Die heeft nu Co-Pilot en mag het zelf doen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 10:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat had dat andere raam misdaan om geen lampjes te verdienen?
Helemaal gelijk. We moeten de onderste steen boven krijgen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 10:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik bedoel, kijk naar wat er nu zoal in de USA gebeurt. Gaan we hier ook die kant op? Is dit het begin van het einde?
Waar houdt dit op?
Antwoordt duurt lang. Lijkt er toch op dat @H_T nog wat tijd nodig heeft om er een sluitend verhaal omheen te verzinnen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 10:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Helemaal gelijk. We moeten de onderste steen boven krijgen.
Sommige dingen moeten hetzelfde blijven.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 10:57 schreef Fred_B het volgende:
Het is altijd hetzelfde hè, met Bohemian Rhapsody op 1 in de Top 2000…
Ik wist niet dat we in 2026 antwoord met dt schrijvenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 10:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Antwoordt duurt lang. Lijkt er toch op dat @:H_T nog wat tijd nodig heeft om er een sluitend verhaal omheen te verzinnen.Intussen lijkt hij @:Fred_B gevraagd te hebben om even de aandacht af te leiden door over sneeuw te beginnen.
Het raam niks! Die andere sliert lampjes vind ik gewoon minder leukquote:Op zaterdag 10 januari 2026 10:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat had dat andere raam misdaan om geen lampjes te verdienen?
Waarom vind je die sliert lampjes minder leuk? Geeft het licht in een andere kleur dan de sliert die je wél leuk vindt? Of komt het uit een ander land?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Het raam niks! Die andere sliert lampjes vind ik gewoon minder leukDus toen de eerste sliert hing en ik de tweede niet miste heb ik het daarbij gelaten
Andere kleur inderdaad. De minder leuke heeft ook allemaal aftakkingen met clusters sterren eraan en is dus ook ingewikkelder om op te hangen dan de normale. Meer gedoe, minder leuk, dus jaartje pauzequote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarom vind je die sliert lampjes minder leuk? Geeft het licht in een andere kleur dan de sliert die je wél leuk vindt? Of komt het uit een ander land?
Ik ook niet, ik weet ook vrijwel zeker dat ik dat niet gedaan heb...quote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:17 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat we in 2026 antwoord met dt schrijven
Gecanceld worden omdat je een ander kleurtje hebt, het begint hier echt op de USA te lijken.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Andere kleur inderdaad. De minder leuke heeft ook allemaal aftakkingen met clusters sterren eraan en is dus ook ingewikkelder om op te hangen dan de normale. Meer gedoe, minder leuk, dus jaartje pauze
Zelfs met tijd om iets te verzinnen maakt zijn antwoord de zaak alleen maar erger.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:02 schreef Strani het volgende:
@:roger_epiales je hebt gelijk. Nu moeten we doorpakken!
Hij probeert het inderdaad niet eens meer te verhullen. Het nieuwe normaal, vrees ikquote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zelfs met tijd om iets te verzinnen maakt zijn antwoord de zaak alleen maar erger.
Dit zijn juist pakketpost waar we wel interesse in hebben!! Intrigerend!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Degenen die het niet willen weten, mogen deze post negeren.
Zodra kwam PostNL langs met een pakketje, maar geen van ons had iets besteld. Staat wel op ons adres, maar er staat ook geen naam verder bij. De afzender is een hotel-restaurantEn erin zat een jas (inclusief labels), dus dat is nog een hagelnieuwe jas. Maar geen idee nou eigenlijk van wie die jas nou is eigenlijk.
#NeverForgetLampjesGatequote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Hij probeert het inderdaad niet eens meer te verhullen. Het nieuwe normaal, vrees ik
Klinkt als een scam. Misschien probeert @H_T je erin te luizen omdat je aan mijn kant lijkt te staan over #LampjesGate, @Strani en ik mogen dus ook wel oppassen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Degenen die het niet willen weten, mogen deze post negeren.
Zodra kwam PostNL langs met een pakketje, maar geen van ons had iets besteld. Staat wel op ons adres, maar er staat ook geen naam verder bij. De afzender is een hotel-restaurantEn erin zat een jas (inclusief labels), dus dat is nog een hagelnieuwe jas. Maar geen idee nou eigenlijk van wie die jas nou is eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |