SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Mensen nemen ook nooit hun rotzooi mee uit McArthur Park he.quote:
Ja mijn moeder wil dat nou eenmaal voor haar verjaardag.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zelf iets maken? Wat is dat voor een rare prompt
Promp not found. Insufficient tools for request.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:14 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja mijn moeder wil dat nou eenmaal voor haar verjaardag.
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:16 schreef BillDauterive het volgende:
@:Meke, als je een keer een twist wil, dan raad ik je aan een clafoutis met appels te maken. Met een appeltaart kan je eigenlijk nooit fout, maar vindt niemand het echt mega lekker, omdat ze al vaak zat appeltaart op hebben. Een clafoutis is toch iets aparter, dus dan maak je indruk, ook al is ie makkelijker te maken
Vaak wel he?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:15 schreef NailQueen het volgende:
Het is ook altijd met slecht weer dat degene die het verst weg wonen er als eerste op kantoor zijn
Ik ben net weer thuis. Maar het was erg opletten want het was nog best glad. Zo moest ik een stuk langs een sloot rijden en daar aan de kant gaan voor een sneeuwschuiver die van de andere kant kwamquote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:02 schreef usagi414 het volgende:
@:NailQueen, lukte thuiskomen nog een beetje ?
Met een zelfgebakken appeltaart kan je NOOIT de mis in gaanquote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:48 schreef H_T het volgende:
[..]![]()
Appeltaart (mits een lekkere) is en blijft een bazentaartJe moet er niet zo een hebben waar nog stukjes klokhuis in zitten natuurlijk, maar over het algemeen
Ligt er wel aan wie hem baktquote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Met een zelfgebakken appeltaart kan je NOOIT de mis in gaan
Dat zag ik op Twitter langskomen bij een doorgaans betrouwbare bron uit het zuiden van het land. Inderdaad een grappig toevalquote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:02 schreef Meke het volgende:
Even een fun fact tussendoor trouwens, wisten jullie al dat de zoon van Marian dit seizoen in Winter Vol Liefde zit?
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:52 schreef NailQueen het volgende:
Als dit niet Yves Berendse is neem ik voor een week een Ed Sheeran UI.
De ESF club weet hoe groot fan ik van hem ben
Gelukkig hoeft het nietquote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:58 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben er zo zeker van dat ik het hier ook quote. Het gaat om de pauw bij the masked singer
[..]
Streng hoor, die katholiekenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Met een zelfgebakken appeltaart kan je NOOIT de mis in gaan
Er veranderen al zo veel dingen in deze barre tijden. Het is alleen maar fijn als sommige zaken gewoon bij het oude blijvenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net klaar met competitiewedstrijd. We zetten onze verliesreeks ook in het nieuwe jaar gewoon door.
Ja, ok, laten we ons daar dan maar aan vast houden.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Er veranderen al zo veel dingen in deze barre tijden. Het is alleen maar fijn als sommige zaken gewoon bij het oude blijven
Je bent te goed voor je team!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net klaar met competitiewedstrijd. We zetten onze verliesreeks ook in het nieuwe jaar gewoon door.
Denk je dat hij al klaar is voor een transfer naar landskampioen BC Duijnwijk?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je bent te goed voor je team!
Op Gran Canaria denken ze zo over kerstmis. Op zoveel plekken nog verlichte kerstbomen en Feliz Navidad letters en vandaag nog kerstmuziek in diverse winkelsquote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Er veranderen al zo veel dingen in deze barre tijden. Het is alleen maar fijn als sommige zaken gewoon bij het oude blijven
Kroegje waar ik vroeger nog wel eens kwam werd 'All I Want For Christmas' van Mariah nog vrolijk midden augustus opgezet.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Op Gran Canaria denken ze zo over kerstmis. Op zoveel plekken nog verlichte kerstbomen en Feliz Navidad letters en vandaag nog kerstmuziek in diverse winkels![]()
Ik dacht dat het na driekoningen ophield?
Het voelt sowieso heel apart, kerstmis in je korte broek. Vreemd, maar wel lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |