Nog niet top helaas. Gisteren nog gebeld met de dierenarts en die gaven aan nog even aankijken omdat ze wel wat eet en drinkt en nog gewoon poept.quote:
Hopelijk de goede lijn ingezet nu dan inderdaad! Ik duim voor je dat t vanaf nu alleen maar beter gaatquote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nog niet top helaas. Gisteren nog gebeld met de dierenarts en die gaven aan nog even aankijken omdat ze wel wat eet en drinkt en nog gewoon poept.
Vanochtend leek ze wel actiever, ze stond ineens weer op de tafel en liep achter me aan de kelder in. Dat had ze al dagen niet gedaan.
Dus goede hoop dat het nu beter gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Blues op 10-01-2026 12:34:15 ]
Ja zo’n fijne stem. Paar weken geleden een soort docu gezien rondom “last Christmas” hoe het tot stand kwam, de opnames en ook de opnames van de clip met de mensen die er toen bij betrokken waren en er op terugkeken. Was mooi, GM was ook een mooi mens.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:35 schreef Blues het volgende:
En eens met @:Whiskers2009 George Michael, niet altijd mijn favo smaak qua liedjes, dan zit ik wel echt in de Prince hoek.
Maar die stem
Hier idd gewoon een rubberen ding er on heen of een of ander b merk en gorilla glas die elke 3 maanden ongeveer een nieuwe wil want ik laat hem nog wel eens vallen of val zelf ben ik ook goed inquote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:39 schreef fietsie het volgende:
Telefoon hier altijd in een Otterbox maar portemonnee gewoon zo'n lederen, met daarin rijbewijs, kentekenpasje motor,, legitimatie (op werk ook gewoon verplicht, en ik kom nog wel eens even over de grens) en cash. Dat papier en die muntjes.
Oh ook bijzonderquote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:49 schreef fietsie het volgende:
Hier komt er iemand aanrijden (die hier niet woont) in modelletje oversized BMW, zet hem op straat neer met knipperlichten aan op het schoongeschoven gedeelte en wandelt zo een woning in.
Want je bent de enige op de planeet ?
Hier staat regelmatig een zwarte (grote) auto (vraag me geen merk) over 2 parkeerplaatsen. Geen idee of deze persoon op bezoek komt (zie m niet aankomen of wegrijden). Nou heb ik er geen last van want geen auto maar denk dan “ zie je zelf niet dat het niet goed is?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:49 schreef fietsie het volgende:
Hier komt er iemand aanrijden (die hier niet woont) in modelletje oversized BMW, zet hem op straat neer met knipperlichten aan op het schoongeschoven gedeelte en wandelt zo een woning in.
Ik kreeg m’n pakket ook netjes binnenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
Respect voor postNL. Mijn pakje ligt nog vóór de geplande tijd klaar in de automaat! Die ook nog eens de dichtstbijzijnde is.
waarschijnlijk een drugsdealer.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:49 schreef fietsie het volgende:
Ja of er is een moord gepleegd met een gejatte auto en het lijk wordt zo in de kofferbak geschoven en in een sneeuwduin in de brand gestoken want ze wilden de wegafzetting negerenquote:
Een dame als een toverfee in een grote BMWquote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:49 schreef fietsie het volgende:
Ik kreeg gisteren via dhl mijn bestelling binnen dus heb weer lekkere theequote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:14 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik kreeg m’n pakket ook netjes binnen
Ja dat kan ook. Van tweeën één.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:22 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ja of er is een moord gepleegd met een gejatte auto en het lijk wordt zo in de kofferbak geschoven en in een sneeuwduin in de brand gestoken want ze wilden de wegafzetting negeren
Ik had een oplaadbare mini chopper die het een tijd lang goed deed (de 15 euro was niet weggegooid) maar de volgende was binnen 1 maand kapot. Dus nu een “echte” chopper besteld na steeds uien snijden met de hand en dan merken dat ik het mes niet goed en veilig kan vasthouden en heel veel pijn in handen en polsen hield.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:24 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren via dhl mijn bestelling binnen dus heb weer lekkere thee
Ik heb een Tefal ding met een trektouw er aan echt top meestal snijd ik zelf maar sommige dagen lukt dat niet goed is dit perfect + mijn zoons gebruiken deze ook graag als ze kokenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik had een oplaadbare mini chopper die het een paar jaar goed deed (de 15 euro was niet weggegooid) maar de volgende was binnen 1 maand kapot. Dus nu een “echte” chopper besteld na steeds uien snijden met de hand en dan merken dat ik het mes niet goed en veilig kan vasthouden en heel veel pijn in handen en polsen hield.
Die heb ik ook bij een vriendin uitgeprobeerd, was m niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:31 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik heb een Tefal ding met een trektouw er aan echt top meestal snijd ik zelf maar sommige dagen lukt dat niet goed is dit perfect + mijn zoons gebruiken deze ook graag als ze koken
Tefal 5 Second Chopper K1320404 - Hakmolen - 900 ml - Handmatig - Voor Groenten en Noten | bol https://share.google/v13ixBBnSMnGXcvs4
Oooh topquote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Die heb ik ook bij een vriendin uitgeprobeerd, was m niet.
Ik heb nu https://www.bol.com/nl/nl(...)49uAp6xoCA2QQAvD_BwE
Aka "de turbojoekser"quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:31 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik heb een Tefal ding met een trektouw er aan echt top meestal snijd ik zelf maar sommige dagen lukt dat niet goed is dit perfect + mijn zoons gebruiken deze ook graag als ze koken
Tefal 5 Second Chopper K1320404 - Hakmolen - 900 ml - Handmatig - Voor Groenten en Noten | bol https://share.google/v13ixBBnSMnGXcvs4
Was het nou een lijk of een drugsdealer!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:49 schreef fietsie het volgende:
Wie leest ermee? En heeft besteld? Uitverkocht.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:31 schreef Goitske het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:22 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ja of er is een moord gepleegd met een gejatte auto en het lijk wordt zo in de kofferbak geschoven en in een sneeuwduin in de brand gestoken want ze wilden de wegafzetting negeren
Paar jaar geleden zijn ze ook gestopt met gorgonzola, sindsdien ook niet meequote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:57 schreef Syrena het volgende:
Dominos hierze hebben de crème fraiche optie niet meer, dus wrs de laatste keer
Ik heb het vers gemaakt vanochtend - staat nog steeds op te pruttelen.quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:24 schreef Sarabi het volgende:
Oops vergeten raampje open te zetten tijdens het gourmetten, nu weten we iig dat de rookmelders werken.
Deze had van de week ruim 8 uur geprutteld in de slowcooker. Zo even opbouwen, bechamelsaus is ook klaar, nu even bedenken of ik die gewoon zo hou of er een kaassaus van maakquote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik heb het vers gemaakt vanochtend - staat nog steeds op te pruttelen.
Net binnen na een hele dag buiten. Zo even wat farfalle (bij gebrek aan tagliatelle) koken
Er komt sowieso kaas bijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanavond: spicy linzen en bieten tortilla chips. En een glas rode wijn.
Bij verhuizen bleken er wel heel veel flessen te staan. Dus proosten wij daarmee.
#Cheers.
Heb je Michelin of LingLong/Landsail er onder?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:08 schreef flipsen het volgende:
Geen idee of dat duur of goedkoop is vergeleken met NL eigenlijk,
* Vanyel is confusedquote:
Ik ga idd ook voor mijn rust op vakantie en ben erg op mezelf.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:41 schreef Vanyel het volgende:
[..]
* Vanyel is confused
Als wij naar een B&B oid gaan en in de reviews staat te vaak hoe gezellig de gastmensen zijn, zoeken we een andere of ontwijken we ze actier want huuu ik kom daar voor mijn rust/vakantie/whatever en niet voor de eigenaars (ja, ik hou niet zo van mensen die ik niet ken). Mrs V is daar misschien nog wel uitgesprokener in dan ik.
Dus ik vertel verbaasd over dat jij reizen organiseert en altijd met je klanten gaat eten, als ik het goed begrijp ook met compleet vreemde klanten die jou buiten de boeking helemaal niet kennen, en dat ik me afvraag of die klanten dan allemaal in een B&B ook graag uren zouden willen kletsen met de eigenaars. Vindt ze dat opeens totaal iets anders want leuk om uit te wisselen hoe het is in NL en hoe jij het hebt daar en heel verhaal waarom logisch.
Dus nu ben ik toch wel benieuwd. Eet je met al je klanten? Als niet, met wie dan niet? Wat vind jij daar leuk aan? Weet je ook wat zij daar leuk aan vinden?
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik kruip even uit mijn hol hoor.. maar wat is in hemelsnaam een boomerflap 🤣
Zo'n telefoon waar een leren hoesje omheen zitquote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik kruip even uit mijn hol hoor.. maar wat is in hemelsnaam een boomerflap 🤣
Ohhhh die lol ha die zie je wel voornamelijk bij 50 plussers 🤣🤣quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:11 schreef Goitske het volgende:
[..]
[..]
Zo'n telefoon waar een leren hoesje omheen zit
https://share.google/1l9H2zDyZPvCCrlWV
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ohhhh die lol ha die zie je wel voornamelijk bij 50 plussers 🤣🤣
800 euro voor 4 banden en 90 euro wegenbelasting per maandquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
@:flipsen twee voorbanden inc arbeid op de Ford Transit 150 euro. Twee keer meer dan een jaar wegenbelasting
FTFYquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ohhhh die lol ha die zie je wel voornamelijk bij 50 plussers 🤣🤣verstandige zichzelf kennende mensen die niet elke drie maanden een nieuwe mobiel willen kopen en altijd hun benodigde pasjes bij de hand hebben
Bechamel zonder kaas erin en kaas tussen de laagjes en eropquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:48 schreef derLudolf het volgende:
Wat voor saus is het geworden @:Kaatje1 ?
Of mensen die zuinig zijn op hun spullen 😁quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:13 schreef AnneX het volgende:
Gelukkig de gasten zijn er. 🇦🇷
Aha je echtgenote paddelt (?) ook!
Echt, deze moeten jullie toch echt nog even bewonderen.
Tach.tig cm hoog en alle vier de bloemen per bol zijn nu op z’n mooist.Leuke bloemetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanavond: spicy linzen en bieten tortilla chips. En een glas rode wijn.
Bij verhuizen bleken er wel heel veel flessen te staan. Dus proosten wij daarmee.
#Cheers.
Vrouwlief heeft het even geprobeerd, kreeg toen last van haar elleboog en was gestopt. Nu vindt ze het weer leuk, dus af en toe gaat ze mee. Maar er is wel een niveau-verschilletje, dus af en toe spelen we samen en af en toe speel ik alleen, een wat pittigere partij
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
🛞 185/65R15 92T XL ContiPowerContactquote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:19 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Heb je Michelin of LingLong/Landsail er onder?
quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:41 schreef Vanyel het volgende:
[..]
* Vanyel is confused
Als wij naar een B&B oid gaan en in de reviews staat te vaak hoe gezellig de gastmensen zijn, zoeken we een andere of ontwijken we ze actier want huuu ik kom daar voor mijn rust/vakantie/whatever en niet voor de eigenaars (ja, ik hou niet zo van mensen die ik niet ken). Mrs V is daar misschien nog wel uitgesprokener in dan ik.
Dus ik vertel verbaasd over dat jij reizen organiseert en altijd met je klanten gaat eten, als ik het goed begrijp ook met compleet vreemde klanten die jou buiten de boeking helemaal niet kennen, en dat ik me afvraag of die klanten dan allemaal in een B&B ook graag uren zouden willen kletsen met de eigenaars. Vindt ze dat opeens totaal iets anders want leuk om uit te wisselen hoe het is in NL en hoe jij het hebt daar en heel verhaal waarom logisch.
Dus nu ben ik toch wel benieuwd. Eet je met al je klanten? Als niet, met wie dan niet? Wat vind jij daar leuk aan? Weet je ook wat zij daar leuk aan vinden?
In before DP die dat enthousiast gaat beamenquote:
Dusss stel je zou zelf een reis ergens boeken bij een organisator zoals jij, ging je dan wel of niet graag met die persoon eten?quote:Klonk lang doch helder verhaal
En verder ben ik het helemaal met je eens, ik moet er niet aan denken om Nederlanders op vakantie tegen te komen en zou ook nooit zelf bij een Nederlandse B&B iets boekenKennelijk een duidelijke scheiding tussen privé en werk ofzo
Dat is me wel gelukt als ik lang weg was. Maar dan heb ik het over >3 maanden. Dan is er op een gegeven moment wel weer ruimte.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben ook altijd zo verbaasd over mensen die met nieuwe vrienden thuiskomen van vakantie..
Ik vind het al knap sociaal dat ik met de man wil praten als ik met mn drankje in de zon lig.
Dat bedoelde ik ook met mensen die niet elke drie maanden een nieuwe mobiel willen kopenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:59 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Of mensen die zuinig zijn op hun spullen 😁
FTFYquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:16 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook met mensen die niet elke drie maanden een nieuwe mobiel willen kopen(omdat hun mobiel niet kapot valt door die prachtige boomerhoes)
Geen hoes en jarenlang met een telefoon doen (hopelijk jinx ik nu niet)quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:16 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook met mensen die niet elke drie maanden een nieuwe mobiel willen kopen(omdat hun mobiel niet kapot valt door die prachtige hoes)
Dit gaat expliciet over hoesjes met boomerflap, zo'n boekje, met 80 pasjes erin.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Er zijn genoeg hoesjes die niet boomerhoes zijn?
Verstandige mensen die weten dat ze ongeveer 4x per dag hun mobiel (al dan niet van de trap) laten vallen / van een tafel af stoten etc kopen én een telefoon die niet uit elkaar valt als je ertegen blaast én doen er een slimmemensenhoesje omheen!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Verstandige mensen kopen een telefoon die niet uit elkaar valt als je ertegen blaast.
Ja hehe, maar je kunt telefoon dus ook prima beschermen zonder boomerflap.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dit gaat expliciet over hoesjes met boomerflap, zo'n boekje, met 80 pasjes erin.
Ik denk dat je wat weinig vertrouwen hebt in je telefoon. De mijne vliegt ook alle kanten op altijd maar behalve dus die barst in de achterkant van dag 1 zonder hoesje lomp neersmijten op de tegels in de wc is ie nog helemaal heel. Heb m sinds september 2022.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:19 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Verstandige mensen die weten dat ze ongeveer 4x per dag hun mobiel (al dan niet van de trap) laten vallen / van een tafel af stoten etc kopen én een telefoon die niet uit elkaar valt als je ertegen blaast én doen er een slimmemensenboomerhoesje omheen!
Ik ben nogal onhandig, laten we het daarop houdendan is het echt ideaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |