Nog niet top helaas. Gisteren nog gebeld met de dierenarts en die gaven aan nog even aankijken omdat ze wel wat eet en drinkt en nog gewoon poept.quote:
Hopelijk de goede lijn ingezet nu dan inderdaad! Ik duim voor je dat t vanaf nu alleen maar beter gaatquote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nog niet top helaas. Gisteren nog gebeld met de dierenarts en die gaven aan nog even aankijken omdat ze wel wat eet en drinkt en nog gewoon poept.
Vanochtend leek ze wel actiever, ze stond ineens weer op de tafel en liep achter me aan de kelder in. Dat had ze al dagen niet gedaan.
Dus goede hoop dat het nu beter gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Blues op 10-01-2026 12:34:15 ]
Ja zo’n fijne stem. Paar weken geleden een soort docu gezien rondom “last Christmas” hoe het tot stand kwam, de opnames en ook de opnames van de clip met de mensen die er toen bij betrokken waren en er op terugkeken. Was mooi, GM was ook een mooi mens.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:35 schreef Blues het volgende:
En eens met @:Whiskers2009 George Michael, niet altijd mijn favo smaak qua liedjes, dan zit ik wel echt in de Prince hoek.
Maar die stem
Hier idd gewoon een rubberen ding er on heen of een of ander b merk en gorilla glas die elke 3 maanden ongeveer een nieuwe wil want ik laat hem nog wel eens vallen of val zelf ben ik ook goed inquote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:39 schreef fietsie het volgende:
Telefoon hier altijd in een Otterbox maar portemonnee gewoon zo'n lederen, met daarin rijbewijs, kentekenpasje motor,, legitimatie (op werk ook gewoon verplicht, en ik kom nog wel eens even over de grens) en cash. Dat papier en die muntjes.
Oh ook bijzonderquote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:49 schreef fietsie het volgende:
Hier komt er iemand aanrijden (die hier niet woont) in modelletje oversized BMW, zet hem op straat neer met knipperlichten aan op het schoongeschoven gedeelte en wandelt zo een woning in.
Want je bent de enige op de planeet ?
Hier staat regelmatig een zwarte (grote) auto (vraag me geen merk) over 2 parkeerplaatsen. Geen idee of deze persoon op bezoek komt (zie m niet aankomen of wegrijden). Nou heb ik er geen last van want geen auto maar denk dan “ zie je zelf niet dat het niet goed is?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:49 schreef fietsie het volgende:
Hier komt er iemand aanrijden (die hier niet woont) in modelletje oversized BMW, zet hem op straat neer met knipperlichten aan op het schoongeschoven gedeelte en wandelt zo een woning in.
Ik kreeg m’n pakket ook netjes binnenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
Respect voor postNL. Mijn pakje ligt nog vóór de geplande tijd klaar in de automaat! Die ook nog eens de dichtstbijzijnde is.
waarschijnlijk een drugsdealer.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:49 schreef fietsie het volgende:
Ja of er is een moord gepleegd met een gejatte auto en het lijk wordt zo in de kofferbak geschoven en in een sneeuwduin in de brand gestoken want ze wilden de wegafzetting negerenquote:
Een dame als een toverfee in een grote BMWquote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:49 schreef fietsie het volgende:
Ik kreeg gisteren via dhl mijn bestelling binnen dus heb weer lekkere theequote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:14 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik kreeg m’n pakket ook netjes binnen
Ja dat kan ook. Van tweeën één.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:22 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ja of er is een moord gepleegd met een gejatte auto en het lijk wordt zo in de kofferbak geschoven en in een sneeuwduin in de brand gestoken want ze wilden de wegafzetting negeren
Ik had een oplaadbare mini chopper die het een tijd lang goed deed (de 15 euro was niet weggegooid) maar de volgende was binnen 1 maand kapot. Dus nu een “echte” chopper besteld na steeds uien snijden met de hand en dan merken dat ik het mes niet goed en veilig kan vasthouden en heel veel pijn in handen en polsen hield.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:24 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren via dhl mijn bestelling binnen dus heb weer lekkere thee
Ik heb een Tefal ding met een trektouw er aan echt top meestal snijd ik zelf maar sommige dagen lukt dat niet goed is dit perfect + mijn zoons gebruiken deze ook graag als ze kokenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik had een oplaadbare mini chopper die het een paar jaar goed deed (de 15 euro was niet weggegooid) maar de volgende was binnen 1 maand kapot. Dus nu een “echte” chopper besteld na steeds uien snijden met de hand en dan merken dat ik het mes niet goed en veilig kan vasthouden en heel veel pijn in handen en polsen hield.
Die heb ik ook bij een vriendin uitgeprobeerd, was m niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:31 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik heb een Tefal ding met een trektouw er aan echt top meestal snijd ik zelf maar sommige dagen lukt dat niet goed is dit perfect + mijn zoons gebruiken deze ook graag als ze koken
Tefal 5 Second Chopper K1320404 - Hakmolen - 900 ml - Handmatig - Voor Groenten en Noten | bol https://share.google/v13ixBBnSMnGXcvs4
Oooh topquote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Die heb ik ook bij een vriendin uitgeprobeerd, was m niet.
Ik heb nu https://www.bol.com/nl/nl(...)49uAp6xoCA2QQAvD_BwE
Aka "de turbojoekser"quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:31 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik heb een Tefal ding met een trektouw er aan echt top meestal snijd ik zelf maar sommige dagen lukt dat niet goed is dit perfect + mijn zoons gebruiken deze ook graag als ze koken
Tefal 5 Second Chopper K1320404 - Hakmolen - 900 ml - Handmatig - Voor Groenten en Noten | bol https://share.google/v13ixBBnSMnGXcvs4
Was het nou een lijk of een drugsdealer!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:49 schreef fietsie het volgende:
Wie leest ermee? En heeft besteld? Uitverkocht.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:31 schreef Goitske het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:22 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ja of er is een moord gepleegd met een gejatte auto en het lijk wordt zo in de kofferbak geschoven en in een sneeuwduin in de brand gestoken want ze wilden de wegafzetting negeren
Paar jaar geleden zijn ze ook gestopt met gorgonzola, sindsdien ook niet meequote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:57 schreef Syrena het volgende:
Dominos hierze hebben de crème fraiche optie niet meer, dus wrs de laatste keer
Ik heb het vers gemaakt vanochtend - staat nog steeds op te pruttelen.quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:24 schreef Sarabi het volgende:
Oops vergeten raampje open te zetten tijdens het gourmetten, nu weten we iig dat de rookmelders werken.
Deze had van de week ruim 8 uur geprutteld in de slowcooker. Zo even opbouwen, bechamelsaus is ook klaar, nu even bedenken of ik die gewoon zo hou of er een kaassaus van maakquote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik heb het vers gemaakt vanochtend - staat nog steeds op te pruttelen.
Net binnen na een hele dag buiten. Zo even wat farfalle (bij gebrek aan tagliatelle) koken
Er komt sowieso kaas bijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanavond: spicy linzen en bieten tortilla chips. En een glas rode wijn.
Bij verhuizen bleken er wel heel veel flessen te staan. Dus proosten wij daarmee.
#Cheers.
Heb je Michelin of LingLong/Landsail er onder?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:08 schreef flipsen het volgende:
Geen idee of dat duur of goedkoop is vergeleken met NL eigenlijk,
* Vanyel is confusedquote:
Ik ga idd ook voor mijn rust op vakantie en ben erg op mezelf.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:41 schreef Vanyel het volgende:
[..]
* Vanyel is confused
Als wij naar een B&B oid gaan en in de reviews staat te vaak hoe gezellig de gastmensen zijn, zoeken we een andere of ontwijken we ze actier want huuu ik kom daar voor mijn rust/vakantie/whatever en niet voor de eigenaars (ja, ik hou niet zo van mensen die ik niet ken). Mrs V is daar misschien nog wel uitgesprokener in dan ik.
Dus ik vertel verbaasd over dat jij reizen organiseert en altijd met je klanten gaat eten, als ik het goed begrijp ook met compleet vreemde klanten die jou buiten de boeking helemaal niet kennen, en dat ik me afvraag of die klanten dan allemaal in een B&B ook graag uren zouden willen kletsen met de eigenaars. Vindt ze dat opeens totaal iets anders want leuk om uit te wisselen hoe het is in NL en hoe jij het hebt daar en heel verhaal waarom logisch.
Dus nu ben ik toch wel benieuwd. Eet je met al je klanten? Als niet, met wie dan niet? Wat vind jij daar leuk aan? Weet je ook wat zij daar leuk aan vinden?
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik kruip even uit mijn hol hoor.. maar wat is in hemelsnaam een boomerflap 🤣
Zo'n telefoon waar een leren hoesje omheen zitquote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik kruip even uit mijn hol hoor.. maar wat is in hemelsnaam een boomerflap 🤣
Ohhhh die lol ha die zie je wel voornamelijk bij 50 plussers 🤣🤣quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:11 schreef Goitske het volgende:
[..]
[..]
Zo'n telefoon waar een leren hoesje omheen zit
https://share.google/1l9H2zDyZPvCCrlWV
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ohhhh die lol ha die zie je wel voornamelijk bij 50 plussers 🤣🤣
800 euro voor 4 banden en 90 euro wegenbelasting per maandquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
@:flipsen twee voorbanden inc arbeid op de Ford Transit 150 euro. Twee keer meer dan een jaar wegenbelasting
FTFYquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ohhhh die lol ha die zie je wel voornamelijk bij 50 plussers 🤣🤣verstandige zichzelf kennende mensen die niet elke drie maanden een nieuwe mobiel willen kopen en altijd hun benodigde pasjes bij de hand hebben
Bechamel zonder kaas erin en kaas tussen de laagjes en eropquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:48 schreef derLudolf het volgende:
Wat voor saus is het geworden @:Kaatje1 ?
Of mensen die zuinig zijn op hun spullen 😁quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:13 schreef AnneX het volgende:
Gelukkig de gasten zijn er. 🇦🇷
Aha je echtgenote paddelt (?) ook!
Echt, deze moeten jullie toch echt nog even bewonderen.
Tach.tig cm hoog en alle vier de bloemen per bol zijn nu op z’n mooist.Leuke bloemetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanavond: spicy linzen en bieten tortilla chips. En een glas rode wijn.
Bij verhuizen bleken er wel heel veel flessen te staan. Dus proosten wij daarmee.
#Cheers.
Vrouwlief heeft het even geprobeerd, kreeg toen last van haar elleboog en was gestopt. Nu vindt ze het weer leuk, dus af en toe gaat ze mee. Maar er is wel een niveau-verschilletje, dus af en toe spelen we samen en af en toe speel ik alleen, een wat pittigere partij
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
🛞 185/65R15 92T XL ContiPowerContactquote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:19 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Heb je Michelin of LingLong/Landsail er onder?
quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:41 schreef Vanyel het volgende:
[..]
* Vanyel is confused
Als wij naar een B&B oid gaan en in de reviews staat te vaak hoe gezellig de gastmensen zijn, zoeken we een andere of ontwijken we ze actier want huuu ik kom daar voor mijn rust/vakantie/whatever en niet voor de eigenaars (ja, ik hou niet zo van mensen die ik niet ken). Mrs V is daar misschien nog wel uitgesprokener in dan ik.
Dus ik vertel verbaasd over dat jij reizen organiseert en altijd met je klanten gaat eten, als ik het goed begrijp ook met compleet vreemde klanten die jou buiten de boeking helemaal niet kennen, en dat ik me afvraag of die klanten dan allemaal in een B&B ook graag uren zouden willen kletsen met de eigenaars. Vindt ze dat opeens totaal iets anders want leuk om uit te wisselen hoe het is in NL en hoe jij het hebt daar en heel verhaal waarom logisch.
Dus nu ben ik toch wel benieuwd. Eet je met al je klanten? Als niet, met wie dan niet? Wat vind jij daar leuk aan? Weet je ook wat zij daar leuk aan vinden?
In before DP die dat enthousiast gaat beamenquote:
Dusss stel je zou zelf een reis ergens boeken bij een organisator zoals jij, ging je dan wel of niet graag met die persoon eten?quote:Klonk lang doch helder verhaal
En verder ben ik het helemaal met je eens, ik moet er niet aan denken om Nederlanders op vakantie tegen te komen en zou ook nooit zelf bij een Nederlandse B&B iets boekenKennelijk een duidelijke scheiding tussen privé en werk ofzo
Dat is me wel gelukt als ik lang weg was. Maar dan heb ik het over >3 maanden. Dan is er op een gegeven moment wel weer ruimte.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben ook altijd zo verbaasd over mensen die met nieuwe vrienden thuiskomen van vakantie..
Ik vind het al knap sociaal dat ik met de man wil praten als ik met mn drankje in de zon lig.
Dat bedoelde ik ook met mensen die niet elke drie maanden een nieuwe mobiel willen kopenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:59 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Of mensen die zuinig zijn op hun spullen 😁
FTFYquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:16 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook met mensen die niet elke drie maanden een nieuwe mobiel willen kopen(omdat hun mobiel niet kapot valt door die prachtige boomerhoes)
Geen hoes en jarenlang met een telefoon doen (hopelijk jinx ik nu niet)quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:16 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook met mensen die niet elke drie maanden een nieuwe mobiel willen kopen(omdat hun mobiel niet kapot valt door die prachtige hoes)
Dit gaat expliciet over hoesjes met boomerflap, zo'n boekje, met 80 pasjes erin.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Er zijn genoeg hoesjes die niet boomerhoes zijn?
Verstandige mensen die weten dat ze ongeveer 4x per dag hun mobiel (al dan niet van de trap) laten vallen / van een tafel af stoten etc kopen én een telefoon die niet uit elkaar valt als je ertegen blaast én doen er een slimmemensenhoesje omheen!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Verstandige mensen kopen een telefoon die niet uit elkaar valt als je ertegen blaast.
Ja hehe, maar je kunt telefoon dus ook prima beschermen zonder boomerflap.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dit gaat expliciet over hoesjes met boomerflap, zo'n boekje, met 80 pasjes erin.
Ik denk dat je wat weinig vertrouwen hebt in je telefoon. De mijne vliegt ook alle kanten op altijd maar behalve dus die barst in de achterkant van dag 1 zonder hoesje lomp neersmijten op de tegels in de wc is ie nog helemaal heel. Heb m sinds september 2022.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:19 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Verstandige mensen die weten dat ze ongeveer 4x per dag hun mobiel (al dan niet van de trap) laten vallen / van een tafel af stoten etc kopen én een telefoon die niet uit elkaar valt als je ertegen blaast én doen er een slimmemensenboomerhoesje omheen!
Ik ben nogal onhandig, laten we het daarop houdendan is het echt ideaal.
Preaching to the choir honeyquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja hehe, maar je kunt telefoon dus ook prima beschermen zonder boomerflap.
Jup, die van mij ook.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:23 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik denk dat je wat weinig vertrouwen hebt in je telefoon. De mijne vliegt ook alle kanten op altijd maar behalve dus die barst in de achterkant van dag 1 zonder hoesje lomp neersmijten op de tegels in de wc is ie nog helemaal heel. Heb m sinds september 2022.
Dat heeft een reden. In de broekzak en tafelrand zijn geen goede vrienden. Zelf een nokia gaat dan stuk weet ik uit ervaring. Broeksriem tasje lost dat probleem perfect op.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:18 schreef Vanyel het volgende:
[..]
FTFY
Ik vind het in dezelfde categorie als ITers die hun telefoon in een hoesje aan de riem hebben hangen. Altijd lollig
Waarom zouden we?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:24 schreef derLudolf het volgende:
Niet nog meer gecanceld vanwege de derde foto, valt me mee
Mijn wegenbelasting in Nederland was wel wat meer dan datquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:55 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
800 euro voor 4 banden en 90 euro wegenbelasting per maand
Dat zou mijn moeder ook kunnen vragenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:31 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik heb een nothing phone 1, en wil als het even kan graag 3 pasjes kwijt kunnen (2x ov en rijbewijs). En dat mn telefoon heel blijft. Welk hoesje moet ik kopen?
Ja, als ik dan toch boomer genoemd word, mag ik me ook zo gedragen toch?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat zou mijn moeder ook kunnen vragen![]()
![]()
Ik heb dit niemendalletje erop zitten, maar ik stop er geen pasjes in (want mobiel betalen en ovpay).
https://www.bol.com/nl/nl(...)ase/9300000091883703
Hm, da´s een goeie... ik zou het niet weten eigenlijkquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:15 schreef Vanyel het volgende:
Dusss stel je zou zelf een reis ergens boeken bij een organisator zoals jij, ging je dan wel of niet graag met die persoon eten?
Er staat ook nog wat bruinkool op dit palletquote:
Heb maar es even gekeken of de Stadtwerke hetgeen ik teveel aan gas heb betaald al hebben overgemaakt. Helaas nog niet. Uiterlijk aanstaande vrijdag krijg de ¤867 terugquote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Oeh, ik krijg ruim 300 euro terug van Vattenfalllekker wat meer lucht zonder spaargeld aan te moeten spreken
Je vraagt het niet eens?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:21 schreef flipsen het volgende:
[..]
Hm, da´s een goeie... ik zou het niet weten eigenlijkGoed, vanaf nu zal ik het de mensen eerst vragen of ze dat willen. En als ze nee zeggen, dan zoeken ze het verder ook maar uit ook
Dan ga je het smoren en stinkt het juist.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:56 schreef sigme het volgende:
Bruinkool is vooral handig om gloei in de kachel te houden. Dan is ie ‘s ochtends snel aan en warm.
Maar dat heb je alleen nodig als je in huizen woont als waarin ik ben opgegroeid
Welke shows heb je gezien?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
De Efteling was leuk vandaag. We gingen vooral voor Sprookjesbos in sneeuw en donker, shows en mijn gratis verjaardagsgebakje.
Pluspunt was het prachtige uitzicht op Aquanura tijdens De Baron![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
gratis foto upload service
Check de echte ijspegels aan de paddenstoelen met nepsneeuw
Ik dring mijn aangename gezelschap graag opquote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:58 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je vraagt het niet eens?![]()
Nu heb ik het feest verpest voor al je klanten die niet durven imposen maar wel supergraag kennismaken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag een druk EN relaxr dagje..
Eerst nog even kerstkados kopen![]()
Daarna naar een sauna opgieting..
Blijkbaar is dat hier een losstaand event, en ga je niet persee een hele dag naar de sauna..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens -15 C op de buiten thermometer.. BRRR!!
[ Bericht 1% gewijzigd door Barreltje op 11-01-2026 06:53:45 ]Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Wauwquote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
De Efteling was leuk vandaag. We gingen vooral voor Sprookjesbos in sneeuw en donker, shows en mijn gratis verjaardagsgebakje.
Pluspunt was het prachtige uitzicht op Aquanura tijdens De Baron![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
gratis foto upload service
Check de echte ijspegels aan de paddenstoelen met nepsneeuw
De precieze die ik heb kan ik niet vinden maar denk aan zoiets: https://www.smartphonehoe(...)-5g-transparant.htmlquote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:20 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ja, als ik dan toch boomer genoemd word, mag ik me ook zo gedragen toch?![]()
Die randjes zien er wel goed uit, wat extra op de hoeken.
Ovpay werkt helaas nog niet met NS flex abo, en ook niet met bus abo. En die twee werken ook niet met elkaar, vandaar 2 ov kaartenen ik heb ook eigenlijk nooit meer portemonnee mee. Daarom wil ik rijbewijs liefst bij mobiel. Die heb ik altijd mee.
@:Clubsoda wat heb jij, waar je wel ook pasjes in kan?
Bij ons bevroor je anders ‘s ochtends en aan die geur wen je.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:02 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dan ga je het smoren en stinkt het juist.
Jij kocht altijd hout toch, wat stook jij eigenlijk?
quote:Op zondag 11 januari 2026 06:44 schreef Barreltje het volgende:
Morguh..
Al wakker hier.. je weetwel kater die me er normaal gesproken uit krijgt ligt nog heerlijk te ronken op me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag een druk EN relaxr dagje..
Blijkbaar is dat hier een losstaand event, en ga je niet persee een hele dag naar de sauna..Met badkleding aan in de sauna bah... Dat plaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens -15 C op de buiten thermometer.. BRRR!!
quote:Op zondag 11 januari 2026 06:44 schreef Barreltje het volgende:
Morguh..
Al wakker hier.. je weetwel kater die me er normaal gesproken uit krijgt ligt nog heerlijk te ronken op me
Blijkbaar is dat hier een losstaand event, en ga je niet persee een hele dag naar de sauna..Ik zag bij opstaan -7 achter het huis, tegen de muur. Loopt nu langzaam op en inmiddels -5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens -15 C op de buiten thermometer.. BRRR!!
Ik hoop dat het onder nul blijft. dan vriest de weg mooi droog en is het niet meer glad.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Ik heb ff gezocht, ik heb het verkeerde merk telefoon denk ikquote:Op zondag 11 januari 2026 07:31 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
De precieze die ik heb kan ik niet vinden maar denk aan zoiets: https://www.smartphonehoe(...)-5g-transparant.html
Ik laat mijn telefoon echt vaak vallen maar heb aan een backcover en screen protector genoeg.
Graag gedaanquote:Op zondag 11 januari 2026 11:15 schreef AnneX het volgende:
Tip voor vlindertje: van Piet / @:Jan_Onderwater Dompel het stuk vlees in verpakking onder in een bak of kom koud water.
Werkte van de week goed in een dagdeel om te ontdooien.
Het deed mij er wel aandenken om gister alvast uit de vriezer te halen voor vandaag! Dank 🍀
En wát doet het dan? De filmpjes beloven veel.quote:Op zondag 11 januari 2026 11:49 schreef vlindertje89 het volgende:
Nog een andere vraag. Heeft iemand hier een luchtreiniger? Doet dat echt iets?
Ik zit eraan te denken voor de woonkamer en mijn slaapkamer.
Wat wil je uit de lucht filteren?quote:Op zondag 11 januari 2026 11:49 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik snap eigenlijk ook niet zo goed waarom eik als de heilige graal wordt gezien, berken brandt mooier en warmer.quote:Op zondag 11 januari 2026 08:10 schreef sigme het volgende:
Mogge!
[..]
Bij ons bevroor je anders ‘s ochtends en aan die geur wen je.
Wij stoken ovengedroogd hout, meestal berk. Onze kachel werkt het best op hout dat snel brandt, dus superdroog en liever geen eik of beuk. En anders goed klein gehakt.
De apparaten die ik nu zie hebben HEPA en meeste ook koolstoffilter, en zeggen daarmee fijnstof, allergenen, virussen en bacteriën uit de lucht te filteren. Niet alles, maar wel heel groot percentage.quote:Op zondag 11 januari 2026 12:37 schreef z80 het volgende:
[..]
Wat wil je uit de lucht filteren?
Een filter met actiefkool kan luchtjes verwijderen. Met een uv lichtbron ook ziektekiemen. En een hepafilter stof en pollen.
Maar wel apparaat? Geen idee.
Mijn appartement is echt draaamaaatisch stoffig. Dit jaar nieuwe ramen gekregen en ik hoopte dat het verschil zou maken, maar als het al zo is, dan merk ik het niet. Ik heb van die ouderwetse bakken boven mn raam, die de VVE "onderhoudt". Die hebben ze helaas niet vervangen, maar daar zie ik de stofflarden in hangen. Ik heb van die ventilatiegaten in het plafond, die de VVE "onderhoudt", zelfde verhaal. Ik kan er wel stofzuigen, maar ja ik bereik natuurlijk alleen de eerste x centimeter. Daarnaast woon ik in Rotterdam, wat ws ook voor een hoop stof zorgt.quote:Op zondag 11 januari 2026 11:49 schreef vlindertje89 het volgende:
Heel de nacht, alle ramen hier wijd openquote:
Dank voor je antwoord! Dat klinkt wel goed. De katten hier accepteren het gelukkig vrij goed als de woonkamerdeur een tijd dicht is. En slaapkamer heb ik de deur altijd dicht. Ik heb aan achterkant huis overal vrij slanke ventilatiedingen die een soort klepje over hele breedte hebben die je vanaf boven opent waarmee ze dicht zitten of dus een beetje of verder open gezet kunnen worden, aan voorkant in keuken en slaapkamer boven wel zo'n box met een schuifje om open of dicht te zetten. En in keuken, badkamer, wc ook van die ventilatiegaten inderdaad. Sinds ik hier woon (zomer 2017) is er 1x iemand geweest om onderhoud te doen en alles (professioneel) te stofzuigen, ik meen na een jaar of 5. Zelf eigenlijk nooit een poging daartoe gewaagd.quote:Op zondag 11 januari 2026 12:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mijn appartement is echt draaamaaatisch stoffig. Dit jaar nieuwe ramen gekregen en ik hoopte dat het verschil zou maken, maar als het al zo is, dan merk ik het niet. Ik heb van die ouderwetse bakken boven mn raam, die de VVE "onderhoudt". Die hebben ze helaas niet vervangen, maar daar zie ik de stofflarden in hangen. Ik heb van die ventilatiegaten in het plafond, die de VVE "onderhoudt" zelfde verhaal. Ik kan er wel stofzuigen, maar ja ik bereik natuurlijk alleen de eerste x centimeter. Daarnaast woon ik in Rotterdam, wat ws ook voor een hoop stof zorgt.
We hebben een tijd geleden in een impuls een IKEA luchtreiniger meegenomen. Dat zal dus niet de beste koop zijn. Maar als ik die in de woonkamer had staan, mét de deuren dicht, dan leek het echt verschil te maken.
Nu hebben we pep en kunnen de deuren dus niet dicht want dan is ze hoooogst beledigd, maar ons appartement is zo klein dat we an sich met een beter model wel het hele appartement zouden moeten kunnen managen. Of desnoods 2.
Vorig jaar net niet in een scam getrapt na wat gezoek, dus toen heb ik het even losgelaten en ben het vervolgens weer vergetenMaar ik nies me tegenwoordig dag in dag uit een ongeluk, dus geen overbodige luxe om er weer eens in te duiken.
De consumentenbond heeft er niet al te lang geleden trouwens een test over gepubliceerd
Niks mis met raam open, maar heeft hier natuurlijk niks mee te maken.quote:Op zondag 11 januari 2026 13:08 schreef flipsen het volgende:
[..]
Heel de nacht, alle ramen hier wijd open![]()
Etentje was weer gezellig hoor @:VanyelWel vroeg, om 18:00 gingen we al een restaurant zoeken. Mijn vaste parrilla (ook met @:Fogel geweest) staat kennelijk op te veel toeristensites, want om 18:00 stond daar dus al een rij buiten. Met alleen maar toeristen, want een Argentijn gaat echt niet vóór 20:00 eens een restaurant zoeken. Dus toen naar een andere, was goed te doen.
Wij zouden vandaag gaan padellen, maar het wordt 31 graden, dus vrouwlief zoekt alweer excuses (mja, binnen in een hal van zwart golfplaat in de volle zon, misschien heeft ze een punt). En we zitten sinds gisteravond zonder warm water en in dit durp is geen gasista te vinden die vandaag wel even langskomt, ook niet handig. Maar verder gaat alles goed hoor
quote:Op zondag 11 januari 2026 13:10 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Dank voor je antwoord! Dat klinkt wel goed. De katten hier accepteren het gelukkig vrij goed als de woonkamer deur een tijd dicht is. En slaapkamer heb ik de deur altijd dicht. Ik heb aan achterkant huis overal vrij slanke ventilatiedingen waarbij je met soort 'klepje' ze verder open/dicht kan zetten, aan voorkant in keuken en slaapkamer boven wel zo'n box met een schuifje om open of dicht te zetten. En in keuken, badkamer, wc ook van die ventilatiegaten inderdaad. Sinds ik hier woon (zomer 2017) is er 1x iemand geweest om onderhoud te doen en alles (professioneel) te stofzuigen, ik meen na een jaar of 5. Zelf eigenlijk nooit een poging daartoe gewaagd.
Consumentenbond heb ik inderdaad gisteren alle testresultaten van zitten bekijken, en ze zijn nog een aantal aan het testen waarvan ze in februari uitslag verwachten. Heb er op basis daarvan wel twee op het oog, maar dacht fijn om ook wat praktijkervaringen te horen of mensen ook echt verschil merken. Mocht je behoefte hebben aan een screenshot van de testresultaten van alle geteste modellen voor als je er zelf weer in duikt, let me know! Dan stuur ik je die. Degene die beste uit de test is, is voor 135m2 geschikt volgens specificaties. Beste koop is er overigens wel eentje van Ikea!De starkvind met deeltjes- en koolstoffilter.
Haha, net jammer!quote:Op zondag 11 januari 2026 13:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Niks mis met raam open, maar heeft hier natuurlijk niks mee te maken.
[..]Niet die natuurlijk, met mijn geluk bij dat soort dingen.
Die test heb ik nog ergens, ben benieuwd waar ze dan in februari mee komen.
Die over Milou? Of zijn er meer?quote:Op zondag 11 januari 2026 13:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Even een gezellig euthenasiedocuutje kijken op dn vrije zondag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |