Ja.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:00 schreef Koen66 het volgende:
gaat het over AL taarten of AI taarten
Dat is dan ook een banger van jewelstequote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kroegje waar ik vroeger nog wel eens kwam werd 'All I Want For Christmas' van Mariah nog vrolijk midden augustus opgezet.
Mijn boom staat ook nogquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Op Gran Canaria denken ze zo over kerstmis. Op zoveel plekken nog verlichte kerstbomen en Feliz Navidad letters en vandaag nog kerstmuziek in diverse winkels![]()
Ik dacht dat het na driekoningen ophield?
Het voelt sowieso heel apart, kerstmis in je korte broek. Vreemd, maar wel lekker
je bent een raam kwijt?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Mijn boom staat ook nogEn de verlichting hangt nog voor het raam. Wel een raam minder dan vorig jaar overigens
Waarom niet beide?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:00 schreef Koen66 het volgende:
gaat het over AL taarten of AI taarten
QFTquote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat is dan ook een banger van jewelste
Die eerste twee hier ook, de derde niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Mijn boom staat ook nogEn de verlichting hangt nog voor het raam. Wel een raam minder dan vorig jaar overigens
Liever wel een raam minder dan een deur minder.quote:
Heb jij een raam meer?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die eerste twee hier ook, de derde niet.
Niet dat ik weet, maar zeker geen minder.quote:
Windows 3.1 was mijn eerste.quote:
the good old days, installeren met floppiesquote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Windows 3.1 was mijn eerste.
De tijd dat een spel nog op 1 diskette paste.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
the good old days, installeren met floppies
Nee, vorig jaar had ik twee ramen versierd met lampjes en nu maar eenquote:
Wat had dat andere raam misdaan om geen lampjes te verdienen?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 10:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, vorig jaar had ik twee ramen versierd met lampjes en nu maar een
Dit zijn inderdaad wel de juiste vragen in deze kwestie.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 10:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat had dat andere raam misdaan om geen lampjes te verdienen?
Zeker omdat we hier met een mod te maken hebben. Als die zomaar, zonder duidelijke reden, kan besluiten arme onschuldige ramen niet met lampjes te versieren, denk je dan eens in wat hij allemaal met ons zou kunnen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 10:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit zijn inderdaad wel de juiste vragen in deze kwestie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |