Oké je hebt een gekkie op internet gevonden. Gefeliciteerd. En nu?quote:Op donderdag 29 januari 2026 01:57 schreef Montagui het volgende:
[..]
Er zijn ook andere paralellen.
[ x ]
Deze mevrouw is door haar werkgever inmiddels ook op non actief gezet.
[ x ]
En dit is maar 1 van vele voorbeelden van vele doorgedraaide (linkse) Democratische gekken.
quote:
Dat de gefilmde gebeurtenissen van vorige week anders geïnterpreteerd zouden moeten worden vanwege wat er drie weken eerder is gebeurd is tamelijk ridicuul. Daarom hield ik een slag om de arm, het leek mij mogelijk dat jij de video’s niet had gezien en daardoor niet begreep waar de massale ophef vandaan kwam.quote:
Maar dat die tegen die auto aantrapt is niet van dit incident dan? Die indruk kreeg ik wel namelijk.quote:Op donderdag 29 januari 2026 09:33 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat de gefilmde gebeurtenissen van vorige week anders geïnterpreteerd zouden moeten worden vanwege wat er drie weken eerder is gebeurd is tamelijk ridicuul. Daarom hield ik een slag om de arm, het leek mij mogelijk dat jij de video’s niet had gezien en daardoor niet begreep waar de massale ophef vandaan kwam.
De agenten die hebben geschoten kenden Pretti niet en waren dus (aanname) niet op de hoogte van eerdere incidenten. Het gaat hier om een geïsoleerde gebeurtenis en die zou ook als zodanig moeten worden beoordeeld.
De komende tijd zal er ongetwijfeld shit over hem naar buiten worden gebracht. Dat kan iets zeggen over hem als persoon, maar het zegt niets over de gebeurtenissen die tot zijn dood hebben geleid. De gebeurtenissen de we allemaal hebben gezien
Wat klopt daar niet aan dan? Wat deed hij dan voor 'gewelddadigs' richting ICE vóór hij door hen besprongen en doodgeschoten werd?quote:Op donderdag 29 januari 2026 09:33 schreef Black_Baron het volgende:
Tot zover het frame van ' peaceful protester'.
ja weet je hoeveel filmpjes er wel niet zijn, ik zie hem net als een gek een auto van politie in elkaar trappen terwijl die een wapen draagtquote:Op donderdag 29 januari 2026 09:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Hoe kun je hier dan een mening over hebben als je het filmpje niet gezien hebt? Hoe kun je dan zeggen dat hij 'in gevecht ging' toen hij neergeschoten werd?
Ice heeft hem niet doodgeschoten.quote:Op donderdag 29 januari 2026 09:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat klopt daar niet aan dan? Wat deed hij dan voor 'gewelddadigs' richting ICE vóór hij door hen besprongen en doodgeschoten werd?
Dat is van eerder, 13 januari. Filmpje was al voorbij gekomen.quote:Op donderdag 29 januari 2026 09:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar dat die tegen die auto aantrapt is niet van dit incident dan? Die indruk kreeg ik wel namelijk.
Verwarrend dat je eerst serieus reageert om daarna in meerdere posts en bij meerdere mensen dom te gaan trollen.quote:Op donderdag 29 januari 2026 09:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar dat die tegen die auto aantrapt is niet van dit incident dan? Die indruk kreeg ik wel namelijk.
Nee, geëxecuteerd idd.quote:Op donderdag 29 januari 2026 09:47 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Ice heeft hem niet doodgeschoten.
Je moet uiteraard het filmpje hebben van het incident waarbij hij doodgeschoten werd. Lijkt me nogal duidelijk.quote:Op donderdag 29 januari 2026 09:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja weet je hoeveel filmpjes er wel niet zijn, ik zie hem net als een gek een auto van politie in elkaar trappen terwijl die een wapen draagt
zelfs als Nederlander weet je dan dat dit spelen met je leven is toch
Oh en nu ben je weer serieusquote:Op donderdag 29 januari 2026 09:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja weet je hoeveel filmpjes er wel niet zijn, ik zie hem net als een gek een auto van politie in elkaar trappen terwijl die een wapen draagt
zelfs als Nederlander weet je dan dat dit spelen met je leven is toch
Get your facts straight.quote:Op donderdag 29 januari 2026 09:48 schreef Basp1 het volgende:
Gelukkig herhalen de goed geindoctrineerden wel het frame dat hij met een wapen liep en daarom door ice wel koelbloedig geëxecuteerd mocht worden..
Hij leeft dus nog?quote:Op donderdag 29 januari 2026 09:47 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Ice heeft hem niet doodgeschoten.
Echt. Informeer jezelf kerel.quote:
Heb je daar een bron van?quote:Op donderdag 29 januari 2026 09:54 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Get your facts straight.
Het was een heel andere federale dienst.
Meen je dit nou?quote:Op donderdag 29 januari 2026 09:56 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Heb je daar een bron van?
Het was geen andere federale dienst. Maar er zaten kennelijk ook mensen van Border Patrol tussen. En 1 van hen was degene die Pretti doodschoot.quote:Op donderdag 29 januari 2026 09:56 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Heb je daar een bron van?
2 CBP agenten.quote:Op donderdag 29 januari 2026 10:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het was geen andere federale dienst. Maar er zaten kennelijk ook mensen van Border Patrol tussen. En 1 van hen was degene die Pretti doodschoot.
https://en.wikipedia.org/wiki/Killing_of_Alex_Prettiquote:was shot multiple times and killed by United States Customs and Border Protection (CBP) agents in Minneapolis, Minnesota
Je kan het een andere naam geven, in beide gevallen zijn het gemaskerde mannen met wapens die achter illegalen aan gaan. Iemand die protesteert ziet het verschil echt niet en de kogels blijken in beide gevallen dodelijk.quote:Op donderdag 29 januari 2026 10:01 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Meen je dit nou?
Zie TT.
En hier:Black_Baron in NWS / ICE - en CBP agent schieten vrouw en man dood in Minneapolis.#30 FCK
https://www.nu.nl/buitenl(...)is-het-verschil.html
Zowel nu.nl legt het netjes uit. En ook die briefing naar Congres staat het heel duidelijk in.
ICE heeft niet op die vent geschoten.
Totale obsessie met ICE hier.quote:Op donderdag 29 januari 2026 10:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je kan het een andere naam geven, in beide gevallen zijn het gemaskerde mannen met wapens die achter illegalen aan gaan. Iemand die protesteert ziet het verschil echt niet en de kogels blijken in beide gevallen dodelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |