zegt me wel vaag ietsquote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:47 schreef ChocoFan het volgende:
Zijn ze ook niet een keer speciaal met een ander stel een bondje geworden zodat er niet zo gezeurd zou worden over seks omdat die anderen het dan ook deden?
kan wel maar volgens mij ging het nu specifiek over Julia en peter.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kan wel maar volgens mij was dat met meer stelletjes, dat anderen er last van hebben. Ik zou er iig erg kriegel van worden als dat op mijn slaapkamer zou gebeuren en ik kon het horen.
Ik zat ineens aan demi en geert te denken. Maar dat weet ik niet zeker, iig 2 stelletjes op 1 slaapkamer dacht ik.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
zegt me wel vaag iets
maar wel stelletje dan??
die zijn niet samen een bondje geweest tochquote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zat ineens aan demi en geert te denken. Maar dat weet ik niet zeker, iig 2 stelletjes op 1 slaapkamer dacht ik.
Ik weet het niet meer.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
die zijn niet samen een bondje geweest toch
Best lief toch, hij is daar best heel goed in.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:21 schreef greysbones het volgende:
Peter met zijn coachings praktijken
die kan er maar beter mee stoppen
Ja Peter is een goeie gozer, maar hij slaat de plank ook wel vaak mis met zijn goede bedoelingen.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Best lief toch, hij is daar best heel goed in.
Soms denk ik dat je een enorm loopt te trollen, maar ik ben bang dat het niet zo is. Hoe verzin je het in godsnaam dat moeders zit te "soppen"quote:
Projectie?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Soms denk ik dat je een enorm loopt te trollen, maar ik ben bang dat het niet zo is. Hoe verzin je het in godsnaam dat moeders zit te "soppen"op Salar. Ziekelijk dit
Ze scheet denk ik in haar broek dat ze te veel aan boodschappen hadden uitgegeven ofzo. Maar nu was ze weer helemaal het mannetje idd. Nu kon er niks meer gebeuren immersquote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:50 schreef Yver73 het volgende:
Ik was verbaasd over Julia en het spel dat gespeeld werd: gisteren was ze helemaal over de zeik, omdat ze Peter had laten spelen en zichzelf had ‘opgeofferd’ 🙄 en vandaag dringen ze aan dat zij speelt en dan zegt ze: nee hoeft niet hoor, ik heb al zoveel gespeeld. En vindt ze het ineens prima dat Thomas nonchalant met die dobbelstenen loopt te goochelen.
Heel bijzonder
Geen idee wel vaak enorm crinchquote:
Dat was zo met Beau en oooh hoe heet ze..., Michelle?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ah ja, zoiets staat me bij ja, dat er iets voor of aan de deur kwam.
Melanie en volgens mij is/was het een stofzuiger of zoiets bij Julia en Peterquote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat was zo met Beau en oooh hoe heet ze..., Michelle?
Fijn voor je, neem alles niet zo serieus joh! Het is een COLUMN!quote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Soms denk ik dat je een enorm loopt te trollen, maar ik ben bang dat het niet zo is. Hoe verzin je het in godsnaam dat moeders zit te "soppen"op Salar. Ziekelijk dit
Dat probeer ik maar ik heb daar grote moeite mee.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 22:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Fijn voor je, neem alles niet zo serieus joh!
Ik ook hij bijt ook vaker van zich af. Ik vind het wel leuk wat anders dan anders mensen. Is ook een goeie knul.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 23:08 schreef MacDeMarco het volgende:
Roland in de gevarenzone..
Ik hoop dat hij blijft!
Ja, precies. Het is wel echt een uniek karakter vergeleken met veel anderen daar en ik zie natuurlijk liever de zoutloze Marlijn of Lisa vertrekken mochten de Gieren niet de Haaien verslaan.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 23:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook hij bijt ook vaker van zich af. Ik vind het wel leuk wat anders dan anders mensen. Is ook een goeie knul.
Gaat bij de gieren en de haaien niemand naar huis toch?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 23:22 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ja, precies. Het is wel echt een uniek karakter vergeleken met veel anderen daar en ik zie natuurlijk liever de zoutloze Marlijn of Lisa vertrekken mochten de Gieren niet de Haaien verslaan.
Ik denk dat het alleen geldt als iemand uit het bondje dat als laatste is geëindigd besluit om te gaan. Dat Diego en Fadi al weg zijn maakt niet uit denk ik. Anders is het raar dat de febo de hele scene tijdens het diner van de mannen die hopen dat Roland blijft laat zien en later ook nog Marlijn die vreest voor een exit.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 23:35 schreef -0- het volgende:
[..]
Gaat bij de gieren en de haaien niemand naar huis toch?
Kan me herinneren dat ze een tijd terug zeiden dat als er iemand al.weg was er niemand naar huis hoefde. Was toen nog wat gedoe over want dat werd ineens expliciet mede gedeeld toen Floris bondje laatste stond.
Normaal gesproken was dat ook altijd zo ook als er nog maar drie waren. Er was een keer een uitzondering maar ik weet niet meer waarom.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 23:55 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik denk dat het alleen geldt als iemand uit het bondje dat als laatste is geëindigd besluit om te gaan. Dat Diego en Fadi al weg zijn maakt niet uit denk ik. Anders is het raar dat de febo de hele scene tijdens het diner van de mannen die hopen dat Roland blijft laat zien en later ook nog Marlijn die vreest voor een exit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |