Ja dat kan ook. Van tweeën één.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:22 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ja of er is een moord gepleegd met een gejatte auto en het lijk wordt zo in de kofferbak geschoven en in een sneeuwduin in de brand gestoken want ze wilden de wegafzetting negeren
Ik had een oplaadbare mini chopper die het een tijd lang goed deed (de 15 euro was niet weggegooid) maar de volgende was binnen 1 maand kapot. Dus nu een “echte” chopper besteld na steeds uien snijden met de hand en dan merken dat ik het mes niet goed en veilig kan vasthouden en heel veel pijn in handen en polsen hield.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:24 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren via dhl mijn bestelling binnen dus heb weer lekkere thee
Ik heb een Tefal ding met een trektouw er aan echt top meestal snijd ik zelf maar sommige dagen lukt dat niet goed is dit perfect + mijn zoons gebruiken deze ook graag als ze kokenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik had een oplaadbare mini chopper die het een paar jaar goed deed (de 15 euro was niet weggegooid) maar de volgende was binnen 1 maand kapot. Dus nu een “echte” chopper besteld na steeds uien snijden met de hand en dan merken dat ik het mes niet goed en veilig kan vasthouden en heel veel pijn in handen en polsen hield.
Die heb ik ook bij een vriendin uitgeprobeerd, was m niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:31 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik heb een Tefal ding met een trektouw er aan echt top meestal snijd ik zelf maar sommige dagen lukt dat niet goed is dit perfect + mijn zoons gebruiken deze ook graag als ze koken
Tefal 5 Second Chopper K1320404 - Hakmolen - 900 ml - Handmatig - Voor Groenten en Noten | bol https://share.google/v13ixBBnSMnGXcvs4
Oooh topquote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Die heb ik ook bij een vriendin uitgeprobeerd, was m niet.
Ik heb nu https://www.bol.com/nl/nl(...)49uAp6xoCA2QQAvD_BwE
Aka "de turbojoekser"quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:31 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik heb een Tefal ding met een trektouw er aan echt top meestal snijd ik zelf maar sommige dagen lukt dat niet goed is dit perfect + mijn zoons gebruiken deze ook graag als ze koken
Tefal 5 Second Chopper K1320404 - Hakmolen - 900 ml - Handmatig - Voor Groenten en Noten | bol https://share.google/v13ixBBnSMnGXcvs4
Was het nou een lijk of een drugsdealer!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:49 schreef fietsie het volgende:
Hier komt er iemand aanrijden (die hier niet woont) in modelletje oversized BMW, zet hem op straat neer met knipperlichten aan op het schoongeschoven gedeelte en wandelt zo een woning in.
Want je bent de enige op de planeet ?
Wie leest ermee? En heeft besteld? Uitverkocht.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:31 schreef Goitske het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:22 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ja of er is een moord gepleegd met een gejatte auto en het lijk wordt zo in de kofferbak geschoven en in een sneeuwduin in de brand gestoken want ze wilden de wegafzetting negeren
Paar jaar geleden zijn ze ook gestopt met gorgonzola, sindsdien ook niet meequote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:57 schreef Syrena het volgende:
Dominos hierze hebben de crème fraiche optie niet meer, dus wrs de laatste keer
Ik heb het vers gemaakt vanochtend - staat nog steeds op te pruttelen.quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:24 schreef Sarabi het volgende:
Oops vergeten raampje open te zetten tijdens het gourmetten, nu weten we iig dat de rookmelders werken.
Deze had van de week ruim 8 uur geprutteld in de slowcooker. Zo even opbouwen, bechamelsaus is ook klaar, nu even bedenken of ik die gewoon zo hou of er een kaassaus van maakquote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik heb het vers gemaakt vanochtend - staat nog steeds op te pruttelen.
Net binnen na een hele dag buiten. Zo even wat farfalle (bij gebrek aan tagliatelle) koken
Er komt sowieso kaas bijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanavond: spicy linzen en bieten tortilla chips. En een glas rode wijn.
Bij verhuizen bleken er wel heel veel flessen te staan. Dus proosten wij daarmee.
#Cheers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |