Nee ik reageerde op één bijzondere suggestiequote:Op zondag 30 november 2025 16:55 schreef de_boswachter het volgende:
Forum Admin @:GGMM probeert te redden wat er te redden valt in Feedback.
Blijven doneren! @:zipportal
Respect voor je inzet. Ik zou je graag een doos Merci opsturen maar weet niet waar naartoe.quote:Op zondag 30 november 2025 16:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik reageerde op één bijzondere suggestie
Verder bemoei ik mij er niet mee.
Maar doneren mag altijd
Goeiemorgen makker. Hoe is de leef?quote:
Uitstekend maatje. Daar?quote:Op maandag 1 december 2025 09:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Goeiemorgen makker. Hoe is de leef?
Prima.quote:
quote:
quote:Op maandag 1 december 2025 09:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Goeiemorgen makker. Hoe is de leef?
quote:
Een prela @Cocoquote:
Forumgebruikster @Pisces29 en ik hebben niet veel woorden nodig om elkaar te begrijpen, makkerquote:
Kip, Spinaziequote:Op maandag 1 december 2025 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Spaghettiquote:Op maandag 1 december 2025 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Biefstuk!quote:Op maandag 1 december 2025 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb spareribs besteld.quote:Op maandag 1 december 2025 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eet smakelijk makkerquote:Op maandag 1 december 2025 18:45 schreef maxi-mus het volgende:
Achmed kan er nu elk moment zijn.
Al kan het ook over een uur zijn, ies koeltuur.
Dat is helaas op één van de weinige streamingsdiensten die ik niet heb. Is het wat?quote:Op maandag 1 december 2025 18:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eet smakelijk makker
En nu je er toch weer eens eventjes bent: graag je mening over Pluribus
Ik download het ook (niet verder vertellen)quote:Op maandag 1 december 2025 18:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is helaas op één van de weinige streamingsdiensten die ik niet heb. Is het wat?
Oh ja, jeetje dat is lang geleden. Ik zal me er eens aan wagen.quote:Op maandag 1 december 2025 18:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik download het ook (niet verder vertellen)
Ja wel aardig
De nieuwe inkomsten van de advertenties zijn weer binnuh!!!quote:Op maandag 1 december 2025 18:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Toe maar. Meneer de manager laat het breed hangen op een maandag.
Blijven abonneren mensen.quote:Op maandag 1 december 2025 18:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De nieuwe inkomsten van de advertenties zijn weer binnuh!!!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is letterlijk niks mis met 2 katten.quote:Op dinsdag 2 december 2025 23:44 schreef _Mazi_ het volgende:
[..]
Tja leven op de zolderkamer bij je ouders met 2 katten is niet echt chill
Ja heb bod gedaan op een woning nu. Oud huurhuis. Dus duimen... donderdag 9:00 einde biedingenquote:Op dinsdag 2 december 2025 23:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er is letterlijk niks mis met 2 katten.
Maar ik snap je. Ik hoop voor je dat je situatie snel verbetertJe hebt toch wel wat geld gekregen van de verkoop van je huis waarmee je nu wat kan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |