niks mis mee dat ze zegt wat ze zietquote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:57 schreef ChocoFan het volgende:
Anderzijds werd het wel eens tijd dat er een moeder eindelijk eens eerlijk zei wat ze ziet ipv altijd maar, ja hoor schat, je doet het goed hoor, ga vooral zo door.
Dat wel ja, dat Mercedes eindelijk wat losser werd, we gaan het zien zo wat ze nu precies bedoelde, die moeder.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
niks mis mee dat ze zegt wat ze ziet
maar het hele oordeel eromheen
was mercedes net een beetje die muur aan het afbreken
zorgt mama voor een betonnen muur die in berlijn nog niet had misstaan
dankzij de spoiler van vandaag weet ik al genoeg het meeste wat er gezegd isquote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat wel ja, dat Mercedes eindelijk wat losser werd, we gaan het zien zo wat ze nu precies bedoelde, die moeder.
Toestand.
Ohw.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
dankzij de spoiler van vandaag weet ik al genoeg het meeste wat er gezegd is
Ze doet toch niks verkeerd, ze heeft een klik met Salar (en een beetje verliefd) het ergste wat haar kan overkomen is een gebroken hart. Maar ja wie heeft dat niet ooit gehad.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:58 schreef ChocoFan het volgende:
Volgens mij ging het die moeder meer erom dat Mercedes van te voren had gezegd dat ze iets niet zou doen en nu dus wel deed en werd ze daar op aangesproken, van wat ik uit dat voorstukje haalde. We gaan het zo zien.
Ze doet zeker niets verkeerd.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze doet toch niks verkeerd, ze heeft een klik met Salar (en een beetje verliefd) het ergste wat haar kan overkomen is een gebroken hart. Maar ja wie heeft dat niet ooit gehad.
Daar kijk ik toch anders naarquote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach ze is 20, geeft toch niet. Zou me er niet mee bemoeien.
Als moeder zien hoe je dochter wordt geplayed is ook niet leuk. Salar zei duidelijk dat ie haar niet hoefde, nah jah behalve dan op een feestje.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze doet toch niks verkeerd, ze heeft een klik met Salar (en een beetje verliefd) het ergste wat haar kan overkomen is een gebroken hart. Maar ja wie heeft dat niet ooit gehad.
Dit is het vooral, dat haar dochter wordt geplayed door Salar. Dat is niet tof en snap ik wel dat mams waarschuwt.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als moeder zien hoe je dochter wordt geplayed is ook niet leuk. Salar zei duidelijk dat ie haar niet hoefde, nah jah behalve dan op een feestje.
Heb ook niet het idee dat het moeder om het geld gaat. Ze houdt Mercedes haar eigen doel voor ogen. Dat is die ton.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dit is het vooral, dat haar dochter wordt geplayed door Salar. Dat is niet tof en snap ik wel dat mams waarschuwt.
Verder moet Mercedes zeker wel doen wat ze wil maar moeder wil beschermen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |