Plaat van de dag:quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik zeg niets voor niets dat het Feyenoord-topic inhoudelijker is. Er wordt tussen de hoopjes bagger door een serieuze clan prima discussie gevoerd zonder dat dat op een verheven manier gebeurt. Als er trolletjes zijn, worden die ook nooit teveel aandacht gegeven. In het Ajax-topic gaat het happen, bijten en sneren maar door. Zelfs als er niets aan de hand is, wordt er toch weer een sneertje gezocht.
Rot gewoon op. Ik zit hier nog altijd omdat ik het leuk vind om over voetbal te praten en niet omdat jij, @:Wotte , of @:LitmanenAFCA , in een mentale brugklasfase zitten.
Voor Ajax of voor FOK?quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:13 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Einde tijdperk. Deur dicht doen & sleutel weggooien.
Je hebt jassen bekeken bij Shein?quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:13 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Die jas linksboven is trouwens wel helemaal hoe ik me @RamboDirk voor me zie.quote:
Prima temu pme legend flaneerjas voor dit seizoen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die jas linksboven is trouwens wel helemaal hoe ik me @:rambodirk voor me zie.
Mobiel fokken makker. Ik kan geen medelijden met je hebben.quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:13 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Niet kunnen lezenquote:Op woensdag 26 november 2025 08:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mobiel fokken makker. Ik kan geen medelijden met je hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(lol)quote:Na domme fout smeekt Italiaanse MediaMarkt klanten om spotgoedkope iPads terug te brengen
De Italiaanse MediaMarkt heeft door een enorme blunder iPads voor 15 euro verkocht, terwijl ze eigenlijk 880 euro waard zijn. Nu vraagt de elektronicazaak aan klanten of ze de tablets alsjeblieft willen terugbrengen.
quote:Op woensdag 26 november 2025 08:56 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Niet kunnen lezen
[ afbeelding ]Geen Dreft meer in huize RamboDirkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat Danny met rustquote:Op donderdag 16 april 2020 11:02 schreef Danny het volgende:
[..]
feel free to mention me, maar soms heb ik er honderd staan en dan klik ik op alles sluiten en verwijderen. Vooral omdat 99% afkomstig is uit lollige topics in bv vbl/klb/onz e.d.
quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:44 schreef GGMM het volgende:
Ik merk wel een hoop vijandigheid in het feedback topic
Mensen zijn Danny is woest werkelijk
Ik klooi wat aan met aardappels, ui en veel kruiden vanuit de oven en zie de uitkomst wel.quote:Op donderdag 27 november 2025 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
pasta bottargaquote:Op donderdag 27 november 2025 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Jaquote:Op donderdag 27 november 2025 17:25 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dit kan echt niet. Wat verdwijnt eerder, fok of studio Voetbal?
Danny is woest momenteel vanwege een aantal nobuddies in FB. Dus nee denk het niet maat.quote:
Jeetje het is niet gezond om zo lang boos te zitten zijn hoorquote:Op vrijdag 28 november 2025 19:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Danny is woest momenteel vanwege een aantal nobuddies in FB. Dus nee denk het niet maat.
[x] twitter.com [ /x]quote:Op vrijdag 28 november 2025 13:27 schreef onlogisch het volgende:
[ x ]
17 rode kaarten in Bolivia. Liep een beetje uit de hand.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |