Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Mooi laat maar komen danquote:
Ik overweeg om aan te haken, collega's hebben het erover en ik kan niet meepratenquote:
Ik zeg doenquote:Op vrijdag 16 januari 2026 18:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik overweeg om aan te haken, collega's hebben het erover en ik kan niet meepraten
ach ja dat !!quote:Op vrijdag 16 januari 2026 18:23 schreef KinKiJan het volgende:
Helder:
I Am On Cardiac Rhythm Management, waarmee hij verwijst naar dat kastje dat hij voor z'n hart draagt
Hoe ben je hier achter gekomen?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 18:23 schreef KinKiJan het volgende:
Helder:
I Am On Cardiac Rhythm Management, waarmee hij verwijst naar dat kastje dat hij voor z'n hart draagt
Ik begon ongeveer bij aflevering 50, en heb toen eerst alles teruggekeken.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 18:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik overweeg om aan te haken, collega's hebben het erover en ik kan niet meepraten
Ik krijg ook telkens filmpjes van De Bondgenoten op mijn Insta, het is een teken.quote:
Ik ga niet terugkijken, maar volgens mijn collega's kan ik er zo invallen en bij vragen kan ik altijd hier of bij hen terecht.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 18:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik begon ongeveer bij aflevering 50, en heb toen eerst alles teruggekeken.![]()
Die hard fan inmiddels.
Klopt bijna begin van nieuwe cyclus. En weer met Janquote:Op vrijdag 16 januari 2026 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga niet terugkijken, maar volgens mijn collega's kan ik er zo invallen en bij vragen kan ik altijd hier of bij hen terecht.
Jan?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 18:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Klopt bijna begin van nieuwe cyclus. En weer met Jan
De presentator Jan Versteeg die doet dat echt leuk, met soms kleine steekjes. Erik is de laatste keer naar huis gegaan met een ton.quote:
Herinnerde me ineens dat ie dat kastje had, dus ik zocht op "CRM+Heart" et voila.quote:
Haha zeker! Binnenkort begint een nieuwe cyclus dus sowieso prima moment om in te stappen!quote:Op vrijdag 16 januari 2026 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik krijg ook telkens filmpjes van De Bondgenoten op mijn Insta, het is een teken.
Zo, dat heeft Erik goed gedaan!quote:Op vrijdag 16 januari 2026 18:39 schreef Soury het volgende:
[..]
De presentator Jan Versteeg die doet dat echt leuk, met soms kleine steekjes. Erik is de laatste keer naar huis gegaan met een ton.
Slim!quote:Op vrijdag 16 januari 2026 18:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Herinnerde me ineens dat ie dat kastje had, dus ik zocht op "CRM+Heart" et voila.
[..]
Haha zeker! Binnenkort begint een nieuwe cyclus dus sowieso prima moment om in te stappen!
quote:Op vrijdag 16 januari 2026 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik krijg ook telkens filmpjes van De Bondgenoten op mijn Insta, het is een teken.
neequote:
Ahh vandaar!!quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
sbs6 gooit elke dag spoilers in de facebook groep van bondgenoten en op hun eigen insta pagina
Ik hoop mee.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:32 schreef greysbones het volgende:
ik hoop echt dat de vossen de knockouts verliezen
please please please
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |