Die ex heeft nu chronisch pijnquote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:37 schreef greysbones het volgende:
dat ik hem niet pijn wil doen
Too fucking late muts![]()
![]()
Ik vind het echt fucked up voor die exvriend van haar. Onbetrouwbaar als de pest is Ches.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:43 schreef schetterklep het volgende:
Ze gaat ook gewoon meteen door zeg, is toch niet normaal ook. Het duurde denk ik nog n week en toen had hij nog gezien wat wij afgelopen week zagen. Die is er klaar mee, en terecht
dat is haar manier hequote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:43 schreef LionHeart het volgende:
"Alleen moet je niet te ver gaan"
Huichelachtige wijf... Alsof hij daar alleen verantwoordelijk voor is
daar issie ook alquote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Duurt wel lang voor ie naar RTL vertrekt, niet?
Oh dat duurt inderdaad al lang dan.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ohw, hij heeft gewoon meerdere baantjes, hebben er meer in de tv wereld.quote:
Gewoon zzp’erquote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jammer joh.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Goffer, dacht dat ie dan hier weg zou blijven
Van de andere kant, we weten nu wat we hebben. Kan altijd slechter.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Goffer, dacht dat ie dan hier weg zou blijven
Daarom, jeej vervangjan.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:48 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Van de andere kant, we weten nu wat we hebben. Kan altijd slechter.
straks zetten ze dooske er nog neerquote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:48 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Van de andere kant, we weten nu wat we hebben. Kan altijd slechter.
Die wil ik helemaal niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
straks zetten ze dooske er nog neer
Komt goed schatje.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:49 schreef KinKiJan het volgende:
Van dat gelieverd en geschatje krijg ik de neiging met de afstandbediening te gaan gooien. En ik zit niet eens bij de TV
Ik weet het niet, niet goed te zien en wordt een beetje maf van dat gewissel.quote:
Heel raar, dacht ik gister al toen ik het stukje zag voor vandaag.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:52 schreef LionHeart het volgende:
Wel raar idd dat Mercedes nu ineens op een tablet in de media kamer zit.
I love tooskequote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
straks zetten ze dooske er nog neer
Ik ook niet, gelukkig hebben mijn beide kinderen geen behoefte om met hun hoofd op tv te komen.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zou ook not amused zijn als moeder
Dat zal de zorg niet zijnquote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wat is mama mercedes fanatiek, bang dat kind niet thuis komt met de ton?
kind is 20!quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zou ook not amused zijn als moeder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |