Plaat van de dag:quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik zeg niets voor niets dat het Feyenoord-topic inhoudelijker is. Er wordt tussen de hoopjes bagger door een serieuze clan prima discussie gevoerd zonder dat dat op een verheven manier gebeurt. Als er trolletjes zijn, worden die ook nooit teveel aandacht gegeven. In het Ajax-topic gaat het happen, bijten en sneren maar door. Zelfs als er niets aan de hand is, wordt er toch weer een sneertje gezocht.
Rot gewoon op. Ik zit hier nog altijd omdat ik het leuk vind om over voetbal te praten en niet omdat jij, @:Wotte , of @:LitmanenAFCA , in een mentale brugklasfase zitten.
Voor Ajax of voor FOK?quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:13 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Einde tijdperk. Deur dicht doen & sleutel weggooien.
Je hebt jassen bekeken bij Shein?quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:13 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Die jas linksboven is trouwens wel helemaal hoe ik me @RamboDirk voor me zie.quote:
Prima temu pme legend flaneerjas voor dit seizoen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die jas linksboven is trouwens wel helemaal hoe ik me @:rambodirk voor me zie.
Mobiel fokken makker. Ik kan geen medelijden met je hebben.quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:13 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Niet kunnen lezenquote:Op woensdag 26 november 2025 08:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mobiel fokken makker. Ik kan geen medelijden met je hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(lol)quote:Na domme fout smeekt Italiaanse MediaMarkt klanten om spotgoedkope iPads terug te brengen
De Italiaanse MediaMarkt heeft door een enorme blunder iPads voor 15 euro verkocht, terwijl ze eigenlijk 880 euro waard zijn. Nu vraagt de elektronicazaak aan klanten of ze de tablets alsjeblieft willen terugbrengen.
quote:Op woensdag 26 november 2025 08:56 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Niet kunnen lezen
[ afbeelding ]Geen Dreft meer in huize RamboDirkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat Danny met rustquote:Op donderdag 16 april 2020 11:02 schreef Danny het volgende:
[..]
feel free to mention me, maar soms heb ik er honderd staan en dan klik ik op alles sluiten en verwijderen. Vooral omdat 99% afkomstig is uit lollige topics in bv vbl/klb/onz e.d.
quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:44 schreef GGMM het volgende:
Ik merk wel een hoop vijandigheid in het feedback topic
Mensen zijn Danny is woest werkelijk
Ik klooi wat aan met aardappels, ui en veel kruiden vanuit de oven en zie de uitkomst wel.quote:Op donderdag 27 november 2025 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
pasta bottargaquote:Op donderdag 27 november 2025 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jaquote:Op donderdag 27 november 2025 17:25 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dit kan echt niet. Wat verdwijnt eerder, fok of studio Voetbal?
Danny is woest momenteel vanwege een aantal nobuddies in FB. Dus nee denk het niet maat.quote:
Jeetje het is niet gezond om zo lang boos te zitten zijn hoorquote:Op vrijdag 28 november 2025 19:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Danny is woest momenteel vanwege een aantal nobuddies in FB. Dus nee denk het niet maat.
[x] twitter.com [ /x]quote:Op vrijdag 28 november 2025 13:27 schreef onlogisch het volgende:
[ x ]
17 rode kaarten in Bolivia. Liep een beetje uit de hand.
Nee ik reageerde op één bijzondere suggestiequote:Op zondag 30 november 2025 16:55 schreef de_boswachter het volgende:
Forum Admin @:GGMM probeert te redden wat er te redden valt in Feedback.
Blijven doneren! @:zipportal
Respect voor je inzet. Ik zou je graag een doos Merci opsturen maar weet niet waar naartoe.quote:Op zondag 30 november 2025 16:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik reageerde op één bijzondere suggestie
Verder bemoei ik mij er niet mee.
Maar doneren mag altijd
Goeiemorgen makker. Hoe is de leef?quote:
Uitstekend maatje. Daar?quote:Op maandag 1 december 2025 09:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Goeiemorgen makker. Hoe is de leef?
Prima.quote:
quote:
quote:Op maandag 1 december 2025 09:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Goeiemorgen makker. Hoe is de leef?
quote:
Een prela @Cocoquote:
Forumgebruikster @Pisces29 en ik hebben niet veel woorden nodig om elkaar te begrijpen, makkerquote:
Kip, Spinaziequote:Op maandag 1 december 2025 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Spaghettiquote:Op maandag 1 december 2025 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Biefstuk!quote:Op maandag 1 december 2025 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb spareribs besteld.quote:Op maandag 1 december 2025 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eet smakelijk makkerquote:Op maandag 1 december 2025 18:45 schreef maxi-mus het volgende:
Achmed kan er nu elk moment zijn.
Al kan het ook over een uur zijn, ies koeltuur.
Dat is helaas op één van de weinige streamingsdiensten die ik niet heb. Is het wat?quote:Op maandag 1 december 2025 18:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eet smakelijk makker
En nu je er toch weer eens eventjes bent: graag je mening over Pluribus
Ik download het ook (niet verder vertellen)quote:Op maandag 1 december 2025 18:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is helaas op één van de weinige streamingsdiensten die ik niet heb. Is het wat?
Oh ja, jeetje dat is lang geleden. Ik zal me er eens aan wagen.quote:Op maandag 1 december 2025 18:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik download het ook (niet verder vertellen)
Ja wel aardig
De nieuwe inkomsten van de advertenties zijn weer binnuh!!!quote:Op maandag 1 december 2025 18:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Toe maar. Meneer de manager laat het breed hangen op een maandag.
Blijven abonneren mensen.quote:Op maandag 1 december 2025 18:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De nieuwe inkomsten van de advertenties zijn weer binnuh!!!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is letterlijk niks mis met 2 katten.quote:Op dinsdag 2 december 2025 23:44 schreef _Mazi_ het volgende:
[..]
Tja leven op de zolderkamer bij je ouders met 2 katten is niet echt chill
Ja heb bod gedaan op een woning nu. Oud huurhuis. Dus duimen... donderdag 9:00 einde biedingenquote:Op dinsdag 2 december 2025 23:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er is letterlijk niks mis met 2 katten.
Maar ik snap je. Ik hoop voor je dat je situatie snel verbetertJe hebt toch wel wat geld gekregen van de verkoop van je huis waarmee je nu wat kan
Ik ga voor je duimen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 23:47 schreef _Mazi_ het volgende:
[..]
Ja heb bod gedaan op een woning nu. Oud huurhuis. Dus duimen... donderdag 9:00 einde biedingen
Jouw /6 is heel opmerkelijk, wtf.quote:Op woensdag 3 december 2025 08:38 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1628 4/6
⬛⬛⬛⬛🟨
⬛⬛⬛⬛🟩
⬛🟨🟨🟨🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1424 6/6
⬛🟩🟩⬛🟨⬛
⬛⬛⬛🟨⬛⬛
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
⬛🟩⬛⬛⬛⬛
🟨🟩🟨🟨⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:rambodirk @:alpeko @:vrijgevochten @:wereldgozer @:anneloos @:aberkullie @:vino_tinto
Goedemorgen
Dat jij wakker bent op dit tijdstip is ook heel opmerkelijk, wtf.quote:Op woensdag 3 december 2025 10:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jouw /6 is heel opmerkelijk, wtf.
Even snel gepost vanaf het werk.quote:Op woensdag 3 december 2025 10:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat jij wakker bent op dit tijdstip is ook heel opmerkelijk, wtf.
Omdat op die eerste positie 5 á 6 letters konden staan. Dus in plaats van één voor één gokken (zoals @Makamba_ dat zou doen) heb ik woorden verzonnen waar die 5 á 6 letters in voorkwamen en als dan iets oranje wordt dan weet je dat je de juiste letter hebt.quote:Op woensdag 3 december 2025 10:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jouw /6 is heel opmerkelijk, wtf.
Hoe zou @nober deze woordle gedaan hebben?quote:Op woensdag 3 december 2025 11:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat op die eerste positie 5 á 6 letters konden staan. Dus in plaats van één voor één gokken (zoals @:makamba_ dat zou doen) heb ik woorden verzonnen waar die 5 á 6 letters in voorkwamen en als dan iets oranje wordt dan weet je dat je de juiste letter hebt.
Zo kan je meer gokken in minder woorden.
Dat lijkt me logisch
quote:Op woensdag 3 december 2025 11:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat op die eerste positie 5 á 6 letters konden staan. Dus in plaats van één voor één gokken (zoals @:makamba_ dat zou doen) heb ik woorden verzonnen waar die 5 á 6 letters in voorkwamen en als dan iets oranje wordt dan weet je dat je de juiste letter hebt.
Dat lijkt me logisch
Akkoord.quote:Op woensdag 3 december 2025 11:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch
Daarover gesproken.quote:Op woensdag 3 december 2025 11:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch
Ja, jammer.quote:Op woensdag 3 december 2025 13:34 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Daarover gesproken.
Woordle 1628 4/6
⬛🟨🟨🟨⬛
⬛🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1424 X/6
⬛⬛🟨⬛🟩🟩
⬛🟩⬛⬛🟩🟩
⬛🟩⬛🟩🟩🟩
⬛🟩⬛🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
Eens een pedo altijd een pedoquote:Op donderdag 4 december 2025 10:30 schreef onlogisch het volgende:
Vieze Marco vrijgesproken.
@:Caland
@:Zipportal
@:Rambodirk
Graag jullie mening.
Marco kan weer fan bbq's organiserenquote:Op donderdag 4 december 2025 10:30 schreef onlogisch het volgende:
Graag jullie mening.
Het blijft een smeerpijp. Met een ontzettend vervelende dochter.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:30 schreef onlogisch het volgende:
Graag jullie mening.
Dit klinkt wel erg wanhopig.quote:Op donderdag 4 december 2025 13:25 schreef GGMM het volgende:
3 likes ontvangen in het Marco topic
Niet van Coco maar van een stel nobuddies maar je moet blij zijn met wat je hebt
Arme @Mexicanobakkerquote:Op donderdag 4 december 2025 13:25 schreef GGMM het volgende:
Niet van Coco maar van een stel nobuddies maar je moet blij zijn met wat je hebt
Ik wilde gaan kijken maar kan het nauwelijks door al die kanjeradds.quote:Op donderdag 4 december 2025 13:25 schreef GGMM het volgende:
Gewoon doneren makker. Ik vind het heerlijk met mijn abonnement zonder addsquote:Op donderdag 4 december 2025 13:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wilde gaan kijken maar kan het nauwelijks door al die kanjeradds.
Bedankt makker, je bent een echte vriendquote:Op donderdag 4 december 2025 13:54 schreef onlogisch het volgende:
Kleine donatie gedaan aan mijn zeer goed vriend @:Caland
Je gunt zo'n jongen bannervrij fokken
Iedereen wordt omgekocht om maar in FB stil te zijn!quote:Op donderdag 4 december 2025 13:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedankt makker, je bent een echte vriend
@Danny zou er goed aan doen iedereen een gratis abonnement te geven voor 1 maand.quote:Op donderdag 4 december 2025 14:00 schreef mitt het volgende:
[..]
Iedereen wordt omgekocht om maar in FB stil te zijn!
@GGMM regelt dat wel even.quote:Op donderdag 4 december 2025 14:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Danny zou er goed aan doen iedereen een gratis abonnement te geven voor 1 maand.
Respect voor je principes. Je ergert je liever de hele dag (want echt werken doe je niet) aan ads dan dat je 12 euro uitgeeft.quote:Op donderdag 4 december 2025 13:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wilde gaan kijken maar kan het nauwelijks door al die kanjeradds.
Met 12 euro kun je ook anderhalve maand Netflixen en daar kom je jouw flutposts niet tegen.quote:Op donderdag 4 december 2025 14:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Respect voor je principes. Je ergert je liever de hele dag (want echt werken doe je niet) aan ads dan dat je 12 euro uitgeeft.
quote:Op donderdag 4 december 2025 14:12 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Met 12 euro kun je ook anderhalve maand Netflixen en daar kom je jouw flutposts niet tegen.
Dat dat allemaal maar wordt geaccepteerd.quote:Op donderdag 4 december 2025 14:21 schreef RamboDirk het volgende:
gebruiker @:aberkullie komt het topic binnengevlogen en haalt genadeloos uit naar veldwachter @:GGMM
[ afbeelding ]
VBL SC is uitdelen en incasseren.quote:Op donderdag 4 december 2025 14:25 schreef mitt het volgende:
[..]
Dat dat allemaal maar wordt geaccepteerd.
quote:Op donderdag 4 december 2025 14:12 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Met 12 euro kun je ook anderhalve maand Netflixen en daar kom je jouw flutposts niet tegen.
En, en, en?quote:Op dinsdag 2 december 2025 23:47 schreef _Mazi_ het volgende:
[..]
Ja heb bod gedaan op een woning nu. Oud huurhuis. Dus duimen... donderdag 9:00 einde biedingen
Twee maanden voor aanvang.quote:Op donderdag 4 december 2025 14:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wanneer moet het WK forum open volgens jou
Oh vervelend die van mij wordt steeds beterquote:Op donderdag 4 december 2025 14:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het ging wel goed tot zojuist
En hoe zag jouw dag eruit?
Akkoordquote:Op donderdag 4 december 2025 14:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Twee maanden voor aanvang.
Net zoals het vorige EK en WK.
Dit is volledig correctquote:Op donderdag 4 december 2025 14:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Respect voor je principes. Je ergert je liever de hele dag (want echt werken doe je niet) aan ads dan dat je 12 euro uitgeeft.
We zien je morgen graag hier:quote:Op donderdag 4 december 2025 15:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waardeloos. Morgen zijn de poules bekend. Geen voorpret.
Wat is dit.
@:Alaphilippe_
@:maxi-mus
Zelfverklaard forumbeest is er na 22 jaar nog niet achter dat altijd twee maanden van te voren het subforum voor eindtoernooien wordt geopend.quote:Op donderdag 4 december 2025 15:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waardeloos. Morgen zijn de poules bekend. Geen voorpret.
Wat is dit.
@:Alaphilippe_
@:maxi-mus
'Oh we doen het altijd al zo' Wat een dooddoener is dat toch altijdquote:Op donderdag 4 december 2025 15:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zelfverklaard forumbeest is er na 22 jaar nog niet achter dat altijd twee maanden van te voren het subforum voor eindtoernooien wordt geopend.
Vertel makker.quote:Op donderdag 4 december 2025 15:11 schreef Coco het volgende:
In tegenstelling tot @:aberkullie wordt de dag van @:onlogisch steeds slechter.
We gaan ook niet het WK DRT in de weg zitten.quote:Op donderdag 4 december 2025 15:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
'Oh we doen het altijd al zo' Wat een dooddoener is dat toch altijd
@onlogisch heeft gewoon een hele zware mindset. Ik raad hem zen meditatie aan met yoga.quote:Op donderdag 4 december 2025 15:11 schreef Coco het volgende:
In tegenstelling tot @:aberkullie wordt de dag van @:onlogisch steeds slechter.
Stond iedereen maar zo positief in het leven zoals jijquote:Op donderdag 4 december 2025 15:15 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
@:onlogisch heeft gewoon een hele zware mindset. Ik raad hem zen meditatie aan met yoga.
Danny, nog nooit van gehoord.quote:Op donderdag 4 december 2025 14:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Danny zou er goed aan doen iedereen een gratis abonnement te geven voor 1 maand.
Het licht is te pijnlijk voor iemand die in het donker wil blijven.quote:Op donderdag 4 december 2025 15:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stond iedereen maar zo positief in het leven zoals jij
Stel je niet zo verschrikkelijk aan. De meeste, normale mensen hebben het veel te druk om nu al aan het WK te denken. De meeste mensen zitten niet de hele dag op FOK! hun tijd te doden, die zijn gewoon serieus aan het werk. Ze doen werk waarvan mensen werkelijk verwachten dat iets goeds wordt geleverd. Voor jou geldt dat niet, en dat mag, maar ga andere mensen er niet mee in de weg zitten.quote:Op donderdag 4 december 2025 15:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
'Oh we doen het altijd al zo' Wat een dooddoener is dat toch altijd
quote:Op donderdag 4 december 2025 15:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Stel je niet zo verschrikkelijk aan. De meeste, normale mensen hebben het veel te druk om nu al aan het WK te denken. De meeste mensen zitten niet de hele dag op FOK! hun tijd te doden, die zijn gewoon serieus aan het werk. Ze doen werk waarvan mensen werkelijk verwachten dat iets goeds wordt geleverd. Voor jou geldt dat niet, en dat mag, maar ga andere mensen er niet mee in de weg zitten.
quote:
De mods ook niet, dus dat moet geen probleem zijn.quote:Op donderdag 4 december 2025 16:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik straal hier geen autoriteit uit.
Wil jij niet mod wordenquote:Op donderdag 4 december 2025 16:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:3rr0r zit wellicht ook in de goeie tijdzone.
Alleen als jullie alles overenthousiast en nep in goede banen gaan leiden.quote:Op donderdag 4 december 2025 16:34 schreef Scrummie het volgende:
@:GurneyIsbestOke en ik zouden de perfecte mods zijn aangezien het WK in de VS is.
Addsquote:Op donderdag 4 december 2025 15:09 schreef onlogisch het volgende:
Checkte even hoe FOK! eruit zag als je wel met adds te maken hebt. De tandjes![]()
Koevermansquote:Op donderdag 4 december 2025 15:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Danny, nog nooit van gehoord.
Ik denk dat @DombohetOlifantje1 heel graag wil, met @Cocoquote:Op donderdag 4 december 2025 16:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wil jij niet mod worden
Samen met onlogisch
Als het pepernoten zijn welquote:Op donderdag 4 december 2025 16:17 schreef GGMM het volgende:
Want dan moeten we onmiddellijk beginnen met inwerken. Ik heb niet het idee dat jij dingen snel oppakt
Ik schrik hier weer van.quote:Op donderdag 4 december 2025 16:17 schreef GGMM het volgende:
Want dan moeten we onmiddellijk beginnen met inwerken. Ik heb niet het idee dat jij dingen snel oppakt
Hoppetee.quote:Op donderdag 4 december 2025 16:17 schreef GGMM het volgende:
Gelukkig kalmeer jij de zaak weer hier met deze belangrijke vraag.quote:Op donderdag 4 december 2025 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Gelachenquote:Op donderdag 4 december 2025 20:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Netflix werd toch te duur.
Ik zie niksquote:Op donderdag 4 december 2025 20:33 schreef onlogisch het volgende:
[ x ]
Papendrecht weer op de kaart @:Caland
Die komt vast wel weer terug onder een kloon. Dan grijpen we haar.quote:Op donderdag 4 december 2025 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet eens afscheid genomen
Ik ben echt teleurgesteld
Geert heeft besloten alleen maar in tokkiedorpen mee te doen waar hij wintquote:
Ik heb al 2 keer gezegd hoe het moet maar blijkbaar is het te moeilijk om te snappenquote:Op donderdag 4 december 2025 20:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het forumbeest kan nog geen tweet posten.
0 uiteraard.quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nu het jaar bijna voorbij is, hoeveel punten dit jaar?
quote:Noam Chomsky-Ouderdom-96-man-Amerikaanse-Filosoof
Imca Marina-ongeluk-83-vrouw-Nederlandse-Zangeres
Ron Fresen-ziekte-66-man-Nederlandse-Presentator
Phil Collins-ongeluk-73-man-Engelse-Zanger
P Diddy-zelfmoord-56-man-Amerikaanse-Zanger
Prins Harry-Zelfmoord-40-man-Engelse-Royal
Clint Eastwood-ongeluk-94-man-Amerikaanse-Acteur
Barbie-overdosis-35-vrouw-Nederlandse-TV Persoonlijkheid
Dick van Dyke-Ouderdom-99-man-Amerikaanse-Acteur
Justin Bieber-vermoord-30-man-Canadese-Zanger
Mijn joker gaat op Clint Eastwood
Macaroni (met stukjes smac)quote:Op vrijdag 5 december 2025 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe stamppot andijvie.
Wat ben je toch een biggetje.quote:
quote:dinsdag 4 november, 23:03
Burgemeester Middelburg verliest deel ambtsketen: 'Moet op de fiets zijn afgegleden'
De burgemeester van Middelburg is een deel van haar ambtsketen verloren. Ze vermoedt dat ze het onderdeel tijdens het fietsen is kwijtgeraakt. Ze vraagt om hulp om het deel van de ambtsketting terug te vinden.
Caner Okyay doet alsof hij direct contact heeft gezocht om de gevonden burgemeesterspenning terug te geven maar daar trap ik niet in, zit een maand tussen. @Zipportal @RamboDirkquote:vandaag, 20:47
Burgemeester Middelburg heeft verloren penning ambtsketen weer terug
De ambtsketen van de burgemeester van Middelburg is weer compleet. Burgemeester Yvonne van Mastrigt was de penning van de ambtsketen begin november onderweg kwijtgeraakt. Middelburger Caner Okyay vond hem op een fietspad en heeft hem aan de burgemeester teruggegeven.
Caner Okyay vond het zilveren voorwerp per toeval. "Ik hoorde gerinkel en zag een munt op de grond liggen."
Hij nam de munt met daarop het stadswapen van Middelburg mee naar huis en nam contact op met raadslid Mehmet Kavsitli, die hij kent van de moskee. Het Middelburgse raadslid zag meteen dat het de kwijtgeraakte penning van de burgemeester was.
quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[..]
Caner Okyay doet alsof hij direct contact heeft gezocht om de gevonden burgemeesterspenning terug te geven maar daar trap ik niet in, zit een maand tussen. @:Zipportal @:RamboDirk
quote:Middelburg
quote:Caner Okyay
quote:Mehmet Kavsitli
Stukje vijfde colonnequote:moskee
Niet geworden helaas.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:58 schreef GGMM het volgende:
Oh wacht dat was een reactie op m'n macaroni
Waar is je reactie op mijn vraag hoe het met je huis ging
Dank je welquote:Op vrijdag 5 december 2025 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach
[ afbeelding ]
2026 wordt jouw jaar
Ik bent een zeugquote:Op zaterdag 6 december 2025 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Ik bentquote:
Domino's?quote:Op zaterdag 6 december 2025 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Diepvriespizzaatje.quote:
Is geen grote blij idd.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |