Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Mooi laat maar komen danquote:
Ik overweeg om aan te haken, collega's hebben het erover en ik kan niet meepratenquote:
Ik zeg doenquote:Op vrijdag 16 januari 2026 18:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik overweeg om aan te haken, collega's hebben het erover en ik kan niet meepraten
ach ja dat !!quote:Op vrijdag 16 januari 2026 18:23 schreef KinKiJan het volgende:
Helder:
I Am On Cardiac Rhythm Management, waarmee hij verwijst naar dat kastje dat hij voor z'n hart draagt
Hoe ben je hier achter gekomen?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 18:23 schreef KinKiJan het volgende:
Helder:
I Am On Cardiac Rhythm Management, waarmee hij verwijst naar dat kastje dat hij voor z'n hart draagt
Ik begon ongeveer bij aflevering 50, en heb toen eerst alles teruggekeken.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 18:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik overweeg om aan te haken, collega's hebben het erover en ik kan niet meepraten
Ik krijg ook telkens filmpjes van De Bondgenoten op mijn Insta, het is een teken.quote:
Ik ga niet terugkijken, maar volgens mijn collega's kan ik er zo invallen en bij vragen kan ik altijd hier of bij hen terecht.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 18:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik begon ongeveer bij aflevering 50, en heb toen eerst alles teruggekeken.![]()
Die hard fan inmiddels.
Klopt bijna begin van nieuwe cyclus. En weer met Janquote:Op vrijdag 16 januari 2026 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga niet terugkijken, maar volgens mijn collega's kan ik er zo invallen en bij vragen kan ik altijd hier of bij hen terecht.
Jan?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 18:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Klopt bijna begin van nieuwe cyclus. En weer met Jan
De presentator Jan Versteeg die doet dat echt leuk, met soms kleine steekjes. Erik is de laatste keer naar huis gegaan met een ton.quote:
Herinnerde me ineens dat ie dat kastje had, dus ik zocht op "CRM+Heart" et voila.quote:
Haha zeker! Binnenkort begint een nieuwe cyclus dus sowieso prima moment om in te stappen!quote:Op vrijdag 16 januari 2026 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik krijg ook telkens filmpjes van De Bondgenoten op mijn Insta, het is een teken.
Zo, dat heeft Erik goed gedaan!quote:Op vrijdag 16 januari 2026 18:39 schreef Soury het volgende:
[..]
De presentator Jan Versteeg die doet dat echt leuk, met soms kleine steekjes. Erik is de laatste keer naar huis gegaan met een ton.
Slim!quote:Op vrijdag 16 januari 2026 18:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Herinnerde me ineens dat ie dat kastje had, dus ik zocht op "CRM+Heart" et voila.
[..]
Haha zeker! Binnenkort begint een nieuwe cyclus dus sowieso prima moment om in te stappen!
quote:Op vrijdag 16 januari 2026 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik krijg ook telkens filmpjes van De Bondgenoten op mijn Insta, het is een teken.
neequote:
Ahh vandaar!!quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
sbs6 gooit elke dag spoilers in de facebook groep van bondgenoten en op hun eigen insta pagina
Ik hoop mee.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:32 schreef greysbones het volgende:
ik hoop echt dat de vossen de knockouts verliezen
please please please
Nog een maand Juliaquote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:32 schreef greysbones het volgende:
please please please
ja dat wisten we toch een, pacemakerquote:Op vrijdag 16 januari 2026 18:23 schreef KinKiJan het volgende:
Helder:
Yup, maar zijn insta is 'iamoncrm' en we vroegen ons af waar dat voor stondquote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:34 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ja dat wisten we toch een, pacemaker
quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:37 schreef LionHeart het volgende:
Zo jammer dat Erik al weg is. Nu had ze echt een coach kunnen gebruiken.
Ninja edit.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:37 schreef spapaars het volgende:
Vreemdganger Peter is weer sociaal aanwezig als deskundige.
quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:39 schreef greysbones het volgende:
ow nu moet theetje janken
omdat Ang er wat van zei![]()
quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:36 schreef LionHeart het volgende:
Therèse: how do I make this about me.
Die ex heeft nu chronisch pijnquote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:37 schreef greysbones het volgende:
dat ik hem niet pijn wil doen
Too fucking late muts![]()
![]()
Ik vind het echt fucked up voor die exvriend van haar. Onbetrouwbaar als de pest is Ches.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:43 schreef schetterklep het volgende:
Ze gaat ook gewoon meteen door zeg, is toch niet normaal ook. Het duurde denk ik nog n week en toen had hij nog gezien wat wij afgelopen week zagen. Die is er klaar mee, en terecht
dat is haar manier hequote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:43 schreef LionHeart het volgende:
"Alleen moet je niet te ver gaan"
Huichelachtige wijf... Alsof hij daar alleen verantwoordelijk voor is
daar issie ook alquote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Duurt wel lang voor ie naar RTL vertrekt, niet?
Oh dat duurt inderdaad al lang dan.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Gewoon zzp’erquote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jammer joh.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Goffer, dacht dat ie dan hier weg zou blijven
Van de andere kant, we weten nu wat we hebben. Kan altijd slechter.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Goffer, dacht dat ie dan hier weg zou blijven
Daarom, jeej vervangjan.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:48 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Van de andere kant, we weten nu wat we hebben. Kan altijd slechter.
straks zetten ze dooske er nog neerquote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:48 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Van de andere kant, we weten nu wat we hebben. Kan altijd slechter.
Die wil ik helemaal niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
straks zetten ze dooske er nog neer
Komt goed schatje.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:49 schreef KinKiJan het volgende:
Van dat gelieverd en geschatje krijg ik de neiging met de afstandbediening te gaan gooien. En ik zit niet eens bij de TV
Ik weet het niet, niet goed te zien en wordt een beetje maf van dat gewissel.quote:
Heel raar, dacht ik gister al toen ik het stukje zag voor vandaag.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:52 schreef LionHeart het volgende:
Wel raar idd dat Mercedes nu ineens op een tablet in de media kamer zit.
I love tooskequote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
straks zetten ze dooske er nog neer
Ik ook niet, gelukkig hebben mijn beide kinderen geen behoefte om met hun hoofd op tv te komen.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zou ook not amused zijn als moeder
Dat zal de zorg niet zijnquote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wat is mama mercedes fanatiek, bang dat kind niet thuis komt met de ton?
kind is 20!quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ach ze is 20, geeft toch niet. Zou me er niet mee bemoeien.quote:
niks mis mee dat ze zegt wat ze zietquote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:57 schreef ChocoFan het volgende:
Anderzijds werd het wel eens tijd dat er een moeder eindelijk eens eerlijk zei wat ze ziet ipv altijd maar, ja hoor schat, je doet het goed hoor, ga vooral zo door.
Dat wel ja, dat Mercedes eindelijk wat losser werd, we gaan het zien zo wat ze nu precies bedoelde, die moeder.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
niks mis mee dat ze zegt wat ze ziet
maar het hele oordeel eromheen
was mercedes net een beetje die muur aan het afbreken
zorgt mama voor een betonnen muur die in berlijn nog niet had misstaan
dankzij de spoiler van vandaag weet ik al genoeg het meeste wat er gezegd isquote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat wel ja, dat Mercedes eindelijk wat losser werd, we gaan het zien zo wat ze nu precies bedoelde, die moeder.
Toestand.
Ohw.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
dankzij de spoiler van vandaag weet ik al genoeg het meeste wat er gezegd is
Ze doet toch niks verkeerd, ze heeft een klik met Salar (en een beetje verliefd) het ergste wat haar kan overkomen is een gebroken hart. Maar ja wie heeft dat niet ooit gehad.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:58 schreef ChocoFan het volgende:
Volgens mij ging het die moeder meer erom dat Mercedes van te voren had gezegd dat ze iets niet zou doen en nu dus wel deed en werd ze daar op aangesproken, van wat ik uit dat voorstukje haalde. We gaan het zo zien.
Ze doet zeker niets verkeerd.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze doet toch niks verkeerd, ze heeft een klik met Salar (en een beetje verliefd) het ergste wat haar kan overkomen is een gebroken hart. Maar ja wie heeft dat niet ooit gehad.
Daar kijk ik toch anders naarquote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach ze is 20, geeft toch niet. Zou me er niet mee bemoeien.
Als moeder zien hoe je dochter wordt geplayed is ook niet leuk. Salar zei duidelijk dat ie haar niet hoefde, nah jah behalve dan op een feestje.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze doet toch niks verkeerd, ze heeft een klik met Salar (en een beetje verliefd) het ergste wat haar kan overkomen is een gebroken hart. Maar ja wie heeft dat niet ooit gehad.
Dit is het vooral, dat haar dochter wordt geplayed door Salar. Dat is niet tof en snap ik wel dat mams waarschuwt.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als moeder zien hoe je dochter wordt geplayed is ook niet leuk. Salar zei duidelijk dat ie haar niet hoefde, nah jah behalve dan op een feestje.
Heb ook niet het idee dat het moeder om het geld gaat. Ze houdt Mercedes haar eigen doel voor ogen. Dat is die ton.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dit is het vooral, dat haar dochter wordt geplayed door Salar. Dat is niet tof en snap ik wel dat mams waarschuwt.
Verder moet Mercedes zeker wel doen wat ze wil maar moeder wil beschermen.
Dat wel ja. Erg hard.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:08 schreef greysbones het volgende:
sorry
maar ik vind als moeder zijnde
dit heel erg hard en gemeen
de kans dat je de ton wintquote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Heb ook niet het idee dat het moeder om het geld gaat. Ze houdt Mercedes haar eigen doel voor ogen. Dat is die ton.
oh ik dacht een pets met de vlakke handquote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, gewoon een talk to the hand.
Precies dat!quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:10 schreef LionHeart het volgende:
Die stilte bij Salar is natuurlijk wel veelzeggend.
Neuh, risico is dan te groot dat ik die gelijk terugkrijg van haar.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
oh ik dacht een pets met de vlakke hand
quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:11 schreef ChocoFan het volgende:
Mercedes kan wel gelijk afstand nemen, Ches die zegt dat ze dat gaat doen en zichzelf gelijk laat wrijven, kan het niet.
Niks, moeder is wel heeeeel erg beschermend. Laat haar leven, fouten maken. Dan wordt haar hart gebroken, daar komt ze uiteindelijk ook wel weer bij bovenop. Ze heeft samen met Salar wel een hele leuke tijd in de loods.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:12 schreef Soury het volgende:
Wat is er dan zo verschrikkelijk wat Mercedes niet weet, ik heb geen idee
Die broer van Brian had duidelijk die ton voor ogen, als een pitbull, liet niet los. Speelde in elk geval de finale en won.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
de kans dat je de ton wint
is niet geweldig groot
zorg dat je die tijd mooi besteed
een leuke tijd hebt
anders gooi je een deel van je tijd weg om wat rot centen
Als moeder zijnde had ik het belangrijker gevonden dat mijn kind zich beter op haar plek voeldequote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:13 schreef Puzzie het volgende:
Ergens snap ik die moeder , je wil niet dat je kind gekwetst wordt.
Maar ik vind haar reactie wel heel erg overdreven en kort door de bocht.
Dit ja!!quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:14 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Niks, moeder is wel heeeeel erg beschermend. Laat haar leven, fouten maken. Dan wordt haar hart gebroken, daar komt ze uiteindelijk ook wel weer bij bovenop. Ze heeft samen met Salar wel een hele leuke tijd in de loods.
Dat Salar alles doet waarvan hij denkt leuk te scoren, hij zit 24/7 het spel te spelen.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:12 schreef Soury het volgende:
de broer van Brian was dan ook een lul van een ventquote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die broer van Brian had duidelijk die ton voor ogen, als een pitbull, liet niet los. Speelde in elk geval de finale en won.
Dan een Julia, met haar Peter...
Ik denk dat het wel degelijk afleidt. Je tijd mooi besteden hoeft niet met een vent
Ja héél raar, Mercedes is gewoon veel leuker omdat Salar er is. Ze hangt toch niet naakt in de verlichting met hem. Zoenen op oudjaarsavond met een borrel op. Fuck dat zeg......quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:14 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Niks, moeder is wel heeeeel erg beschermend. Laat haar leven, fouten maken. Dan wordt haar hart gebroken, daar komt ze uiteindelijk ook wel weer bij bovenop. Ze heeft samen met Salar wel een hele leuke tijd in de loods.
Klopt, maar we zagen in BB ook dat hij er alles aan zal doen om z'n vrienden in het spel te helpen.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat Salar alles doet waarvan hij denkt leuk te scoren, hij zit 24/7 het spel te spelen.
Zeker wel maar als je de info hebt zoals deze moeder, ik weet het niet wat ik zou doen. Plezier zeker wel fijn voor je kind maar zien dat ze gebruikt wordt en zelfs misschien verliefd wordt op Salar. Lastig.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als moeder zijnde had ik het belangrijker gevonden dat mijn kind zich beter op haar plek voelde
en relaxter en vrolijker was
Nou ja dit idd.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als moeder zijnde had ik het belangrijker gevonden dat mijn kind zich beter op haar plek voelde
en relaxter en vrolijker was
Een vent die over mijn dochter zegt die hoef ik niet, nah, tijdens een feestje wel. Die gun ik het niet mijn dochter überhaupt aan te raken, dat zou mijn dochter zelf ook niet willen. Merry weet niet dat Salar dat heeft gezegd, dus ik begrijp wel dat haar zus zegt, ga je niet leuk vinden om terug te zien.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:12 schreef Soury het volgende:
Dat wel, ik vond het niet zo lief gezegd allemaal. Maar ja.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:19 schreef LionHeart het volgende:
Van alle manieren waarop moeder dit had kunnen zeggen, koos ze wel de meest slechte.
Ja "Leuk dat je het naar je zin hebt, loop niet te hard van stapel he?"quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:19 schreef LionHeart het volgende:
Van alle manieren waarop moeder dit had kunnen zeggen, koos ze wel de meest slechte.
Ze zal haar dochter kennen en denken dat het anders niet aankomt?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:19 schreef LionHeart het volgende:
Ja echt he.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:22 schreef LionHeart het volgende:
En ik moet zelfs lachen om Therèse... Wat is dit voor voodoo.
er is zo'n gezegdequote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:22 schreef ChocoFan het volgende:
Iedereen zoent, poept heeft sex behalve Erik. Theresa zei eindelijk iets zinnigs.
Naar kindquote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:22 schreef LionHeart het volgende:
Tik het maar als je het weer weet.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
er is zo'n gezegde
kom er even niet op
zelfs een kapotte klok geeft 2 x per dag de juiste tijdquote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tik het maar als je het weer weet.
Aha, dat is wel een goede.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
zelfs een kapotte klok geeft 2 x per dag de juiste tijd
Van mij mag jij dat zeggen.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:25 schreef greysbones het volgende:
mag ik zeggen dat Deisy deze maand beter te doen was (ondanks de -100 punten) dan vorige maand?
quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:27 schreef Marrije het volgende:
Wil ze nu weten of tho serieus is? Of hij de moeite waard is om haar vriend voor te verlaten?
quote:
Gewoon weer door beuken Mercyquote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:21 schreef greysbones het volgende:
Peter met zijn coachings praktijken
die kan er maar beter mee stoppen
En haar ogen smeken om een flinke doorsmeerbeurtquote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:26 schreef greysbones het volgende:
Chess wil weten wat thootje voelt
dan kan ze Nanne dumpen
Dat zei ze ook tijdens dat dineetje, haar ogen flirt ze mee.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En haar ogen smeken om een flinke doorsmeerbeurt
das niet openbaar hoorquote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:28 schreef Soury het volgende:
Julia is heel verbaasd dat mensen sex hebben in het openbaar. Ach Juultje ik zie je nog liggen met je enkels achter je oren
Hypocriet. Maar goed, ze heeft zelf die beelden nog niet gezien natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:28 schreef Soury het volgende:
Julia is heel verbaasd dat mensen sex hebben in het openbaar. Ach Juultje ik zie je nog liggen met je enkels achter je oren
en kreun/kirren als een mager speenvarkenquote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:28 schreef Soury het volgende:
Nee maar dat was geloof ik wel duidelijk gemaakt (door bezoek)quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hypocriet. Maar goed, ze heeft zelf die beelden nog niet gezien natuurlijk.
Dat weet ik niet meer.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar dat was geloof ik wel duidelijk gemaakt (door bezoek)
iedereen had er last vanquote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hypocriet. Maar goed, ze heeft zelf die beelden nog niet gezien natuurlijk.
Waren hun dat toen, weet ik ook niet meer goed.quote:
Is ook al maanden geleden, maar het kwam wel subtiel ter sprake dat er het één en ander was uitgezonden.quote:
Zonder ton dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Waren hun dat toen, weet ik ook niet meer goed.Ze zijn er al te lang, ik hoop echt dat ze na deze maand weggaan, iig Julia.
Ik kijk nu weer wat vaker maar in die tijd heb ik weleens gezien dat de anderen op haar/hun kamer van alles wat ze deden mee konden 'genieten'quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Waren hun dat toen, weet ik ook niet meer goed.Ze zijn er al te lang, ik hoop echt dat ze na deze maand weggaan, iig Julia.
quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kijk nu weer wat vaker maar in die tijd heb ik weleens gezien dat de anderen op haar/hun kamer van alles wat ze deden mee konden 'genieten'
Kan wel maar volgens mij was dat met meer stelletjes, dat anderen er last van hebben. Ik zou er iig erg kriegel van worden als dat op mijn slaapkamer zou gebeuren en ik kon het horen.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kijk nu weer wat vaker maar in die tijd heb ik weleens gezien dat de anderen op haar/hun kamer van alles wat ze deden mee konden 'genieten'
Julia en Peter hadden er in den beginne wel een beetje schijt aanquote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kan wel maar volgens mij was dat met meer stelletjes, dat anderen er last van hebben. Ik zou er iig erg kriegel van worden als dat op mijn slaapkamer zou gebeuren en ik kon het horen.
Ze deden "het" onder de dekens (maar wel zodat je prima kon zien wat er gebeurde) Tip van Robert gewoon zonder bedekking dan zenden ze het niet uit.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ah ja, zoiets staat me bij ja, dat er iets voor of aan de deur kwam.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Julia en Peter hadden er in den beginne wel een beetje schijt aan
dat er nog meer mensen waren
toen zijn er regels gekomen
weet niet meer precies wat
iets voor de deur of aan de deur
quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:44 schreef greysbones het volgende:
@:chocofan
Sinds Peter en Julia in hetzelfde bondje zitten, delen ze ook dezelfde kamer met elkaar. Het leidde op maandagavond tot een intieme tête-à-tête. Tot ongenoegen van hun kamergenoten. "Ik had gewoon een live-podcast", zegt Justin de volgende dag tegen Desmond. "Ik hoorde het gekreun van Juul."
Dezelfde avond gebeurt het opnieuw en wordt Desmond er wakker van. "Dit is zwaar disrespect. Wacht gewoon tot wij er niet zijn", zegt hij geïrriteerd. De volgende ochtend biedt Peter zijn excuses aan. "Ik hoorde het gewoon door mijn oordopjes heen", bitst Desmond.
moet ik de beelden er nog bijzoeken ?![]()
Een slipperquote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ah ja, zoiets staat me bij ja, dat er iets voor of aan de deur kwam.
zegt me wel vaag ietsquote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:47 schreef ChocoFan het volgende:
Zijn ze ook niet een keer speciaal met een ander stel een bondje geworden zodat er niet zo gezeurd zou worden over seks omdat die anderen het dan ook deden?
kan wel maar volgens mij ging het nu specifiek over Julia en peter.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kan wel maar volgens mij was dat met meer stelletjes, dat anderen er last van hebben. Ik zou er iig erg kriegel van worden als dat op mijn slaapkamer zou gebeuren en ik kon het horen.
Ik zat ineens aan demi en geert te denken. Maar dat weet ik niet zeker, iig 2 stelletjes op 1 slaapkamer dacht ik.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
zegt me wel vaag iets
maar wel stelletje dan??
die zijn niet samen een bondje geweest tochquote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zat ineens aan demi en geert te denken. Maar dat weet ik niet zeker, iig 2 stelletjes op 1 slaapkamer dacht ik.
Ik weet het niet meer.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
die zijn niet samen een bondje geweest toch
Best lief toch, hij is daar best heel goed in.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:21 schreef greysbones het volgende:
Peter met zijn coachings praktijken
die kan er maar beter mee stoppen
Ja Peter is een goeie gozer, maar hij slaat de plank ook wel vaak mis met zijn goede bedoelingen.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Best lief toch, hij is daar best heel goed in.
Soms denk ik dat je een enorm loopt te trollen, maar ik ben bang dat het niet zo is. Hoe verzin je het in godsnaam dat moeders zit te "soppen"quote:
Projectie?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Soms denk ik dat je een enorm loopt te trollen, maar ik ben bang dat het niet zo is. Hoe verzin je het in godsnaam dat moeders zit te "soppen"op Salar. Ziekelijk dit
Ze scheet denk ik in haar broek dat ze te veel aan boodschappen hadden uitgegeven ofzo. Maar nu was ze weer helemaal het mannetje idd. Nu kon er niks meer gebeuren immersquote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:50 schreef Yver73 het volgende:
Ik was verbaasd over Julia en het spel dat gespeeld werd: gisteren was ze helemaal over de zeik, omdat ze Peter had laten spelen en zichzelf had ‘opgeofferd’ 🙄 en vandaag dringen ze aan dat zij speelt en dan zegt ze: nee hoeft niet hoor, ik heb al zoveel gespeeld. En vindt ze het ineens prima dat Thomas nonchalant met die dobbelstenen loopt te goochelen.
Heel bijzonder
Geen idee wel vaak enorm crinchquote:
Dat was zo met Beau en oooh hoe heet ze..., Michelle?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ah ja, zoiets staat me bij ja, dat er iets voor of aan de deur kwam.
Melanie en volgens mij is/was het een stofzuiger of zoiets bij Julia en Peterquote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat was zo met Beau en oooh hoe heet ze..., Michelle?
Fijn voor je, neem alles niet zo serieus joh! Het is een COLUMN!quote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Soms denk ik dat je een enorm loopt te trollen, maar ik ben bang dat het niet zo is. Hoe verzin je het in godsnaam dat moeders zit te "soppen"op Salar. Ziekelijk dit
Dat probeer ik maar ik heb daar grote moeite mee.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 22:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Fijn voor je, neem alles niet zo serieus joh!
Ik ook hij bijt ook vaker van zich af. Ik vind het wel leuk wat anders dan anders mensen. Is ook een goeie knul.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 23:08 schreef MacDeMarco het volgende:
Roland in de gevarenzone..
Ik hoop dat hij blijft!
Ja, precies. Het is wel echt een uniek karakter vergeleken met veel anderen daar en ik zie natuurlijk liever de zoutloze Marlijn of Lisa vertrekken mochten de Gieren niet de Haaien verslaan.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 23:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook hij bijt ook vaker van zich af. Ik vind het wel leuk wat anders dan anders mensen. Is ook een goeie knul.
Gaat bij de gieren en de haaien niemand naar huis toch?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 23:22 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ja, precies. Het is wel echt een uniek karakter vergeleken met veel anderen daar en ik zie natuurlijk liever de zoutloze Marlijn of Lisa vertrekken mochten de Gieren niet de Haaien verslaan.
Ik denk dat het alleen geldt als iemand uit het bondje dat als laatste is geëindigd besluit om te gaan. Dat Diego en Fadi al weg zijn maakt niet uit denk ik. Anders is het raar dat de febo de hele scene tijdens het diner van de mannen die hopen dat Roland blijft laat zien en later ook nog Marlijn die vreest voor een exit.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 23:35 schreef -0- het volgende:
[..]
Gaat bij de gieren en de haaien niemand naar huis toch?
Kan me herinneren dat ze een tijd terug zeiden dat als er iemand al.weg was er niemand naar huis hoefde. Was toen nog wat gedoe over want dat werd ineens expliciet mede gedeeld toen Floris bondje laatste stond.
Normaal gesproken was dat ook altijd zo ook als er nog maar drie waren. Er was een keer een uitzondering maar ik weet niet meer waarom.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 23:55 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik denk dat het alleen geldt als iemand uit het bondje dat als laatste is geëindigd besluit om te gaan. Dat Diego en Fadi al weg zijn maakt niet uit denk ik. Anders is het raar dat de febo de hele scene tijdens het diner van de mannen die hopen dat Roland blijft laat zien en later ook nog Marlijn die vreest voor een exit.
Ben het gedeeltelijk wel met je eens de vossen hebben gewoon alles beter gedaan en gewonnen. Aan de andere kant hoeven ze maar één keer de knock-outs te spelen (met één voordeel) dat staat vast. En ja dan komt het op kennis aan en feitjesquote:Op zaterdag 17 januari 2026 00:04 schreef freaky40 het volgende:
De Vossen gaan die finale niet redden, dat merk je gewoon aan alles. Het is gewoon een flinke 'bug' in het format en wie de meeste punten haalt maakt geen hol uit, alles gaat weer op 0 in de knock-outs. Ze zouden echt degene die als eerste staat in de ranking gewoon de finale moeten laten spelen. Of 1. Doe die knock-outs onder de 4 bondgenoten en de winnaar speelt de finale en laat de overige bondjes nr. 2 kiezen die de finale gaat spelen. Of 2. laat die knock-outs voor wat ze zijn. En stem gelijk gewoon op de 2 finalisten.
OMGquote:Op vrijdag 16 januari 2026 22:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Fijn voor je, neem alles niet zo serieus joh! Het is een COLUMN!
****quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:32 schreef greysbones het volgende:
please please please
Een walgelijke vent met een hele smerige glimlachquote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:35 schreef ChocoFan het volgende:
Angelo zegt tegen Therese dat iedereen het ziet behalve zij.
Hij prikt haar wel lekker iedere keer.
Als mensen iemand niet leuk vinden, dan wordt iedere actie van die persoon negatief uitgelegd blijkt wel.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:36 schreef LionHeart het volgende:
Therèse: how do I make this about me.
Ik was zo blij met jou dat jij als een van de weinigen het altijd voor Floris opnam. Helaas ben ik het de laatste tijd opeens nooit met je eens. Zonde.quote:
Wat natuurlijk ook kan is dat ze gewoon zeer trouw is, maar dat haar relatie eigenlijk al een paar jaar niet meer geweldig is en dat ze daarom onbewust open staat voor iemand als Thomas. Maar nee, als je hier buiten de lijntjes kleurt dan word je helemaal kapot geschreven. Nou, ze heeft nog niet gezoend, geen seks gehad. Dit in tegenstelling tot eerdere mensen in de loods die een relatie hadden thuis. Chess gaat inderdaad te ver met Thomas, maar het is overduidelijk dat er iets in haar huidige relatie niet goed zit. Daarmee wil ik het niet goedpraten wat ze doet, maar maakt het wel iets begrijpelijker. Chess komt namelijk verder op mij over als een lieve meid. Maar ja, jullie mening over haar is inmiddels gegoten in beton. Ik bekijk het allemaal iets minder zwart/witquote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vind het echt fucked up voor die exvriend van haar. Onbetrouwbaar als de pest is Ches.
Logisch ook. Plaats 1 en 4 waren al zeker. Dat kon niet meer veranderen.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:51 schreef Chanel5 het volgende:
ik heb het idee dat niet iedereen er serieus mee bezig was
Omdat haar 20 jarige dochter zoent met een kerel? OMG.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Salar heeft haar daarna tijdens een gesprek in de sauna nog 'gefriendzoned', zei Mercedes zelf. Dus hij was wel degelijk eerlijk tegen haar.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
Een vent die over mijn dochter zegt die hoef ik niet, nah, tijdens een feestje wel. Die gun ik het niet mijn dochter überhaupt aan te raken, dat zou mijn dochter zelf ook niet willen. Merry weet niet dat Salar dat heeft gezegd, dus ik begrijp wel dat haar zus zegt, ga je niet leuk vinden om terug te zien.
Ik lees ze altijd graag.quote:
Sorry hoor maar wat? Als je relatie al 2 jaar niet goed zit dan beëindig je de relatie en dan ga je niet op televisie (emotioneel) vreemd, ze heeft bij Té al aangeven intiem met Thomas te zijn geweest en daarvoor was het al door de andere bondgenoten aangeven dat er over gepraat werd, dan zou je al moeten bedenken om afstand te nemen. Thomas had altijd al de intentie gehad om haar te versieren en Chess ging daar wat graag op in, beide fout bezig. Wanneer andere vreemd gingen werd dit ook veroordeeld, daar is geen verschil in, sterker nog sommige fok'rs denken ook dat Senna en Peter vreemd gingen, terwijl dat zeker in Peters geval puur scharrelen was.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 02:40 schreef Ilja2001 het volgende:
[..]
Wat natuurlijk ook kan is dat ze gewoon zeer trouw is, maar dat haar relatie eigenlijk al een paar jaar niet meer geweldig is en dat ze daarom onbewust open staat voor iemand als Thomas. Maar nee, als je hier buiten de lijntjes kleurt dan word je helemaal kapot geschreven. Nou, ze heeft nog niet gezoend, geen seks gehad. Dit in tegenstelling tot eerdere mensen in de loods die een relatie hadden thuis. Chess gaat inderdaad te ver met Thomas, maar het is overduidelijk dat er iets in haar huidige relatie niet goed zit. Daarmee wil ik het niet goedpraten wat ze doet, maar maakt het wel iets begrijpelijker. Chess komt namelijk verder op mij over als een lieve meid. Maar ja, jullie mening over haar is inmiddels gegoten in beton. Ik bekijk het allemaal iets minder zwart/wit
Ik vind @greysbones een topper, maar van Floris was ik absoluut geen fan. Dat kan hier gewoon naast elkaar bestaan zonder steeds commentaar te hebben/geven op een ander die niet dezelfde mening heeft als jij.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 02:34 schreef Ilja2001 het volgende:
[..]
Ik was zo blij met jou dat jij als een van de weinigen het altijd voor Floris opnam. Helaas ben ik het de laatste tijd opeens nooit met je eens. Zonde.
Haha ja, rare aflevering, Therese die het verdriet van Chess steeds op haar betrok kwam ineens grappig uit de hoek. Ik was het ook met de mening van Daisy en Julia eens over de situatie van Mercedes.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:22 schreef LionHeart het volgende:
Dat mag je vinden, maar volgens mij gaan deze topics over het bespreken van de Bondgenoten, niet over het bespreken van mij.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 02:32 schreef Ilja2001 het volgende:
[..]
Als mensen iemand niet leuk vinden, dan wordt iedere actie van die persoon negatief uitgelegd blijkt wel.
Neuh, voor de vossen en haaien maakte het niet meer uit wat ze deden, hun plekken in de uiteindelijk ranking stonden toch al vast.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:51 schreef Chanel5 het volgende:
ik heb het idee dat niet iedereen er serieus mee bezig was
Het is altijd het eerste waar je naar kijkt, zo zit de wereld nou eenmaal in elkaar. En ik kan me voorstellen dat hij Lisa niet bepaald aantrekkelijk vindt.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 09:45 schreef Cosima het volgende:
als ik die Thomas zo zie flirten met chess moet ik altijd denken aan wat hij toen zei over Lisa. iemand vroeg of het wat zou kunnen worden en toen zei ie "nee ik ga voor een 10 dit keer" aka ze was te lelijk. gisteren vroeg iemand aan hem wat hij voelde voor Chess en het enige wat hij zei was dat het echt een hele mooie vrouw was.
jaja uiterlijk is belangrijk en zo is de mens nu eenmaal maar het is ook wel wat treurig.
Ik vind haar niet eens zo aantrekkelijk, met die ingestudeerde blikken. Ze zei het gisteren bij het etentje ook dat ze mannen versierd met haar blik, en toen zette ze die blik op. Verschrikkelijk, zo nep!quote:Op zaterdag 17 januari 2026 09:45 schreef Cosima het volgende:
als ik die Thomas zo zie flirten met chess moet ik altijd denken aan wat hij toen zei over Lisa. iemand vroeg of het wat zou kunnen worden en toen zei ie "nee ik ga voor een 10 dit keer" aka ze was te lelijk. gisteren vroeg iemand aan hem wat hij voelde voor Chess en het enige wat hij zei was dat het echt een hele mooie vrouw was.
jaja uiterlijk is belangrijk en zo is de mens nu eenmaal maar het is ook wel wat treurig.
Dit. Hij is onwijs nep. Dat zie je ook aan hoe hij nu reageerde op de situatie. Hij is heel oppervlakkig met een ingecalculeerde uitstraling.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat Salar alles doet waarvan hij denkt leuk te scoren, hij zit 24/7 het spel te spelen.
Het lijkt alsof die regel niet meer bestaat, want zowel de Gieren als de Haaien zijn bang om onderaan te eindigen.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 23:35 schreef -0- het volgende:
[..]
Gaat bij de gieren en de haaien niemand naar huis toch?
Kan me herinneren dat ze een tijd terug zeiden dat als er iemand al.weg was er niemand naar huis hoefde. Was toen nog wat gedoe over want dat werd ineens expliciet mede gedeeld toen Floris bondje laatste stond.
Of 3: het bondje dat bovenaan staat mag één iemand uit het bondje kiezen die sws de finale mag spelen. De knock-outs bepalen uit welk van de vier bondjes de tweede finalist komt.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 00:04 schreef freaky40 het volgende:
De Vossen gaan die finale niet redden, dat merk je gewoon aan alles. Het is gewoon een flinke 'bug' in het format en wie de meeste punten haalt maakt geen hol uit, alles gaat weer op 0 in de knock-outs. Ze zouden echt degene die als eerste staat in de ranking gewoon de finale moeten laten spelen. Of 1. Doe die knock-outs onder de 4 bondgenoten en de winnaar speelt de finale en laat de overige bondjes nr. 2 kiezen die de finale gaat spelen. Of 2. laat die knock-outs voor wat ze zijn. En stem gelijk gewoon op de 2 finalisten.
Even een andere vraag hoor. Ben jij zelf weleens vreemdgegaan?quote:Op zaterdag 17 januari 2026 02:40 schreef Ilja2001 het volgende:
[..]
Wat natuurlijk ook kan is dat ze gewoon zeer trouw is, maar dat haar relatie eigenlijk al een paar jaar niet meer geweldig is en dat ze daarom onbewust open staat voor iemand als Thomas. Maar nee, als je hier buiten de lijntjes kleurt dan word je helemaal kapot geschreven. Nou, ze heeft nog niet gezoend, geen seks gehad. Dit in tegenstelling tot eerdere mensen in de loods die een relatie hadden thuis. Chess gaat inderdaad te ver met Thomas, maar het is overduidelijk dat er iets in haar huidige relatie niet goed zit. Daarmee wil ik het niet goedpraten wat ze doet, maar maakt het wel iets begrijpelijker. Chess komt namelijk verder op mij over als een lieve meid. Maar ja, jullie mening over haar is inmiddels gegoten in beton. Ik bekijk het allemaal iets minder zwart/wit
Precies, en tot die tijd dacht zij dat het lovey dovey was, wederzijds dus.En nog steeds weet ze niet dat hij ervoor heeft gezegd dat ie haar niet zag zitten, behalve dan even op een feestje. Dat hij dat niet tegen haar zegt begrijp ik wel, maar om te pretenderen dat hij zo eerlijk is, mwoah.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 02:51 schreef Ilja2001 het volgende:
[..]
Salar heeft haar daarna tijdens een gesprek in de sauna nog 'gefriendzoned', zei Mercedes zelf. Dus hij was wel degelijk eerlijk tegen haar.
Nee, je leest of begrijpt selectief, prima!quote:Op zaterdag 17 januari 2026 02:44 schreef Ilja2001 het volgende:
[..]
Omdat haar 20 jarige dochter zoent met een kerel? OMG.
Als ze de finale gaan spelen dan krijgt Julia m uit het bondje? En Peter uit de groep?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:32 schreef greysbones het volgende:
please please please
Chess is/was in principe onbereikbaar en Lisa niet , die zal wel te willig over zijn gekomenquote:Op zaterdag 17 januari 2026 09:45 schreef Cosima het volgende:
Ja, daar lijken ze wel vanuit te gaan. Heb vaker het idee dat het bondje dat 1e is geworden vergeet dat er nog knockouts gespeeld moeten wordenquote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:26 schreef Marrije het volgende:
Als ze de finale gaan spelen dan krijgt Julia m uit het bondje? En Peter uit de groep?
Om mij hoeft dat ook niet. Maar dan, wie staan er nu op de 2e plek? Ik let nooit op de ranking
Ik vind het zo raar , ik heb al dingen gelezenquote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:32 schreef greysbones het volgende:
please please please
Je kan geen social media meer open gooien of er is wel een debiel die het leuk vindt het te spoileren voor de restquote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het zo raar , ik heb al dingen gelezen![]()
Maar of het waar is geen idee, dus ik hou mijn waffel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kan geen social media meer open gooien of er is wel een debiel die het leuk vindt het te spoileren voor de restIk wilde het helemaal niet lezen maar jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
er zijn meer matches in de bondgenoten dan LLDLquote:
Inderdaad! Welkom bij De Batsgenotenquote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zijn meer matches in de bondgenoten dan LLDL![]()
Denk eerder dat ze hebben liggen noiken dan lopen noiken op de bankquote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:30 schreef greysbones het volgende:
die avond is he echt zo gebeurt
dus ze hebben wel op de bank lopen noiken??
We lagen gewoon op de bank, en toen oepsie!quote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:30 schreef greysbones het volgende:
Het is dubbel plakquote:
zou je denken, weet anders niet wat ze bedoeltquote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:30 schreef greysbones het volgende:
Ze ging gewoon mee in het momentquote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
We lagen gewoon op de bank, en toen oepsie!
[ afbeelding ]
had je wat anders verwachtquote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:34 schreef ChocoFan het volgende:
Ik blijf vanaf nu uit zijn buurt. Heeft 2 minuten geduurd.
Hij moet liever zijnquote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:35 schreef greysbones het volgende:
Salar krijgt op zijn kop van zijn moeder
![]()
Heeft ze ook niet want hij heeft het duidelijk gezegd.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:39 schreef schetterklep het volgende:
Salar snapt het niet, familie van Mekedes zegt het en dan nog 6 vrienden maar goedVolgens mij heeft Merry ook niet goed geluisterd toen hij zei dat het vriendschappelijk was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |