Er lopen hier met mooi weer echt genoeg katten buiten.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:50 schreef mschol het volgende:
ik heb nog geen kat zien lopen hier, wel meldingen van andere mensen in de flat waar de kat ontsnapt is
volgens mij houden ze ze angstvallig vast op het balkonquote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Er lopen hier met mooi weer echt genoeg katten buiten.
Mijn Devil/Demons deck ging te goed, dus ik werd er als eerste uitgekickt.quote:
Mocht je niet meer meedoen omdat je te goed was?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn Devil/Demons deck ging te goed, dus ik werd er als eerste uitgekickt.
Ja.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mocht je niet meer meedoen omdat je te goed was?
Nou moet ik bedenken of ik ze allebei achter elkaar heb gekeken of alleen 1 laatst.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Is die leuk? Of zeg je hou het maar bij deel 1.
Bowmasters is ook leukquote:
Rip.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn Devil/Demons deck ging te goed, dus ik werd er als eerste uitgekickt.
Stom spelletje wel danquote:
quote:bezorgdatum 10 januari
meegegeven aan de bezorger
Het kan nog!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:25 schreef LTVDK het volgende:
Ben benieuwd of ze zulke vlotte bezorgers hebben @:CherryLips
[..]
Jij krijgt 10 kilo chocolade van mij als ze het komend kwartier nog komen bezorgenquote:
Wat moet er waar bezorgd?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij krijgt 10 kilo chocolade van mij als ze het komend kwartier nog komen bezorgen
hier ook de boel uit en een poging doen te slapenquote:Op zondag 11 januari 2026 00:04 schreef Nizno het volgende:
en nu ga ik de laptop uit doen.
Gute Nacht Freunde
Waar wil je naar gluren danquote:Op zondag 11 januari 2026 01:51 schreef bitterbal het volgende:
@:citizen.erased waarom mag ik niet bij jou gluren
raarquote:Op zondag 11 januari 2026 00:03 schreef Nizno het volgende:
hier ook geen pakketbezorger geweest t laatste uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |