januari 2026 08:57 schreef FlippingCoin het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
peaceful protestor right
ik sluit mij aan bij de spreker in het filmpje, nee dat niet, maar het is geen vreedzame demonstrant en als er eerder goed was ingegrepen had die nog geleefdquote:Op donderdag 29 januari 2026 08:58 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ja, dan verdient hij het wel op straat geëxecuteerd te worden.
Mooie verdraaing. De "agenten" begonnen met hem te vechten, niet andersom. Tevens was er geen reden om aan te nemen dat hij van plan was zijn wapen te gebruiken. Half Minnesota loopt op een willekeurig moment waarschijnlijk gewapend rond op straat. Kun je wat van vinden, maar dat kan en mag in die staat gewoon.quote:Op donderdag 29 januari 2026 09:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik sluit mij aan bij de spreker in het filmpje, nee dat niet, maar het is geen vreedzame demonstrant en als er eerder goed was ingegrepen had die nog geleefd
wel is het zo dat wanneer je gewapend, met 2 extra magazijnen, herhaaldelijk in gevecht gaat met agenten, in Amerika, je vanzelf een keer neergeschoten wordt
Vertel maar wanneer hij precies 'in gevecht ging' toen hij werd doodgeschoten dan.quote:Op donderdag 29 januari 2026 09:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik sluit mij aan bij de spreker in het filmpje, nee dat niet, maar het is geen vreedzame demonstrant en als er eerder goed was ingegrepen had die nog geleefd
wel is het zo dat wanneer je gewapend, met 2 extra magazijnen, herhaaldelijk in gevecht gaat met agenten, in Amerika, je vanzelf een keer neergeschoten wordt
Ah ja, want spugen is een reden voor executiequote:
Ongeacht wie hij is en wat hij gedaan heeft praat dat nog altijd geen executie goed.quote:Op donderdag 29 januari 2026 09:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
huh je zag hem toch tegen die auto aan trappen of mis ik iets?quote:Op donderdag 29 januari 2026 09:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Mooie verdraaing. De "agenten" begonnen met hem te vechten, niet andersom. Tevens was er geen reden om aan te nemen dat hij van plan was zijn wapen te gebruiken. Half Minnesota loopt op een willekeurig moment waarschijnlijk gewapend rond op straat. Kun je wat van vinden, maar dat kan en mag in die staat gewoon.
Heb jij de beelden van vorige week gezien? De beelden van deze Pretti die demonstreert, op straat filmt en schreeuwt, dat hij net zoals de dame naast hem pepperspray in zijn ogen krijgt en vijf seconden later tien kogels in zijn lijf gepompt krijgt?quote:Op donderdag 29 januari 2026 09:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nee niet gezien denk ik?quote:Op donderdag 29 januari 2026 09:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Heb jij de beelden van vorige week gezien? De beelden van deze Pretti die demonstreert, op straat filmt en schreeuwt, dat hij net zoals de dame naast hem pepperspray in zijn ogen krijgt en vijf seconden later tien kogels in zijn lijf gepompt krijgt?
Ik vraag me af jouw gevoel en mening veranderd zijn nu je deze nieuwe video's hebt gezien
Oké je hebt een gekkie op internet gevonden. Gefeliciteerd. En nu?quote:Op donderdag 29 januari 2026 01:57 schreef Montagui het volgende:
[..]
Er zijn ook andere paralellen.
[ x ]
Deze mevrouw is door haar werkgever inmiddels ook op non actief gezet.
[ x ]
En dit is maar 1 van vele voorbeelden van vele doorgedraaide (linkse) Democratische gekken.
quote:
Dat de gefilmde gebeurtenissen van vorige week anders geïnterpreteerd zouden moeten worden vanwege wat er drie weken eerder is gebeurd is tamelijk ridicuul. Daarom hield ik een slag om de arm, het leek mij mogelijk dat jij de video’s niet had gezien en daardoor niet begreep waar de massale ophef vandaan kwam.quote:
Maar dat die tegen die auto aantrapt is niet van dit incident dan? Die indruk kreeg ik wel namelijk.quote:Op donderdag 29 januari 2026 09:33 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat de gefilmde gebeurtenissen van vorige week anders geïnterpreteerd zouden moeten worden vanwege wat er drie weken eerder is gebeurd is tamelijk ridicuul. Daarom hield ik een slag om de arm, het leek mij mogelijk dat jij de video’s niet had gezien en daardoor niet begreep waar de massale ophef vandaan kwam.
De agenten die hebben geschoten kenden Pretti niet en waren dus (aanname) niet op de hoogte van eerdere incidenten. Het gaat hier om een geïsoleerde gebeurtenis en die zou ook als zodanig moeten worden beoordeeld.
De komende tijd zal er ongetwijfeld shit over hem naar buiten worden gebracht. Dat kan iets zeggen over hem als persoon, maar het zegt niets over de gebeurtenissen die tot zijn dood hebben geleid. De gebeurtenissen de we allemaal hebben gezien
Wat klopt daar niet aan dan? Wat deed hij dan voor 'gewelddadigs' richting ICE vóór hij door hen besprongen en doodgeschoten werd?quote:Op donderdag 29 januari 2026 09:33 schreef Black_Baron het volgende:
Tot zover het frame van ' peaceful protester'.
ja weet je hoeveel filmpjes er wel niet zijn, ik zie hem net als een gek een auto van politie in elkaar trappen terwijl die een wapen draagtquote:Op donderdag 29 januari 2026 09:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Hoe kun je hier dan een mening over hebben als je het filmpje niet gezien hebt? Hoe kun je dan zeggen dat hij 'in gevecht ging' toen hij neergeschoten werd?
Ice heeft hem niet doodgeschoten.quote:Op donderdag 29 januari 2026 09:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat klopt daar niet aan dan? Wat deed hij dan voor 'gewelddadigs' richting ICE vóór hij door hen besprongen en doodgeschoten werd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |