SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smilies
Your beauty never ever scared me.
Ja. Is net weer verholpen, maar zover ik kon zien was het hele dorp een half uurtje zwartquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Bij jullie? Nou ja hier niet zo te zien.
Spannendquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja. Is net weer verholpen, maar zover ik kon zien was het hele dorp een half uurtje zwart
Paniek paniek.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja. Is net weer verholpen, maar zover ik kon zien was het hele dorp een half uurtje zwart
gezelligquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, was bang dat ik bijna een boek moest gaan lezen.quote:
Lekker de hele avond met de knijpkatquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, was bang dat ik bijna een boek moest gaan lezen.
Nu kon ik wel mooi mijn opwindbare noodlampje testen
nou dit werkt niet. Maaar goed eigen schuld ik heb lang genoeg de kans gehad.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:10 schreef mschol het volgende:
[..]
https://www.bricklink.com(...)%5D%5BRace%5D#T=S&O={%22iconly%22:0}
bricklink to the rescue
mijn zus appte vanmorgen dat ze kaartjes heeft voor de vrienden van Amstel van 2027quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:10 schreef kwiwi het volgende:
Tickets voor een super grappige stand-up comedian gekochtVoor November
Volgens mij heb ik in m'n hele leven nog nooit iets zó ver vooruit gepland
Kaarsje er bij, borrelplankje.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Lekker de hele avond met de knijpkat
Dat probleem heb ik ook altijd met concertkaartenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn zus appte vanmorgen dat ze kaartjes heeft voor de vrienden van Amstel van 2027![]()
zo ver wil ik niet in de toekomst hoeven plannen
Je wil dat schip neem ik aan?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:11 schreef mschol het volgende:
https://www.bricklink.com/v3/designer-program/series-7/main.page @:ama
FUCK. arme bankrekening
jah... vind het ontzettend jammer dat dat 'moet'quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook altijd met concertkaarten
Klinkt als 4ebe, die is zo druk dat je alleen in 2028 met haar kan afspreken volgens mijquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn zus appte vanmorgen dat ze kaartjes heeft voor de vrienden van Amstel van 2027![]()
zo ver wil ik niet in de toekomst hoeven plannen
Mja. Heb nu toevallig 1x theater en 1x concert in 2026 dat bijna een jaar van tevoren geboekt moest worden. Maar goed, als ik uiteindelijk niet kan, kan ik ze altijd nog aan vrienden ofzo geven. Altijd wel iemand die wil gaan.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook altijd met concertkaarten
ik zou wel al in 2027 kunnen plannen als ik zou willen...quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Klinkt als 4ebe, die is zo druk dat je alleen in 2028 met haar kan afspreken volgens mij
Gelukkig maar, anders kon dat dus écht nietquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zou wel al in 2027 kunnen plannen als ik zou willen...
heb bij de lidl een paarse organiseragendadinges gekocht met vulling.
Zat gewoon vulling voor 2026 en 2027 in.
precies!!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders kon dat dus écht niet
Ja die laatste vind ik ook wel tof maar ik weet niet wat ik ermee moet hier.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:17 schreef mschol het volgende:
[..]
Ja
maar de sushishop @:bitterbal
en de alchemist zijn ook wel tof
Waarom eigenlijk niet? Ik ook niet hoor, maar weet eigenlijk niet waarom ik zo ver vooruit plannen zo vervelend vind. Misschien omdat ik niet weet of ik tegen die tijd wel zin heb om daar naartoe te gaan o.i.d.quote:
oh en deze komt er ook aan:quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja die laatste vind ik ook wel tof maar ik weet niet wat ik ermee moet hier.
Waar zet jij dat allemaal neer dan?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:19 schreef mschol het volgende:
[..]
oh en deze komt er ook aan:
[ afbeelding ]
ik heb niets met de vrienden van amstelquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk niet? Ik ook niet hoor, maar weet eigenlijk niet waarom ik zo ver vooruit plannen zo vervelend vind. Misschien omdat ik niet weet of ik tegen die tijd wel zin heb om daar naartoe te gaan o.i.d.
Oh ik dacht dat het zo ver vooruit plannen je stoordequote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb niets met de vrienden van amstel
voor een concert of iets wel ja...quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het zo ver vooruit plannen je stoorde
netjes in de dozen opgeborgen in een kast en in de berging...quote:
Waarom zet je het nu nog niet gewoon permanent neer dan?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:32 schreef mschol het volgende:
[..]
netjes in de dozen opgeborgen in een kast en in de berging...
een deel uitgestald door het huis..
Mwoa dat zou voor mij misschien Toto zijn en verder niks. Concertbezoeken kan ik op 2 handen tellen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:31 schreef Ama het volgende:
Als er een band naar Nederland komt waar ik fan van ben en naar toe wil dan koop ik gewoon meteen een kaartje zodra het kan. Tijd gaat toch wel snel voorbij.
ruimte waar het meeste moet komen is meer rommelruimte dan hobbyruimtequote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom zet je het nu nog niet gewoon permanent neer dan?
Totoquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa dat zou voor mij misschien Toto zijn en verder niks. Concertbezoeken kan ik op 2 handen tellen.
Wel op de planning voor dit jaar?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:35 schreef mschol het volgende:
[..]
ruimte waar het meeste moet komen is meer rommelruimte dan hobbyruimte
ik heb daarvoor wat in gedachte, maar daarvoor moet ik spul kopen en dingen kwamen er tussen
ik wil minstens een begin maken, neemt niet weg dat mn stomme badkamer ook enorm achter in mn hoofd knaagt..quote:
Nah weet ik niet. Laatste keer dat ik ze gezien heb was ook de laatste keer dat ik mijn zusje gezien heb, een week na Persconferentie AnsaldoBredaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Nee we zijn allemaal naar bed gegaanquote:
zo te zien kun je volgende maand zelfs nog naar Milwaukee toe om ze te zien.quote:
Nee ik ben er nietquote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nah weet ik niet. Laatste keer dat ik ze gezien heb was ook de laatste keer dat ik mijn zusje gezien heb, een week na Persconferentie AnsaldoBredaToen er in mijn leven nog spannende dingen gebeurden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je haar niet weer eens zien?
oh lekker op tijd welquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee we zijn allemaal naar bed gegaan
Jawelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
ja werd wakker keek op mijn telefoon en toen las ik een whatsapp berichtje :quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JawelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawelkan je haar niet bellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dat altijd zo achterlijk hè, mensen die van dat soort berichten schrijven. Zeg gewoon wat je wil zeggen, of hou je mond. Niet van die halve 'mysterieuze' berichtenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja werd wakker keek op mijn telefoon en toen las ik een whatsapp berichtje :
Hallo Bal,
Ik heb eigenlijk nooit zo goed begrepen waarom jij zoeen moeilijk contact met je tante had maar sinds vandaag begrijp ik het.
Ik ga niet verder in detail treden.
Groeten.
en nu ben ik nieuwsgierig wat er gaande is
Tuurlijk wel. Wij hebben geen probleemquote:
Lolquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hallo Bal,
Ik heb eigenlijk nooit zo goed begrepen waarom jij zoeen moeilijk contact met je tante had maar sinds vandaag begrijp ik het.
Groeten.
Klinkt wel heel spannend zoquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo achterlijk hè, mensen die van dat soort berichten schrijven. Zrg gewoon wat je wil zeggen, of hou je mond. Niet van die halve 'mysterieuze' berichten
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo achterlijk hè, mensen die van dat soort berichten schrijven. Zrg gewoon wat je wil zeggen, of hou je mond. Niet van die halve 'mysterieuze' berichten
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lol
Wat is dat nou weer voor half geroddel
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Jaquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo achterlijk hè, mensen die van dat soort berichten schrijven. Zeg gewoon wat je wil zeggen, of hou je mond. Niet van die halve 'mysterieuze' berichten
quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hallo Bal,
Groeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Nee mijn happy place is thuis of op de skipisteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nah en je hebt mij geen verzoek gestuurdquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik kreeg bal wel als vriendje op Instagram aanbevolen. Zal wel komen omdat ik op die Thaise BnB links van haar klik.
Ga ik nu meteen doenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nah en je hebt mij geen verzoek gestuurd
Ja, dat is altijd. Net als met mensen die hier dingen posten als "blablabla zeurzeur klaagklaag maar verder wil ik er niks over kwijt / ga ik er niks over zeggen". Allemaal aandachtshoererij.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Die wil gewoon dat je gaat vragen wat er aan de hand is
Gewoon een stapel rood karton kopen en kaartjes van snijdenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou rode kaarten tekort komen als ik die echt aan mensen uit zou beginnen delen
Uhm okequote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Jongens weet je.
Niemand wordt 100 met een perfect lijf
Niemand wordt 100 zonder tegen van alles aan te lopen.
Alles is vast wel iemand zijn schuld.
Vingertjewijzen lost niks op.
Het GAAT erom hoe goed je met de situatie en de omstandigheden kunt omgaan. EN dat is niet iedereen gegeven. Maar ook dat is niet hun schuld.
SHIT HAPPENS. Deal withit.
Ik zou sneller uitdelen dan ik kan snijdenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon een stapel rood karton kopen en kaartjes van snijden
Jaquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, dat is altijd. Net als met mensen die hier dingen posten als "blablabla zeurzeur klaagklaag maar verder wil ik er niks over kwijt / ga ik er niks over zeggen". Allemaal aandachtshoererij.
ja doe dat nuquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
ik wil best weleens eenmeet organiseren met mijn zusje (en haar +1) in kwiwiland en zo. Zou echt superleuk zijn
Ja die moet helemaal naar Thailand reizen natuurlijkquote:
Ik ook niet, opzouten met die kinderachtige onzinquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Een vriendin heeft ook de neiging dat te doen
En dan vraag ik niet wat er is
ja das ook zo, vergeet ik soms dat dat even duurtquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja die moet helemaal naar Thailand reizen natuurlijk
Kwiwi en mijn zusje zouden elkaar echt fantastisch vindenquote:
Nou dan doe je dat toch?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
ik wil best weleens eenmeet organiseren met mijn zusje (en haar +1) in kwiwiland en zo. Zou echt superleuk zijn
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kwiwi en mijn zusje zouden elkaar echt fantastisch vinden
Met de post. En dan is CE ineens vrienden met die douanebeambte die ballie's leven overgenomen heeftquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja die moet helemaal naar Thailand reizen natuurlijk
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met de post. En dan is CE ineens vrienden met die douanebeambte die ballie's leven overgenomen heeft
ik ken dat ideequote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:59 schreef bitterbal het volgende:
Deze man heeft mij wel vaker gebeld ook om gewoon te klagen over mijn familieEn dan zegt die altijd dat ik de enige normale ben
Wat is dit voor bizar last-minute reisjequote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee ja prima maar dit vinhden jullie dus eigenlijk niks verderTRV / Impulsieve actie: Persconferentie AnsaldoBreda
wisten ze toen al dat ze van ellende uit elkaar vielen?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee ja prima maar dit vinhden jullie dus eigenlijk niks verderTRV / Impulsieve actie: Persconferentie AnsaldoBreda
O ja is die er al?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ziet die elke dag stories over mijn plant
Not really no. Ik wilde het van hen zelf horen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:04 schreef mschol het volgende:
[..]
wisten ze toen al dat ze van ellende uit elkaar vielen?
Ja dat was wel hoe ik altijd graag wilde zijnquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat is dit voor bizar last-minute reisje![]()
Oh, die staat dus echt ergens op een douanekantoor te shinenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee morgen is het een maand geleden dat die is vercheept en daarna is er geen update geweest
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, die staat dus echt ergens op een douanekantoor te shinen
uitgeshined als hij bij bitterbal komtquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, die staat dus echt ergens op een douanekantoor te shinen
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:10 schreef mschol het volgende:
[..]
uitgeshined als hij bij bitterbal komt
[..]
Met de post. En dan is CE ineens vrienden met die douanebeambte die ballie's leven overgenomen heeft
[..]
de stadsbus of de streekbus?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zal hem morgen op de bus doen
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zal hem morgen op de bus doen
Ja kwiwi bedtijd voor iedereen en van morgen om 0500 weer op.quote:
kan niet, ik moet nog trucken vandaagquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja kwiwi bedtijd voor iedereen en van morgen om 0500 weer op.
Ik stem voor kwiwi bedtijd en essie opstatijdquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja kwiwi bedtijd voor iedereen en van morgen om 0500 weer op.
wat iws de essie opstatijd?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik stem voor kwiwi bedtijd en essie opstatijd
ik heb stemproblemenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik stem voor kwiwi bedtijd en essie opstatijd
Ergens tussen 10 en half 11 ongeveerquote:
das echt te laat...quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ergens tussen 10 en half 11 ongeveer
Soms wat later
dan heb ik niks aan mn weekend..quote:
Niet voor essiesquote:
Met Kerst had ik sinaasappelbavarois gemaaktquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:41 schreef mschol het volgende:
moet zelf nog eens een keer bavarois maken.. vind dat altijd wel lekker..
ik heb het dus nooit gemaakt, maar haal het wel eens bij jumbo of hoogvliet, zo'n bakje...quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met Kerst had ik sinaasappelbavarois gemaakt
je bent ietsjes te laatquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:43 schreef essnhills het volgende:
En ik heb jaaaren geleden eens een bosvruchtenbavarois gemaakt
En die was niet helemaal goed gegaan op 1 of andere manier. Hij was wel goed opgestijfd maar de bosbessensap was naar beneden gezakt. Maar, deels.
Dus met storten had je allemaal laagjes, de bovenste heel donkerpaars en dan steeds wat lichter.
Zag er heel spectaculair uitik houd wel van spectaculairSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Dat ik het op tafel zette was het ook meteen "ohhh wat mooi die laagjes! Hoe heb je dat gedaan!?”quote:
een heel groot geheimquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat ik het op tafel zette was het ook meteen "ohhh wat mooi die laagjes! Hoe heb je dat gedaan!?”
"Ja hehehe geheim van de chef
Hehehe
Hehe"
Zelfs voor mij is het geheimquote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:52 schreef CherryLips het volgende:
Er staat appeltaart in de keuken en ik kan al de hele dag nergens anders aan denken.
Breienvlierquote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:19 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heb ik de knop vertalen nodig?
nee
vind ik de knop vertalen leuk om te kijken welke vertalingen hij verzint?
ja
vast welquote:
Zeg het dan niet als je het niet wil vertellen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hallo Bal,
Groeten.
den gehelen taartquote:
Met slagroom?quote:
Hoe heb je dit de hele dag laten staan?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:52 schreef CherryLips het volgende:
Er staat appeltaart in de keuken en ik kan al de hele dag nergens anders aan denken.
Gezellig potje nu op spelltable.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoe heb je dit de hele dag laten staan?
Wat een zelfdiscipline
Er ligt ook een tas vol chocola.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoe heb je dit de hele dag laten staan?
Wat een zelfdiscipline
Ah dus die is patience aan het spelen en jullie mogen kijken.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gezellig potje nu op spelltable.
Een speler heeft een beurt van 25 minuten.
quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er ligt ook een tas vol chocola.
Wat sterk van je dat het er nog ligt.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er ligt ook een tas vol chocola.
Ja, daar kwam het wel op neer. En het meeste van zijn beurt duurde tijdens de ability van Teferi's Puzzle Box van een tegenstander op de stack.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ah dus die is patience aan het spelen en jullie mogen kijken.
Teferis puzzle box is zo'n leuke kaart. Heb die in 1 van m'n niv decks zitten.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, daar kwam het wel op neer. En het meeste van zijn beurt duurde tijdens de ability van Teferi's Puzzle Box van een tegenstander op de stack.
heb je gedaan dan?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:46 schreef Ama het volgende:
Niet vergeten paracetamol te halen komende week.RIP rug.
Ik word hier in de gaten gehouden.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat sterk van je dat het er nog ligt.
door jezelf?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik word hier in de gaten gehouden.
Nog niks maar over precies een week ben ik bij een concert.quote:
Dat gevoel heb ik als ik met mijn vader 1x per jaar in Duitsland boodschappen doe. Durf met vrienden toch wat meer los te gaan in de supermarkt met snacks.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik word hier in de gaten gehouden.
owquote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Nog niks maar over precies een week ben ik bij een concert.Heb sowieso vrij snel last van mijn rug als ik stil sta en als ik los ga daar (wat ik wel van plan ben) dan heb ik daar ook last van.
Mijn lichaam was de vorige keer na Sum 41 ook echt gesloopt omdat ik niet normaal kan doen lol.
ik ook niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:09 schreef mschol het volgende:
opzich fijn als je in de gaten gehouden wordt of je jezelf inhoudt puur omdat er een soort van sociale controle is..
die heb ik niet
maar geen sociale controle, dus ik kan het in huis halenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ook niet.
daarom haal ik dat soort verleidingseten niet in huis
kan... maar in de winkel lukt het me nog...quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:12 schreef mschol het volgende:
[..]
maar geen sociale controle, dus ik kan het in huis halen
Het kijkt me in de winkel te verleidelijk aan.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ook niet.
daarom haal ik dat soort verleidingseten niet in huis
Ja maar kwam er tijdens laatste concert achter als ik gewoon CONTINUE ga headbangen, springen, dansen enz dat ik er pas achteraf last van ga hebben, zorgen voor achteraf.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:14 schreef mschol het volgende:
[..]
maar moet wel leuk blijven voor je lichaam
Lieverd dat kan niemand boven de 30 zonder conditie.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar kwam er tijdens laatste concert achter als ik gewoon CONTINUE ga headbangen, springen, dansen enz dat ik er pas achteraf last van ga hebben, zorgen voor achteraf.Ik moet vooral niet stilstaan.
(Ik kan door mijn hypermobiliteit gewoon niet een goede houding aannemen als ik recht sta en dat voel ik dan heel snel in mijn rug)
Dat ging me eigenlijk nog verdomd goed af eigenlijk.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lieverd dat kan niemand boven de 30 zonder conditie.
Ja, was wel grappig, maar ze had ook Needlehead liggen en die enchantment die ervoor zorgt dat je 7 kaarten moet pakken als je een spell cast.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Teferis puzzle box is zo'n leuke kaart. Heb die in 1 van m'n niv decks zitten.
Het is voor mij echt altijd abracadabra wat jullie tegen elkaar zeggen lol.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, was wel grappig, maar ze had ook Needlehead liggen en die enchantment die ervoor zorgt dat je 7 kaarten moet pakken als je een spell cast.
Is ook een deel 2 van toch?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:29 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Ik heb vanavond Don't Breathe gekeken. Kende ik nog niet.
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is voor mij echt altijd abracadabra wat jullie tegen elkaar zeggen lol.
Ja klopt, die ga ik wel een andere keer kijken.quote:
Ze spelen een soort uno.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is voor mij echt altijd abracadabra wat jullie tegen elkaar zeggen lol.
Dat doet wel zeer met needleheadquote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, was wel grappig, maar ze had ook Needlehead liggen en die enchantment die ervoor zorgt dat je 7 kaarten moet pakken als je een spell cast.
Klopt.quote:
Ook met goedkope kaartenquote:
Ik hoorde vandaag ergens een kat miauwen. Kan goed dat er hier boven eentje woont. Het leek uit de centrale hal te komen.quote:
Zie je wel vaker in flats.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik hoorde vandaag ergens een kat miauwen. Kan goed dat er hier boven eentje woont. Het leek uit de centrale hal te komen.
Er lopen hier met mooi weer echt genoeg katten buiten.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:50 schreef mschol het volgende:
ik heb nog geen kat zien lopen hier, wel meldingen van andere mensen in de flat waar de kat ontsnapt is
volgens mij houden ze ze angstvallig vast op het balkonquote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Er lopen hier met mooi weer echt genoeg katten buiten.
Mijn Devil/Demons deck ging te goed, dus ik werd er als eerste uitgekickt.quote:
Mocht je niet meer meedoen omdat je te goed was?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn Devil/Demons deck ging te goed, dus ik werd er als eerste uitgekickt.
Ja.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mocht je niet meer meedoen omdat je te goed was?
Nou moet ik bedenken of ik ze allebei achter elkaar heb gekeken of alleen 1 laatst.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Is die leuk? Of zeg je hou het maar bij deel 1.
Bowmasters is ook leukquote:
Rip.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn Devil/Demons deck ging te goed, dus ik werd er als eerste uitgekickt.
Stom spelletje wel danquote:
quote:bezorgdatum 10 januari
meegegeven aan de bezorger
Het kan nog!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:25 schreef LTVDK het volgende:
Ben benieuwd of ze zulke vlotte bezorgers hebben @:CherryLips
[..]
Jij krijgt 10 kilo chocolade van mij als ze het komend kwartier nog komen bezorgenquote:
Wat moet er waar bezorgd?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij krijgt 10 kilo chocolade van mij als ze het komend kwartier nog komen bezorgen
hier ook de boel uit en een poging doen te slapenquote:Op zondag 11 januari 2026 00:04 schreef Nizno het volgende:
en nu ga ik de laptop uit doen.
Gute Nacht Freunde
Waar wil je naar gluren danquote:Op zondag 11 januari 2026 01:51 schreef bitterbal het volgende:
@:citizen.erased waarom mag ik niet bij jou gluren
raarquote:Op zondag 11 januari 2026 00:03 schreef Nizno het volgende:
hier ook geen pakketbezorger geweest t laatste uur.
Heeft hij zijn webcam aangezet voor je?quote:
Nog nietquote:Op zondag 11 januari 2026 07:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heeft hij zijn webcam aangezet voor je?
Nee haha maar ze mag van mij nu ook niet want ik vind -11 wel te koud voor haar.quote:Op zondag 11 januari 2026 08:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
Moin, poes alweer buiten om een ontbijtje voor je te vangen?
Ik ben ook maar weer in bed gaan liggenquote:Op zondag 11 januari 2026 08:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee haha maar ze mag van mij nu ook niet want ik vind -11 wel te koud voor haar.
Deurbel doet het nog wel zo te zien.quote:Op zondag 11 januari 2026 08:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
We hadden vannacht stroomuitval in ons dorp, en wat dorpen in de buurt.
K-k-koud zeg. Tering.
gewoon latrn gaan, kan ze prima zelf bepalenquote:Op zondag 11 januari 2026 08:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee haha maar ze mag van mij nu ook niet want ik vind -11 wel te koud voor haar.
Na ik wacht even tot het vanmiddag -3 is en geen -10 meer.quote:Op zondag 11 januari 2026 09:11 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon latrn gaan, kan ze prima zelf bepalen
quote:
Ik woon niet meer in Leiden, vriend.quote:Op zondag 11 januari 2026 09:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Deurbel doet het nog wel zo te zien.
Te-rrrrriinnnggggggg
Oei, zat ik er even naastquote:Op zondag 11 januari 2026 09:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik woon niet meer in Leiden, vriend.
Wij van de agglomeratie Leiden zullen dit verraad nooit vergeten.quote:Op zondag 11 januari 2026 09:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik woon niet meer in Leiden, vriend.
Een van mijn leerlingen, een Palestijnse die niet lang hier was, had naast haar eigen accent ool de Leidse r overgenomen. Moest er altijd wel om lachen haar te horen spreken.quote:
Ga je ze nu zelf tellen? Want je kunt ze niet missen natuurlijk.quote:Op zondag 11 januari 2026 09:21 schreef dud0r het volgende:
M'n horloge is leeg. Nu telt m'n Training en alle stapjes niet.
Stom ding geeft ook alleen een melding op 10% op zichzelf. Zet dat ook gewoon als notificatie in m'n telefoon.
Waar die jongen een paar maanden terug is doodgereden, was op 100 meter van mijn huis.quote:Op zondag 11 januari 2026 09:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wij van de agglomeratie Leiden zullen dit verraad nooit vergeten.
Waarschijnlijk een sneeuwhaas.quote:
Nee nu moet ie de hele dag stilzitten, want anders is het zondequote:Op zondag 11 januari 2026 09:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je ze nu zelf tellen? Want je kunt ze niet missen natuurlijk.
Oja, dat is een minder fijne plekquote:Op zondag 11 januari 2026 09:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar die jongen een paar maanden terug is doodgereden, was op 100 meter van mijn huis.
Je snapt wel dat ik daar geen klein kind groot wilde brengen.
Nee vandaag wel eindelijk weer eens later dan uiterlijk half 7 wakker geworden sinds lange tijd. Dat zie ik dan maar als een soort hoogtepunt.quote:
Ik doe m'n bestquote:Op zondag 11 januari 2026 09:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je ze nu zelf tellen? Want je kunt ze niet missen natuurlijk.
Ik zit wel op het moment dus het komt wel dichtbij zo.quote:Op zondag 11 januari 2026 09:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee nu moet ie de hele dag stilzitten, want anders is het zonde
3 jaar maar. Schandaligquote:Op zondag 11 januari 2026 09:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oja, dat is een minder fijne plek
Die mongool mag een paar jaar brommen.
Als je blijft zitten kom je nergens dichterbijquote:Op zondag 11 januari 2026 09:31 schreef dud0r het volgende:
Ik zit wel op het moment dus het komt wel dichtbij zo.
Meer dan ik verwacht had eigenlijk.quote:
Er kwam steeds zo'n plaat dichterbij. En die moet je dan weer weg duwen. En dan komt die zo terug. Alsof je het voor niks doet.quote:Op zondag 11 januari 2026 09:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je blijft zitten kom je nergens dichterbij
Wij noemen dat gewoon een bord met ontbijt hoor, geen 'plaat'quote:Op zondag 11 januari 2026 09:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Er kwam steeds zo'n plaat dichterbij. En die moet je dan weer weg duwen. En dan komt die zo terug. Alsof je het voor niks doet.
Die schuif je niet weg. Die blijft gewoon voor je staan.quote:Op zondag 11 januari 2026 09:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wij noemen dat gewoon een bord met ontbijt hoor, geen 'plaat'
Babyboom over 9 maanden. Ik zie je vanzelf in OUD verschijnenquote:Op zondag 11 januari 2026 08:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
We hadden vannacht stroomuitval in ons dorp, en wat dorpen in de buurt.
K-k-koud zeg. Tering.
Beste modelquote:Op zondag 11 januari 2026 09:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Nattekat heb je ooit Claude gebruikt om code te schrijven? Met de juiste input komt daar best wel wat aardigs uit.
Als die leeg is schuif je die toch weg om aan het volgende bord te beginnen?quote:Op zondag 11 januari 2026 09:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die schuif je niet weg. Die blijft gewoon voor je staan.
Nee dat gaat gewoon op hetzelfde bordje. Scheelt afwasquote:Op zondag 11 januari 2026 09:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als die leeg is schuif je die toch weg om aan het volgende bord te beginnen?
quote:Op zondag 11 januari 2026 09:41 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Babyboom over 9 maanden. Ik zie je vanzelf in OUD verschijnen
Ook walgelijk.quote:Op zondag 11 januari 2026 09:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Meer dan ik verwacht had eigenlijk.
In december kreeg iemand die 19 minderjarigen had misbruikt een schamele 5 jaar cel. Dat vind ik echt vele gradaties schandaliger.
Jullie tweede toch? Proficiatquote:Op zondag 11 januari 2026 09:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn vrouw post al in oud. Uitgerekend half augustus.
Ik ben best wel onder de indruk. Ik laat het eerst specificaties maken; en daarna pas de code schrijven. Stuk effectiever dan in de wilde weg wat code genereren.quote:Op zondag 11 januari 2026 09:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Beste model
Maar ik gebruik het vaak om skeletten te generen, of om pure grind uit handen te geven. Ben niet echt fan van functionele code zelf genereren.
De taart staat net buiten beeld?quote:Op zondag 11 januari 2026 09:55 schreef kwiwi het volgende:
Halve meter sneeuw gevallen vannacht, was de eerste op de piste![]()
![]()
Nu een warme chocolademelk.
[ afbeelding ]
Die is al op natuurlijkquote:Op zondag 11 januari 2026 09:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De taart staat net buiten beeld?
Een halve meter is wel boemveelquote:Op zondag 11 januari 2026 09:55 schreef kwiwi het volgende:
Halve meter sneeuw gevallen vannacht, was de eerste op de piste![]()
![]()
Nu een warme chocolademelk.
[ afbeelding ]
Apfelstrudelquote:Op zondag 11 januari 2026 09:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen taart, alleen een gipfeli. Niks dat te zwaar op de maag ligt anders wil je alleen maar in de sneeuw gaan liggenquote:Op zondag 11 januari 2026 09:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
"Lenen"quote:Op zondag 11 januari 2026 10:00 schreef bitterbal het volgende:
Ik had toch vannacht die rare whatsapp over mijn tante? Het gaat dus over tante fleur en de man die dat bericht stuurde is die ex man van mijn andere tante. De zus van fleur. Blijkbaar heeft die ex man gevraagd aan fleur of hij geld mocht lenen.
En dat wilde ze niet doen en nu is hij gepikeerd?quote:Op zondag 11 januari 2026 10:00 schreef bitterbal het volgende:
Ik had toch vannacht die rare whatsapp over mijn tante? Het gaat dus over tante fleur en de man die dat bericht stuurde is die ex man van mijn andere tante. De zus van fleur. Blijkbaar heeft die ex man gevraagd aan fleur of hij geld mocht lenen.
Dit soort verhalen moet je vertellen op een feestje waar iedereen aangeschoten of kacheltje lam is. Snapt niemand meer wat van danquote:Op zondag 11 januari 2026 10:00 schreef bitterbal het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |