oh en deze komt er ook aan:quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja die laatste vind ik ook wel tof maar ik weet niet wat ik ermee moet hier.
Waar zet jij dat allemaal neer dan?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:19 schreef mschol het volgende:
[..]
oh en deze komt er ook aan:
[ afbeelding ]
ik heb niets met de vrienden van amstelquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk niet? Ik ook niet hoor, maar weet eigenlijk niet waarom ik zo ver vooruit plannen zo vervelend vind. Misschien omdat ik niet weet of ik tegen die tijd wel zin heb om daar naartoe te gaan o.i.d.
Oh ik dacht dat het zo ver vooruit plannen je stoordequote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb niets met de vrienden van amstel
voor een concert of iets wel ja...quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het zo ver vooruit plannen je stoorde
netjes in de dozen opgeborgen in een kast en in de berging...quote:
Waarom zet je het nu nog niet gewoon permanent neer dan?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:32 schreef mschol het volgende:
[..]
netjes in de dozen opgeborgen in een kast en in de berging...
een deel uitgestald door het huis..
Mwoa dat zou voor mij misschien Toto zijn en verder niks. Concertbezoeken kan ik op 2 handen tellen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:31 schreef Ama het volgende:
Als er een band naar Nederland komt waar ik fan van ben en naar toe wil dan koop ik gewoon meteen een kaartje zodra het kan. Tijd gaat toch wel snel voorbij.
ruimte waar het meeste moet komen is meer rommelruimte dan hobbyruimtequote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom zet je het nu nog niet gewoon permanent neer dan?
Totoquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa dat zou voor mij misschien Toto zijn en verder niks. Concertbezoeken kan ik op 2 handen tellen.
Wel op de planning voor dit jaar?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:35 schreef mschol het volgende:
[..]
ruimte waar het meeste moet komen is meer rommelruimte dan hobbyruimte
ik heb daarvoor wat in gedachte, maar daarvoor moet ik spul kopen en dingen kwamen er tussen
ik wil minstens een begin maken, neemt niet weg dat mn stomme badkamer ook enorm achter in mn hoofd knaagt..quote:
Nah weet ik niet. Laatste keer dat ik ze gezien heb was ook de laatste keer dat ik mijn zusje gezien heb, een week na Persconferentie AnsaldoBredaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Nee we zijn allemaal naar bed gegaanquote:
zo te zien kun je volgende maand zelfs nog naar Milwaukee toe om ze te zien.quote:
Nee ik ben er nietquote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nah weet ik niet. Laatste keer dat ik ze gezien heb was ook de laatste keer dat ik mijn zusje gezien heb, een week na Persconferentie AnsaldoBredaToen er in mijn leven nog spannende dingen gebeurden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je haar niet weer eens zien?
oh lekker op tijd welquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee we zijn allemaal naar bed gegaan
Jawelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
ja werd wakker keek op mijn telefoon en toen las ik een whatsapp berichtje :quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JawelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawelkan je haar niet bellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |