Ja kwiwi bedtijd voor iedereen en van morgen om 0500 weer op.quote:
kan niet, ik moet nog trucken vandaagquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja kwiwi bedtijd voor iedereen en van morgen om 0500 weer op.
Ik stem voor kwiwi bedtijd en essie opstatijdquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja kwiwi bedtijd voor iedereen en van morgen om 0500 weer op.
wat iws de essie opstatijd?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik stem voor kwiwi bedtijd en essie opstatijd
ik heb stemproblemenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik stem voor kwiwi bedtijd en essie opstatijd
Ergens tussen 10 en half 11 ongeveerquote:
das echt te laat...quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ergens tussen 10 en half 11 ongeveer
Soms wat later
dan heb ik niks aan mn weekend..quote:
Niet voor essiesquote:
Met Kerst had ik sinaasappelbavarois gemaaktquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:41 schreef mschol het volgende:
moet zelf nog eens een keer bavarois maken.. vind dat altijd wel lekker..
ik heb het dus nooit gemaakt, maar haal het wel eens bij jumbo of hoogvliet, zo'n bakje...quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met Kerst had ik sinaasappelbavarois gemaakt
je bent ietsjes te laatquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:43 schreef essnhills het volgende:
En ik heb jaaaren geleden eens een bosvruchtenbavarois gemaakt
En die was niet helemaal goed gegaan op 1 of andere manier. Hij was wel goed opgestijfd maar de bosbessensap was naar beneden gezakt. Maar, deels.
Dus met storten had je allemaal laagjes, de bovenste heel donkerpaars en dan steeds wat lichter.
Zag er heel spectaculair uitik houd wel van spectaculairSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Dat ik het op tafel zette was het ook meteen "ohhh wat mooi die laagjes! Hoe heb je dat gedaan!?”quote:
een heel groot geheimquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat ik het op tafel zette was het ook meteen "ohhh wat mooi die laagjes! Hoe heb je dat gedaan!?”
"Ja hehehe geheim van de chef
Hehehe
Hehe"
Zelfs voor mij is het geheimquote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:52 schreef CherryLips het volgende:
Er staat appeltaart in de keuken en ik kan al de hele dag nergens anders aan denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |