Dat wel, ik vond het niet zo lief gezegd allemaal. Maar ja.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:19 schreef LionHeart het volgende:
Van alle manieren waarop moeder dit had kunnen zeggen, koos ze wel de meest slechte.
Ja "Leuk dat je het naar je zin hebt, loop niet te hard van stapel he?"quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:19 schreef LionHeart het volgende:
Van alle manieren waarop moeder dit had kunnen zeggen, koos ze wel de meest slechte.
Ze zal haar dochter kennen en denken dat het anders niet aankomt?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:19 schreef LionHeart het volgende:
Ja echt he.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:22 schreef LionHeart het volgende:
En ik moet zelfs lachen om Therèse... Wat is dit voor voodoo.
er is zo'n gezegdequote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:22 schreef ChocoFan het volgende:
Iedereen zoent, poept heeft sex behalve Erik. Theresa zei eindelijk iets zinnigs.
Naar kindquote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:22 schreef LionHeart het volgende:
En ik moet zelfs lachen om Therèse... Wat is dit voor voodoo.
Tik het maar als je het weer weet.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
er is zo'n gezegde
kom er even niet op
zelfs een kapotte klok geeft 2 x per dag de juiste tijdquote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tik het maar als je het weer weet.
Aha, dat is wel een goede.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
zelfs een kapotte klok geeft 2 x per dag de juiste tijd
Van mij mag jij dat zeggen.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:25 schreef greysbones het volgende:
mag ik zeggen dat Deisy deze maand beter te doen was (ondanks de -100 punten) dan vorige maand?
quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:27 schreef Marrije het volgende:
Wil ze nu weten of tho serieus is? Of hij de moeite waard is om haar vriend voor te verlaten?
quote:
Gewoon weer door beuken Mercyquote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:21 schreef greysbones het volgende:
Peter met zijn coachings praktijken
die kan er maar beter mee stoppen
En haar ogen smeken om een flinke doorsmeerbeurtquote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:26 schreef greysbones het volgende:
Chess wil weten wat thootje voelt
dan kan ze Nanne dumpen
Dat zei ze ook tijdens dat dineetje, haar ogen flirt ze mee.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En haar ogen smeken om een flinke doorsmeerbeurt
das niet openbaar hoorquote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:28 schreef Soury het volgende:
Julia is heel verbaasd dat mensen sex hebben in het openbaar. Ach Juultje ik zie je nog liggen met je enkels achter je oren
Hypocriet. Maar goed, ze heeft zelf die beelden nog niet gezien natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:28 schreef Soury het volgende:
Julia is heel verbaasd dat mensen sex hebben in het openbaar. Ach Juultje ik zie je nog liggen met je enkels achter je oren
en kreun/kirren als een mager speenvarkenquote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:28 schreef Soury het volgende:
Nee maar dat was geloof ik wel duidelijk gemaakt (door bezoek)quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hypocriet. Maar goed, ze heeft zelf die beelden nog niet gezien natuurlijk.
Dat weet ik niet meer.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar dat was geloof ik wel duidelijk gemaakt (door bezoek)
iedereen had er last vanquote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hypocriet. Maar goed, ze heeft zelf die beelden nog niet gezien natuurlijk.
Waren hun dat toen, weet ik ook niet meer goed.quote:
Is ook al maanden geleden, maar het kwam wel subtiel ter sprake dat er het één en ander was uitgezonden.quote:
Zonder ton dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Waren hun dat toen, weet ik ook niet meer goed.Ze zijn er al te lang, ik hoop echt dat ze na deze maand weggaan, iig Julia.
Ik kijk nu weer wat vaker maar in die tijd heb ik weleens gezien dat de anderen op haar/hun kamer van alles wat ze deden mee konden 'genieten'quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Waren hun dat toen, weet ik ook niet meer goed.Ze zijn er al te lang, ik hoop echt dat ze na deze maand weggaan, iig Julia.
quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kijk nu weer wat vaker maar in die tijd heb ik weleens gezien dat de anderen op haar/hun kamer van alles wat ze deden mee konden 'genieten'
Kan wel maar volgens mij was dat met meer stelletjes, dat anderen er last van hebben. Ik zou er iig erg kriegel van worden als dat op mijn slaapkamer zou gebeuren en ik kon het horen.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kijk nu weer wat vaker maar in die tijd heb ik weleens gezien dat de anderen op haar/hun kamer van alles wat ze deden mee konden 'genieten'
Julia en Peter hadden er in den beginne wel een beetje schijt aanquote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kan wel maar volgens mij was dat met meer stelletjes, dat anderen er last van hebben. Ik zou er iig erg kriegel van worden als dat op mijn slaapkamer zou gebeuren en ik kon het horen.
Ze deden "het" onder de dekens (maar wel zodat je prima kon zien wat er gebeurde) Tip van Robert gewoon zonder bedekking dan zenden ze het niet uit.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ah ja, zoiets staat me bij ja, dat er iets voor of aan de deur kwam.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Julia en Peter hadden er in den beginne wel een beetje schijt aan
dat er nog meer mensen waren
toen zijn er regels gekomen
weet niet meer precies wat
iets voor de deur of aan de deur
quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:44 schreef greysbones het volgende:
@:chocofan
Sinds Peter en Julia in hetzelfde bondje zitten, delen ze ook dezelfde kamer met elkaar. Het leidde op maandagavond tot een intieme tête-à-tête. Tot ongenoegen van hun kamergenoten. "Ik had gewoon een live-podcast", zegt Justin de volgende dag tegen Desmond. "Ik hoorde het gekreun van Juul."
Dezelfde avond gebeurt het opnieuw en wordt Desmond er wakker van. "Dit is zwaar disrespect. Wacht gewoon tot wij er niet zijn", zegt hij geïrriteerd. De volgende ochtend biedt Peter zijn excuses aan. "Ik hoorde het gewoon door mijn oordopjes heen", bitst Desmond.
moet ik de beelden er nog bijzoeken ?![]()
Een slipperquote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ah ja, zoiets staat me bij ja, dat er iets voor of aan de deur kwam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |