Jup, die van mij ook.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:23 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik denk dat je wat weinig vertrouwen hebt in je telefoon. De mijne vliegt ook alle kanten op altijd maar behalve dus die barst in de achterkant van dag 1 zonder hoesje lomp neersmijten op de tegels in de wc is ie nog helemaal heel. Heb m sinds september 2022.
Dat heeft een reden. In de broekzak en tafelrand zijn geen goede vrienden. Zelf een nokia gaat dan stuk weet ik uit ervaring. Broeksriem tasje lost dat probleem perfect op.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:18 schreef Vanyel het volgende:
[..]
FTFY
Ik vind het in dezelfde categorie als ITers die hun telefoon in een hoesje aan de riem hebben hangen. Altijd lollig
Waarom zouden we?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:24 schreef derLudolf het volgende:
Niet nog meer gecanceld vanwege de derde foto, valt me mee
Mijn wegenbelasting in Nederland was wel wat meer dan datquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:55 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
800 euro voor 4 banden en 90 euro wegenbelasting per maand
Dat zou mijn moeder ook kunnen vragenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:31 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik heb een nothing phone 1, en wil als het even kan graag 3 pasjes kwijt kunnen (2x ov en rijbewijs). En dat mn telefoon heel blijft. Welk hoesje moet ik kopen?
Ja, als ik dan toch boomer genoemd word, mag ik me ook zo gedragen toch?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat zou mijn moeder ook kunnen vragen![]()
![]()
Ik heb dit niemendalletje erop zitten, maar ik stop er geen pasjes in (want mobiel betalen en ovpay).
https://www.bol.com/nl/nl(...)ase/9300000091883703
Hm, da´s een goeie... ik zou het niet weten eigenlijkquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:15 schreef Vanyel het volgende:
Dusss stel je zou zelf een reis ergens boeken bij een organisator zoals jij, ging je dan wel of niet graag met die persoon eten?
Er staat ook nog wat bruinkool op dit palletquote:
Heb maar es even gekeken of de Stadtwerke hetgeen ik teveel aan gas heb betaald al hebben overgemaakt. Helaas nog niet. Uiterlijk aanstaande vrijdag krijg de ¤867 terugquote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Oeh, ik krijg ruim 300 euro terug van Vattenfalllekker wat meer lucht zonder spaargeld aan te moeten spreken
Je vraagt het niet eens?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:21 schreef flipsen het volgende:
[..]
Hm, da´s een goeie... ik zou het niet weten eigenlijkGoed, vanaf nu zal ik het de mensen eerst vragen of ze dat willen. En als ze nee zeggen, dan zoeken ze het verder ook maar uit ook
Dan ga je het smoren en stinkt het juist.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:56 schreef sigme het volgende:
Bruinkool is vooral handig om gloei in de kachel te houden. Dan is ie ‘s ochtends snel aan en warm.
Maar dat heb je alleen nodig als je in huizen woont als waarin ik ben opgegroeid
Welke shows heb je gezien?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
De Efteling was leuk vandaag. We gingen vooral voor Sprookjesbos in sneeuw en donker, shows en mijn gratis verjaardagsgebakje.
Pluspunt was het prachtige uitzicht op Aquanura tijdens De Baron![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
gratis foto upload service
Check de echte ijspegels aan de paddenstoelen met nepsneeuw
Ik dring mijn aangename gezelschap graag opquote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:58 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je vraagt het niet eens?![]()
Nu heb ik het feest verpest voor al je klanten die niet durven imposen maar wel supergraag kennismaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |