Nog niet top helaas. Gisteren nog gebeld met de dierenarts en die gaven aan nog even aankijken omdat ze wel wat eet en drinkt en nog gewoon poept.quote:
Hopelijk de goede lijn ingezet nu dan inderdaad! Ik duim voor je dat t vanaf nu alleen maar beter gaatquote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nog niet top helaas. Gisteren nog gebeld met de dierenarts en die gaven aan nog even aankijken omdat ze wel wat eet en drinkt en nog gewoon poept.
Vanochtend leek ze wel actiever, ze stond ineens weer op de tafel en liep achter me aan de kelder in. Dat had ze al dagen niet gedaan.
Dus goede hoop dat het nu beter gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Blues op 10-01-2026 12:34:15 ]
Ja zo’n fijne stem. Paar weken geleden een soort docu gezien rondom “last Christmas” hoe het tot stand kwam, de opnames en ook de opnames van de clip met de mensen die er toen bij betrokken waren en er op terugkeken. Was mooi, GM was ook een mooi mens.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:35 schreef Blues het volgende:
En eens met @:Whiskers2009 George Michael, niet altijd mijn favo smaak qua liedjes, dan zit ik wel echt in de Prince hoek.
Maar die stem
Hier idd gewoon een rubberen ding er on heen of een of ander b merk en gorilla glas die elke 3 maanden ongeveer een nieuwe wil want ik laat hem nog wel eens vallen of val zelf ben ik ook goed inquote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:39 schreef fietsie het volgende:
Telefoon hier altijd in een Otterbox maar portemonnee gewoon zo'n lederen, met daarin rijbewijs, kentekenpasje motor,, legitimatie (op werk ook gewoon verplicht, en ik kom nog wel eens even over de grens) en cash. Dat papier en die muntjes.
Oh ook bijzonderquote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:49 schreef fietsie het volgende:
Hier komt er iemand aanrijden (die hier niet woont) in modelletje oversized BMW, zet hem op straat neer met knipperlichten aan op het schoongeschoven gedeelte en wandelt zo een woning in.
Want je bent de enige op de planeet ?
Hier staat regelmatig een zwarte (grote) auto (vraag me geen merk) over 2 parkeerplaatsen. Geen idee of deze persoon op bezoek komt (zie m niet aankomen of wegrijden). Nou heb ik er geen last van want geen auto maar denk dan “ zie je zelf niet dat het niet goed is?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:49 schreef fietsie het volgende:
Hier komt er iemand aanrijden (die hier niet woont) in modelletje oversized BMW, zet hem op straat neer met knipperlichten aan op het schoongeschoven gedeelte en wandelt zo een woning in.
Want je bent de enige op de planeet ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |