Ik ben ook maar weer in bed gaan liggenquote:Op zondag 11 januari 2026 08:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee haha maar ze mag van mij nu ook niet want ik vind -11 wel te koud voor haar.
Deurbel doet het nog wel zo te zien.quote:Op zondag 11 januari 2026 08:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
We hadden vannacht stroomuitval in ons dorp, en wat dorpen in de buurt.
K-k-koud zeg. Tering.
gewoon latrn gaan, kan ze prima zelf bepalenquote:Op zondag 11 januari 2026 08:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee haha maar ze mag van mij nu ook niet want ik vind -11 wel te koud voor haar.
Na ik wacht even tot het vanmiddag -3 is en geen -10 meer.quote:Op zondag 11 januari 2026 09:11 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon latrn gaan, kan ze prima zelf bepalen
quote:
Ik woon niet meer in Leiden, vriend.quote:Op zondag 11 januari 2026 09:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Deurbel doet het nog wel zo te zien.
Te-rrrrriinnnggggggg
Oei, zat ik er even naastquote:Op zondag 11 januari 2026 09:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik woon niet meer in Leiden, vriend.
Wij van de agglomeratie Leiden zullen dit verraad nooit vergeten.quote:Op zondag 11 januari 2026 09:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik woon niet meer in Leiden, vriend.
Een van mijn leerlingen, een Palestijnse die niet lang hier was, had naast haar eigen accent ool de Leidse r overgenomen. Moest er altijd wel om lachen haar te horen spreken.quote:
Ga je ze nu zelf tellen? Want je kunt ze niet missen natuurlijk.quote:Op zondag 11 januari 2026 09:21 schreef dud0r het volgende:
M'n horloge is leeg. Nu telt m'n Training en alle stapjes niet.
Stom ding geeft ook alleen een melding op 10% op zichzelf. Zet dat ook gewoon als notificatie in m'n telefoon.
Waar die jongen een paar maanden terug is doodgereden, was op 100 meter van mijn huis.quote:Op zondag 11 januari 2026 09:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wij van de agglomeratie Leiden zullen dit verraad nooit vergeten.
Waarschijnlijk een sneeuwhaas.quote:
Nee nu moet ie de hele dag stilzitten, want anders is het zondequote:Op zondag 11 januari 2026 09:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je ze nu zelf tellen? Want je kunt ze niet missen natuurlijk.
Oja, dat is een minder fijne plekquote:Op zondag 11 januari 2026 09:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar die jongen een paar maanden terug is doodgereden, was op 100 meter van mijn huis.
Je snapt wel dat ik daar geen klein kind groot wilde brengen.
Nee vandaag wel eindelijk weer eens later dan uiterlijk half 7 wakker geworden sinds lange tijd. Dat zie ik dan maar als een soort hoogtepunt.quote:
Ik doe m'n bestquote:Op zondag 11 januari 2026 09:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je ze nu zelf tellen? Want je kunt ze niet missen natuurlijk.
Ik zit wel op het moment dus het komt wel dichtbij zo.quote:Op zondag 11 januari 2026 09:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee nu moet ie de hele dag stilzitten, want anders is het zonde
3 jaar maar. Schandaligquote:Op zondag 11 januari 2026 09:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oja, dat is een minder fijne plek
Die mongool mag een paar jaar brommen.
Als je blijft zitten kom je nergens dichterbijquote:Op zondag 11 januari 2026 09:31 schreef dud0r het volgende:
Ik zit wel op het moment dus het komt wel dichtbij zo.
Meer dan ik verwacht had eigenlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |