Jup, die van mij ook.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:23 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik denk dat je wat weinig vertrouwen hebt in je telefoon. De mijne vliegt ook alle kanten op altijd maar behalve dus die barst in de achterkant van dag 1 zonder hoesje lomp neersmijten op de tegels in de wc is ie nog helemaal heel. Heb m sinds september 2022.
Dat heeft een reden. In de broekzak en tafelrand zijn geen goede vrienden. Zelf een nokia gaat dan stuk weet ik uit ervaring. Broeksriem tasje lost dat probleem perfect op.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:18 schreef Vanyel het volgende:
[..]
FTFY
Ik vind het in dezelfde categorie als ITers die hun telefoon in een hoesje aan de riem hebben hangen. Altijd lollig
Waarom zouden we?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:24 schreef derLudolf het volgende:
Niet nog meer gecanceld vanwege de derde foto, valt me mee
Mijn wegenbelasting in Nederland was wel wat meer dan datquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:55 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
800 euro voor 4 banden en 90 euro wegenbelasting per maand
Dat zou mijn moeder ook kunnen vragenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:31 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik heb een nothing phone 1, en wil als het even kan graag 3 pasjes kwijt kunnen (2x ov en rijbewijs). En dat mn telefoon heel blijft. Welk hoesje moet ik kopen?
Ja, als ik dan toch boomer genoemd word, mag ik me ook zo gedragen toch?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat zou mijn moeder ook kunnen vragen![]()
![]()
Ik heb dit niemendalletje erop zitten, maar ik stop er geen pasjes in (want mobiel betalen en ovpay).
https://www.bol.com/nl/nl(...)ase/9300000091883703
Hm, da´s een goeie... ik zou het niet weten eigenlijkquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:15 schreef Vanyel het volgende:
Dusss stel je zou zelf een reis ergens boeken bij een organisator zoals jij, ging je dan wel of niet graag met die persoon eten?
Er staat ook nog wat bruinkool op dit palletquote:
Heb maar es even gekeken of de Stadtwerke hetgeen ik teveel aan gas heb betaald al hebben overgemaakt. Helaas nog niet. Uiterlijk aanstaande vrijdag krijg de ¤867 terugquote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Oeh, ik krijg ruim 300 euro terug van Vattenfalllekker wat meer lucht zonder spaargeld aan te moeten spreken
Je vraagt het niet eens?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:21 schreef flipsen het volgende:
[..]
Hm, da´s een goeie... ik zou het niet weten eigenlijkGoed, vanaf nu zal ik het de mensen eerst vragen of ze dat willen. En als ze nee zeggen, dan zoeken ze het verder ook maar uit ook
Dan ga je het smoren en stinkt het juist.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:56 schreef sigme het volgende:
Bruinkool is vooral handig om gloei in de kachel te houden. Dan is ie ‘s ochtends snel aan en warm.
Maar dat heb je alleen nodig als je in huizen woont als waarin ik ben opgegroeid
Welke shows heb je gezien?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
De Efteling was leuk vandaag. We gingen vooral voor Sprookjesbos in sneeuw en donker, shows en mijn gratis verjaardagsgebakje.
Pluspunt was het prachtige uitzicht op Aquanura tijdens De Baron![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
gratis foto upload service
Check de echte ijspegels aan de paddenstoelen met nepsneeuw
Ik dring mijn aangename gezelschap graag opquote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:58 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je vraagt het niet eens?![]()
Nu heb ik het feest verpest voor al je klanten die niet durven imposen maar wel supergraag kennismaken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag een druk EN relaxr dagje..
Eerst nog even kerstkados kopen![]()
Daarna naar een sauna opgieting..
Blijkbaar is dat hier een losstaand event, en ga je niet persee een hele dag naar de sauna..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens -15 C op de buiten thermometer.. BRRR!!
[ Bericht 1% gewijzigd door Barreltje op 11-01-2026 06:53:45 ]Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Wauwquote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
De Efteling was leuk vandaag. We gingen vooral voor Sprookjesbos in sneeuw en donker, shows en mijn gratis verjaardagsgebakje.
Pluspunt was het prachtige uitzicht op Aquanura tijdens De Baron![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
gratis foto upload service
Check de echte ijspegels aan de paddenstoelen met nepsneeuw
De precieze die ik heb kan ik niet vinden maar denk aan zoiets: https://www.smartphonehoe(...)-5g-transparant.htmlquote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:20 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ja, als ik dan toch boomer genoemd word, mag ik me ook zo gedragen toch?![]()
Die randjes zien er wel goed uit, wat extra op de hoeken.
Ovpay werkt helaas nog niet met NS flex abo, en ook niet met bus abo. En die twee werken ook niet met elkaar, vandaar 2 ov kaartenen ik heb ook eigenlijk nooit meer portemonnee mee. Daarom wil ik rijbewijs liefst bij mobiel. Die heb ik altijd mee.
@:Clubsoda wat heb jij, waar je wel ook pasjes in kan?
Bij ons bevroor je anders ‘s ochtends en aan die geur wen je.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:02 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dan ga je het smoren en stinkt het juist.
Jij kocht altijd hout toch, wat stook jij eigenlijk?
quote:Op zondag 11 januari 2026 06:44 schreef Barreltje het volgende:
Morguh..
Al wakker hier.. je weetwel kater die me er normaal gesproken uit krijgt ligt nog heerlijk te ronken op me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag een druk EN relaxr dagje..
Blijkbaar is dat hier een losstaand event, en ga je niet persee een hele dag naar de sauna..Met badkleding aan in de sauna bah... Dat plaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens -15 C op de buiten thermometer.. BRRR!!
quote:Op zondag 11 januari 2026 06:44 schreef Barreltje het volgende:
Morguh..
Al wakker hier.. je weetwel kater die me er normaal gesproken uit krijgt ligt nog heerlijk te ronken op me
Blijkbaar is dat hier een losstaand event, en ga je niet persee een hele dag naar de sauna..Ik zag bij opstaan -7 achter het huis, tegen de muur. Loopt nu langzaam op en inmiddels -5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens -15 C op de buiten thermometer.. BRRR!!
Ik hoop dat het onder nul blijft. dan vriest de weg mooi droog en is het niet meer glad.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Ik heb ff gezocht, ik heb het verkeerde merk telefoon denk ikquote:Op zondag 11 januari 2026 07:31 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
De precieze die ik heb kan ik niet vinden maar denk aan zoiets: https://www.smartphonehoe(...)-5g-transparant.html
Ik laat mijn telefoon echt vaak vallen maar heb aan een backcover en screen protector genoeg.
Graag gedaanquote:Op zondag 11 januari 2026 11:15 schreef AnneX het volgende:
Tip voor vlindertje: van Piet / @:Jan_Onderwater Dompel het stuk vlees in verpakking onder in een bak of kom koud water.
Werkte van de week goed in een dagdeel om te ontdooien.
Het deed mij er wel aandenken om gister alvast uit de vriezer te halen voor vandaag! Dank 🍀
En wát doet het dan? De filmpjes beloven veel.quote:Op zondag 11 januari 2026 11:49 schreef vlindertje89 het volgende:
Nog een andere vraag. Heeft iemand hier een luchtreiniger? Doet dat echt iets?
Ik zit eraan te denken voor de woonkamer en mijn slaapkamer.
Wat wil je uit de lucht filteren?quote:Op zondag 11 januari 2026 11:49 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik snap eigenlijk ook niet zo goed waarom eik als de heilige graal wordt gezien, berken brandt mooier en warmer.quote:Op zondag 11 januari 2026 08:10 schreef sigme het volgende:
Mogge!
[..]
Bij ons bevroor je anders ‘s ochtends en aan die geur wen je.
Wij stoken ovengedroogd hout, meestal berk. Onze kachel werkt het best op hout dat snel brandt, dus superdroog en liever geen eik of beuk. En anders goed klein gehakt.
De apparaten die ik nu zie hebben HEPA en meeste ook koolstoffilter, en zeggen daarmee fijnstof, allergenen, virussen en bacteriën uit de lucht te filteren. Niet alles, maar wel heel groot percentage.quote:Op zondag 11 januari 2026 12:37 schreef z80 het volgende:
[..]
Wat wil je uit de lucht filteren?
Een filter met actiefkool kan luchtjes verwijderen. Met een uv lichtbron ook ziektekiemen. En een hepafilter stof en pollen.
Maar wel apparaat? Geen idee.
Mijn appartement is echt draaamaaatisch stoffig. Dit jaar nieuwe ramen gekregen en ik hoopte dat het verschil zou maken, maar als het al zo is, dan merk ik het niet. Ik heb van die ouderwetse bakken boven mn raam, die de VVE "onderhoudt". Die hebben ze helaas niet vervangen, maar daar zie ik de stofflarden in hangen. Ik heb van die ventilatiegaten in het plafond, die de VVE "onderhoudt", zelfde verhaal. Ik kan er wel stofzuigen, maar ja ik bereik natuurlijk alleen de eerste x centimeter. Daarnaast woon ik in Rotterdam, wat ws ook voor een hoop stof zorgt.quote:Op zondag 11 januari 2026 11:49 schreef vlindertje89 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |