Laten we in week 4 wat inplannen.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb een pushmelding zitten op mijn apple watch die aangeeft wanneer Nintendo vrienden online komen. Laatst stond ik te koken en kwam jij online.
Ik zit nog steeds te wachten op ons eerste potje Mario Kart
Het is nog geen drie koningen.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:12 schreef GGMM het volgende:
Om je UI te veranderen moet je eerst van layout veranderen, want in de nieuwe layout kan het nog niet.
Blijven doneren!
Driekoningen, mokerdom varken.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is nog geen drie koningen.
@:Caland
Die zal jouw kop gezien hebben en dacht ach zo erg heb ik het dus nietquote:Op maandag 5 januari 2026 13:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geweldig nieuws, mijn pakketje is zojuist bezorgd en de bezorgster had een grote glimlach.
13:13:15quote:Op maandag 5 januari 2026 13:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die zal jouw kop gezien hebben en dacht ach zo erg heb ik het dus niet
Kan mij dat nou schelen walgelijk varken.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:03 schreef onlogisch het volgende:
Jongens, jongens. Al die pakketjesGaat dit om lampen??? @:Scrummie
quote:Op maandag 5 januari 2026 13:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan mij dat nou schelen walgelijk varken.
Dat nog steedsquote:Op maandag 5 januari 2026 13:20 schreef Scrummie het volgende:
Vol verbazing zag ik dat nog steeds in de top 10 van deze SC sta qua aantal posts.
Dit forum is dood.
@:tong80
Forumgebruikster @Pisces29 @GGMM is by far mijn grootste makkerquote:Op maandag 5 januari 2026 13:20 schreef Scrummie het volgende:
Vol verbazing zag ik dat nog steeds in de top 10 van deze SC sta qua aantal posts.
Dit forum is dood.
@:tong80
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat staat hierquote:Op maandag 5 januari 2026 13:20 schreef Scrummie het volgende:
Als je op maandag naar kantoor moet zou ik me sowieso al niet bij zo'n werkgever melden.quote:Op maandag 5 januari 2026 16:27 schreef Coco het volgende:
Vandaag kantoordag, 75% kwam niet opdagen want een vlokje sneeuw.
@:Caland en ik vinden daar wat van.
Wat zat er in je pakketje?quote:Op maandag 5 januari 2026 13:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geweldig nieuws, mijn pakketje is zojuist bezorgd en de bezorgster had een grote glimlach.
Voorheen hadden we de donderdag, maar we zijn verhuisd. Minder ruimte.quote:Op maandag 5 januari 2026 16:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je op maandag naar kantoor moet zou ik me sowieso al niet bij zo'n werkgever melden.
Wat denken ze wel niet
Je wordt dus op geen enkele manier serieus genomen daar.quote:Op maandag 5 januari 2026 16:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Voorheen hadden we de donderdag, maar we zijn verhuisd. Minder ruimte.
Behalve als je ziek, zwak of misselijk bent.quote:Op maandag 5 januari 2026 16:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Je wordt dus op geen enkele manier serieus genomen daar.
Je bent gewoon een varken.quote:Op maandag 5 januari 2026 17:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Ik las dat er in Amersfoort en omgeving weer water gekookt moet worden omdat het water vervuild is.quote:
Ja al 2 weken ook ofzo wat een debiel hequote:Op maandag 5 januari 2026 20:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik las dat er in Amersfoort en omgeving weer water gekookt moet worden omdat het water vervuild is.
Kunnen ze dan helemaal niks daar????
quote:Op maandag 5 januari 2026 21:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met die vrouw van jouw 'Dit is een vrouw'?
Laatste keer dat je erover postte was ze zwanger toch. Kind zal ondanks de grootte van de tieten wel geen borstvoeding hebben gehad.quote:
Die vent snapt er niks van joh.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
ELF kan wel weer dicht.
Geen idee waarom GGMM dit niet tegengehouden heeft.
Maar ik werk thuis.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 02:22 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
@:Coco is terug van kantoor allen
Hij liet ook al WK opengaan.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
ELF kan wel weer dicht.
Geen idee waarom GGMM dit niet tegengehouden heeft.
Uitstekend, dank jequote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zit GGMM nog wel lekker in zijn vel?
Sinds zijn nieuwe functie zit hij dagelijks naast een zwaar ademhalende collega. Hij lijdt hieronder.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zit GGMM nog wel lekker in zijn vel?
Ik ga even meequote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:25 schreef Coco het volgende:
Even mijn dagelijks kijkje in het Feyenoord topic.
Ik werk thuis gelukkig.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:23 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Sinds zijn nieuwe functie zit hij dagelijks naast een zwaar ademhalende collega. Hij lijdt hieronder.
Oh ja, daar ben ik dit jaar nog niet geweestquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:25 schreef Coco het volgende:
Even mijn dagelijks kijkje in het Feyenoord topic.
@DombohetOlifantje1 vindt stoken niet leuk.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, daar ben ik dit jaar nog niet geweest
Ik heb een random zuigpost geplaatst
Viola Holt ook niet. Maar toch maar gedaan.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:30 schreef Coco het volgende:
[..]
@:dombohetolifantje1 vindt stoken niet leuk.
Zou jij Viola Holt geraakt hebben?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Viola Holt ook niet. Maar toch maar gedaan.
Zeg sodemieter eens op ja.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zou jij Viola Holt geraakt hebben?
Zou jij haar nu, zo'n 2 maanden na haar overlijden, nog raken?
Kun je daarvoor niet gewoon even langs de winkel lopen!quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb mijn pakketje (die met haargel) vandaag netjes ontvangen.
Ik zal dit overwegen de volgende keer.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kun je daarvoor niet gewoon even langs de winkel lopen!
Misschien liggen ze bij Simonequote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:53 schreef Caland het volgende:
Mijn pakketjes zijn vandaag niet aangekomen
Sterker nog, niet eens bij het sorteerpunt blijkbaar
[ afbeelding ]
Wens je hem een gebroken heup toe?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kun je daarvoor niet gewoon even langs de winkel lopen!
Fysiek welquote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij is toch een gezonde Hollandse jongen!?
Waarom zelf risico lopen als Mohammed of Pjotr dat wel voor je doen?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij is toch een gezonde Hollandse jongen!?
Drenthe.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 18:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waarom zelf risico lopen als Mohammed of Pjotr dat wel voor je doen?
Ik heb dus nog nooit een Poolse pakketbezorger gezien.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 18:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waarom zelf risico lopen als Mohammed of Pjotr dat wel voor je doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik heb dus nog nooit een Poolse pakketbezorger gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees blij dat er nog laaggeschoolde mensen je pakketje binnen 24 uur voor de voordeur leggen. WelvaartGod.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik heb dus nog nooit een Poolse pakketbezorger gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omgeving Amsterdam wel. Bij DHL. PostNL had ik een Afrikaan en daarvoor een Surinamer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Woordle 1663 3/6
🟩⬜⬜⬜🟨
🟩🟨⬜🟩⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1459 6/6
🟨🟨🟨⬜⬜⬜
⬜⬜⬜⬜🟩🟩
⬜⬜⬜🟨🟩🟩
⬜⬜🟨⬜⬜⬜
🟩⬜⬜🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Woordle 1663 5/6
🟨⬛⬛🟩⬛
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟩⬛🟩⬛
⬛⬛🟨⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1459 5/6
⬛🟨🟨⬛⬛🟨
⬛⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟨⬛🟩⬛🟩
⬛⬛⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@Scrummie @RamboDirk @alpeko @vrijgevochten @Wereldgozer @Anneloos
Goedemorgen![]()
![]()
Ik werk ook thuis en ga straks beginnen met een Irish coffee om het extra warm te krijgenquote:Op woensdag 7 januari 2026 07:45 schreef onlogisch het volgende:
Code oranje boys.
Vertel, hoe overleven jullie dit???
* onlogisch werkt thuisVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
NEDERLAND IS HELEMAAL ORANJEquote:Op woensdag 7 januari 2026 07:45 schreef onlogisch het volgende:
Code oranje boys.
* onlogisch werkt thuis![]()
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Onze kantoren werden gesloten.quote:Op woensdag 7 januari 2026 07:45 schreef onlogisch het volgende:
Code oranje boys.
* onlogisch werkt thuisWhat can change the nature of a man?![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2026 13:07 schreef Coco het volgende:
Elan in discussie met Dombo in het Feyenoord topic.![]()
![]()
Oude lurker.quote:Op woensdag 7 januari 2026 13:07 schreef Coco het volgende:
Jij moet je echt ontzettend vervelenquote:Op woensdag 7 januari 2026 13:07 schreef Coco het volgende:
Goed hoor.quote:Op woensdag 7 januari 2026 14:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Over lunch gesproken, hoe zou het met @:Scrummie zijn?
Met jou?![]()
Nieuwe bezorgtijd: morgen
Sorry, bezorgmoment is bijgewerkt. Het lukt vandaag niet je pakket te bezorgen.
Klote Achmed![]()
Lekker asociaal om nu wat te bestellen.quote:Op woensdag 7 januari 2026 15:08 schreef GGMM het volgende:
Nieuwe bezorgtijd: morgen
Klote Achmed![]()
Wordt bezorgd
Morgen tussen 13:30 en 16:00
AchmedGod.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Heb ik niet gedaan dit zijn studieboeken die mijn opleider zelf toestuurt.quote:Op woensdag 7 januari 2026 15:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Lekker asociaal om nu wat te bestellen.
Dus voordat je zo bijdehand doet misschien even nadenken voortaan![]()
Inderdaad niet netjes van dombo. Hopelijk pakt hij jouw feedback positief op.quote:Op woensdag 7 januari 2026 15:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb ik niet gedaan dit zijn studieboeken die mijn opleider zelf toestuurt.
Dus voordat je zo bijdehand doet misschien even nadenken voortaanWhat can change the nature of a man?![]()
Toon jij eerst maar eens een beetje emphatie voor Achmed.quote:Op woensdag 7 januari 2026 15:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb ik niet gedaan dit zijn studieboeken die mijn opleider zelf toestuurt.
Dus voordat je zo bijdehand doet misschien even nadenken voortaan![]()
GGMM niet. Die krijgt even wat studieboekjes een dagje later en voelt zich meteen weer beter dan opleidingloze bezorger Achmed. Die vermoedelijk wel een doel heeft in het leven en zijn gezin moet zien voeden door hard te werken en een pakketje op de deurmat te leggen bij GGMM.quote:
Wat nu overigens niet kan.![]()
Nondeju zeg, koekoek.quote:Op woensdag 7 januari 2026 16:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
GGMM niet. Die krijgt even wat studieboekjes een dagje later en voelt zich meteen weer beter dan opleidingloze bezorger Achmed. Die vermoedelijk wel een doel heeft in het leven en zijn gezin moet zien voeden door hard te werken en een pakketje op de deurmat te leggen bij GGMM.
Wat nu overigens niet kan.What can change the nature of a man?![]()
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Ik maak heerlijke spaghetti.quote:Op woensdag 7 januari 2026 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.![]()
Er waren tijden dat GGMM zijn mbo2 avonturen hier deelde.quote:Op woensdag 7 januari 2026 16:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
GGMM niet. Die krijgt even wat studieboekjes een dagje later en voelt zich meteen weer beter dan opleidingloze bezorger Achmed. Die vermoedelijk wel een doel heeft in het leven en zijn gezin moet zien voeden door hard te werken en een pakketje op de deurmat te leggen bij GGMM.
Wat nu overigens niet kan.
Nu heeft ie het hoog in de bol![]()
![]()
Als je je pakketje een dag later krijgt is de bezorger een Surinamer. Als je hem niet krijgt een Marokkaan.
Ik ben overigens tegen racisme.![]()
Ik geniet op en top in dit winterweer.quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:37 schreef GGMM het volgende:
Ik hoop dat Dombo snel uit zijn winterdipje komtik word zomaar aangevallen
![]()
Heerlijk weertje idd.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik geniet op en top in dit winterweer.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Zondagnacht -10. Succes.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik geniet op en top in dit winterweer.![]()
Woordle 1664 4/6
🟨⬛🟨⬛⬛
⬛⬛🟨⬛🟩
⬛🟨🟨🟨🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1460 5/6
⬛⬛⬛⬛🟩⬛
⬛⬛⬛🟩🟨🟨
⬛🟨🟨⬛⬛⬛
🟩🟩🟩⬛🟨🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Goedemorgen![]()
![]()
velwachterquote:Op woensdag 7 januari 2026 18:22 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
velwachter @:GGMM wordt van alle kanten aangevallen![]()
![]()
![]()
Dit was gisteren, in het tokkiewinkelcentrum (daar kom ik dus niet).quote:VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet al wat er op het menu staat: hutspot
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Slaat dat nog hard, een bij?quote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Ik ga pizza's bestellen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet al wat er op het menu staat: hutspotVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Koolvisquote:Op donderdag 8 januari 2026 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet al wat er op het menu staat: hutspotWhat can change the nature of a man?![]()
Tot morgen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet al wat er op het menu staat: hutspot![]()
Ik ga kijken wat er zo afgeprijsd isquote:Op donderdag 8 januari 2026 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet al wat er op het menu staat: hutspot![]()
Kip met groentequote:Op donderdag 8 januari 2026 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet al wat er op het menu staat: hutspotJe bent een walvis.quote:![]()
Een ribeye van 23¤ voor 17¤quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ga kijken wat er zo afgeprijsd is![]()
![]()
quote:Systeemnotificatie
08-01-2026, 19:06:34Je premium account (abo) verloopt op 09-01-2026 18:18. Als je ongestoord verder wilt gaan, verleng dan op tijd! Je kunt hier meteen verlengen!What can change the nature of a man?![]()
Kijk @ChevyCaprice zo kan het ook.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:24 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 1664 5/6
⬛⬛⬛🟨⬛
⬛⬛⬛🟩⬛
⬛⬛⬛🟩🟩
🟨⬛⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1460 5/6
🟩🟨⬛⬛🟨🟨
🟩⬛⬛🟨🟨🟨
🟩⬛🟩⬛⬛🟨
🟩⬛⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩What can change the nature of a man?![]()
quote:
Moderator DIG en OWS
Woordle 1665 6/6
⬜⬜🟨🟨⬜
🟨⬜⬜🟨⬜
⬜🟨🟩⬜⬜
⬜⬜🟩⬜🟩
🟨⬜⬜⬜🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1461 4/6
🟩⬜⬜⬜🟨⬜
🟩⬜⬜⬜⬜🟩
🟩🟩🟩⬜⬜🟩
Moderator DIG en OWS
"ik blijf op het werk slapen ivm winterse omstandigheden"quote:Op vrijdag 9 januari 2026 06:04 schreef 3rr0r het volgende:
@:RamboDirk wil er wel tussenkruipen
[ afbeelding ]
Jajajaja toevallig tijdens de nachtdienst van Dr. Dirk![]()
7 topics vol idiotenquote:Op donderdag 8 januari 2026 19:56 schreef 3rr0r het volgende:
ICE schiet vrouw dood topic gaat als een trein @ NS![]()
![]()
Bohhh. Niet alleen @RamboDirkquote:Op vrijdag 9 januari 2026 06:04 schreef 3rr0r het volgende:
@:RamboDirk wil er wel tussenkruipen
[ afbeelding ]![]()
![]()
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Pakket gaat naar een PostNL-punt
We bezorgen je pakket morgen.
@DombohetOlifantje1 ik kan morgen pas gaan studeren
@Scrummie ik krijg morgen m'n lamp pas![]()
Eindelijk daar ben jequote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:30 schreef GGMM het volgende:
@:dombohetolifantje1 ik kan morgen pas gaan studeren
@:scrummie ik krijg morgen m'n lamp pas
Benieuwd naar je Woordle
Moderator DIG en OWS
Woordle 1665 2/6quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eindelijk daar ben je
Benieuwd naar je Woordle
⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
(lol)
Woordle6 1461 6/6
⬛⬛⬛⬛⬛🟨
🟨⬛⬛🟨⬛⬛
⬛🟩⬛🟩🟩🟩
⬛🟨⬛🟨⬛⬛
🟩🟩⬛🟨⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩![]()
Koop nog wat leuks voor jezelf bij dat PostNL-puntquote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:30 schreef GGMM het volgende:
@:scrummie ik krijg morgen m'n lamp pas
Dat verdien je wel.![]()
Woordle 1666 3/6
⬜🟨⬜⬜⬜
⬜🟩⬜🟩⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1462 3/6
⬜⬜⬜⬜⬜⬜
⬜⬜⬜⬜🟩🟩
Moderator DIG en OWS
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:30 schreef GGMM het volgende:
@:scrummie ik krijg morgen m'n lamp pas![]()
![]()
Woordle 1666 4/6
⬛⬛⬛🟨🟨
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟩⬛🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1462 3/6
🟨🟨⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Goedemorgen![]()
![]()
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe snert
conimexquote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe snert![]()
Woordle 1667 3/6
⬜🟨⬜⬜🟨
🟩🟨🟨⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1463 4/6
⬜⬜⬜⬜⬜🟩
⬜⬜⬜⬜⬜🟩
⬜🟩⬜🟩🟩🟩
Moderator DIG en OWS
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Zuurkool met appel en briequote:Op zondag 11 januari 2026 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Kip, het meest veelzijdige stukje vlees, kip.quote:Op zondag 11 januari 2026 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
@Coco![]()
Woordle 1668 6/6
⬜🟨🟨⬜🟨
🟨🟨🟨🟨⬜
⬜🟩🟩🟨🟨
⬜🟩🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1464 4/6
⬜⬜⬜⬜🟨⬜
⬜⬜⬜🟨⬜⬜
⬜🟨⬜⬜🟨🟩
Moderator DIG en OWS
Ik had kip en groente in wrapquote:Op zondag 11 januari 2026 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.![]()
Woordle 1668 5/6
⬛⬛🟨⬛🟨
⬛⬛⬛⬛🟩
🟩🟨⬛⬛⬛
🟩🟩🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1464 4/6
🟨🟨⬛⬛⬛⬛
⬛⬛🟨🟨⬛⬛
🟩🟩🟨⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Goedemorgen![]()
![]()
12 januari nog een kerst UI hebbenquote:Op maandag 12 januari 2026 07:46 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1668 5/6
⬛⬛🟨⬛🟨
⬛⬛⬛⬛🟩
🟩🟨⬛⬛⬛
🟩🟩🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1464 4/6
🟨🟨⬛⬛⬛⬛
⬛⬛🟨🟨⬛⬛
🟩🟩🟨⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:rambodirk @:alpeko @:vrijgevochten @:wereldgozer @:anneloos
Goedemorgen![]()
Alleen zegt hij meerquote:Op maandag 12 januari 2026 13:55 schreef onlogisch het volgende:
[ x ]
de Niro windt er geen doekjes om @:Caland![]()
Mensen die de theatershow bezoeken van een podcast verdienen heel 2026 een intense kriebel in de kringspier.![]()
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Ik ook.quote:Op maandag 12 januari 2026 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.![]()
Ik ga een gezonde kapsalon makenquote:Op maandag 12 januari 2026 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
@onlogischVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Je bent een walgelijke walvis.quote:Op maandag 12 januari 2026 17:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga een gezonde kapsalon maken![]()
@:onlogisch![]()
Hoe werkt dat, geen saus?quote:Op maandag 12 januari 2026 17:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga een gezonde kapsalon maken![]()
@:onlogisch![]()
pasta tonijnquote:Op maandag 12 januari 2026 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zoete aardappelfriet (verse), kipfilet in reepjes snijden en shoarmakruiden er overheen, ui, sla, ui, tomaat, komkommer en wat geraspte 30+ kaasquote:
De knoflooksaus maak ik met magere kwark (200 gram oid), twee teentjes knoflook er doorheen en oregano. Srirachasaus erbij
Hemels voer, echt waarVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik ben fan en doe ik ook weleens.quote:Op maandag 12 januari 2026 18:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Zoete aardappelfriet (verse), kipfilet in reepjes snijden en shoarmakruiden er overheen, ui, sla, ui, tomaat, komkommer en wat geraspte 30+ kaas
De knoflooksaus maak ik met magere kwark (200 gram oid), twee teentjes knoflook er doorheen en oregano. Srirachasaus erbij
Hemels voer, echt waar
Veel meer knoflook wel daarentegen en goede sambal.![]()
Oke Herman den Blijkerquote:Op maandag 12 januari 2026 18:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Zoete aardappelfriet (verse), kipfilet in reepjes snijden en shoarmakruiden er overheen, ui, sla, ui, tomaat, komkommer en wat geraspte 30+ kaas
Hemels voer, echt waar
Waarom twee keer ui?![]()
quote:quote:Op maandag 8 december 2025 17:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk trouwens tegenwoordig dat jij @:Lekkerseb op insta bent. Die voor de Allerhande kookt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Woordle 1669 5/6
⬜🟨🟨⬜🟨
⬜⬜🟨🟨🟨
⬜🟨🟩🟨⬜
⬜🟩⬜⬜🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1465 4/6
🟨⬜⬜🟨🟨⬜
⬜⬜🟨🟨⬜⬜
🟩🟩🟩🟨🟨⬜
Moderator DIG en OWS
Woordle 1669 4/6
⬛🟩⬛⬛🟩
⬛⬛⬛⬛🟨
🟨🟨🟨🟨🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1465 4/6
⬛⬛🟨⬛⬛⬛
⬛⬛⬛🟩⬛🟨
🟩🟩🟩🟨🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Goedemorgen![]()
![]()
Deze ga ik ook eens maken maat.quote:Op maandag 12 januari 2026 18:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Hemels voer, echt waar
Misschien maak ik er wel 2![]()
![]()
Alcohol blijkt schadelijker dan gedacht, zelfs bij kleine hoeveelheden: dit moet je weten
Waarschuwing 4045 voor proleten die alcohol consumeren.![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 13 januari 2026 08:04 schreef onlogisch het volgende:
Alcohol blijkt schadelijker dan gedacht, zelfs bij kleine hoeveelheden: dit moet je weten
Waarschuwing 4045 voor proleten die alcohol consumeren.
Leogod @Wereldgozer![]()
quote:Op dinsdag 13 januari 2026 12:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Na meer dan twee weken komt ook @:onlogisch ergens achter.
Dat valt me nog mee.quote:![]()
Zijn probleem.quote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Je hebt die blauwe laatst aangeschaft voor je gymsessies maar de adboer heeft het nog niet door dat je nu al voorzien bentquote:![]()
ik stuur je binnenkort wel even een fotoquote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je hebt die blauwe laatst aangeschaft voor je gymsessies maar de adboer heeft het nog niet door dat je nu al voorzien bent![]()
Woordle 1670 3/6
⬜⬜⬜⬜🟨
🟨🟨⬜⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1466 3/6
⬜⬜🟨⬜🟨🟨
⬜🟨⬜🟩🟩🟨
Moderator DIG en OWS
@KingRoland hoeveel van die 500 miljoen zijn van jou?quote:Met de winst van twee Golden Globes eergisteren, twee vrijwel zekere Oscarnominaties (animatie en liedjes) en ruim 500 miljoen streams op Netflix blijft de animatiefilm KPop Demon Hunters in het middelpunt van de belangstelling staan. "Het doet een beetje denken aan het succes van Frozen".
Al twee maanden nadat de animatiefilm vorig jaar juni was uitgekomen op Netflix, was het de meest bekeken film ooit op het streamingplatform. Het invloedrijke Time Magazine noemde het de doorbraak van het jaar 2025.![]()
quote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:31 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
ik stuur je binnenkort wel even een foto![]()
![]()
Woordle 1670 6/6
🟨⬛🟨⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛
🟨🟩🟩⬛⬛
⬛🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1466 5/6
🟩⬛⬛🟩🟩⬛
⬛⬛⬛🟨⬛⬛
🟨🟩⬛⬛⬛⬛
🟩🟩⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Goedemorgen![]()
![]()
Woordle 1670 5/6
🟨⬛⬛⬛⬛
⬛🟩🟩⬛⬛
⬛🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1466 6/6
⬛⬛⬛⬛🟨🟨
🟨⬛⬛⬛⬛🟨
⬛⬛⬛⬛🟨⬛
🟩⬛🟨⬛⬛🟨
🟩🟨⬛🟨🟨🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Ik ontsnap![]()
Ik ga dit weekend die film kijken.quote:Op woensdag 14 januari 2026 02:37 schreef 3rr0r het volgende:
@:KingRoland hoeveel van die 500 miljoen zijn van jou?
[..]
Review volgt.What can change the nature of a man?![]()
God hebbe zijn ziel.quote:Op woensdag 14 januari 2026 02:37 schreef 3rr0r het volgende:
@:KingRoland hoeveel van die 500 miljoen zijn van jou?
[..]![]()
Wanneer heb jij voor het laatst streng opgetreden?quote:Op woensdag 14 januari 2026 13:53 schreef onlogisch het volgende:
Forum moderator @:Coco is streng in het Ajax topic.![]()
Sterktequote:Op woensdag 14 januari 2026 10:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend die film kijken.
Review volgt.![]()
Helaas is het wel altijd dezelfde die hapt. Weinig plezier aan.quote:VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op woensdag 14 januari 2026 14:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst streng opgetreden?
What can change the nature of a man?![]()
Woordle 1671 4/6
⬜⬜🟨⬜⬜
⬜⬜⬜⬜🟩
🟨⬜🟨🟨🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1467 4/6
⬜⬜⬜🟩🟩🟩
🟨⬜🟨⬜⬜🟨
⬜🟩🟨🟩🟩🟩
Moderator DIG en OWS
Woordle 1671 4/6
🟨⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛🟩
🟨⬛🟩🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1467 5/6
⬛⬛🟨⬛🟨🟨
⬛⬛⬛🟨⬛🟨
⬛🟨🟨🟨🟨🟨
🟨🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Goedemorgen![]()
![]()
Om te modden?quote:Op donderdag 15 januari 2026 10:35 schreef onlogisch het volgende:
Ik ga zo even een kijkje nemen in het Ajax topic
Hahaha![]()
![]()
@onlogisch Och, Robert Jensen, had je die?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 15 januari 2026 14:00 schreef alpeko het volgende:
@:onlogisch Och, Robert Jensen, had je die?Was hij gevaccineerd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 15 januari 2026 14:00 schreef alpeko het volgende:
@:onlogisch Och, Robert Jensen, had je die?Hij zal gemist worden in Paraguay.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haalt onlo ergens wel punten?quote:Op donderdag 15 januari 2026 14:58 schreef Scrummie het volgende:
Jammer dat @:onlogisch niet weer een lijstje heeft gemaakt.
0 punten dus, net als andere jaren.What can change the nature of a man?![]()
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Ach Cocoquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Go-tanquote:Op donderdag 15 januari 2026 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het overkomt je soms, was ook een lastige. Dat er zoveel worden eindigen met die 5 letters daarentegenquote:Op donderdag 15 januari 2026 15:52 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 1671 5/6
⬛⬛⬛⬛⬛
🟨⬛🟨⬛⬛
🟩⬛⬛🟩🟩
🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1467 X/6
⬛🟨🟨⬛🟩🟩
🟨🟩🟩⬛🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
ach
Woordle 1671 4/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛
🟨⬛🟨🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1467 6/6
⬛⬛⬛⬛🟩🟩
⬛🟨⬛⬛🟩🟩
⬛🟩🟩⬛🟩🟩
⬛🟩🟩⬛🟩🟩
⬛🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩![]()
Dit doe je niet goed. Ben ik gewoon heel eerlijk in.quote:Op donderdag 15 januari 2026 15:52 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 1671 5/6
⬛⬛⬛⬛⬛
🟨⬛🟨⬛⬛
🟩⬛⬛🟩🟩
🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1467 X/6
⬛🟨🟨⬛🟩🟩
🟨🟩🟩⬛🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
ach![]()
Woordle 1672 4/6
⬜⬜⬜🟨⬜
🟨⬜⬜⬜⬜
⬜🟨🟨⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1468 5/6
⬜⬜🟨🟩🟨⬜
⬜🟨⬜🟩🟨🟨
⬜⬜🟩⬜🟨🟨
⬜🟩🟩🟩🟩🟩
Moderator DIG en OWS
Boys.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Woordle 1672 4/6
🟨⬛⬛⬛⬛
🟨⬛🟨⬛⬛
⬛🟨🟩🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1468 4/6
⬛🟨🟨🟨⬛🟨
⬛⬛⬛🟨⬛🟨
⬛🟩🟨🟨⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Goedemorgen![]()
![]()
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe snert
Geniet ervan snertjongquote:Op vrijdag 16 januari 2026 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe snert![]()
Woordle 1673 4/6
⬜🟩🟩🟨⬜
⬜🟩🟩⬜🟩
⬜🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1469 4/6
⬜⬜⬜🟨🟩⬜
🟨🟨⬜⬜🟩⬜
🟩🟨🟨⬜🟩⬜
🟩🟩🟩🟩🟩🟩SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Woordle 1673 5/6
⬛⬛⬛🟩🟨
⬛⬛🟨⬛🟨
⬛🟩⬛🟩🟩
⬛🟩🟩⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1469 3/6
⬛⬛🟨⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Nou ja zeg
@Scrummie @RamboDirk @alpeko @vrijgevochten @Wereldgozer @Anneloos![]()
Gefeliciteerd makker. Een lekker gebakje erbij?quote:Op zaterdag 17 januari 2026 13:31 schreef Scrummie het volgende:
Mijn vrouw is jarig vandaag jongens.
Wat een feestje![]()
Gefeliciteerd. Hoop dat ze een fijne dag heeft.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 13:31 schreef Scrummie het volgende:
Wat een feestje
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Moet ze zelf weten.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 13:31 schreef Scrummie het volgende:
Wat een feestjeVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
pics van je vrouw.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 13:31 schreef Scrummie het volgende:
Wat een feestje![]()
Ouwe taartquote:Op zaterdag 17 januari 2026 13:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gefeliciteerd makker. Een lekker gebakje erbij?![]()
Dank je wel. Geen gebakje, we doen een wijntje extra.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 13:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gefeliciteerd makker. Een lekker gebakje erbij?Dank je welquote:Op zaterdag 17 januari 2026 13:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Hoop dat ze een fijne dag heeft.Eensquote:Zie dm.quote:![]()
Alvast vooruitlopend op de vraag van user Drizzt.
Net terug van 20 kilometer hardlopen en straks ga ik asociaal een kapsalon naar binnen werken.![]()
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Veel plezier maatquote:Op zaterdag 17 januari 2026 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
AVG hier![]()
Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 13:31 schreef Scrummie het volgende:
Wat een feestje
Heb ze haar schengen paspoort al binnen?![]()
Woordle 1674 3/6
⬜🟩⬜⬜🟩
⬜⬜🟨⬜🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1470 3/6
⬜⬜⬜⬜🟩🟩
🟩⬜⬜🟩🟩🟩
Moderator DIG en OWS
Hopelijk hebben jullie een fijne dag gehadquote:Op zaterdag 17 januari 2026 13:31 schreef Scrummie het volgende:
Wat een feestje
Moderator DIG en OWS
Woordle 1674 5/6quote:Op zondag 18 januari 2026 01:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
Woordle 1674 3/6
⬜🟩⬜⬜🟩
⬜⬜🟨⬜🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1470 3/6
⬜⬜⬜⬜🟩🟩
🟩⬜⬜🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
⬛⬛🟨⬛⬛
⬛⬛⬛🟩⬛
⬛⬛⬛🟩🟨
🟩🟨🟨🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1470 3/6
⬛⬛⬛🟨⬛🟨
🟩⬛🟨⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Soms gaat het veel te simpel he, waar moet je dan nog je hersenen prikkelen.![]()
Woordle 1674 4/6
⬛⬛🟨⬛🟨
⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟨🟨🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1470 5/6
⬛🟩⬛⬛🟨⬛
⬛⬛⬛🟨⬛⬛
⬛🟩⬛🟨🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Goedemorgen![]()
![]()
Eens. Soms zijn ze echt te damnedly easy. Zsaaaaai.quote:Op zondag 18 januari 2026 02:38 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Woordle 1674 5/6
⬛⬛🟨⬛⬛
⬛⬛⬛🟩⬛
⬛⬛⬛🟩🟨
🟩🟨🟨🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1470 3/6
⬛⬛⬛🟨⬛🟨
🟩⬛🟨⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Soms gaat het veel te simpel he, waar moet je dan nog je hersenen prikkelen.
Maar goed, blijft een leuk dagelijks spelletjeGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe gyros.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Eten was te goedkoop?quote:Op zondag 18 januari 2026 12:27 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Haagse kartel heeft vrijheidsstrijder Jensen vermoord.![]()
Toevallig, ik ook.quote:Op zondag 18 januari 2026 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe gyros.![]()
Zijn jullie een setje?quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Bro is smoooothquote:Op zondag 18 januari 2026 17:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee, maar ik zoek nog wel een date.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Het vuurtje is weg?quote:Op zondag 18 januari 2026 17:45 schreef RamboDirk het volgende:
Nooit meer Sjinkie Knegt.
[ afbeelding ]![]()
Woordle 1675 5/6
⬜🟨⬜⬜⬜
⬜⬜⬜🟩⬜
⬜⬜⬜🟩⬜
🟨⬜🟨⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1471 6/6
🟨⬜🟨⬜⬜⬜
🟨🟨⬜⬜🟨⬜
⬜🟨⬜🟨🟨⬜
⬜⬜⬜⬜🟨⬜
🟨🟨⬜🟩⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩🟩SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Woordle 1675 6/6
⬛⬛⬛🟨🟨
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛🟨⬛
⬛🟨🟩⬛⬛
🟨🟨🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1471 X/6
⬛🟨⬛🟩⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛🟨⬛🟨
🟨🟨⬛🟩⬛⬛
🟨🟨⬛⬛🟨⬛
⬛⬛⬛🟨⬛⬛
Wtf is dit voor zooi
@Scrummie @RamboDirk @alpeko @vrijgevochten @Wereldgozer @Anneloos![]()
HAHAHAHAHAquote:Op maandag 19 januari 2026 09:17 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1675 6/6
⬛⬛⬛🟨🟨
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛🟨⬛
⬛🟨🟩⬛⬛
🟨🟨🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1471 X/6
⬛🟨⬛🟩⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛🟨⬛🟨
🟨🟨⬛🟩⬛⬛
🟨🟨⬛⬛🟨⬛
⬛⬛⬛🟨⬛⬛
Wtf is dit voor zooi
@:scrummie @:rambodirk @:alpeko @:vrijgevochten @:wereldgozer @:anneloos
SUKKEL!!!!!![]()
![]()
Zo moeilijk hoeft ook weer niet.quote:Op zondag 18 januari 2026 09:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eens. Soms zijn ze echt te damnedly easy. Zsaaaaai.
Maar goed, blijft een leuk dagelijks spelletje
Woordle 1675 4/6
⬛🟨🟩⬛⬛
⬛⬛🟩🟨⬛
🟨🟨🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1471 6/6
🟩⬛⬛⬛🟨⬛
🟩⬛🟨⬛⬛⬛
🟩🟩⬛⬛🟨⬛
⬛⬛⬛⬛🟨⬛
⬛⬛🟨⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
[ Bericht 0% gewijzigd door Makamba_ op 19-01-2026 10:00:01 ]![]()
Achquote:Op maandag 19 januari 2026 09:17 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1675 6/6
⬛⬛⬛🟨🟨
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛🟨⬛
⬛🟨🟩⬛⬛
🟨🟨🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1471 X/6
⬛🟨⬛🟩⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛🟨⬛🟨
🟨🟨⬛🟩⬛⬛
🟨🟨⬛⬛🟨⬛
⬛⬛⬛🟨⬛⬛
Wtf is dit voor zooi
@:scrummie @:rambodirk @:alpeko @:vrijgevochten @:wereldgozer @:anneloos![]()
Schaam je kapot.quote:Op maandag 19 januari 2026 09:17 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1675 6/6
⬛⬛⬛🟨🟨
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛🟨⬛
⬛🟨🟩⬛⬛
🟨🟨🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1471 X/6
⬛🟨⬛🟩⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛🟨⬛🟨
🟨🟨⬛🟩⬛⬛