nah en je hebt mij geen verzoek gestuurdquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik kreeg bal wel als vriendje op Instagram aanbevolen. Zal wel komen omdat ik op die Thaise BnB links van haar klik.
Ga ik nu meteen doenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nah en je hebt mij geen verzoek gestuurd
Ja, dat is altijd. Net als met mensen die hier dingen posten als "blablabla zeurzeur klaagklaag maar verder wil ik er niks over kwijt / ga ik er niks over zeggen". Allemaal aandachtshoererij.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Die wil gewoon dat je gaat vragen wat er aan de hand is
Gewoon een stapel rood karton kopen en kaartjes van snijdenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou rode kaarten tekort komen als ik die echt aan mensen uit zou beginnen delen
Uhm okequote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Jongens weet je.
Niemand wordt 100 met een perfect lijf
Niemand wordt 100 zonder tegen van alles aan te lopen.
Alles is vast wel iemand zijn schuld.
Vingertjewijzen lost niks op.
Het GAAT erom hoe goed je met de situatie en de omstandigheden kunt omgaan. EN dat is niet iedereen gegeven. Maar ook dat is niet hun schuld.
SHIT HAPPENS. Deal withit.
Ik zou sneller uitdelen dan ik kan snijdenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon een stapel rood karton kopen en kaartjes van snijden
Jaquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, dat is altijd. Net als met mensen die hier dingen posten als "blablabla zeurzeur klaagklaag maar verder wil ik er niks over kwijt / ga ik er niks over zeggen". Allemaal aandachtshoererij.
ja doe dat nuquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
ik wil best weleens eenmeet organiseren met mijn zusje (en haar +1) in kwiwiland en zo. Zou echt superleuk zijn
Ja die moet helemaal naar Thailand reizen natuurlijkquote:
Ik ook niet, opzouten met die kinderachtige onzinquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Een vriendin heeft ook de neiging dat te doen
En dan vraag ik niet wat er is
ja das ook zo, vergeet ik soms dat dat even duurtquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja die moet helemaal naar Thailand reizen natuurlijk
Kwiwi en mijn zusje zouden elkaar echt fantastisch vindenquote:
Nou dan doe je dat toch?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
ik wil best weleens eenmeet organiseren met mijn zusje (en haar +1) in kwiwiland en zo. Zou echt superleuk zijn
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kwiwi en mijn zusje zouden elkaar echt fantastisch vinden
Met de post. En dan is CE ineens vrienden met die douanebeambte die ballie's leven overgenomen heeftquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja die moet helemaal naar Thailand reizen natuurlijk
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met de post. En dan is CE ineens vrienden met die douanebeambte die ballie's leven overgenomen heeft
ik ken dat ideequote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:59 schreef bitterbal het volgende:
Deze man heeft mij wel vaker gebeld ook om gewoon te klagen over mijn familieEn dan zegt die altijd dat ik de enige normale ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |