Dit. Hij is onwijs nep. Dat zie je ook aan hoe hij nu reageerde op de situatie. Hij is heel oppervlakkig met een ingecalculeerde uitstraling.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat Salar alles doet waarvan hij denkt leuk te scoren, hij zit 24/7 het spel te spelen.
Het lijkt alsof die regel niet meer bestaat, want zowel de Gieren als de Haaien zijn bang om onderaan te eindigen.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 23:35 schreef -0- het volgende:
[..]
Gaat bij de gieren en de haaien niemand naar huis toch?
Kan me herinneren dat ze een tijd terug zeiden dat als er iemand al.weg was er niemand naar huis hoefde. Was toen nog wat gedoe over want dat werd ineens expliciet mede gedeeld toen Floris bondje laatste stond.
Of 3: het bondje dat bovenaan staat mag één iemand uit het bondje kiezen die sws de finale mag spelen. De knock-outs bepalen uit welk van de vier bondjes de tweede finalist komt.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 00:04 schreef freaky40 het volgende:
De Vossen gaan die finale niet redden, dat merk je gewoon aan alles. Het is gewoon een flinke 'bug' in het format en wie de meeste punten haalt maakt geen hol uit, alles gaat weer op 0 in de knock-outs. Ze zouden echt degene die als eerste staat in de ranking gewoon de finale moeten laten spelen. Of 1. Doe die knock-outs onder de 4 bondgenoten en de winnaar speelt de finale en laat de overige bondjes nr. 2 kiezen die de finale gaat spelen. Of 2. laat die knock-outs voor wat ze zijn. En stem gelijk gewoon op de 2 finalisten.
Even een andere vraag hoor. Ben jij zelf weleens vreemdgegaan?quote:Op zaterdag 17 januari 2026 02:40 schreef Ilja2001 het volgende:
[..]
Wat natuurlijk ook kan is dat ze gewoon zeer trouw is, maar dat haar relatie eigenlijk al een paar jaar niet meer geweldig is en dat ze daarom onbewust open staat voor iemand als Thomas. Maar nee, als je hier buiten de lijntjes kleurt dan word je helemaal kapot geschreven. Nou, ze heeft nog niet gezoend, geen seks gehad. Dit in tegenstelling tot eerdere mensen in de loods die een relatie hadden thuis. Chess gaat inderdaad te ver met Thomas, maar het is overduidelijk dat er iets in haar huidige relatie niet goed zit. Daarmee wil ik het niet goedpraten wat ze doet, maar maakt het wel iets begrijpelijker. Chess komt namelijk verder op mij over als een lieve meid. Maar ja, jullie mening over haar is inmiddels gegoten in beton. Ik bekijk het allemaal iets minder zwart/wit
Precies, en tot die tijd dacht zij dat het lovey dovey was, wederzijds dus.En nog steeds weet ze niet dat hij ervoor heeft gezegd dat ie haar niet zag zitten, behalve dan even op een feestje. Dat hij dat niet tegen haar zegt begrijp ik wel, maar om te pretenderen dat hij zo eerlijk is, mwoah.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 02:51 schreef Ilja2001 het volgende:
[..]
Salar heeft haar daarna tijdens een gesprek in de sauna nog 'gefriendzoned', zei Mercedes zelf. Dus hij was wel degelijk eerlijk tegen haar.
Nee, je leest of begrijpt selectief, prima!quote:Op zaterdag 17 januari 2026 02:44 schreef Ilja2001 het volgende:
[..]
Omdat haar 20 jarige dochter zoent met een kerel? OMG.
Als ze de finale gaan spelen dan krijgt Julia m uit het bondje? En Peter uit de groep?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:32 schreef greysbones het volgende:
ik hoop echt dat de vossen de knockouts verliezen
please please please
Chess is/was in principe onbereikbaar en Lisa niet , die zal wel te willig over zijn gekomenquote:Op zaterdag 17 januari 2026 09:45 schreef Cosima het volgende:
als ik die Thomas zo zie flirten met chess moet ik altijd denken aan wat hij toen zei over Lisa. iemand vroeg of het wat zou kunnen worden en toen zei ie "nee ik ga voor een 10 dit keer" aka ze was te lelijk. gisteren vroeg iemand aan hem wat hij voelde voor Chess en het enige wat hij zei was dat het echt een hele mooie vrouw was.
jaja uiterlijk is belangrijk en zo is de mens nu eenmaal maar het is ook wel wat treurig.
Ja, daar lijken ze wel vanuit te gaan. Heb vaker het idee dat het bondje dat 1e is geworden vergeet dat er nog knockouts gespeeld moeten wordenquote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:26 schreef Marrije het volgende:
Als ze de finale gaan spelen dan krijgt Julia m uit het bondje? En Peter uit de groep?
Om mij hoeft dat ook niet. Maar dan, wie staan er nu op de 2e plek? Ik let nooit op de ranking
Ik vind het zo raar , ik heb al dingen gelezenquote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:32 schreef greysbones het volgende:
ik hoop echt dat de vossen de knockouts verliezen
please please please
Je kan geen social media meer open gooien of er is wel een debiel die het leuk vindt het te spoileren voor de restquote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het zo raar , ik heb al dingen gelezen![]()
Maar of het waar is geen idee, dus ik hou mijn waffel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kan geen social media meer open gooien of er is wel een debiel die het leuk vindt het te spoileren voor de restIk wilde het helemaal niet lezen maar jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
er zijn meer matches in de bondgenoten dan LLDLquote:
Inderdaad! Welkom bij De Batsgenotenquote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zijn meer matches in de bondgenoten dan LLDL![]()
Denk eerder dat ze hebben liggen noiken dan lopen noiken op de bankquote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:30 schreef greysbones het volgende:
die avond is he echt zo gebeurt
dus ze hebben wel op de bank lopen noiken??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |