SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Mensen nemen ook nooit hun rotzooi mee uit McArthur Park he.quote:
Ja mijn moeder wil dat nou eenmaal voor haar verjaardag.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zelf iets maken? Wat is dat voor een rare prompt
Promp not found. Insufficient tools for request.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:14 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja mijn moeder wil dat nou eenmaal voor haar verjaardag.
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:16 schreef BillDauterive het volgende:
@:Meke, als je een keer een twist wil, dan raad ik je aan een clafoutis met appels te maken. Met een appeltaart kan je eigenlijk nooit fout, maar vindt niemand het echt mega lekker, omdat ze al vaak zat appeltaart op hebben. Een clafoutis is toch iets aparter, dus dan maak je indruk, ook al is ie makkelijker te maken
Vaak wel he?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:15 schreef NailQueen het volgende:
Het is ook altijd met slecht weer dat degene die het verst weg wonen er als eerste op kantoor zijn
Ik ben net weer thuis. Maar het was erg opletten want het was nog best glad. Zo moest ik een stuk langs een sloot rijden en daar aan de kant gaan voor een sneeuwschuiver die van de andere kant kwamquote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:02 schreef usagi414 het volgende:
@:NailQueen, lukte thuiskomen nog een beetje ?
Met een zelfgebakken appeltaart kan je NOOIT de mis in gaanquote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:48 schreef H_T het volgende:
[..]![]()
Appeltaart (mits een lekkere) is en blijft een bazentaartJe moet er niet zo een hebben waar nog stukjes klokhuis in zitten natuurlijk, maar over het algemeen
Ligt er wel aan wie hem baktquote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Met een zelfgebakken appeltaart kan je NOOIT de mis in gaan
Dat zag ik op Twitter langskomen bij een doorgaans betrouwbare bron uit het zuiden van het land. Inderdaad een grappig toevalquote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:02 schreef Meke het volgende:
Even een fun fact tussendoor trouwens, wisten jullie al dat de zoon van Marian dit seizoen in Winter Vol Liefde zit?
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:52 schreef NailQueen het volgende:
Als dit niet Yves Berendse is neem ik voor een week een Ed Sheeran UI.
De ESF club weet hoe groot fan ik van hem ben
Gelukkig hoeft het nietquote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:58 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben er zo zeker van dat ik het hier ook quote. Het gaat om de pauw bij the masked singer
[..]
Streng hoor, die katholiekenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Met een zelfgebakken appeltaart kan je NOOIT de mis in gaan
Er veranderen al zo veel dingen in deze barre tijden. Het is alleen maar fijn als sommige zaken gewoon bij het oude blijvenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net klaar met competitiewedstrijd. We zetten onze verliesreeks ook in het nieuwe jaar gewoon door.
Ja, ok, laten we ons daar dan maar aan vast houden.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Er veranderen al zo veel dingen in deze barre tijden. Het is alleen maar fijn als sommige zaken gewoon bij het oude blijven
Je bent te goed voor je team!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net klaar met competitiewedstrijd. We zetten onze verliesreeks ook in het nieuwe jaar gewoon door.
Denk je dat hij al klaar is voor een transfer naar landskampioen BC Duijnwijk?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je bent te goed voor je team!
Op Gran Canaria denken ze zo over kerstmis. Op zoveel plekken nog verlichte kerstbomen en Feliz Navidad letters en vandaag nog kerstmuziek in diverse winkelsquote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Er veranderen al zo veel dingen in deze barre tijden. Het is alleen maar fijn als sommige zaken gewoon bij het oude blijven
Kroegje waar ik vroeger nog wel eens kwam werd 'All I Want For Christmas' van Mariah nog vrolijk midden augustus opgezet.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Op Gran Canaria denken ze zo over kerstmis. Op zoveel plekken nog verlichte kerstbomen en Feliz Navidad letters en vandaag nog kerstmuziek in diverse winkels![]()
Ik dacht dat het na driekoningen ophield?
Het voelt sowieso heel apart, kerstmis in je korte broek. Vreemd, maar wel lekker
Ja.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:00 schreef Koen66 het volgende:
gaat het over AL taarten of AI taarten
Dat is dan ook een banger van jewelstequote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kroegje waar ik vroeger nog wel eens kwam werd 'All I Want For Christmas' van Mariah nog vrolijk midden augustus opgezet.
Mijn boom staat ook nogquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Op Gran Canaria denken ze zo over kerstmis. Op zoveel plekken nog verlichte kerstbomen en Feliz Navidad letters en vandaag nog kerstmuziek in diverse winkels![]()
Ik dacht dat het na driekoningen ophield?
Het voelt sowieso heel apart, kerstmis in je korte broek. Vreemd, maar wel lekker
je bent een raam kwijt?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Mijn boom staat ook nogEn de verlichting hangt nog voor het raam. Wel een raam minder dan vorig jaar overigens
Waarom niet beide?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:00 schreef Koen66 het volgende:
gaat het over AL taarten of AI taarten
QFTquote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat is dan ook een banger van jewelste
Die eerste twee hier ook, de derde niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Mijn boom staat ook nogEn de verlichting hangt nog voor het raam. Wel een raam minder dan vorig jaar overigens
Liever wel een raam minder dan een deur minder.quote:
Heb jij een raam meer?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die eerste twee hier ook, de derde niet.
Niet dat ik weet, maar zeker geen minder.quote:
Windows 3.1 was mijn eerste.quote:
the good old days, installeren met floppiesquote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Windows 3.1 was mijn eerste.
De tijd dat een spel nog op 1 diskette paste.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
the good old days, installeren met floppies
Nee, vorig jaar had ik twee ramen versierd met lampjes en nu maar eenquote:
Wat had dat andere raam misdaan om geen lampjes te verdienen?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 10:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, vorig jaar had ik twee ramen versierd met lampjes en nu maar een
Dit zijn inderdaad wel de juiste vragen in deze kwestie.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 10:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat had dat andere raam misdaan om geen lampjes te verdienen?
Zeker omdat we hier met een mod te maken hebben. Als die zomaar, zonder duidelijke reden, kan besluiten arme onschuldige ramen niet met lampjes te versieren, denk je dan eens in wat hij allemaal met ons zou kunnen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 10:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit zijn inderdaad wel de juiste vragen in deze kwestie.
Die heeft nu Co-Pilot en mag het zelf doen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 10:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Helemaal gelijk. We moeten de onderste steen boven krijgen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 10:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik bedoel, kijk naar wat er nu zoal in de USA gebeurt. Gaan we hier ook die kant op? Is dit het begin van het einde?
Waar houdt dit op?
Antwoordt duurt lang. Lijkt er toch op dat @H_T nog wat tijd nodig heeft om er een sluitend verhaal omheen te verzinnen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 10:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Helemaal gelijk. We moeten de onderste steen boven krijgen.
Sommige dingen moeten hetzelfde blijven.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 10:57 schreef Fred_B het volgende:
Het is altijd hetzelfde hè, met Bohemian Rhapsody op 1 in de Top 2000…
Ik wist niet dat we in 2026 antwoord met dt schrijvenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 10:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Antwoordt duurt lang. Lijkt er toch op dat @:H_T nog wat tijd nodig heeft om er een sluitend verhaal omheen te verzinnen.Intussen lijkt hij @:Fred_B gevraagd te hebben om even de aandacht af te leiden door over sneeuw te beginnen.
Het raam niks! Die andere sliert lampjes vind ik gewoon minder leukquote:Op zaterdag 10 januari 2026 10:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Waarom vind je die sliert lampjes minder leuk? Geeft het licht in een andere kleur dan de sliert die je wél leuk vindt? Of komt het uit een ander land?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Het raam niks! Die andere sliert lampjes vind ik gewoon minder leukDus toen de eerste sliert hing en ik de tweede niet miste heb ik het daarbij gelaten
Andere kleur inderdaad. De minder leuke heeft ook allemaal aftakkingen met clusters sterren eraan en is dus ook ingewikkelder om op te hangen dan de normale. Meer gedoe, minder leuk, dus jaartje pauzequote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarom vind je die sliert lampjes minder leuk? Geeft het licht in een andere kleur dan de sliert die je wél leuk vindt? Of komt het uit een ander land?
Ik ook niet, ik weet ook vrijwel zeker dat ik dat niet gedaan heb...quote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:17 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat we in 2026 antwoord met dt schrijven
Gecanceld worden omdat je een ander kleurtje hebt, het begint hier echt op de USA te lijken.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Andere kleur inderdaad. De minder leuke heeft ook allemaal aftakkingen met clusters sterren eraan en is dus ook ingewikkelder om op te hangen dan de normale. Meer gedoe, minder leuk, dus jaartje pauze
Zelfs met tijd om iets te verzinnen maakt zijn antwoord de zaak alleen maar erger.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:02 schreef Strani het volgende:
@:roger_epiales je hebt gelijk. Nu moeten we doorpakken!
Hij probeert het inderdaad niet eens meer te verhullen. Het nieuwe normaal, vrees ikquote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zelfs met tijd om iets te verzinnen maakt zijn antwoord de zaak alleen maar erger.
Dit zijn juist pakketpost waar we wel interesse in hebben!! Intrigerend!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Degenen die het niet willen weten, mogen deze post negeren.
Zodra kwam PostNL langs met een pakketje, maar geen van ons had iets besteld. Staat wel op ons adres, maar er staat ook geen naam verder bij. De afzender is een hotel-restaurantEn erin zat een jas (inclusief labels), dus dat is nog een hagelnieuwe jas. Maar geen idee nou eigenlijk van wie die jas nou is eigenlijk.
#NeverForgetLampjesGatequote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Hij probeert het inderdaad niet eens meer te verhullen. Het nieuwe normaal, vrees ik
Klinkt als een scam. Misschien probeert @H_T je erin te luizen omdat je aan mijn kant lijkt te staan over #LampjesGate, @Strani en ik mogen dus ook wel oppassen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Degenen die het niet willen weten, mogen deze post negeren.
Zodra kwam PostNL langs met een pakketje, maar geen van ons had iets besteld. Staat wel op ons adres, maar er staat ook geen naam verder bij. De afzender is een hotel-restaurantEn erin zat een jas (inclusief labels), dus dat is nog een hagelnieuwe jas. Maar geen idee nou eigenlijk van wie die jas nou is eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |