Dat doet wel zeer met needleheadquote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, was wel grappig, maar ze had ook Needlehead liggen en die enchantment die ervoor zorgt dat je 7 kaarten moet pakken als je een spell cast.
Klopt.quote:
Ook met goedkope kaartenquote:
Ik hoorde vandaag ergens een kat miauwen. Kan goed dat er hier boven eentje woont. Het leek uit de centrale hal te komen.quote:
Zie je wel vaker in flats.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik hoorde vandaag ergens een kat miauwen. Kan goed dat er hier boven eentje woont. Het leek uit de centrale hal te komen.
Er lopen hier met mooi weer echt genoeg katten buiten.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:50 schreef mschol het volgende:
ik heb nog geen kat zien lopen hier, wel meldingen van andere mensen in de flat waar de kat ontsnapt is
volgens mij houden ze ze angstvallig vast op het balkonquote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Er lopen hier met mooi weer echt genoeg katten buiten.
Mijn Devil/Demons deck ging te goed, dus ik werd er als eerste uitgekickt.quote:
Mocht je niet meer meedoen omdat je te goed was?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn Devil/Demons deck ging te goed, dus ik werd er als eerste uitgekickt.
Ja.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mocht je niet meer meedoen omdat je te goed was?
Nou moet ik bedenken of ik ze allebei achter elkaar heb gekeken of alleen 1 laatst.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Is die leuk? Of zeg je hou het maar bij deel 1.
Bowmasters is ook leukquote:
Rip.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn Devil/Demons deck ging te goed, dus ik werd er als eerste uitgekickt.
Stom spelletje wel danquote:
quote:bezorgdatum 10 januari
meegegeven aan de bezorger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |