Breienvlierquote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:19 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heb ik de knop vertalen nodig?
nee
vind ik de knop vertalen leuk om te kijken welke vertalingen hij verzint?
ja
vast welquote:
Zeg het dan niet als je het niet wil vertellen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja werd wakker keek op mijn telefoon en toen las ik een whatsapp berichtje :
Hallo Bal,
Ik heb eigenlijk nooit zo goed begrepen waarom jij zoeen moeilijk contact met je tante had maar sinds vandaag begrijp ik het.
Ik ga niet verder in detail treden.
Groeten.
en nu ben ik nieuwsgierig wat er gaande is
den gehelen taartquote:
Met slagroom?quote:
Hoe heb je dit de hele dag laten staan?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:52 schreef CherryLips het volgende:
Er staat appeltaart in de keuken en ik kan al de hele dag nergens anders aan denken.
Gezellig potje nu op spelltable.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoe heb je dit de hele dag laten staan?
Wat een zelfdiscipline
Er ligt ook een tas vol chocola.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoe heb je dit de hele dag laten staan?
Wat een zelfdiscipline
Ah dus die is patience aan het spelen en jullie mogen kijken.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gezellig potje nu op spelltable.
Een speler heeft een beurt van 25 minuten.
quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er ligt ook een tas vol chocola.
Wat sterk van je dat het er nog ligt.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er ligt ook een tas vol chocola.
Ja, daar kwam het wel op neer. En het meeste van zijn beurt duurde tijdens de ability van Teferi's Puzzle Box van een tegenstander op de stack.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ah dus die is patience aan het spelen en jullie mogen kijken.
Teferis puzzle box is zo'n leuke kaart. Heb die in 1 van m'n niv decks zitten.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, daar kwam het wel op neer. En het meeste van zijn beurt duurde tijdens de ability van Teferi's Puzzle Box van een tegenstander op de stack.
heb je gedaan dan?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:46 schreef Ama het volgende:
Niet vergeten paracetamol te halen komende week.RIP rug.
Ik word hier in de gaten gehouden.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat sterk van je dat het er nog ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |