niks mis mee dat ze zegt wat ze zietquote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:57 schreef ChocoFan het volgende:
Anderzijds werd het wel eens tijd dat er een moeder eindelijk eens eerlijk zei wat ze ziet ipv altijd maar, ja hoor schat, je doet het goed hoor, ga vooral zo door.
Dat wel ja, dat Mercedes eindelijk wat losser werd, we gaan het zien zo wat ze nu precies bedoelde, die moeder.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
niks mis mee dat ze zegt wat ze ziet
maar het hele oordeel eromheen
was mercedes net een beetje die muur aan het afbreken
zorgt mama voor een betonnen muur die in berlijn nog niet had misstaan
dankzij de spoiler van vandaag weet ik al genoeg het meeste wat er gezegd isquote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat wel ja, dat Mercedes eindelijk wat losser werd, we gaan het zien zo wat ze nu precies bedoelde, die moeder.
Toestand.
Ohw.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
dankzij de spoiler van vandaag weet ik al genoeg het meeste wat er gezegd is
Ze doet toch niks verkeerd, ze heeft een klik met Salar (en een beetje verliefd) het ergste wat haar kan overkomen is een gebroken hart. Maar ja wie heeft dat niet ooit gehad.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:58 schreef ChocoFan het volgende:
Volgens mij ging het die moeder meer erom dat Mercedes van te voren had gezegd dat ze iets niet zou doen en nu dus wel deed en werd ze daar op aangesproken, van wat ik uit dat voorstukje haalde. We gaan het zo zien.
Ze doet zeker niets verkeerd.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze doet toch niks verkeerd, ze heeft een klik met Salar (en een beetje verliefd) het ergste wat haar kan overkomen is een gebroken hart. Maar ja wie heeft dat niet ooit gehad.
Daar kijk ik toch anders naarquote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach ze is 20, geeft toch niet. Zou me er niet mee bemoeien.
Als moeder zien hoe je dochter wordt geplayed is ook niet leuk. Salar zei duidelijk dat ie haar niet hoefde, nah jah behalve dan op een feestje.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze doet toch niks verkeerd, ze heeft een klik met Salar (en een beetje verliefd) het ergste wat haar kan overkomen is een gebroken hart. Maar ja wie heeft dat niet ooit gehad.
Dit is het vooral, dat haar dochter wordt geplayed door Salar. Dat is niet tof en snap ik wel dat mams waarschuwt.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als moeder zien hoe je dochter wordt geplayed is ook niet leuk. Salar zei duidelijk dat ie haar niet hoefde, nah jah behalve dan op een feestje.
Heb ook niet het idee dat het moeder om het geld gaat. Ze houdt Mercedes haar eigen doel voor ogen. Dat is die ton.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dit is het vooral, dat haar dochter wordt geplayed door Salar. Dat is niet tof en snap ik wel dat mams waarschuwt.
Verder moet Mercedes zeker wel doen wat ze wil maar moeder wil beschermen.
Dat wel ja. Erg hard.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:08 schreef greysbones het volgende:
sorry
maar ik vind als moeder zijnde
dit heel erg hard en gemeen
de kans dat je de ton wintquote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Heb ook niet het idee dat het moeder om het geld gaat. Ze houdt Mercedes haar eigen doel voor ogen. Dat is die ton.
oh ik dacht een pets met de vlakke handquote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, gewoon een talk to the hand.
Precies dat!quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:10 schreef LionHeart het volgende:
Die stilte bij Salar is natuurlijk wel veelzeggend.
Neuh, risico is dan te groot dat ik die gelijk terugkrijg van haar.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
oh ik dacht een pets met de vlakke hand
quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:11 schreef ChocoFan het volgende:
Mercedes kan wel gelijk afstand nemen, Ches die zegt dat ze dat gaat doen en zichzelf gelijk laat wrijven, kan het niet.
Niks, moeder is wel heeeeel erg beschermend. Laat haar leven, fouten maken. Dan wordt haar hart gebroken, daar komt ze uiteindelijk ook wel weer bij bovenop. Ze heeft samen met Salar wel een hele leuke tijd in de loods.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:12 schreef Soury het volgende:
Wat is er dan zo verschrikkelijk wat Mercedes niet weet, ik heb geen idee
Die broer van Brian had duidelijk die ton voor ogen, als een pitbull, liet niet los. Speelde in elk geval de finale en won.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
de kans dat je de ton wint
is niet geweldig groot
zorg dat je die tijd mooi besteed
een leuke tijd hebt
anders gooi je een deel van je tijd weg om wat rot centen
Als moeder zijnde had ik het belangrijker gevonden dat mijn kind zich beter op haar plek voeldequote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:13 schreef Puzzie het volgende:
Ergens snap ik die moeder , je wil niet dat je kind gekwetst wordt.
Maar ik vind haar reactie wel heel erg overdreven en kort door de bocht.
Dit ja!!quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:14 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Niks, moeder is wel heeeeel erg beschermend. Laat haar leven, fouten maken. Dan wordt haar hart gebroken, daar komt ze uiteindelijk ook wel weer bij bovenop. Ze heeft samen met Salar wel een hele leuke tijd in de loods.
Dat Salar alles doet waarvan hij denkt leuk te scoren, hij zit 24/7 het spel te spelen.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:12 schreef Soury het volgende:
de broer van Brian was dan ook een lul van een ventquote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die broer van Brian had duidelijk die ton voor ogen, als een pitbull, liet niet los. Speelde in elk geval de finale en won.
Dan een Julia, met haar Peter...
Ik denk dat het wel degelijk afleidt. Je tijd mooi besteden hoeft niet met een vent
Ja héél raar, Mercedes is gewoon veel leuker omdat Salar er is. Ze hangt toch niet naakt in de verlichting met hem. Zoenen op oudjaarsavond met een borrel op. Fuck dat zeg......quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:14 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Niks, moeder is wel heeeeel erg beschermend. Laat haar leven, fouten maken. Dan wordt haar hart gebroken, daar komt ze uiteindelijk ook wel weer bij bovenop. Ze heeft samen met Salar wel een hele leuke tijd in de loods.
Klopt, maar we zagen in BB ook dat hij er alles aan zal doen om z'n vrienden in het spel te helpen.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat Salar alles doet waarvan hij denkt leuk te scoren, hij zit 24/7 het spel te spelen.
Zeker wel maar als je de info hebt zoals deze moeder, ik weet het niet wat ik zou doen. Plezier zeker wel fijn voor je kind maar zien dat ze gebruikt wordt en zelfs misschien verliefd wordt op Salar. Lastig.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als moeder zijnde had ik het belangrijker gevonden dat mijn kind zich beter op haar plek voelde
en relaxter en vrolijker was
Nou ja dit idd.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als moeder zijnde had ik het belangrijker gevonden dat mijn kind zich beter op haar plek voelde
en relaxter en vrolijker was
Een vent die over mijn dochter zegt die hoef ik niet, nah, tijdens een feestje wel. Die gun ik het niet mijn dochter überhaupt aan te raken, dat zou mijn dochter zelf ook niet willen. Merry weet niet dat Salar dat heeft gezegd, dus ik begrijp wel dat haar zus zegt, ga je niet leuk vinden om terug te zien.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:12 schreef Soury het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |