Wat ben je toch een biggetje.quote:
quote:dinsdag 4 november, 23:03
Burgemeester Middelburg verliest deel ambtsketen: 'Moet op de fiets zijn afgegleden'
De burgemeester van Middelburg is een deel van haar ambtsketen verloren. Ze vermoedt dat ze het onderdeel tijdens het fietsen is kwijtgeraakt. Ze vraagt om hulp om het deel van de ambtsketting terug te vinden.
Caner Okyay doet alsof hij direct contact heeft gezocht om de gevonden burgemeesterspenning terug te geven maar daar trap ik niet in, zit een maand tussen. @Zipportal @RamboDirkquote:vandaag, 20:47
Burgemeester Middelburg heeft verloren penning ambtsketen weer terug
De ambtsketen van de burgemeester van Middelburg is weer compleet. Burgemeester Yvonne van Mastrigt was de penning van de ambtsketen begin november onderweg kwijtgeraakt. Middelburger Caner Okyay vond hem op een fietspad en heeft hem aan de burgemeester teruggegeven.
Caner Okyay vond het zilveren voorwerp per toeval. "Ik hoorde gerinkel en zag een munt op de grond liggen."
Hij nam de munt met daarop het stadswapen van Middelburg mee naar huis en nam contact op met raadslid Mehmet Kavsitli, die hij kent van de moskee. Het Middelburgse raadslid zag meteen dat het de kwijtgeraakte penning van de burgemeester was.
quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[..]
Caner Okyay doet alsof hij direct contact heeft gezocht om de gevonden burgemeesterspenning terug te geven maar daar trap ik niet in, zit een maand tussen. @:Zipportal @:RamboDirk
quote:Middelburg
quote:Caner Okyay
quote:Mehmet Kavsitli
Stukje vijfde colonnequote:moskee
Niet geworden helaas.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:58 schreef GGMM het volgende:
Oh wacht dat was een reactie op m'n macaroni
Waar is je reactie op mijn vraag hoe het met je huis ging
Dank je welquote:Op vrijdag 5 december 2025 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach
[ afbeelding ]
2026 wordt jouw jaar
Ik bent een zeugquote:Op zaterdag 6 december 2025 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Ik bentquote:
Domino's?quote:Op zaterdag 6 december 2025 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Diepvriespizzaatje.quote:
Is geen grote blij idd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |