Dat wel, ik vond het niet zo lief gezegd allemaal. Maar ja.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:19 schreef LionHeart het volgende:
Van alle manieren waarop moeder dit had kunnen zeggen, koos ze wel de meest slechte.
Ja "Leuk dat je het naar je zin hebt, loop niet te hard van stapel he?"quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:19 schreef LionHeart het volgende:
Van alle manieren waarop moeder dit had kunnen zeggen, koos ze wel de meest slechte.
quote:
Ze zal haar dochter kennen en denken dat het anders niet aankomt?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:19 schreef LionHeart het volgende:
Ja echt he.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:22 schreef LionHeart het volgende:
En ik moet zelfs lachen om Therèse... Wat is dit voor voodoo.
er is zo'n gezegdequote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:22 schreef ChocoFan het volgende:
Iedereen zoent, poept heeft sex behalve Erik. Theresa zei eindelijk iets zinnigs.
Naar kindquote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:22 schreef LionHeart het volgende:
En ik moet zelfs lachen om Therèse... Wat is dit voor voodoo.
Tik het maar als je het weer weet.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
er is zo'n gezegde
kom er even niet op
zelfs een kapotte klok geeft 2 x per dag de juiste tijdquote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tik het maar als je het weer weet.
Aha, dat is wel een goede.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
zelfs een kapotte klok geeft 2 x per dag de juiste tijd
Van mij mag jij dat zeggen.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:25 schreef greysbones het volgende:
mag ik zeggen dat Deisy deze maand beter te doen was (ondanks de -100 punten) dan vorige maand?
Echt hoor. K..ho.r.quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:27 schreef Marrije het volgende:
Wil ze nu weten of tho serieus is? Of hij de moeite waard is om haar vriend voor te verlaten?
quote:
Gewoon weer door beuken Mercyquote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:21 schreef greysbones het volgende:
Peter met zijn coachings praktijken
die kan er maar beter mee stoppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |