Heeft hij zijn webcam aangezet voor je?quote:
Nog nietquote:Op zondag 11 januari 2026 07:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heeft hij zijn webcam aangezet voor je?
Nee haha maar ze mag van mij nu ook niet want ik vind -11 wel te koud voor haar.quote:Op zondag 11 januari 2026 08:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
Moin, poes alweer buiten om een ontbijtje voor je te vangen?
Ik ben ook maar weer in bed gaan liggenquote:Op zondag 11 januari 2026 08:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee haha maar ze mag van mij nu ook niet want ik vind -11 wel te koud voor haar.
Deurbel doet het nog wel zo te zien.quote:Op zondag 11 januari 2026 08:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
We hadden vannacht stroomuitval in ons dorp, en wat dorpen in de buurt.
K-k-koud zeg. Tering.
gewoon latrn gaan, kan ze prima zelf bepalenquote:Op zondag 11 januari 2026 08:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee haha maar ze mag van mij nu ook niet want ik vind -11 wel te koud voor haar.
Na ik wacht even tot het vanmiddag -3 is en geen -10 meer.quote:Op zondag 11 januari 2026 09:11 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon latrn gaan, kan ze prima zelf bepalen
quote:
Ik woon niet meer in Leiden, vriend.quote:Op zondag 11 januari 2026 09:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Deurbel doet het nog wel zo te zien.
Te-rrrrriinnnggggggg
Oei, zat ik er even naastquote:Op zondag 11 januari 2026 09:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik woon niet meer in Leiden, vriend.
Wij van de agglomeratie Leiden zullen dit verraad nooit vergeten.quote:Op zondag 11 januari 2026 09:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik woon niet meer in Leiden, vriend.
Een van mijn leerlingen, een Palestijnse die niet lang hier was, had naast haar eigen accent ool de Leidse r overgenomen. Moest er altijd wel om lachen haar te horen spreken.quote:
Ga je ze nu zelf tellen? Want je kunt ze niet missen natuurlijk.quote:Op zondag 11 januari 2026 09:21 schreef dud0r het volgende:
M'n horloge is leeg. Nu telt m'n Training en alle stapjes niet.
Stom ding geeft ook alleen een melding op 10% op zichzelf. Zet dat ook gewoon als notificatie in m'n telefoon.
Waar die jongen een paar maanden terug is doodgereden, was op 100 meter van mijn huis.quote:Op zondag 11 januari 2026 09:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wij van de agglomeratie Leiden zullen dit verraad nooit vergeten.
Waarschijnlijk een sneeuwhaas.quote:
Nee nu moet ie de hele dag stilzitten, want anders is het zondequote:Op zondag 11 januari 2026 09:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je ze nu zelf tellen? Want je kunt ze niet missen natuurlijk.
Oja, dat is een minder fijne plekquote:Op zondag 11 januari 2026 09:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar die jongen een paar maanden terug is doodgereden, was op 100 meter van mijn huis.
Je snapt wel dat ik daar geen klein kind groot wilde brengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |