Breienvlierquote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:19 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heb ik de knop vertalen nodig?
nee
vind ik de knop vertalen leuk om te kijken welke vertalingen hij verzint?
ja
vast welquote:
Zeg het dan niet als je het niet wil vertellen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja werd wakker keek op mijn telefoon en toen las ik een whatsapp berichtje :
Hallo Bal,
Ik heb eigenlijk nooit zo goed begrepen waarom jij zoeen moeilijk contact met je tante had maar sinds vandaag begrijp ik het.
Ik ga niet verder in detail treden.
Groeten.
en nu ben ik nieuwsgierig wat er gaande is
den gehelen taartquote:
Met slagroom?quote:
Hoe heb je dit de hele dag laten staan?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:52 schreef CherryLips het volgende:
Er staat appeltaart in de keuken en ik kan al de hele dag nergens anders aan denken.
Gezellig potje nu op spelltable.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoe heb je dit de hele dag laten staan?
Wat een zelfdiscipline
Er ligt ook een tas vol chocola.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoe heb je dit de hele dag laten staan?
Wat een zelfdiscipline
Ah dus die is patience aan het spelen en jullie mogen kijken.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gezellig potje nu op spelltable.
Een speler heeft een beurt van 25 minuten.
quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er ligt ook een tas vol chocola.
Wat sterk van je dat het er nog ligt.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er ligt ook een tas vol chocola.
Ja, daar kwam het wel op neer. En het meeste van zijn beurt duurde tijdens de ability van Teferi's Puzzle Box van een tegenstander op de stack.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ah dus die is patience aan het spelen en jullie mogen kijken.
Teferis puzzle box is zo'n leuke kaart. Heb die in 1 van m'n niv decks zitten.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, daar kwam het wel op neer. En het meeste van zijn beurt duurde tijdens de ability van Teferi's Puzzle Box van een tegenstander op de stack.
heb je gedaan dan?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:46 schreef Ama het volgende:
Niet vergeten paracetamol te halen komende week.RIP rug.
Ik word hier in de gaten gehouden.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat sterk van je dat het er nog ligt.
door jezelf?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik word hier in de gaten gehouden.
Nog niks maar over precies een week ben ik bij een concert.quote:
Dat gevoel heb ik als ik met mijn vader 1x per jaar in Duitsland boodschappen doe. Durf met vrienden toch wat meer los te gaan in de supermarkt met snacks.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik word hier in de gaten gehouden.
owquote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Nog niks maar over precies een week ben ik bij een concert.Heb sowieso vrij snel last van mijn rug als ik stil sta en als ik los ga daar (wat ik wel van plan ben) dan heb ik daar ook last van.
Mijn lichaam was de vorige keer na Sum 41 ook echt gesloopt omdat ik niet normaal kan doen lol.
ik ook niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:09 schreef mschol het volgende:
opzich fijn als je in de gaten gehouden wordt of je jezelf inhoudt puur omdat er een soort van sociale controle is..
die heb ik niet
maar geen sociale controle, dus ik kan het in huis halenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ook niet.
daarom haal ik dat soort verleidingseten niet in huis
kan... maar in de winkel lukt het me nog...quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:12 schreef mschol het volgende:
[..]
maar geen sociale controle, dus ik kan het in huis halen
Het kijkt me in de winkel te verleidelijk aan.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ook niet.
daarom haal ik dat soort verleidingseten niet in huis
Ja maar kwam er tijdens laatste concert achter als ik gewoon CONTINUE ga headbangen, springen, dansen enz dat ik er pas achteraf last van ga hebben, zorgen voor achteraf.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:14 schreef mschol het volgende:
[..]
maar moet wel leuk blijven voor je lichaam
Lieverd dat kan niemand boven de 30 zonder conditie.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar kwam er tijdens laatste concert achter als ik gewoon CONTINUE ga headbangen, springen, dansen enz dat ik er pas achteraf last van ga hebben, zorgen voor achteraf.Ik moet vooral niet stilstaan.
(Ik kan door mijn hypermobiliteit gewoon niet een goede houding aannemen als ik recht sta en dat voel ik dan heel snel in mijn rug)
Dat ging me eigenlijk nog verdomd goed af eigenlijk.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lieverd dat kan niemand boven de 30 zonder conditie.
Ja, was wel grappig, maar ze had ook Needlehead liggen en die enchantment die ervoor zorgt dat je 7 kaarten moet pakken als je een spell cast.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Teferis puzzle box is zo'n leuke kaart. Heb die in 1 van m'n niv decks zitten.
Het is voor mij echt altijd abracadabra wat jullie tegen elkaar zeggen lol.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, was wel grappig, maar ze had ook Needlehead liggen en die enchantment die ervoor zorgt dat je 7 kaarten moet pakken als je een spell cast.
Is ook een deel 2 van toch?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:29 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Ik heb vanavond Don't Breathe gekeken. Kende ik nog niet.
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is voor mij echt altijd abracadabra wat jullie tegen elkaar zeggen lol.
Ja klopt, die ga ik wel een andere keer kijken.quote:
Ze spelen een soort uno.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is voor mij echt altijd abracadabra wat jullie tegen elkaar zeggen lol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |