Wat is dit voor bizar last-minute reisjequote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee ja prima maar dit vinhden jullie dus eigenlijk niks verderTRV / Impulsieve actie: Persconferentie AnsaldoBreda
wisten ze toen al dat ze van ellende uit elkaar vielen?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee ja prima maar dit vinhden jullie dus eigenlijk niks verderTRV / Impulsieve actie: Persconferentie AnsaldoBreda
O ja is die er al?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ziet die elke dag stories over mijn plant
Not really no. Ik wilde het van hen zelf horen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:04 schreef mschol het volgende:
[..]
wisten ze toen al dat ze van ellende uit elkaar vielen?
Ja dat was wel hoe ik altijd graag wilde zijnquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat is dit voor bizar last-minute reisje![]()
Oh, die staat dus echt ergens op een douanekantoor te shinenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee morgen is het een maand geleden dat die is vercheept en daarna is er geen update geweest
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, die staat dus echt ergens op een douanekantoor te shinen
uitgeshined als hij bij bitterbal komtquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, die staat dus echt ergens op een douanekantoor te shinen
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:10 schreef mschol het volgende:
[..]
uitgeshined als hij bij bitterbal komt
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met de post. En dan is CE ineens vrienden met die douanebeambte die ballie's leven overgenomen heeft
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met de post. En dan is CE ineens vrienden met die douanebeambte die ballie's leven overgenomen heeft
de stadsbus of de streekbus?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zal hem morgen op de bus doen
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zal hem morgen op de bus doen
Ja kwiwi bedtijd voor iedereen en van morgen om 0500 weer op.quote:
kan niet, ik moet nog trucken vandaagquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja kwiwi bedtijd voor iedereen en van morgen om 0500 weer op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |