abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 januari 2026 @ 11:24:51 #1
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_219797337
We zullen het maar zonder plaatje doen :D
  zaterdag 10 januari 2026 @ 11:26:02 #2
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_219797353
Nog een bloemkool tip, lijkt op die van candaas maar korean fried cauliflower.
De vega variant van de koreaanse kip. Super lekker beetje spicy.
pi_219797365
@Barreltje hartige taart. Quiche achtig. Kaas.
  zaterdag 10 januari 2026 @ 11:39:23 #4
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_219797464
Boomerflap for life.
The love you take is equal to the love you make.
pi_219797485
@gcjoel hoe is het met kitten? :)
pi_219797502
Bloemkoolgratin, bloemkoolsoep, bloemkoolsteak. Soep zou ik sowieso maken met afsnijdsels :9 Aardappel en eventueel andere groente er door, invriezen en later opeten met toppings naar keuze.

Ik heb nu zo'n soort bumper als bouwvakkers hebben. Ik laat minimaal 3 keer per dag mijn telefoon vallen dus dat is wel nodig. En screenprotector heb ik altijd al. Ik ben overigens niet van hoesje veranderd wegens de boomerheid maar omdat bij de laatste drie steeds de pasjes er uit vielen.

Wij hebben inmiddels 3 boodschappen gedaan, een deeg voor desembrood gedraaid en zijn onderweg naar de Efteling.
Spoilers!
  zaterdag 10 januari 2026 @ 11:50:18 #7
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_219797536
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 11:41 schreef vlindertje89 het volgende:
@:gcjoel hoe is het met kitten? :)
Nog niet top helaas. Gisteren nog gebeld met de dierenarts en die gaven aan nog even aankijken omdat ze wel wat eet en drinkt en nog gewoon poept.
Vanochtend leek ze wel actiever, ze stond ineens weer op de tafel en liep achter me aan de kelder in. Dat had ze al dagen niet gedaan.
Dus goede hoop dat het nu beter gaat.
pi_219797553
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 11:50 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Nog niet top helaas. Gisteren nog gebeld met de dierenarts en die gaven aan nog even aankijken omdat ze wel wat eet en drinkt en nog gewoon poept.
Vanochtend leek ze wel actiever, ze stond ineens weer op de tafel en liep achter me aan de kelder in. Dat had ze al dagen niet gedaan.
Dus goede hoop dat het nu beter gaat.
Hopelijk de goede lijn ingezet nu dan inderdaad! Ik duim voor je dat t vanaf nu alleen maar beter gaat :Y . Zo sneu als ze ziek zijn, zeker bij zo'n mini.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 10 januari 2026 @ 12:17:13 #9
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_219797722
Thuis. Verderop een rondje gelopen. Op de terugweg via de markt Spaanse Vissoep, smeersels, en stokbrood gehaald. :9
Hoef het huis niet meer uit :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_219797754
quote:
6s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 11:39 schreef Lienekien het volgende:
Boomerflap for life.
Deez 8-) :7
Bloemkool:
https://www.huisvlijt.com/mac-and-cheese/

En van het restant bloemkoolsoep :Y)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_219797796
Boomerflap plaatje voor in de OP.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 14% gewijzigd door Blues op 10-01-2026 12:34:15 ]
pi_219797815
Ik ben pas aan de smartfoon begonnen toen ik een hele dikke iphone kado kreeg van een (toen al) ex-werkgever en we ook toen gingen beginnen aan onze Grote Wandeling. Vanwege dat laatste in een otterbox.

Later overgestapt op antigliphoes en evt een schermbeschermer. Nooit boomerflap gehad dus.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_219797857
En eens met @Whiskers2009 George Michael, niet altijd mijn favo smaak qua liedjes, dan zit ik wel echt in de Prince hoek.
Maar die stem _O_
  zaterdag 10 januari 2026 @ 12:39:13 #14
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_219797881
Telefoon hier altijd in een Otterbox maar portemonnee gewoon zo'n lederen, met daarin rijbewijs, kentekenpasje motor,, legitimatie (op werk ook gewoon verplicht, en ik kom nog wel eens even over de grens) en cash. Dat papier en die muntjes.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_219797911
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 12:35 schreef Blues het volgende:
En eens met @:Whiskers2009 George Michael, niet altijd mijn favo smaak qua liedjes, dan zit ik wel echt in de Prince hoek.
Maar die stem _O_
Ja zo’n fijne stem. Paar weken geleden een soort docu gezien rondom “last Christmas” hoe het tot stand kwam, de opnames en ook de opnames van de clip met de mensen die er toen bij betrokken waren en er op terugkeken. Was mooi, GM was ook een mooi mens.
We have far more in common than that which devides us..
pi_219797930
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 12:39 schreef fietsie het volgende:
Telefoon hier altijd in een Otterbox maar portemonnee gewoon zo'n lederen, met daarin rijbewijs, kentekenpasje motor,, legitimatie (op werk ook gewoon verplicht, en ik kom nog wel eens even over de grens) en cash. Dat papier en die muntjes.
Hier idd gewoon een rubberen ding er on heen of een of ander b merk en gorilla glas die elke 3 maanden ongeveer een nieuwe wil want ik laat hem nog wel eens vallen of val zelf ben ik ook goed in

Maar nog wel een portemonnee met pasjes enzo, contant zit daar meestal ook wel in
pi_219797931
Net een salade Carpaccio gehad en zit te denken of ik niet beter een broodje carpaccio had kunnen nemen...
pi_219797935
Ik heb er eindelijk een keer op tijd aan gedacht om een stukje ossenhaastournedos uit de vriezer te halen. Dus vanavond eet ik dat met frietjes en paprika. Nu al zin in :9 .

Nu even naar de bakker en supermarkt mits niet te glad, en dan daarna maar eens de trapkast 'bijwerken'.

En eens kijken of ik mn oude college over prematuriteit nog ergens kan opsnorren, want ben gevraagd een lezing te geven bij een studievereniging van pedagogiek en academische pabo over prematuriteit. Heel leuk *O*
  zaterdag 10 januari 2026 @ 12:49:27 #19
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_219797947
Hier komt er iemand aanrijden (die hier niet woont) in modelletje oversized BMW, zet hem op straat neer met knipperlichten aan op het schoongeschoven gedeelte en wandelt zo een woning in.

Want je bent de enige op de planeet ?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_219797948
Besloten vanavond te gaan gourmetten :D tijdens de feestdagen hadden we er geen zin in dus alle zooi in de vriezer gestopt.
pi_219797966
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 12:49 schreef fietsie het volgende:
Hier komt er iemand aanrijden (die hier niet woont) in modelletje oversized BMW, zet hem op straat neer met knipperlichten aan op het schoongeschoven gedeelte en wandelt zo een woning in.

Oh ook bijzonder
pi_219797984
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 12:49 schreef fietsie het volgende:

Hier staat regelmatig een zwarte (grote) auto (vraag me geen merk) over 2 parkeerplaatsen. Geen idee of deze persoon op bezoek komt (zie m niet aankomen of wegrijden). Nou heb ik er geen last van want geen auto maar denk dan “ zie je zelf niet dat het niet goed is?
pi_219798055
Oh jee oh jee ojee
‘t is vast een BMW
ja kijk maar een proleet achter ‘t stuur

Joop Visser, Rije
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_219798062
Hoor je op de radio, ergens in het noorden rijden mensen om wegafzettingen en komen vast te zitten en moeten vervolgens eruit gehaald worden. Daar zou ik niet al te veel haast mee maken
pi_219798097
Respect voor postNL. Mijn pakje ligt nog vóór de geplande tijd klaar in de automaat! Die ook nog eens de dichtstbijzijnde is.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')