SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smilies
Your beauty never ever scared me.
Ja. Is net weer verholpen, maar zover ik kon zien was het hele dorp een half uurtje zwartquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Bij jullie? Nou ja hier niet zo te zien.
Spannendquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja. Is net weer verholpen, maar zover ik kon zien was het hele dorp een half uurtje zwart
Paniek paniek.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja. Is net weer verholpen, maar zover ik kon zien was het hele dorp een half uurtje zwart
gezelligquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, was bang dat ik bijna een boek moest gaan lezen.quote:
Lekker de hele avond met de knijpkatquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, was bang dat ik bijna een boek moest gaan lezen.
Nu kon ik wel mooi mijn opwindbare noodlampje testen
nou dit werkt niet. Maaar goed eigen schuld ik heb lang genoeg de kans gehad.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:10 schreef mschol het volgende:
[..]
https://www.bricklink.com(...)%5D%5BRace%5D#T=S&O={%22iconly%22:0}
bricklink to the rescue
mijn zus appte vanmorgen dat ze kaartjes heeft voor de vrienden van Amstel van 2027quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:10 schreef kwiwi het volgende:
Tickets voor een super grappige stand-up comedian gekochtVoor November
Volgens mij heb ik in m'n hele leven nog nooit iets zó ver vooruit gepland
Kaarsje er bij, borrelplankje.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Lekker de hele avond met de knijpkat
Dat probleem heb ik ook altijd met concertkaartenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn zus appte vanmorgen dat ze kaartjes heeft voor de vrienden van Amstel van 2027![]()
zo ver wil ik niet in de toekomst hoeven plannen
Je wil dat schip neem ik aan?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:11 schreef mschol het volgende:
https://www.bricklink.com/v3/designer-program/series-7/main.page @:ama
FUCK. arme bankrekening
jah... vind het ontzettend jammer dat dat 'moet'quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook altijd met concertkaarten
Klinkt als 4ebe, die is zo druk dat je alleen in 2028 met haar kan afspreken volgens mijquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn zus appte vanmorgen dat ze kaartjes heeft voor de vrienden van Amstel van 2027![]()
zo ver wil ik niet in de toekomst hoeven plannen
Mja. Heb nu toevallig 1x theater en 1x concert in 2026 dat bijna een jaar van tevoren geboekt moest worden. Maar goed, als ik uiteindelijk niet kan, kan ik ze altijd nog aan vrienden ofzo geven. Altijd wel iemand die wil gaan.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook altijd met concertkaarten
ik zou wel al in 2027 kunnen plannen als ik zou willen...quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Klinkt als 4ebe, die is zo druk dat je alleen in 2028 met haar kan afspreken volgens mij
Gelukkig maar, anders kon dat dus écht nietquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zou wel al in 2027 kunnen plannen als ik zou willen...
heb bij de lidl een paarse organiseragendadinges gekocht met vulling.
Zat gewoon vulling voor 2026 en 2027 in.
precies!!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders kon dat dus écht niet
Ja die laatste vind ik ook wel tof maar ik weet niet wat ik ermee moet hier.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:17 schreef mschol het volgende:
[..]
Ja
maar de sushishop @:bitterbal
en de alchemist zijn ook wel tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |